niet naar je vriendin luisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Het 2e uur tune ik trouwens in, want giel
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
niet naar je vriendin luisterenwaar gaat het heen met deze wereld?
Heloef heeft Ekdom als prio...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De prioriteiten
1. stenders
2. ik
3. giel
ZELFS HELOEF TUNET IN
Preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar je vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Nee, dan luistert hij weer welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?
Combineer de feiten. Tv aan, en Radio49 aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heloef heeft Ekdom als prio...Als die nu zat te draaien, was hij ook niet ingetuned
Ze draait alleen muziekjens... Als ze nou ook ging pratenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef quaas het volgende:
[..]
DIT GEWOONquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar je vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?
Vanwege stendersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast niet naar je vriendin luisteren vanwege Giel? FUCKIN GIEL?
Ehm....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heloef heeft Ekdom als prio...Als die nu zat te draaien, was hij ook niet ingetuned
Ik draai mooie muziekjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze draait alleen muziekjens... Als ze nou ook ging pratenmaar daarvoor moet ik klooien met haar laptop en die heb ik niet
Ik dacht dat het al 1 uur was.quote:
Ditquote:
Net iets meer vrouw?quote:
Tja....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Net iets meer vrouw?
Je bent trouwens wel zijn type he, minderjarig.
Baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Net iets meer vrouw?
Je bent trouwens wel zijn type he, minderjarig.
tja, bijna iedereen zit op de meetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Volgens mij gaat het morgen de hele dag Guppie worden
ze zet haar wifi uit om persoonlijke redenen ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of Myra draadloos internet heeft maar ik wil best draaien vanaf de meet.
Okee jammer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ze zet haar wifi uit om persoonlijke redenen ofzo
ik neem aan van welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of Myra draadloos internet heeft maar ik wil best draaien vanaf de meet.
SPOILER: 3fm gezwetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Faal.SPOILER: 3fm gezwetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ze zet haar wifi uit om persoonlijke redenen ofzo
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER: 3fm gezwetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moest gewoon weer een keertje placebo luisteren
heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moest gewoon weer een keertje placebo luisteren
quote:
Nu ook weer oud lowlandsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Doet me denken aan Lowlands dit
GEFLICIFLAPSTAARTquote:
hoy Faye ,mono hierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik probeer het rock gedeelte nu langzaam over te laten gaan in indie achtig en dan door naar elektrrrrooo. Met om 1 uur precies (hoop ik) ITHINKILIKEIT vervolgd door DJ Sandstorm.
Dan weet ik dat ik om 1 uur moet unmuten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik probeer het rock gedeelte nu langzaam over te laten gaan in indie achtig en dan door naar elektrrrrooo. Met om 1 uur precies (hoop ik) ITHINKILIKEIT vervolgd door DJ Sandstorm.
Wat gebruik je om te draaien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Zeg maar dat je MOET want ik kan moeilijk tot 3 uur door want guppie..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder probeert me nu aan te praten om mijn uitzending te skippen.
Nee, ik heb geen radio op, moet stil zijn enzoquote:
tof! Ik draai, luisteren jij!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
straks North Sea Jazz, maar welke artiest ik moet rijden is nog geheim...
Prince?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
straks North Sea Jazz, maar welke artiest ik moet rijden is nog geheim...
Stil zijn?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen radio op, moet stil zijn enzo
Wut?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen radio op, moet stil zijn enzo
hey jij.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja iedereen slaapt al zowat, maar ik heb nog energie, en de zoon van hups ook, hij heeft een Freddy masker op en zo'n klauw ding achtig gevalquote:
Jullie hadden toch een wilde PREPARTY?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja iedereen slaapt al zowat, maar ik heb nog energie, en de zoon van hups ook, hij heeft een Freddy masker op en zo'n klauw ding achtig geval
Moet die jongen niet slapen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja iedereen slaapt al zowat, maar ik heb nog energie, en de zoon van hups ook, hij heeft een Freddy masker op en zo'n klauw ding achtig geval
Ik had een gangbang verwacht, een beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een wilde PREPARTY?
Ja, ik probeer het, maar hij luistert nietquote:
Ik tune al eerder in, want nieuws.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat je over precies 13 minuten moet intunen
je hebt geen ouderlijk gezag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het, maar hij luistert niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een gangbang verwacht, een beetje jammer dit.
Inderdaad, ik vrees dat ik met harde hand moet gaan opvoedenquote:
Corrigerende tikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat ik met harde hand moet gaan opvoeden
quote:
Ik spaar mijn zaad voor morgenquote:
Misschien is het een idee om je kind vanaf het begin normaal op te voeden zonder fok! en shitloads of beer en dan wel weer wat rust, reinheid en regelmaat toe te passen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat ik met harde hand moet gaan opvoeden
geen idee, ik laat mijn GHB het slachtoffer bepalen. Spanning enzoquote:
Het is niet mijn kindquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om je kind vanaf het begin normaal op te voeden zonder fok! en shitloads of beer en dan wel weer wat rust, reinheid en regelmaat toe te passen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
geen idee, ik laat mijn GHB het slachtoffer bepalen. Spanning enzo
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is niet mijn kindIk geef hem al wel hossel les!
Ik heb hem serieus vanmiddag een boek gegeven over sexuele voorlichting. Ik gebruik het boek niet meer want ik weet alles al. Hij heeft aandachtig zitten bladeren , de held
13quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Hoe oud is de beste man eigelijk ?
Mooie leeftijd om er wat over te lerenquote:
Je zusje is plat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
Hij is jonger dan mijn zusje en hij weet al hoe hij een BH moet lostrekken...
janelle monae zou leuk zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nee, een vrouw.. Ik vermoed Lisa Monet (oid)
Gezelligquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
En ik kan godverdekudt weer eens neit slapen!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
En ik kan godverdekudt weer eens neit slapen!
oh, heet ze zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
janelle monae zou leuk zijnmaar die heeft sterallures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |