niet naar je vriendin luisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Het 2e uur tune ik trouwens in, want giel
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
niet naar je vriendin luisterenwaar gaat het heen met deze wereld?
Heloef heeft Ekdom als prio...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De prioriteiten
1. stenders
2. ik
3. giel
ZELFS HELOEF TUNET IN
Preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar je vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Nee, dan luistert hij weer welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?
Combineer de feiten. Tv aan, en Radio49 aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heloef heeft Ekdom als prio...Als die nu zat te draaien, was hij ook niet ingetuned
Ze draait alleen muziekjens... Als ze nou ook ging pratenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
DIT GEWOONquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar je vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?
Vanwege stendersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar je vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?
Ehm....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heloef heeft Ekdom als prio...Als die nu zat te draaien, was hij ook niet ingetuned
Ik draai mooie muziekjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze draait alleen muziekjens... Als ze nou ook ging pratenmaar daarvoor moet ik klooien met haar laptop en die heb ik niet
Ik dacht dat het al 1 uur was.quote:
Ditquote:
Net iets meer vrouw?quote:
Tja....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Net iets meer vrouw?
Je bent trouwens wel zijn type he, minderjarig.
Baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Net iets meer vrouw?
Je bent trouwens wel zijn type he, minderjarig.
tja, bijna iedereen zit op de meetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Volgens mij gaat het morgen de hele dag Guppie worden
ze zet haar wifi uit om persoonlijke redenen ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of Myra draadloos internet heeft maar ik wil best draaien vanaf de meet.
Okee jammer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ze zet haar wifi uit om persoonlijke redenen ofzo
ik neem aan van welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of Myra draadloos internet heeft maar ik wil best draaien vanaf de meet.
SPOILER: 3fm gezwetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Faal.SPOILER: 3fm gezwetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ze zet haar wifi uit om persoonlijke redenen ofzo
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER: 3fm gezwetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moest gewoon weer een keertje placebo luisteren
heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moest gewoon weer een keertje placebo luisteren
quote:
Nu ook weer oud lowlandsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Doet me denken aan Lowlands dit
GEFLICIFLAPSTAARTquote:
hoy Faye ,mono hierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik probeer het rock gedeelte nu langzaam over te laten gaan in indie achtig en dan door naar elektrrrrooo. Met om 1 uur precies (hoop ik) ITHINKILIKEIT vervolgd door DJ Sandstorm.
Dan weet ik dat ik om 1 uur moet unmuten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik probeer het rock gedeelte nu langzaam over te laten gaan in indie achtig en dan door naar elektrrrrooo. Met om 1 uur precies (hoop ik) ITHINKILIKEIT vervolgd door DJ Sandstorm.
Wat gebruik je om te draaien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Zeg maar dat je MOET want ik kan moeilijk tot 3 uur door want guppie..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder probeert me nu aan te praten om mijn uitzending te skippen.
Nee, ik heb geen radio op, moet stil zijn enzoquote:
tof! Ik draai, luisteren jij!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
straks North Sea Jazz, maar welke artiest ik moet rijden is nog geheim...
Prince?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
straks North Sea Jazz, maar welke artiest ik moet rijden is nog geheim...
Stil zijn?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen radio op, moet stil zijn enzo
Wut?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen radio op, moet stil zijn enzo
hey jij.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja iedereen slaapt al zowat, maar ik heb nog energie, en de zoon van hups ook, hij heeft een Freddy masker op en zo'n klauw ding achtig gevalquote:
Jullie hadden toch een wilde PREPARTY?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja iedereen slaapt al zowat, maar ik heb nog energie, en de zoon van hups ook, hij heeft een Freddy masker op en zo'n klauw ding achtig geval
Moet die jongen niet slapen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja iedereen slaapt al zowat, maar ik heb nog energie, en de zoon van hups ook, hij heeft een Freddy masker op en zo'n klauw ding achtig geval
Ik had een gangbang verwacht, een beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een wilde PREPARTY?
Ja, ik probeer het, maar hij luistert nietquote:
Ik tune al eerder in, want nieuws.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat je over precies 13 minuten moet intunen
je hebt geen ouderlijk gezag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het, maar hij luistert niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een gangbang verwacht, een beetje jammer dit.
Inderdaad, ik vrees dat ik met harde hand moet gaan opvoedenquote:
Corrigerende tikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat ik met harde hand moet gaan opvoeden
quote:
Ik spaar mijn zaad voor morgenquote:
Misschien is het een idee om je kind vanaf het begin normaal op te voeden zonder fok! en shitloads of beer en dan wel weer wat rust, reinheid en regelmaat toe te passen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat ik met harde hand moet gaan opvoeden
geen idee, ik laat mijn GHB het slachtoffer bepalen. Spanning enzoquote:
Het is niet mijn kindquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om je kind vanaf het begin normaal op te voeden zonder fok! en shitloads of beer en dan wel weer wat rust, reinheid en regelmaat toe te passen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
geen idee, ik laat mijn GHB het slachtoffer bepalen. Spanning enzo
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is niet mijn kindIk geef hem al wel hossel les!
Ik heb hem serieus vanmiddag een boek gegeven over sexuele voorlichting. Ik gebruik het boek niet meer want ik weet alles al. Hij heeft aandachtig zitten bladeren , de held
13quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Hoe oud is de beste man eigelijk ?
Mooie leeftijd om er wat over te lerenquote:
Je zusje is plat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
Hij is jonger dan mijn zusje en hij weet al hoe hij een BH moet lostrekken...
janelle monae zou leuk zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nee, een vrouw.. Ik vermoed Lisa Monet (oid)
Gezelligquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
En ik kan godverdekudt weer eens neit slapen!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
En ik kan godverdekudt weer eens neit slapen!
oh, heet ze zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
janelle monae zou leuk zijnmaar die heeft sterallures.
Jij gaat later vast zo'n programma op RTL 4 presenteren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om je kind vanaf het begin normaal op te voeden zonder fok! en shitloads of beer en dan wel weer wat rust, reinheid en regelmaat toe te passen.
pics van je zusje..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij zou de BH van mijn zusje dus kunnen lostrekken, terwijl hij jonger is.
Ik kan niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
http://i.mobypicture.com/user/timknol/view/10062484
Blijf van mijn schoonzusje afquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan die opmerking zat ik ook te denken, maar ik dacht: ik zeg maar niks!
Het is 1 uur ik ben niet zo scherp.quote:
Mogguhquote:
quote:
Wat wat wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ben wakker gebleven
Tis wel een stuk rustiger hier dan toen ik wegging vanavond. Iedereen zeker vroeg naar bed voor de meet
Is Outpost nou Knetter aan het doen?
Denk het, in beide gevallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis wel een stuk rustiger hier dan toen ik wegging vanavond. Iedereen zeker vroeg naar bed voor de meet
Geen idee, ik ga der morgen uithoren. Tune je in?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe laat? Ik ben niet bij de meet helaas. Heel misschien ik 's-nachts nog langs.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga der morgen uithoren. Tune je in?
Van Faye d'r 14 jarige (stief)zusje hebben we ze ook gezien.. Geen probleem verder toch? We vragen niet om naakt..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan die opmerking zat ik ook te denken, maar ik dacht: ik zeg maar niks!
Ik draai nu, dus tune je in?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik ben niet bij de meet helaas. Heel misschien ik 's-nachts nog langs.
Volgens mij waren ze bij elkaar. Toch?quote:
Ja, ik probeer wakker te blijven, ben nogal moe.quote:
Ja, dat begreep ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze bij elkaar. Toch?
Maar jullie blijven van mijn schoonzusje af. Die is veels te onschuldig voor dat soort praktijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Faye d'r 14 jarige (stief)zusje hebben we ze ook gezien.. Geen probleem verder toch? We vragen niet om naakt..
Ik heb dat in ieder geval totaal gemist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies. Die gaan echt niet schakenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook.
Omdat ze anders morgen zo lang moet reizen.
klopt, maar doen elkaar niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze wordt toch al uitgehuwelijkt aan mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jullie blijven van mijn schoonzusje af. Die is veels te onschuldig voor dat soort praktijken.
Echt nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies. Die gaan echt niet schaken
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt niet
Hooguit dammen, maar verder ...
Yeah sure.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze wordt toch al uitgehuwelijkt aan mij.
Ja zo eindig ik dus echt alleen he.quote:
Zijn wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Die familie van naat zijn allemaal blanda's, dat is een cultuurshock heloef.
Mijn moeder is Christelijk is dat ook goed?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, dan moet je eerst Christelijk worden, mijn zusje wilt alleen maar iemand die Christelijk is.
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder is Christelijk is dat ook goed?
Dat kan ze op haar buik schrijven..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, dan moet je eerst Christelijk worden, mijn zusje wilt alleen maar iemand die Christelijk is.
blandaquote:
Hoe oud is je zusjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ze op haar buik schrijven..
Wat?quote:
Niet zo negatief manquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ze op haar buik schrijven..
Ik bouw een website voor een kerk (gratis) en mijn moeder is Christelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet zelf Christelijk zijn en echt Christelijk dus niet schijnchristelijk
Mijn zusje zou nee zeggen, ik zou je misschien doen als ik een meisje was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bouw een website voor een kerk (gratis) en mijn moeder is Christelijk.
Come on!
Dat is echt een romantische aangelegenheid. Tune je even in trouwens, ik draai.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
Ik hossel myra voor heloef, problem solved...
Kunnen ze samen fok!ken....
Myra was mijn eerste falende FOK!hossel... Die dus echt faalde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
Christelijke vrouwen zijn te kieskeurig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn zusje zou nee zeggen, ik zou je misschien doen als ik een meisje was.
Dat magquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil even wat meningen over dit nummer, mag dat?
Ik vond Plage leuker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil even wat meningen over dit nummer, mag dat?
Doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
Of ze vindt niemand. Mijn moeder heeft een kennis en die dochter wilt ook alleen maar een Christelijk persoon als vriendje, die heeft nog steeds geen vriendje, terwijl ze wel heel lekker is. Vele mensen vallen denk ik op haar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zo negatief manHet zusje van Naat is echt een mooi meisje, uiterlijk én innerlijk. Die verdient iemand die net zo goed is als Naat voor mij, beter zelfs nog (en dichterbij). Die vindt een christen en daar gaat ze heel gelukkig mee worden.
ik heb de streamaan staan hier. Was in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is echt een romantische aangelegenheid. Tune je even in trouwens, ik draai.
katholiekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:11 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben gedoopt, is dat christelijk genoeg, op moet ik ook nog katholiek zijn?
Jouw zusje vindt echt wel iemand. Wacht maar tot die een beetje uit der schelp komt. Ze kijkt nu nog echt de kat uit de boom als het om jongens gaat, maar zodra dat een echte vrouw wordt. Ik zeg je: laatbloeier, maar wat voor een.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of ze vindt niemand. Mijn moeder heeft een kennis en die dochter wilt ook alleen maar een Christelijk persoon als vriendje, die heeft nog steeds geen vriendje, terwijl ze wel heel lekker is. Vele mensen vallen denk ik op haar.
En ik blijf alleen achter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zo negatief manHet zusje van Naat is echt een mooi meisje, uiterlijk én innerlijk. Die verdient iemand die net zo goed is als Naat voor mij, beter zelfs nog (en dichterbij). Die vindt een christen en daar gaat ze heel gelukkig mee worden.
Is er een stuk van jou lul af?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
katholiekBij mij zou je dan al half afgeschreven zijn
Je moet echt Christelijk zijn. Mijn zusje is niet gedoopt trouwens.
Ik ben protestants.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
katholiekBij mij zou je dan al half afgeschreven zijn
Je moet echt Christelijk zijn. Mijn zusje is niet gedoopt trouwens.
Dat dacht ik ook altijd. Mening bijgesteldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik blijf alleen achter.
Story of my life.
Jij bent een vrouw die blijven minder vaak alleen achter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Mening bijgesteld
Hij wil het, hij doet niksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan maak je een kans, maar je smoket, dus dat is ook al een afknapper heh
IK SMOKE NIET.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan maak je een kans, maar je smoket, dus dat is ook al een afknapper heh
Wat zeg je er van zondagavond hetzelfde recept als woensdagavond?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb de streamaan staan hier. Was in slaap gevallen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Voor heloef, omdat ik even te laat was
nee. dat was 1 keer vriendje. Dat mag toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus die wiet was een grote mond?
Mijn zusje zou nee zeggen denk ik, maar je weet het niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:16 schreef quaas het volgende:
[..]
nee. dat was 1 keer vriendje. Dat mag toch?
Gewoon verbergen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:16 schreef quaas het volgende:
[..]
nee. dat was 1 keer vriendje. Dat mag toch?
Ik probeer meer de nummers te draaien van dingen die al bekend zijn, maar dan de niet bekende nummersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
Fijn nummer dit, vorige nummer kende ik niet![]()
Pics van je zusje en haar nummer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn zusje zou nee zeggen denk ik, maar je weet het niet.
Ik heb haar nummer niet. Ik heb alleen het nummer van faye en het nummer van mijn moeder ken ik uit mijn kop...quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik probeer meer de nummers te draaien van dingen die al bekend zijn, maar dan de niet bekende nummers
Je moet niks letterlijk nemen in de bijbel hehquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:18 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat toch dat een huwelijk tussen een gelovige en een niet-gelovige automatisch gezegend is?
Sommige dingen kan je letterlijk overnemen, regels enzo, verhalen vergen interpertatiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef quaas het volgende:
[..]
Je moet niks letterlijk nemen in de bijbel heh
(dat zeggen ze tenminste)
Weet ik niet, maar ze wilt niet met een ongelovige, omdat dat niet praktisch is. Zeker na de verhalen die over de vrouwen in de kerk gaan die een ongelovige man hebben/hadden. Zoontje van een van die vrouwen mocht niet naar de kerk van de man, terwijl het zoontje het zelf heel graag wilde... Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:18 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat toch dat een huwelijk tussen een gelovige en een niet-gelovige automatisch gezegend is?
DEADMAU5 - BRAZILquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Iedereen kent Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappinessssss, maar wie kent het origineel?
Ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Iedereen kent Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappinessssss, maar wie kent het origineel?
kom maar wiebelen, wiebelen.quote:
Ik ga toch ook gewoon mee met jou? Dat is wel bullshit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ze wilt niet met een ongelovige, omdat dat niet praktisch is. Zeker na de verhalen die over de vrouwen in de kerk gaan die een ongelovige man hebben/hadden. Zoontje van een van die vrouwen mocht niet naar de kerk van de man, terwijl het zoontje het zelf heel graag wilde... Dat soort dingen.
dan moet je intunenquote:
Risico.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga toch ook gewoon mee met jou? Dat is wel bullshit.
Trustenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of je valt in slaap voor je laptopTime to sleep
Ik weet dat geloof een deel van jou is en dat wist ik toen ik met jou kreeg, dat weet ik nog steeds als we (als dat gebeurt) trouwen en (als dat gebeurt) koters krijgen.quote:
Op dat nummer heb ik dansles gehad in braziliequote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet nu denken aan BRAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL JALALALALALLA
Ja, maar ze wilt het risico vermijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet dat geloof een deel van jou is en dat wist ik toen ik met jou kreeg, dat weet ik nog steeds als we (als dat gebeurt) trouwen en (als dat gebeurt) koters krijgen.
Bid ze elke avond?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nu eenmaal veel minder Christelijk dan mijn zusje.
Het is haar keuze en ik vind het echt heel knap van haar dat ze daar zo achter staat, maar ik betwijfel of zij al drang naar jongens heeft. Zij is nog echt bezig met meisjesdingetjes, nagels lakken met vriendinnetjes enzo. Zij heeft helemaal geen behoefte aan jongens of intimiteit. Ben benieuwd of dat zo blijftquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar ze wilt het risico vermijden.
And i'm liking itquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nu eenmaal veel minder Christelijk dan mijn zusje.
Whahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit hier wel "goed" qua christenen... woon in Spakenburg
Mja ik kan er mee leven, zolang men maar niet met die superioriteitshouding om de hoek komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
Maar ik zou het waarschijnlijk nooit uit houden met de zus van naat.
Heb door de jaren heen een soort van allergie gekweekt voor het geloof.
Blauw, want het shirt van de Vogels lijkt me iets te veel op Ajaxquote:
Dat heb ik naat wel laten merken volgens mij, dat ik dat niet zo kan waarderenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik kan er mee leven, zolang men maar niet met die superioriteitshouding om de hoek komt.
Dat is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blauw, want het shirt van de Vogels lijkt me iets te veel op Ajax
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat heb ik naat wel laten merken volgens mij, dat ik dat niet zo kan waarderen
Hallonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:30 schreef Viro het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAT MEEN JE NIET.....!!!!!!!Ik dacht even er is leuk nieuws ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Mja, heb 2 redenen voor m'n aversie jegens Ajax:quote:
O ja morgenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, sla naat morgen maar dat hij dat nog niet voor me heeft geregeld.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, sla naat morgen maar dat hij dat nog niet voor me heeft geregeld.
Snuf mi boy. ik ben altijd hoog geleid Gquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O ja morgenIk en lama gaan hamburgers scoren ergens, kunnen we die lekker bakken
ik steel money van die rijke nikkersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:32 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuf mi boy. ik ben altijd hoog geleid G
ik wil niet weten wat ze bij jou hoog inleiden. Zal iig niet prettig voelen....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:32 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuf mi boy. ik ben altijd hoog geleid G
Heel goed wij Surinamers zijn ook te laat met het betalen van rekeningen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:31 schreef Viro het volgende:
fuck vergeten telefoonrekening te betalen, daarom kon ik niet bellen
dat is helemaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed wij Surinamers zijn ook te laat met het betalen van rekeningen.
SPOILER: spoiler ontkracht een vooroordeel :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat ze bij jou hoog inleiden. Zal iig niet prettig voelen....
'wij Surinamers'?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed wij Surinamers zijn ook te laat met het betalen van rekeningen.
Klinkt wel lekkerquote:
Top, komt eraan!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:35 schreef Viro het volgende:
zusje wil je cage the elephant met ain't no rest for the wicked draaien?
Waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verdommeVolgende keer gewoon weer VH voor mij
mag altijd, of ik er wat mee kan is wat anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:37 schreef Snuf. het volgende:
Gewoonfee mag ik ook die riekwests droppen?
omdat ik nu al 3 artiesten weg heb moeten strepen. (waarvan ik trouwens andere nummers wilde gaan draaien, dat wel)quote:
oh als je dat alleen maar wilt draaien, ik heb genoeg nummers die ook tututututututu doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is ook alleen maar tutututuutututtuu
ZET HET OO TWITTERquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ken dit niet maar ik vind het vet en ik ga het downloaden
Dat hoor ik graagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ken dit niet maar ik vind het vet en ik ga het downloaden
Ik hoef maar 1 keer per week mijn donshaartjes te scherenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
kijk net in spiegel en zie dat ik een baard heb
morgenochtend eerst baard eraf scheren
Kom je morgen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
Ditquote:
Wees blij, het is een ramp om de 2 dagen te moeten scherenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 keer per week mijn donshaartjes te scheren
Jaquote:
quote:
Heb je ook Singstar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij, het is een ramp om de 2 dagen te moeten scheren
[..]
Ja
ik neem guitar hero mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |