abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99265720
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, op een gegeven moment denk ik ook gewoon: barst maar. Dan kijk ik wie de meeste dps doet en probeer de tank en die persoon in leven te houden en de rest kan het vergeten :@
Gemenerik!
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99266430
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:46 schreef D_tjuh het volgende:

Gemenerik!
Als je ook een shadowspec hebt kunnen we wel heroics doen en kijk ik wel of je voor dat criterium in aanmerking komt *) (alhoewel, ik sleep dan waarschijnlijk toch mijn eigen tank mee en dan is er geen aggroprobleem)

pugs zijn mijn probleem -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99266458
Ik wou dat ik op mijn werk kon wowen, archaeology doen of zo O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99268890
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_99269216
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Zou je wow kunnen spelen als je je telefoon als modem gebruikt? Dan kan ik hele nachtdiensten lang archaeology doen 8-) :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_99270689
Goldshire heeft tegenwoordig een FP kwam ik vorige week pas achter :@
pi_99270978
149 marks vandaag behaald, kan ik weer een dag wachten voor die ene mark -.-
pi_99271011
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:39 schreef Chau het volgende:
149 marks vandaag behaald, kan ik weer een dag wachten voor die ene mark -.-
Is dat nu al mogelijk om zoveel te hebben?
pi_99271550
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:41 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Is dat nu al mogelijk om zoveel te hebben?
Ik had er 151,nieuwe quests gedaan en heb er nu al weer 17 :)
pi_99271553
Ja, anders had ik ze niet :P
  zondag 10 juli 2011 @ 12:04:41 #86
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99271584
Er was zelfs, dankzij een reset, de mogelijkheid om gister al genoeg marks te hebben! :P Maar ik gewoon netjes, 151 vandaag en nu weer 17 dankzij de nieuwe dailies!
pi_99274757
quote:
16s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je ook een shadowspec hebt kunnen we wel heroics doen en kijk ik wel of je voor dat criterium in aanmerking komt *) (alhoewel, ik sleep dan waarschijnlijk toch mijn eigen tank mee en dan is er geen aggroprobleem)

pugs zijn mijn probleem -O-
We zullen eens kijken >:)
pi_99275287
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

Zou je wow kunnen spelen als je je telefoon als modem gebruikt? Dan kan ik hele nachtdiensten lang archaeology doen 8-) :P
Ik kan geen wow installeren op mijn werk en op mijn laptop loopt het megatraag op low settings (en de laatste keer dat ik wow heb proberen te spelen op mijn laptop was nog voor wotlk :7 ). Dus, dan maar niet :'(
pi_99275331
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat gaat een hele gigantische rekening worden. ;)
  zondag 10 juli 2011 @ 14:19:33 #90
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99276627
Weer vier nieuwe achievements erbij! *O* :')
pi_99277096
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Weer vier nieuwe achievements erbij! *O* :')
Grats *O*
pi_99278249
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:51 schreef drumstickNL het volgende:

Dat gaat een hele gigantische rekening worden. ;)
Hmm, hoeveel data zou wow verbruiken in een nacht.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_99278839
Vandaag begonnen aan de Talon dailies op mijn main en Shadow Warden dailies op mijn tank alt. De eerste zijn leuk, van de Shadow Wardens vind ik toch wat minder.
pi_99280839
Heb deze week voor het eerst cata raids gedaan

Tot nu toe BoT,BWD en BH.

Wel met de nodige wipes maar toch gehaald uiteindelijk :P

Nadeel aan Pugs is dat als het even tegenzit mensen gelijk leaven
pi_99283363
Shadow Wardens unlocked, en nu alweer 17 marks *O*
pi_99284196
Heb eindelijk Alchemy gemaxed en nu maar hopen dat het geld binnen komt :P

Welke gem kan je het beste transmuten? Inferno Ruby? Heb nu een handel in Ember Topaz maar die verkopen niet echt snel hoewel ik wel undercut en mijn cooldown gebruik ik voor Truegold

Is het trouwens duur om JC te maxen? Dan kan ik namelijk helemaal veel geld verdienen als ik die gems ook nog eens cut

Ben trouwens echt dankbaar voor die potion master tip, daardoor heb ik al het geld wat ik in alchemy heb gestopt weer terugverdient door de Primal quest item te verkopen
pi_99284270
JC's kan je niet echt heel goed powerlevelen want je moet dailies doen en je kan dan maar één keer in de drie dagen een nieuw recept leren
pi_99285044
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef TwyLight het volgende:
JC's kan je niet echt heel goed powerlevelen want je moet dailies doen en je kan dan maar één keer in de drie dagen een nieuw recept leren
Oke, bedankt.

Weet je wellicht hoe lang het normaal duurt voordat je mats zoal Ember Topaz,Truegold en Inferno Ruby etc verkoopt als je de goedkoopste bent? Twijfel altijd of ik Long of Very Long moet kiezen bij auction duur aangezien je ook weer geundercut wordt
pi_99286349
Ik kies altijd sowieso 48u, als je de goedkoopste bent verkopen inferno rubies altijd heel snel. Truegold ook wel redelijk, maar die zet ik er nu niet meer op want die zijn nog maar 300g waard :|W
  zondag 10 juli 2011 @ 17:57:46 #100
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_99286357
over scrubs gesproken.

Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)

Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.

-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear

*zucht*

ik zeg zo: ah pvp gear, knew it had to be something..
hij: wut?
ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.
hij: not my problem, heal better
ik: lol, get rid of the pvp gear when ur queueing tank.
hij: FU noob, i did ZG this morning.
ik: get some proper pve tanking gear next time, ur a burden to the rest.

*woedeaanval van de tank*

Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb :')...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')