Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bricks and... nogwat is ook zo mooi
echt? KOPEN, HEBBEN, WILLEN, EROP SOPPENquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat er eind dit jaar weer een nieuwe plaat komt
alweer... Die jongens zouden langer over een plaat moeten doen imho...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat er eind dit jaar weer een nieuwe plaat komt
Als je erop sopt heb je er vrij weinig meer aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
echt? KOPEN, HEBBEN, WILLEN, EROP SOPPEN
In this light and on this is echt een prachtalbumquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alweer... Die jongens zouden langer over een plaat moeten doen imho...
Is nergens bevestigd ofzo dus het zou ook kunnen (en dat zou me niet verbazen) dat het nog veel langer duurt. Uit mijn hoofd kwamen ze 2005 - 2008 - 2010. Dan zou 2011 wel een beetje raar zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alweer... Die jongens zouden langer over een plaat moeten doen imho...
Nou, zit toch 3 jaar, 2 jaar en dan 1 jaar tussen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is nergens bevestigd ofzo dus het zou ook kunnen (en dat zou me niet verbazen) dat het nog veel langer duurt. Uit mijn hoofd kwamen ze 2005 - 2008 - 2010. Dan zou 2011 wel een beetje raar zijn
Mwoah.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In this light and on this is echt een prachtalbum
Haten is zo onnodigquote:
goede wiskunde shit manquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef quaas het volgende:
[..]
Nou, zit toch 3 jaar, 2 jaar en dan 1 jaar tussen.
Ik heb alleen deze en punching in a dream, terwijl het album voor de rest ook leuk is...All of this is leuk, dingetje voor de volgende keer.quote:
Books from Boxesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
KAKKERKUTHOERENTERINGDIEBENIKVERGETENTEDOWNLOADENVANDAAGFFUUUUUUU
ja.
Kleinen ninja edit ditdatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JaaaaaaaaDie ga ik draaien de volgende keer
Ik heb er nog steeds maar 1 nummer van, maar ik vond em leuk, dus ik deed em.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Als je dan the subs doet, doe dan de onbekende shizzle. Nee, ik haat je niet, deze had ik niet op mijn playlist staan, want ik draai The Subs te veel.
Je bent te laat. wedde?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:55 schreef Snuf. het volgende:
naat mag ik bij jou die riekwest droppen dit dat
en dat vraag je 5 minuten voor ik ga beginnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:55 schreef Snuf. het volgende:
naat mag ik bij jou die riekwest droppen dit dat
Ik draai wel voor hem, maken we wel een soort van mini freaknacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zal niet meer voor Naat gaan draaien, want volgens mij draai ik te veel van wat hij ook wil draaien, wat ik wel lollig vind, maar ik laat me zeker niet tegenhouden. Hier is het gewoon lastig om dezelfde smaak te hebben
GOUDA INTERNETquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat vraag je 5 minuten voor ik ga beginnenprobeer maar
Nee, VH. Klaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai wel voor hem, maken we wel een soort van mini freaknacht.
ik heb wel morgen ben ik rijk van Gers.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GOUDA INTERNETZelfs hier in de polder hebben we beter internet ditdat
Heb je een leuke remix van Editors? Of At Least it Was here van The 88? Of Opzoek naar de Symfonie van Gers?
Die wou ik dus hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GOUDA INTERNETZelfs hier in de polder hebben we beter internet ditdat
Heb je een leuke remix van Editors? Of At Least it Was here van The 88? Of Opzoek naar de Symfonie van Gers?
Nee, DEZE, want deze is FACKING VETquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:57 schreef quaas het volgende:
NIET DEZE VERDOMME, IK WIL DIE VAN SAK NOEL
Ik heb dat T shirtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb wel morgen ben ik rijk van Gers.
Maar die staat heul niet op het rooster voor volgende week.quote:
Je mag wel, maar het is bijna standaard dat VH die plek inneemt, maar van mij mag je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die staat heul niet op het rooster voor volgende week.
Oh okee, dan vraag ik het wel eerst netjes aan hem tijdens de duofap op de Linda.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je mag wel, maar het is bijna standaard dat VH die plek inneemt, maar van mij mag je.
mijn kaartquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Mijn kaartje heeft het maanden geleden al eens verteld en dit bevestigt het alleen maar
Trustenquote:
Er is ook weinig animo op de vrijdagavond en om 18:00 aan het vreten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn favo freaknacht bij radio 49: 19h Hey Rob! - 21h open uurtje - 22h knettershow - 00h valhallen - 02h ik
Suriweekend niet, omdat ik dat liever op een andere dag heb, zodat ik ook mee kan doen
Ik ben niet achtergesteldquote:
Dat ben ik dan ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies de kaart die een provinciemeisje zou doen
Hier ben ik achtergesteld volk dat op een onbewoond eiland leefde en nu in de stad woonquote:
vetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Hee naat ik ga denk ik rijden bij wielerclub in Gouda
nee heb geen singstarquote:
ik heb guitar hero al maanden niet aangeraaktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef Snuf. het volgende:
BTW viro ga met lama443 spelen, die gast is nolijvende gitarhero
Dunnowquote:
Hij ook niet maar eerst had ie skills hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
nee heb geen singstar
[..]
ik heb guitar hero al maanden niet aangeraakt
neuk haar plat, als ze naar de politie stapt moet je als verklaring afgeven dat zij een rape role play game wou spelenquote:
ik speel het alleen maar voor de fun, hoef niet te patsen met mijn guitar hero skills. Ik heb liever shooters, dat is mijn dingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij ook niet maar eerst had ie skills hoor
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
[..]
neuk haar plat, als ze naar de politie stapt moet je als verklaring afgeven dat zij een rape role play game wou spelen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven niet op het internet te staan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik speel het alleen maar voor de fun, hoef niet te patsen met mijn guitar hero skills. Ik heb liever shooters, dat is mijn ding
Sommige dingen hoeven niet op het internet te staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat was een hele lieve babyEcht heel schattig! Net zoals die feeeeeeeeeeelblauwe ogen die die vroeger had. En dat hij het wilhelmus gaat zingen. Echt, zo'n lief jochie
Ik moest er ineens aan denken, maar die babyfilmpjes waren echt lief
Het eerste wat ik ga doen als ik een vriendin heb (goede grap) is alles op een brandstapel gooien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat was een hele lieve babyEcht heel schattig! Net zoals die feeeeeeeeeeelblauwe ogen die die vroeger had. En dat hij het wilhelmus gaat zingen. Echt, zo'n lief jochie
Ik moest er ineens aan denken, maar die babyfilmpjes waren echt lief
Vriendinnen, niet aan beginnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik een vriendin heb (goede grap) is alles op een brandstapel gooien.
Ik was wel een hele vrolijke baby trouwens.
Ik kon het nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ga doen als ik een vriendin heb (goede grap) is alles op een brandstapel gooien.
Ik was wel een hele vrolijke baby trouwens.
Zag m van de week een keerquote:
Tijdens de tour is hij heel vaakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zag m van de week een keer
Blijft geniaal
Oh ja en mijn vriendin bij mijn moeder weg houden want die gaat dan enorm veel over mij vertellen als baby/kleuter.quote:
suc6 met een vriendin zoeken op je 80stequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja en mijn vriendin bij mijn moeder weg houden want die gaat dan enorm veel over mij vertellen als baby/kleuter.
Dat bepaal ik wel als ik mijn pik ooit in een vrouwmens heb gestopt.quote:
en als ik geen lieve baby was geweest dan waren het minpunten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt er alleen maar punten mee gescoord.
Da's standaard jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja en mijn vriendin bij mijn moeder weg houden want die gaat dan enorm veel over mij vertellen als baby/kleuter.
Nou, met zulke uitspraken sterf je als maagd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel als ik mijn pik ooit in een vrouwmens heb gestopt.
outpost of echte pappie?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Over daddy's gesproken, ik moet nog een cadeautje in elkaar knutselen voor pappie
Ik was mijn vriendin na 2 weken al beuquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel als ik mijn pik ooit in een vrouwmens heb gestopt.
Gewoon niks vertellen aan moeders en haar niet naar huis meenemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef Viro het volgende:
[..]
suc6 met een vriendin zoeken op je 80ste
voor je het weet word je leven als 80jarige maagd verfilmd![]()
quote:
Das snelquote:
Ik heb niet eens de kans gehad om een vriendin beu te worden.quote:
Da's een goeie vrouw gek!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:12 schreef Snuf. het volgende:
Ze betaalde wel bier in de kroeg EN ze haalde het EN ze hield een kruk bezet.
Ach, valt mee dat je nog 12 bentquote:
Je gaat me toch niet zeggen dat Naat het beter voor elkaar heeft dan jij?quote:
Volgens mij wilde ze niet eens batsen, ik probeerde wel een beetje maar ze hield altijd ene beetje tegen dit dat. Toen maakte ik het maar uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat Naat het beter voor elkaar heeft dan jij?
Niet harder dan ik.quote:
Props, respect enzulks.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens ik heb donderdag chicka gehosseld in de kroeg. Punten voor mij
Je vriendin hoeft niet te weten dit datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
ik hoop dat ik morgen niet door Samzz, c_a, knetter plat word geneukt, zal vriendinlief leuk vinden
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben in een depressieve bui vandaag. Ik vind mezelf behoorlijk negatief bezig.
Dan is het nummer hierna speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben in een depressieve bui vandaag. Ik vind mezelf behoorlijk negatief bezig.
Ik betwijfel het.quote:
faye zal haar wel vertellen met wie ik myra's bed heb bevlektquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je vriendin hoeft niet te weten dit dat
Ik krijg trek in pizza er van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef Snuf. het volgende:
Stiekem vind ik dit wel leuk en daar schaam ik mij een beetje voor
morgen komt alles goed, ik regel een chick voor je. Dan ben jij ook blijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
What happens on fokmeet doesnt stay on fokmeet
Dat ga ik al met naat doen en sinds gister weet je dat ik mijn woorden waar maakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Viro het volgende:
[..]
faye zal haar wel vertellen met wie ik myra's bed heb bevlekt
Dat is het niet eens, dat heb ik wel geaccepteerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Viro het volgende:
[..]
morgen komt alles goed, ik regel een chick voor je. Dan ben jij ook blij
Idd, ik meen me iemand te herinneren met Sympho in Wierden...quote:
Maar naatje en jij mogen niet neukenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat ga ik al met naat doen en sinds gister weet je dat ik mijn woorden waar maak
Dat was Heatwave.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik meen me iemand te herinneren met Sympho in Wierden...
Snuf de Koning van Snuflandquote:
Nee, Heatwave deed Engel. HET ding van toen. Dat Eze Flippiee had gedaan, was minder interessant...quote:
Nee, meer heb ik niet van hemquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef Snuf. het volgende:
Naat kun je niet de rest van het uur Ramazotti draaien
Oja, Engel. Ik had Myra in m'n kopquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, Heatwave deed Engel. HET ding van toen. Dat Eze Flippiee had gedaan, was minder interessant...
Slechtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:22 schreef Snuf. het volgende:
Dit nummer is zo slecht hoe kan dit bekend worden?
Soms.quote:
quote:
Morgenquote:
Fap zequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat maar even moet [ afbeelding ] om wat op te vrolijken.
Succesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat maar even moet [ afbeelding ] om wat op te vrolijken.
quote:
Ik voel nu al dat het niks gaat worden.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel nu al dat het niks gaat worden.
Ik ben ook maar een mens ja.quote:
Doe niet zo verliefd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:31 schreef gewoonfaye het volgende:
had ik al verteld dat ik heeeeeeel dol ben op naat?
Solly.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij deed een liedje voor mij, mag ik dan niet blij doen
Dat maakt mijn dag een beetje goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik hou ook wel een beetje van jou hoor
Neuh.quote:
TDF?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:35 schreef Snuf. het volgende:
naatje was eergisteren trouwens aan het haten op mij in een topic
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:36 schreef naatje_1 het volgende:
Je kiest movistar boven Nederland, logisch dat ik dan ga haten
HIER VOOR JE BAN IN JE BROEK BAM BAM BAMquote:Je hebt deze post succesvol gerapporteerd
Glazen huis bedoel ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:39 schreef Snuf. het volgende:
ik ben bij dat gouden huis geweest in groningen en dat was zo freaking saai
Dat is toch chill man, nu zijn er rappers in de studio, beetje ouwehoeren, allesquote:
Ook maar een youtube ripje...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
Naat stuur deze eens op, want ik heb alleen de Coen Swijnenberg versie.
NachteGielquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch chill man, nu zijn er rappers in de studio, beetje ouwehoeren, alles
Okee.quote:
Heeft hij een crush op Faykequote:
Nivo riche toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch chill man, nu zijn er rappers in de studio, beetje ouwehoeren, alles
EKDOM IN DE NACHT DAS PAS GOED.quote:
Giel heeft een crush op alles wat minderjarig is.quote:
Ja inmiddels is ze geloof ik wel 22 of zo, maar was idd een jong dingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij ging toch met een jonkie ook enzo??
Ja man, en zo'n DJ draait zwaar relaxcte oude discotracks Ibiza-styloquote:
toen het net wat werd was ze 17 ofzo dacht ik..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja inmiddels is ze geloof ik wel 22 of zo, maar was idd een jong ding
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
toen het net wat werd was ze 17 ofzo dacht ik..
Joni, Joni en nog eens Joni. Ik ben verliefd op die plaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
The Kinks - Lola
Janelle Monae - Cold War (of Tightrope)
Prodigy - Voodoo People
Julian Velard - Joni
Welke moet ik nog draaien? De rest draai ik dan wel weg na 3 uur.
JONIquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
The Kinks - Lola
Prodigy - Voodoo People
Julian Velard - Joni
heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JONI
Wil je voor mij lykke li draaien, je weet welke
KINKS DAN KAN IK VREDIG GAAN SLAPENquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
The Kinks - Lola
Prodigy - Voodoo People
Julian Velard - Joni
Telefoon = boven. Boven = ouders. Ouders = slapen. Slapen > wakker. Wakker = gezeik. Gezeik = geen meet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faye, doe eens niet zo verliefd en check je whatsapp..
Dus je slaapt ook op de bank?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Telefoon = boven. Boven = ouders. Ouders = slapen. Slapen > wakker. Wakker = gezeik. Gezeik = geen meet.
draag m dan ook steeds bij jequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Telefoon = boven. Boven = ouders. Ouders = slapen. Slapen > wakker. Wakker = gezeik. Gezeik = geen meet.
Tot morgen mattie jwz, alles rustug.quote:
Trustenquote:
Roep je moeder dat ze je telefoon moet brengenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Laters man, gr grquote:
Die gozer die belde ookquote:
dat hoorde ik niet, er staat zo'n bladblazer in m'n oor te tetterenquote:
Ik voel me er zo verliefd van.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben niet verantwoordelijk voor deze plaat. Het is een rekening die ik nog steeds moet vereffenen met iBenny.
Witlof, ga je ook draaien?quote:
Who gives a fuck manquote:
Nyancat ga ik een shirt van kopen.quote:
Het doet mij aan mijn vorige vriendin denkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Op dit nummer heb ik liefdesverdriet gehad, maar het blijft een bazennummer
Mij echt aan de eerste keer dat ik echt zo'n gebroken hart had. Ik was zo verliefd en toen werd ik afgewezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet mij aan mijn vorige vriendin denken
ben jij getrouwd geweest? Admins leven toch voor hun werkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet mij aan mijn vorige vriendin denken
Aaaaaaawwwwquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mij echt aan de eerste keer dat ik echt zo'n gebroken hart had. Ik was zo verliefd en toen werd ik afgewezen.
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ben jij getrouwd geweest? Admins leven toch voor hun werk
Ik ben ooit afgewezen toen ik 9 was, maar ik was gelukkig niet verliefd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mij echt aan de eerste keer dat ik echt zo'n gebroken hart had. Ik was zo verliefd en toen werd ik afgewezen.
Jij woont in arnhem, right? Voor dat bloemekraampje op jansplein ben ik afgewezen.quote:
Huh watdan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgewezen toen ik 9 was, maar ik was gelukkig niet verliefd.
En een soort van 3 weken geleden.
Ja. Voor De Slegte?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij woont in arnhem, right? Voor dat bloemekraampje op jansplein ben ik afgewezen.
Kut is dat, als je ze niet kan neuken. Meteen afkappenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgewezen toen ik 9 was, maar ik was gelukkig niet verliefd.
En een soort van 3 weken geleden.
Had die jongen een stok en een hond of zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
uhuh, janken en al. Gelukkig was het zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |