Maar om zo te enthousiasmeren over de wielersport in het algemeen en de tour in het bijzonder? Wordt toch wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ligt eraan in welk opzicht. Even zelfingenomen en irritant vind je ze denk ik de komende decennia niet meer.
Gelukkig kijk je nooit naar hem of fietsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ligt eraan in welk opzicht. Even zelfingenomen en irritant vind je ze denk ik de komende decennia niet meer.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig kijk je nooit naar hem of fietsen.
Eerder wel vaker mee geconfronteerd om 19:00 en ik zie toch weleens vlagen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig kijk je nooit naar hem of fietsen.
Ik citeer brother Absu.quote:
Een hersenscan zou idd niet overbodig zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:05 schreef Lagrinta het volgende:
http://video.bicycling.com/video/Chris-Horner-Post-Stage-7-Crash
Tering die Horner is helemaal de weg kwijt.
Nou, na een half uurtje tour du jour te hebben gekeken, betwijfel ik dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Maar hij voelt zich nergens te groot voor:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, na een half uurtje tour du jour te hebben gekeken, betwijfel ik dat.
Qua zelfingenomenheid topt Derksen werkelijk alles.
Dat zou ik ook niet doen. Heeft niets met zelfingenomenheid te maken, maar met zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich nergens te groot voor:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen. Heeft niets met zelfingenomenheid te maken, maar met zelfrespect.
Nog liever doodgevonden worden door de diva's van RTL dan op TV als een aap meejoelen met Dries Roelvink
Ben je hier ook weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen. Heeft niets met zelfingenomenheid te maken, maar met zelfrespect.
Nog liever doodgevonden worden door de diva's van RTL dan op TV als een aap meejoelen met Dries Roelvink
Live.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:14 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Is dat programma van Smeets nu live of [/i]live by delay?[/i][ afbeelding ]
Goeie aanvulling.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef Lagrinta het volgende:
Die discussie over Frank Schleck. Tijd is een instrument niet een doel. Op 2, 3, 4 minuten eindigen van de winnaar zegt niet zoveel.
Nee joh, dat is gewoon gespeeld..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, na een half uurtje tour du jour te hebben gekeken, betwijfel ik dat.
Qua zelfingenomenheid topt Derksen werkelijk alles.
Wel eens van humor gehoord?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar smaken verschillen ook qua humor en de 1 zoekt humor bij André van Duin en de ander bij een wielrenprogramma.quote:
[..]
[..]
Goeie sprinter vroeger, maar die heeft het bij veel Belgen verkorvenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je hier ook weer![]()
Vanavond Thijs Zonneveld, Boogerd, van Poppel (de enige echte)
Weleens bij stil gestaan dat niet alles wat Johan doet leuk is, hij peert ook wel eens mis.quote:
Waarom heb je een hekel aan Mart Smeets?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
Ik snap die Derksen-verheerlijking evemin als de Smeets-adoratie.
Allebei omhooggevallen zeer matige ex-sporters die zich nu journalist noemen en vooral proberen te scoren ten koste van anderen en ter verheerlijking van zichzelf.
Le-zen: ik adoreer hem niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Piperidine het volgende:
Waarom heb je een hekel aan Mart Smeets?
Johan heeft zelfkritiek en relativeert zichzelfquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:54 schreef maril het volgende:
[..]
Weleens bij stil gestaan dat niet alles wat Johan doet leuk is, hij peert ook wel eens mis.
net zoals DeMart (als hij ook gaat zingen bv.);
Een echte journalist stelt open vragen en geeft niet meteen zelf met suggestieve vragen antwoord op een vraag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Piperidine het volgende:
Waarom vind je hem geen journalist waardig?
Dat kan een bepaalde stijl zijn. Als journalist heeft hij een hele reeks uitstekende boeken geschreven, heeft hij veel grote sporters kunnen interviewen en ik vind De Avondetappe één van de betere praatprogramma's van de laatste jaren (door Smeets).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Een echte journalist stelt open vragen en geeft niet meteen zelf met suggestieve vragen antwoord op een vraag.
Ik niet echt. Vond het maar een slap aftreksel van de Neel en die was in zijn laatste jaren ook al niet al te best meerquote:
Wmb heeft het vooral met houdbaarheidsdatum te maken. Na een jaartje of 35 bewust Smeets meegemaakt te hebben ben ik heel erg Smeets-moe geworden. Alle trucjes en bekende maniertjes te vaak gezien, dat gaat irriteren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dat kan een bepaalde stijl zijn. Als journalist heeft hij een hele reeks uitstekende boeken geschreven, heeft hij veel grote sporters kunnen interviewen en ik vind De Avondetappe één van de betere praatprogramma's van de laatste jaren (door Smeets).
Maar die irritatie zegt niets over hoe goed of slecht Smeets het vak beoefent. Elk vak heeft zijn trucjes en die ga je op een gegeven moment zien, maar dat heb je bij alles.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wmb heeft het vooral met houdbaarheidsdatum te maken. Na een jaartje of 35 bewust Smeets meegemaakt te hebben ben ik heel erg Smeets-moe geworden. Alle trucjes en bekende maniertjes te vaak gezien, dat gaat irriteren.
Klopt....was verder ook geen waardeoordeel over zijn kwaliteiten als journalist en sowieso ben ik al niet meer objectief als ik naar hem kijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar die irritatie zegt niets over hoe goed of slecht Smeets het vak beoefent. Elk vak heeft zijn trucjes en die ga je op een gegeven moment zien, maar dat heb je bij alles.
Wat een held hequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Goeie sprinter vroeger, maar die heeft het bij veel Belgen verkorven![]()
En of, heb je dat Engels van van Poppel wel eens gehoord. "Serge van Poppel reporting in, breek breek now, pull pull bek we need you to have Carlos in du front. You give him u kook and u snikkurs and steej wit him as long as possubol. Over and Out."quote:
Erg druk, vrij dommig eigenlijk, maar wel grappige verhalen af en toe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar of het een leuke gast/prater is, geen idee.
Drie jaar geleden blonk hij uit...hij durfde zelfs Mart tegen te sprekenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar of het een leuke gast/prater is, geen idee.
Een soort Gert Jacobs dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg druk, vrij dommig eigenlijk, maar wel grappige verhalen af en toe.
Ah dan is het zeker het kijken waardquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie jaar geleden blonk hij uit...hij durfde zelfs Mart tegen te spreken
en mooie beelden weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Mooi nummer dit.
En wat is het traaaag hier.
het tuinpad van mijn vader van Wim Sonneveld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Mooi nummer dit.
En wat is het traaaag hier.
Sonneveld mag ik niet zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
het tuinpad van mijn vader van Wim Sonneveld.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
En Mart heeft een min of meer normale trui aan.
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Mart heeft een min of meer normale trui aan.
Kreeg melding dat invoer mislukt was en blijkt dus wel geplaatst te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Je valt in herhalingzeker ook traag bij jou.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
DeMart heeft een leuke trui aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Kijken jullie dan via internet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
Mart heeft wel een kek merkje op zijn trui.
Wat is het merk? DeMart?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
Mart heeft wel een kek merkje op zijn trui.
Oh ik bedoelde dat FOK! ontzettend traag is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Omdat ie traag bij jou is ..Bij ons niet.
idd, erg traag vanavondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde dat FOK! ontzettend traag is.
Ja in een badhuis:quote:
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 17:14:09Vandaag in een Frans badhuis. http://t.co/AcdIvDP reageer retweet
Hij komt wat los in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
die zonneveld neemt de rol van mart over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |