Maar om zo te enthousiasmeren over de wielersport in het algemeen en de tour in het bijzonder? Wordt toch wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ligt eraan in welk opzicht. Even zelfingenomen en irritant vind je ze denk ik de komende decennia niet meer.
Gelukkig kijk je nooit naar hem of fietsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ligt eraan in welk opzicht. Even zelfingenomen en irritant vind je ze denk ik de komende decennia niet meer.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig kijk je nooit naar hem of fietsen.
Eerder wel vaker mee geconfronteerd om 19:00 en ik zie toch weleens vlagen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig kijk je nooit naar hem of fietsen.
Ik citeer brother Absu.quote:
Een hersenscan zou idd niet overbodig zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:05 schreef Lagrinta het volgende:
http://video.bicycling.com/video/Chris-Horner-Post-Stage-7-Crash
Tering die Horner is helemaal de weg kwijt.
Nou, na een half uurtje tour du jour te hebben gekeken, betwijfel ik dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Maar hij voelt zich nergens te groot voor:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, na een half uurtje tour du jour te hebben gekeken, betwijfel ik dat.
Qua zelfingenomenheid topt Derksen werkelijk alles.
Dat zou ik ook niet doen. Heeft niets met zelfingenomenheid te maken, maar met zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich nergens te groot voor:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen. Heeft niets met zelfingenomenheid te maken, maar met zelfrespect.
Nog liever doodgevonden worden door de diva's van RTL dan op TV als een aap meejoelen met Dries Roelvink
Ben je hier ook weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen. Heeft niets met zelfingenomenheid te maken, maar met zelfrespect.
Nog liever doodgevonden worden door de diva's van RTL dan op TV als een aap meejoelen met Dries Roelvink
Live.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:14 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Is dat programma van Smeets nu live of [/i]live by delay?[/i][ afbeelding ]
Goeie aanvulling.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef Lagrinta het volgende:
Die discussie over Frank Schleck. Tijd is een instrument niet een doel. Op 2, 3, 4 minuten eindigen van de winnaar zegt niet zoveel.
Nee joh, dat is gewoon gespeeld..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, na een half uurtje tour du jour te hebben gekeken, betwijfel ik dat.
Qua zelfingenomenheid topt Derksen werkelijk alles.
Wel eens van humor gehoord?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar smaken verschillen ook qua humor en de 1 zoekt humor bij André van Duin en de ander bij een wielrenprogramma.quote:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |