Welcome to WoW anno 2011.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef Marktplaatsman het volgende:
Random HCs is echt niet leuk meer met al die klapjosti's die nauwelijks engels kunnen en overal instaan.
Ik voel me net een gehandicaptebegeleider in zo'n groep en als je ze advies geeft is het altijd "stfu noob"
Wat me dan tegenwoordig ook nog opvalt is dat dit soort mensen eigenlijk (in al mijn gevallen dan) altijd warriors of death knights zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef Marktplaatsman het volgende:
Random HCs is echt niet leuk meer met al die klapjosti's die nauwelijks engels kunnen en overal instaan.
Ik voel me net een gehandicaptebegeleider in zo'n groep en als je ze advies geeft is het altijd "stfu noob"
Zoals ik een vriend altijd zeiden. Warrior hebben hun brains in hun wapen zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wat me dan tegenwoordig ook nog opvalt is dat dit soort mensen eigenlijk (in al mijn gevallen dan) altijd warriors of death knights zijn
Zeg je dit omdat je vriend ook warrior speelt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin. Van elke class heb je prima spelers en van elke class heb je slechte spelers.
Dan zijn het weer 'de paladins' die allemaal slecht zijn, dan de hunters die alleen door kiddies worden gespeeld etc etc. Nu maar weer warriors en DK's. Blah blah blah.
Ook, maar ik kom ook net zoveel slechte warriors als priests, dk's, paladins, mages, warlocks, rogues etc etc tegenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef pl4kkie het volgende:
Zeg je dit omdat je vriend ook warrior speelt?
Dat is wel zo. Maar ik moet wel zeggen dat ik het daarmee eens ben. Vaak zijn het warriors en dk's die zwaar retarded spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook, maar ik kom ook net zoveel slechte warriors als priests, dk's, paladins, mages, warlocks, rogues etc etc tegen
Dat zie ik dus bij de meeste dps. Ik vind heroic dungeons doen met 4 tanks ook altijd zo'n feest om te healenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:02 schreef pl4kkie het volgende:
Ik vindt warrior en dk's vrij vervelend doordat ze bijna altijd gelijk hard nuken als ik een pack charge. En bear aoe threat is lekker generft
Ja, daar heb ik ook nog wel eens problemen mee ja. Vooral omdat ik met mn shaman maar erg weinig directe heals tot mn beschikking heb. Is dus altijd stressen om die gasten weer terug naar 100% te krijgen als er een burst damage op ze af komt.quote:
Nou ja, op een gegeven moment denk ik ook gewoon: barst maar. Dan kijk ik wie de meeste dps doet en probeer de tank en die persoon in leven te houden en de rest kan het vergetenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:13 schreef pl4kkie het volgende:
Haha als het me na een tijdje echt niet meer zint dan gaan er mensen gewoon dood. Zo ben ik ook wel weer. Ik ben een vrij goede druid tank, maar dan trap je toch wel een beetje op me tenen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef pl4kkie het volgende:
En we gaan Skarr weer campen. Ze zeggen dat de respwn timer 8 uur is en een maatje van me had hem getamed om half 2 vanmiddag
Lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |