SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
23:59:53 is georganiseerderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
MURP WAAROM! DIE VAN MIJ WAS OP 00:00:00!
!
Die van mij was ook 00:00:00quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
De Officiële NachtBagger #1
00.00.00 uur
Ga huilenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Internet-Held het volgende:
Laat maar, hier ga ik verder geen moeite insteken, die van Dalando en Mij waren tegelijk en gaan op slot en deze te vroeg en blijft open
Fluppelmurp. Affijn tijd voor BH's lekkere wijven en Hertog Jan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Internet-Held het volgende:
Laat maar, hier ga ik verder geen moeite insteken, die van Dalando en Mij waren tegelijk en gaan op slot en deze te vroeg en blijft open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens: Nachtbagger NA 0:00 en niet te vroeg!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Fluppelmurp. Affijn tijd voor BH's lekkere wijven en Hertog Jan.
Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Goochemgordeldier het volgende:
Ik heb op beide spoilers gedrukt van Dientje, ben ik nu slecht?
't is geen Windows...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:05 schreef Roburtt het volgende:
Tevens heb ik een keer dubbelklik op de spoiler gedaan, dus ik ben niet slecht
toch?
Wat hebbie dan allemaalquote:
Hamburger en Pasta Bagger (met korting) of deze, maar wel 4sec laterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:06 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Nachtbagger NA 0:00 en niet te vroeg!
frikandellen en hamburgers en bier maar da's niet uit de frituur hihihiquote:
hamburgers met korting?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
frikandellen en hamburgers en bier maar da's niet uit de frituur hihihi
Hahaha nee, jammergenoeg nietquote:
hamburgers met korting ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
frikandellen en hamburgers en bier maar da's niet uit de frituur hihihi
Ik heb ze welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |