Gemenerik!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment denk ik ook gewoon: barst maar. Dan kijk ik wie de meeste dps doet en probeer de tank en die persoon in leven te houden en de rest kan het vergeten
Als je ook een shadowspec hebt kunnen we wel heroics doen en kijk ik wel of je voor dat criterium in aanmerking komtquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik wou dat ik op mijn werk kon wowen, archaeology doen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Zou je wow kunnen spelen als je je telefoon als modem gebruikt? Dan kan ik hele nachtdiensten lang archaeology doenquote:Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik wou dat ik op mijn werk kon wowen, archaeology doen of zo
Is dat nu al mogelijk om zoveel te hebben?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:39 schreef Chau het volgende:
149 marks vandaag behaald, kan ik weer een dag wachten voor die ene mark -.-
Ik had er 151,nieuwe quests gedaan en heb er nu al weer 17quote:Op zondag 10 juli 2011 11:41 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Is dat nu al mogelijk om zoveel te hebben?
We zullen eens kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 02:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ook een shadowspec hebt kunnen we wel heroics doen en kijk ik wel of je voor dat criterium in aanmerking komt(alhoewel, ik sleep dan waarschijnlijk toch mijn eigen tank mee en dan is er geen aggroprobleem)
pugs zijn mijn probleem
Ik kan geen wow installeren op mijn werk en op mijn laptop loopt het megatraag op low settings (en de laatste keer dat ik wow heb proberen te spelen op mijn laptop was nog voor wotlkquote:Op zondag 10 juli 2011 10:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou je wow kunnen spelen als je je telefoon als modem gebruikt? Dan kan ik hele nachtdiensten lang archaeology doen![]()
Dat gaat een hele gigantische rekening worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou je wow kunnen spelen als je je telefoon als modem gebruikt? Dan kan ik hele nachtdiensten lang archaeology doen![]()
Gratsquote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Weer vier nieuwe achievements erbij!![]()
Hmm, hoeveel data zou wow verbruiken in een nacht.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:51 schreef drumstickNL het volgende:
Dat gaat een hele gigantische rekening worden.
Oke, bedankt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef TwyLight het volgende:
JC's kan je niet echt heel goed powerlevelen want je moet dailies doen en je kan dan maar één keer in de drie dagen een nieuw recept leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |