Ja hoor, maar dat zegt altijd wel iemand, ongeacht welke bank je noemt, dus het zegt zo verdomd weinig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Had ik verder al geroepen dat de Rabo een rukbank is?
Kan ik beamen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Rabo is gewoon kut, maar dat terzijde.
Had ik verder al geroepen dat de Rabo een rukbank is?
Met transparantie heeft dat in sommige gevallen niets te maken. Er zijn verzekeringen waarbij dat elke maand verschilt omdat het risico enerzijds verandert doordat het verschil tussen waarde van de verzekering en verzekerd kapitaal verandert en anderzijds de leeftijd van de verzekerde (en daarmee de sterftekans) verandert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Scorpie het volgende:
Wat Angel zegt. Sommige producten verplichten een ORV en zijn ook niet zo transparant dat ze zeggen hoeveel premie je per maand betaalt daarvoor.
Ik begrijp wel dat ze het verplichten zolang er risico is. Zodra er geen risico meer is, snap ik niet dat ze me niet de vrijheid bieden die verzekering stop te zetten. Dat is imo een vorm van corruptie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je mist dat het allicht niet de geldverstrekker is, maar de verzekeraar dit mogelijk in de productvoorwaarden heeft opgenomen. Evenals eventuele afkoopkosten trouwens, of je dat nu normaal vindt of niet.
De verstrekker heeft het onderverzekerd bij een verzkeraar neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je het nu nog over de geldverstrekker?
Misschien moet je zelf eens e.e.a. teruglezen. Ik heb in mn eerste post al vermeld dat het een KEW is met ORV.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jij had het over een KEW zonder overlijdensrisicodekking. Het stoppen (afkopen) van de verzekering is al behandeld, lees maar lekker terug.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Vandaag maar weer eens naar de Hypotheker gebeld:
Reden: Ik heb zoals de meesten onderhand weten een KEW-box1 bij onze vlaamse bandieten van Argenta, Ik stort maandelijks een x bedrag gedurende 30 jaar. De x bestaat uit een spaardeel en een ORV
Nee, er staat iemand genoemd. Dan zal het wel naar de wettelijke erfgenamen gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef blomke het volgende:
Bij dood komt die eerste tot uitkering aan de begunstigde genoemd in de verzekering (heb je daar al een idee van wie dat is?), bij die tweede komt het kapitaal in de erfenis.
Niemand dus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, er staat iemand genoemd. Dan zal het wel naar de wettelijke erfgenamen gaan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |