Ivm vakantie nog geen tour Du jour gezien, was het ook eigenlijk niet van planquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Op TV kom je al snel over als een betweter als je ergens verstand van hebt, waar anderen dat minder hebben. Getuige Danny Nelissen en Tour de Jour
Ja dat dus, ik hield me nog inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet gewoon geen ene flikker dus
Naast hem zit iemand met Rabobank op zijn shirt. Volgens mij zijn er maar weinig die minder open zijn dan Harmeling.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
Je merkt dat van Poppel geen Rabo verleden heeft. Er wordt veel vrijer gepraat en er is ook veel meer zelfkritiek of kritiek op de eigen ploeg. Als je voormalig Rabo figuren ziet zijn het stuk voor stuk gemediacoachte nietszeggende gasten.
En dan gaat z'n zoon bij Rabo koersenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
Je merkt dat van Poppel geen Rabo verleden heeft. Er wordt veel vrijer gepraat en er is ook veel meer zelfkritiek of kritiek op de eigen ploeg. Als je voormalig Rabo figuren ziet zijn het stuk voor stuk gemediacoachte nietszeggende gasten.
Volgens mij kijken er vooral Nederlanders, en het is nu ook niet echt zo dat er veel is gebeurd bij de buitenlanders. Alle buitenlandse favorieten deden vandaag wat ze moesten doen, dus daar valt weinig zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef pennyfarthing het volgende:
Toch jammer dat het alleen over Nederlandse renners gaat. Objectiviteit is ver weg bij de uitzending.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Kennydie lost tijdens een rondje om de kerk op een drempel. Goh wat is die gast slecht + aansteller.
Das een uitzondering. Maar gelijk heb je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Naast hem zit iemand met Rabobank op zijn shirt. Volgens mij zijn er maar weinig die minder open zijn dan Harmeling.
Het komt erop neer dat ze hem na dat debacle een paar jaar geleden niet meer in de auto willen hebben en dat ie nu mag zorgen dat de juiste mensen de banden oppompen en dat de shirts goed gestreken zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef marcodej het volgende:
- "Ik ben operational manager, ik ben geen ploegleider, maar ik ben eindverantwoordelijke voor het hele gebeuren."
"Een soort general manager."
- "Nee, dat is Daan Luijckx"
Tankink?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Naast hem zit iemand met Rabobank op zijn shirt. Volgens mij zijn er maar weinig die minder open zijn dan Harmeling.
Reed anders een sterk NK (inclusief bergop).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Kennydie lost tijdens een rondje om de kerk op een drempel. Goh wat is die gast slecht + aansteller.
Versloeg al wel Petacchi, Farrar en Greipel dit jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
Hou toch eens op over van HummelDie komt gewoon te kort, klaar.
Jippiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Versloeg al wel Petacchi, Farrar en Greipel dit jaar
Als dat maar goed gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat ze hem na dat debacle een paar jaar geleden niet meer in de auto willen hebben en dat ie nu mag zorgen dat de juiste mensen de banden oppompen en dat de shirts goed gestreken zijn.
Heuvels kan hij best aan. Het is geen Kirsipuu die op een viaduct al lost. Wat overigens wel een betere sprinter was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:33 schreef Ferdii het volgende:
Kennyheeft het liefst een etappe met enkel afdalen en een vlakke sprint
Die werd vandaag nog 2e in een massasprint in Chinaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heuvels kan hij best aan. Het is geen Kirsipuu die op een viaduct al lost. Wat overigens wel een betere sprinter was.
Oh vandaar die haat voor belgen van de user Van Poppelquote:
quote:
Die dus.quote:
Feillu heeft voor twee jaar bijgetekend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef farscapevr8 het volgende:
feilu zal wel verkassen richting een franse ploeg dus van hummel is een goeie vervanger met (belangrijk) genoeg punten
Ja, dan zie ik eerder Bozic vertrekken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Feillu heeft voor twee jaar bijgetekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |