o nice wist ik niet, tja dan bozic weg?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Feillu heeft voor twee jaar bijgetekend.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef Aalbers het volgende:
Ik weet m niet, maar gaat dus over Cipollini?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Kennydie lost tijdens een rondje om de kerk op een drempel. Goh wat is die gast slecht + aansteller.
Het wielrennen bestaat uit meer dan de Tour. Hij hoeft de Tour toch ook niet te gaan rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
Hou toch eens op over van HummelDie komt gewoon te kort, klaar.
Die sprint op de Champs wint ie vast met 2 vingers in z'n neus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Als Gesink over 2 weken pas de topvorm heeft, is er alleen nog de rit naar Parijs
Zelfs dat? Ben je 13 ofzo?quote:
Kan Marianne Vos de rugnummer van Geesink jatten en zijn plaats innemen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die sprint op de Champs wint ie vast met 2 vingers in z'n neus.
20. Ben wielrennen pas echt gaan volgen vanaf mijn 16e. Daarvoor was ik een scorebord volger die de uitslagen van alleen de Tour volgde in de Telegraaf die we kochten op vakantie in het buitenlandquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:27 schreef JimboSlice het volgende:
Zijn stukjes (in NuSport, de Pers lees ik niet) zijn kut met peren en zijn inbreng in dit programma ook.
Danny heeft er dan ook niet bijzonder veel verstand van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Op TV kom je al snel over als een betweter als je ergens verstand van hebt, waar anderen dat minder hebben. Getuige Danny Nelissen en Tour de Jour
Niet bijzonder veel, maar hij heeft er wel kijk opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Danny heeft er dan ook niet bijzonder veel verstand van.
Precies. Kruijswijk is een jaartje jonger dan Gesink, met Gesink die ook nu gewoon nog een stuk verder is in z'n ontwikkeling. Kruijswijk gaat (mits hij niet nog een mega-sprong in z'n ontwikkeling maakt) volgend jaar gewoon mee naar de Tour in de schaduw van kopman Gesink en de witte trui is dan een zeer realistisch doel, alles wat daarbij komt zou extra zijn wat je nu zeker niet moet gaan verwachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Door te stellen "dat hij nooit de Tour gaat winnen" en "daar niet goed genoeg voor is"
leg je hem juist die druk op die er niet is. Niemand heeft het voor de Tour over "de Tour winnen" gehad. Hij is gewoon top vijf-materiaal, waarmee je een wereldtopper bent.
En die Kruijswijk-hype is ook weer zo. Gesink is op dit moment gewoon beter dan Kruijswijk. Laat Kruijswijk maar in die luwte nog groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |