Waar zie je dat?quote:
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.quote:
Het is in elk geval iedereen die ergens de laatste maanden ooit in dit topic gepost heeft en niet actief op "ontvolg" geklikt heeft. Plus de enkeling die nooit gepost heeft en wel actief op "volg" geklikt heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.
Deze.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is in elk geval iedereen die ergens de laatste maanden ooit in dit topic gepost heeft en niet actief op "ontvolg" geklikt heeft. Plus de enkeling die nooit gepost heeft en wel actief op "volg" geklikt heeft.
Ik vind het een tamelijk nietszeggend getal voor een reeks als dit.
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.
Het mag beide.quote:
Geloof dat ik op dat maaltje echt nu moe, duf en slap zou zijn ..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
O - bakje stracciatellayoghurt
L - kop kippensoep, bakje gyrosstukjes met knoflooksaus, beker melk
T - appel, banaan, beker optimel, 2 biertjes
D - heel veel kaaskoekjes
Oh, ik dacht dat je verwees naar topic.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want het is de reeks en dan verwijs je er naar met deze of die.
Afgezien van de halvarine *huuh*! mooi lijstje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
O: kom yoghurt (250 ml) met 4 el muesli, honing en een halve grapefruit
L: 2 boterhammen met halvarine, jam en appelstroop, glas rode bessensap
T: schaaltje aalbessen
D: zalmfiletpakketjes met doperwtjes, (halve) broccoli en aardappeltjes uit de oven met ui, tijm.
T: kwark met walnoten
Net nog op blote voetjes naar de brievenbus geweest en helaas alleen een stomme krantquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Afgezien van de halvarine *huuh*! mooi lijstje.
Pakket al aangekomen?
Ik zie niet in hoe dat het verhaal anders maakt? Het blijft 'deze reeks'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je verwees naar topic.
Ik ben het gevoelsmatig niet met je eens, omdat ik verwijs naar één specifieke reeks uit een reeks reeksen.
Lienekien? Lurker?
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net nog op blote voetjes naar de brievenbus geweest en helaas alleen een stomme krant
En de halvarine heb ik op brood gedaan omdat anders de jam er zo intrekt en ik roomboter (ook aanwezig) net weer te veel kcal vond hebben
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomboterrrrrrrrrrrrrrrrr is wel veel lekkerderen (ge)zond(ig)er
.
oooh! Dan zie ik de pakketdame morgen denk ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomboterrrrrrrrrrrrrrrrr is wel veel lekkerderen (ge)zond(ig)er
.
Hier komt de PTTpakketdienst in elk geval wel langs op zaterdag, weet ik. Dus ik denk het welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooh! Dan zie ik de pakketdame morgen denk ik wel(ze bezorgen morgen ook hoop ik)
En roomboter is heerlijkAlleen ben ik heel slecht in een dun laagje op brood doen
oh die heb ik ook wel eens gezien ja! is dat diezelfde documentaire waarin alex james (quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Roomboter op warm brood dat net uit de oven komt![]()
![]()
Ik ben een documentaire over de wetenschap achter afvallen aan het kijken, toch wel dingen die ik niet had verwacht. Bijv 2 groepen militairen waarbij de ene groep een maaltijd (kipfilet, aardappels etc) met een glas water kregen en de andere groep exact dezelfde maaltijd, maar deze was in een blender gegooid incl dat glas water. Groep 2 kreeg dus een dikke soep. Groep 2 zat voller en was die dag veel langer verzadigd dan groep 1. Het advies was dan ook om soep te eten tegen snel optredende trek. Ik had verwacht dat de geblende maaltijd sneller door je maag zou gaan, maar het omgekeerde was dus waar.
Dit is met medical journalist Michael Mosey. Ik ben halverwege, dus geen idee of dat nog komtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
oh die heb ik ook wel eens gezien ja! is dat diezelfde documentaire waarin alex james () een experimentje doet waarbij hij magere zuivel eet en ze gaan kijken of hij daardoor meer vet in zijn verlasting verliest?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is met medical journalist Michael Mosey. Ik ben halverwege, dus geen idee of dat nog komt
edit: documentaire: 'meet Alex James'Daar is ie al!
![]()
Ah, daar komt 'milk & cookies' dus vandaanquote:
Ach, als dat met de paplepel is ingegoten...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb er echt een hekel aan trouwens als mensen margarine/halvarine boter noemen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze concert was mooi in deze kerkje! Ik ga nu met deze muzikanten terug in deze auto naar deze huis in Zwolle!
Aww. Even een heleboel pompoms dan, miss is dat wel boeiend?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Bowie kiekt mit
[ afbeelding ]
Het was wel een youtubeFOK! beweegt nog niet genoeg.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww. Even een heleboel pompoms dan, miss is dat wel boeiend?
Dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het bij je ontbijt al fout ging, MuisTe weinig gegeten, waardoor je niet van het snoep af kon blijven en dat is de rest van de dag zo te zien door gegaan
En lekkurrrrr!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Muis006 het volgende:
In my defense; 1 negerzoen is 28 kcal dus het valt mee :p.
is lekker jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Perruche het volgende:
Sodabreadkan je me een pakketje opsturen?
Hoe gaat het trouwens in het Ierse?
Is het niet iets dat je zelf kunt maken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
is lekker jadat ga ik wel missen! waarom verkopen ze dat nou niet in nederland
als ik niet eerst nog een week op vakantie ging had ik wel een brood voor je mee kunnen nemen! alhoewel, ik denk dat mijn koffer eigenlijk al aardig vol zit straks
![]()
verder gaat het hier goed! nog maar twee weekjes, dus druk druk met mijn stomme stageverslag en de laatste experimenten afronden. jammer dat ik hier straks weg ga maar ook leuk om weer naar huis te gaan
jawel! en het is best heel makkelijk ook nog eigenlijk, al vind ik gegist brood leuker om te maken. Misschien toch maar eens wat experimenteren als ik weer thuis ben, en een winkel/molen vinden om goed broodmeel te kopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het niet iets dat je zelf kunt maken?
Ah ik zal het eens bekijken ik ben juist ongeduldig voor gistenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jawel! en het is best heel makkelijk ook nog eigenlijk, al vind ik gegist brood leuker om te maken. Misschien toch maar eens wat experimenteren als ik weer thuis ben, en een winkel/molen vinden om goed broodmeel te kopen.
Kun jij na die pijnstiller wel de gehele nacht doorslapen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef MarMar het volgende:
De meidenbende is naar bed en ze zijn tamelijk rustighet was een topavond.
Nu ff wachten tot de pijnstiller ingewerkt is en dan ga ik ook naar bed.
Morgen hier ook vers broodnu al zin in! De lasagnaschaal is schoon leeg, ik hou van kinderen die van goed eten houden
Hmm zit goed bekneld allemaal zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:03 schreef MarMar het volgende:
Ik slaap altijd raar met die oxycodon, beetje als bij koortsdromen zeg maar, maar iig beter dan bij elke beweging gillend van de pijn wakker klinkt wel heel dramatisch, maar zo is 't eigenlijk wel
En thx
Ik vind dit geen okay lijstje. Je eet tot aan je D veel te weinig, en 1 liter cola vind ik niet okay. Ik denk dat je het goed kunt hebben hoor, dit lijstje, daar niet van. Maar, dan moet je niet zeggen dat het een OK lijstje is...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Ok, de eindstand:
S: 5 km hardlopen
T: raketje
O: twee beschuiten pindakaas, glas melk
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: twee bth bthworst
T: 50 gram noten
D: homemade pizza met ui, champignons, rode paprika, salami, ham en kaas, 1 liter cola
, maar ja weekend hè
.
T: wellicht nog een halve meloen
Op de pizza en cola na wel een OK lijstje, dacht ik zo, al zou er nog wat zuivel bij kunnen. Morgen is het weer een net lijstje en maak ik unieks paprika's als D. En dan zondag weer starten met een nieuw weekmenu
.
Ik ga morgenochtend eerst hardlopen, maar er staat nu al volkorenbrooddeeg te rijzen, dat ik morgen na het hardlopen ga opeten, met roomboter en pure hagelslag. Daar kijk ik al dagen naar uit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik lustte nooit 'boter' op mn brood. Dat was dus de margarine die mn ouders altijd gebruiken. Sinds ik roomboter gebruik vind ik 't wel lekker. Heel klein dun laagje, dat welOp warm brood, gesmolten, vind ik het nog steeds het lekkerst
Wow, die komt hier al een paar jaar niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef sigme het volgende:
Hier komt de PTTpakketdienst in elk geval wel langs op zaterdag, weet ik. Dus ik denk het wel.
veel te weinig vind ik wat overdreven. Ik had iets meer kunnen eten maar heb ook rekening gehouden met de pizza als D. Bovendien zeg ik toch al dat het muv de pizza en de cola een okay lijstje is? Ik beweer nergens dat cola okay isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoi, gezellig bij een vriend gegeten. Even bijlezen!
[..]
Ik vind dit geen okay lijstje. Je eet tot aan je D veel te weinig, en 1 liter cola vind ik niet okay. Ik denk dat je het goed kunt hebben hoor, dit lijstje, daar niet van. Maar, dan moet je niet zeggen dat het een OK lijstje is...
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, die komt hier al een paar jaar niet meer.
nostalgie
Nee joh. Die komt hier wel in het dorp, maar ik zit toch veel te afgelegen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
zou de srvwagen ook nog bij sigme langs komen?
*meezingt*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh. Die komt hier wel in het dorp, maar ik zit toch veel te afgelegen!
leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoeree!
'k Heb even gegooglet, volgen mij is het deze:quote:
Was dat liedje niet bedacht door Hans Wijers? Die minister?quote:
met jagar eens! En je eet over het algemeen nogal eentonig volgens mij ook? (wortels, meloen, bth omelet zie ik wel erg vaak voorbij komen) beetje afwisselen lijkt me gezonder!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
veel te weinig vind ik wat overdreven. Ik had iets meer kunnen eten maar heb ook rekening gehouden met de pizza als D. Bovendien zeg ik toch al dat het muv de pizza en de cola een okay lijstje is? Ik beweer nergens dat cola okay isvolgens mij verschilt dit lijstje niet veel van dat van dodag. Heb alle maaltijden gehad + tussendoortjes. Conclusie: Nee ik ben het dit keer niet met je eens
Wat vinden anderen er eigenlijk van?
Goeiemorgen btw. Best lang geslapen voor mijn doen!
Tja, tis meer om aan te geven dat ik me er wel van bewust ben en dat het niet gezonde vaak ook een bewuste keuze is. De boog kan niet altijd gespannen blijven en zulksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
met jagar eens! En je eet over het algemeen nogal eentonig volgens mij ook? (wortels, meloen, bth omelet zie ik wel erg vaak voorbij komen) beetje afwisselen lijkt me gezonder!
oh en ik vind het hele 'mijn lijstje is best ok muv insert-rotzooi-hier' ook maar dom eigenlijkmijn lijstjes zijn ook altijd erg mooi op de muffins/scones/B&J na
niet specifiek tegen jou gericht overigens dat laatste, wordt hier vrij vaak gepost (ook door mezelf volgens mij
)
Precies dat idd. Moest ook al aan jou denken toen ik m'n reply typtequote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet zelf ook vrij 'eentonig', maar mij helpt het juist wel om geen troep te eten.
Omelet, yoghurt, roggebrood met pindakaas en gekookte eitjes zijn mijn doordeweekse basis. Wissel wel af met de indeling: ene keer yoghurt voor O, andere keer omelet, etc.Eet wel elke avond wat anders, maar ook daar zit een tweewekelijks ritme in omdat we ongeveer 14 'vaste' D's hebben waar soms wat bij komt en soms wat afvalt
Vind niet dat ik daarmee ongezond eet. Wel dat ik over een tijdje de omelet wellicht weer beu ben, en dan zoek ik wat anders voor in mijn basispakket
Volgens mij was Viking juist supergoed bezig met weeklijstjes met allemaal gevarieerde maaltijden. Moet ze dan bleekselderij stengels mee naar haar werk of zo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef Blurred86 het volgende:
Oh ik snap best dat mensen een vaste basislijst hebben, dat heb ik ook. Makkelijk, geeft houvast en je hoeft er niet al te veel over na te denken. Maar varieer dan wel in de groente die je eet en wissel af met fruit. Zelfde geldt voor aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei. Worteltjes bevatten nou eenmaal niet alles wat je nodig hebt.
En ik ben goddank gezegend met een goed geheugen dus weeklijstjes lijken me overbodig.
Snoeptomaatjes en snoeppaprikaatjes gok ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was Viking juist supergoed bezig met weeklijstjes met allemaal gevarieerde maaltijden. Moet ze dan bleekselderij stengels mee naar haar werk of zo?
Worteltjes bevatten ook heel weinig wat je niet nodig hebt. Zolang er ook wat andere groente/fruit bij komt heb je al snel alles wat nodig is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef Blurred86 het volgende:
Oh ik snap best dat mensen een vaste basislijst hebben, dat heb ik ook. Makkelijk, geeft houvast en je hoeft er niet al te veel over na te denken. Maar varieer dan wel in de groente die je eet en wissel af met fruit. Zelfde geldt voor aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei. Worteltjes bevatten nou eenmaal niet alles wat je nodig hebt.
En ik ben goddank gezegend met een goed geheugen dus weeklijstjes lijken me overbodig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
cola![]()
Frisdrank sowiesodrink het echt zeeeelden...
is wel wennen trouwens dat hier meer chloor in het water zit. Je ruikt het ontzettend en de thee is ontzettend troebel
^^quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef Blurred86 het volgende:
Er zijn ook kleine komkommertjes, en radijsjes kunnen ook heel makkelijk mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Snoeptomaatjes en snoeppaprikaatjes gok ik. Dat zou wel weer een afwisseling zijn? Hebben jullie dan tips voor andere groente die ik mee kan nemen naar het werk?
. Ik wil het wel hoor, maar weet niet zo goed wat
.
Oh ja, radijsjes. Ok, dan ga ik daar ook eens naar kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn ook kleine komkommertjes, en radijsjes kunnen ook heel makkelijk mee.
Nee, maar je hebt wel hardgelopen he, end an vind ik dat 2 beschuiten en 2 boterhammen overdag gewoon niet genoeg zijn. Ook met die pizza 's avonds. Dat hadden minstens 4 boterhammen moeten zijn!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, tis meer om aan te geven dat ik me er wel van bewust ben en dat het niet gezonde vaak ook een bewuste keuze is. De boog kan niet altijd gespannen blijven en zulks. Ja, ik heb pizza gehad en ik heb cola gehad, so what? Het is weekend en het was lekker
. Doe dat niet elke dag hoor!
En tja, meloen is handig om mee te nemen naar werk, evenals worteltjes en dankzij worteltjes kom ik iig aan m'n groente toe wat bij m'n D niet altijd het geval is. Het maakt het weer gemakkelijker om een weekmenu te maken omdat er niet per se altijd groente bij hoeft te zitten, omdat ik dat dan al als T neem.
Voor mij werkt het gewoon het beste om een vast patroon te hebben: elke dag hetzelfde eten. Af en toe gooi ik het patroon wel om (wil nu een tijdje aan de sandwichspread bijv), maar dus niet dagelijks afwisselen.
En het lijstje in kwestie is nog steeds niet te weinig imho. Ik heb gewoon rekening gehouden met m'n calorierijke D en dat doen velen hier toch? Overdag niet teveel eten als je weet dat je D calorierijk wordt? Als variatie zo belangrijk is, kunnen we beter weeklijstjes gaan posten, want je kunt op basis van één dag dan helemaal niet zeggen of iets goed is of niet.
goed, spuit elf dus. Overigens vind ik je planning voor vandaag wel okay, Vik. Als ik heel kritisch ben dan zeg ik dat er nog wat groentes bij mogen...en een handje muesli door die yoghurt...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel hardgelopen he, end an vind ik dat 2 beschuiten en 2 boterhammen overdag gewoon niet genoeg zijn. Ook met die pizza 's avonds. Dat hadden minstens 4 boterhammen moeten zijn!
En inderdaad, ik viel over het lijstje dat okay is met uitzondering van de pizza en de cola. Maar goed, volgens mij post ik dat soms zelf ook, en ik snap de redenatie daarachter ook wel...
brita kan in je koelkast zetten! deden wij in de VS ook en het doet wonderen voor chloorwater!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
cola![]()
Frisdrank sowiesodrink het echt zeeeelden...
is wel wennen trouwens dat hier meer chloor in het water zit. Je ruikt het ontzettend en de thee is ontzettend troebel
[Gezond Slank] #1551 - Vik speelt: kabouter Wesley... Pizza en colaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
brita kan in je koelkast zetten! deden wij in de VS ook en het doet wonderen voor chloorwater!
ja, sorry, ik had t niet gezien - ben zo moe, ga zo ook weer naar bed.,..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
[Gezond Slank] #1551 - Vik speelt: kabouter Wesley... Pizza en cola
oei hardlopen, ik ga het weer eens proberen denk ik! wish me luck
paprika is ook erg lekker (vind ik danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn ook kleine komkommertjes, en radijsjes kunnen ook heel makkelijk mee.
Post je lijstje eerst maar eens, want ik dacht ook dat 'ie goed was, maar ik kreeg de wind van vorenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
ColaMaar het is idd niet goed nee
![]()
Ik heb gisteravond nog een half glaasje gehad, en een handje chocoladerozijnen om het chocolademonster te stillenVerder was mijn lijstje overdag wel goed
Wel voor mijn geestelijk welzijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Vik, als je een liter cola wegzet, is het per definitie geen goed lijstje meer.
Oh, ik dacht juist voor je spijsvertering gevarieerd eten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Worteltjes bevatten ook heel weinig wat je niet nodig hebt. Zolang er ook wat andere groente/fruit bij komt heb je al snel alles wat nodig is.
En variëren met aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei is leuk, lekker enzovoorts, maar voor je spijsvertering niet optimaal. Die heeft liever gewoon meestal ongeveer hetzelfde.
Had ik gisteren al gedaan! Maar ik wil hem wel in de herhaling gooien hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post je lijstje eerst maar eens, want ik dacht ook dat 'ie goed was, maar ik kreeg de wind van voren.
Tot daar ging het wel okayquote:O: twee sneetjes met ham
L: twee sneetjes met twee gebakken eieren en halve plak kaas
T: smoooothie met aardbeien en yoghurt
T: katjang pedis
Wat ik aan cola drink zegt natuurlijk niks over hoe goed/slecht jouw coladrinkgedrag is, alleen dat het mijne ook ten alle tijde te wensen over laatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel cola Maria en Coco eigenlijk drinken/dronken. Want ik denk dat dat toch echt meer is/was dan 1 liter per week. Als ik in 1 week 4 glaasjes cola drink, is het niet veel, maar omdat het allemaal op 1 dag is wel. Voor mij is het overzichtelijker om het gewoon op 1 dag te doen. Nu heb ik mijn dosis cola voor deze week weer gehad. Zeg ook niet dat ik dit elke week doe, maar gisteren had ik gewoon even zin in ijskoude cola!
Maar ik eet wel twee paprika's hè?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goed, spuit elf dus. Overigens vind ik je planning voor vandaag wel okay, Vik. Als ik heel kritisch ben dan zeg ik dat er nog wat groentes bij mogen...en een handje muesli door die yoghurt...
Leuk! Ga je ook naarquote:
Over de koekjes zeg ik maar niks, dat weet je zelf welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuk! Ga je ook naarMacy Gray
?
Lijstje van gister
O: dubbele boterham vlokken
L: tomatensoep, broodje kroket, dubbele boterham geitenkaas met rauwkostsalade
T: appel
T: 2 plakjes roggebrood
T: 4 chocoladekoekjes
D: lapje flauw voorgemarineerde kalkoenfilet, paprika x2, handje pijnboompitten
T: nectarine
Omdat ik erg moe was en eigenlijk geen zin had om te koken. Daarna heb ik niet meer gesnaaid (met jullie gepraat over katjang pedis!), dus hij kon dus erger.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Over de koekjes zeg ik maar niks, dat weet je zelf wel.
D vind ik wel erg karig: alleen een stukje vlees met groente en pijnboompitten? Waarom geen rijst/pasta/aardappelen erbij?
je kunt het absoluut hebben, Vik! Echt. Van mij mag je dat elke week doen als je dat lekker vind. Maar, nogmaals, je had geen GOED lijstje. En daar leverde ik commentaar op!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel cola Maria en Coco eigenlijk drinken/dronken. Want ik denk dat dat toch echt meer is/was dan 1 liter per week. Als ik in 1 week 4 glaasjes cola drink, is het niet veel, maar omdat het allemaal op 1 dag is wel. Voor mij is het overzichtelijker om het gewoon op 1 dag te doen. Nu heb ik mijn dosis cola voor deze week weer gehad. Zeg ook niet dat ik dit elke week doe, maar gisteren had ik gewoon even zin in ijskoude cola!
Beter had je wel gesnaaid, maar dan gezond: een handje gemengde notenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat ik erg moe was en eigenlijk geen zin had om te koken. Daarna heb ik niet meer gesnaaid (met jullie gepraat over katjang pedis!), dus hij kon dus erger.
In elk geval wordt ie beter dan mn lijstje voor vandaag, D is pannenkoeken met de hele familie. Mn L wordt dus bietjessalade, om aan mn groente te komen.
ja..ik weet het. Dat lijkt me niet zoveel, maar ik hou niet van paprika's, dus weet het niet zo goed...maar nogmaals, ik vind het een mooi lijstje hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik eet wel twee paprika's hè?.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, 7 km. hardgelopen in 42 minuten. Niet slecht, dacht ik. Nu zweet ik! boh.
Retrospectief heb ik ook een handje amandelen door mn D gedaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter had je wel gesnaaid, maar dan gezond: een handje gemengde noten. Geen idee voor jou ook om een zakje in de kast te hebben staan?
.
Whoeoeoeh, dat is alweer + 300 calorieën ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Retrospectief heb ik ook een handje amandelen door mn D gedaan
Ga helemaal nietquote:
Ik was gisteravond iig wel klaarwakker, terwijl ik normaal al gauw voor pampus lig op vrijdagavondquote:
hangt er wat van af. Deze week 3x: 2x 7 en 1x 5.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Morgen ga ik weer voor de 6 en dan hopelijk volgende week voor de 7 bij mijn ouders
.
Hoe vaak loop jij eigenlijk per week? Of verschilt dat?
Welkom! Ik heb ze slechter zien binnenkomen. Een goed ontbijt is het halve werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef KathyH. het volgende:
Hallo allemaal!Ik kom hier ook even binnenvallen en m'n lijstje posten. Want ik doe mijn best om gezond te eten en een paar keer per week intensief te bewegen (zwemmen/skeeleren). Sowieso elke dag wel even stukje lopen/fietsen.
O: bak havermout met appel en kaneel erdoor
T: 2 kiwi's, 1 volkorenbth, halvarine&appelstroop, snoeptomaatjes
L: 2 volkorenbth, halvarine&smeerkaas&komkommer, 1 volkorenbth, halv&hagelslag
T: banaan
D: gekookte aardappels, bladspinazie, gekookt eitje
T: halfvolle yoghurt
En nu *hup* aan mijn eindopdracht!!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, 7 km. hardgelopen in 42 minuten. Niet slecht, dacht ik. Nu zweet ik! boh.
ja, ik heb geloof ik op het begin en op het eind erg hard gelopen. In het midden zat ik er zwaar doorheen, zeker net na de helft. Volgende keer op iets meer dan alleen een banaan lopen als ik meer dan 5km. plan....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
En 7 km in 42 minuten is 10 km/u, netjes! Ik denk dat ik het in ongeveer 43/44 minuten doe.
Fijn, Kathy! En, welkom!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:58 schreef KathyH. het volgende:
Thanks! Nee dat niet, maar ik ben wel al een tijdje bewust bezig met wat ik eet. Vanalles uitgeprobeerd om erachter te komen waar ik me fijn bij voel, wat genoeg is en wat ik vol kan houden. Op dit moment is het dus dit.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ik aan cola drink zegt natuurlijk niks over hoe goed/slecht jouw coladrinkgedrag is, alleen dat het mijne ook ten alle tijde te wensen over laat![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.
Crapquote:
Voor straf een week geen cola.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
CrapValkuiltje
Ik zeg het ook altijd zoals ik het schrijf, verkeerde taalopvoeding
![]()
![]()
Wie weet ben ik over een tijdje geen broodschrijfster meer
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor straf een week geen cola.
Zo, opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heujj je vergeet een cola addictquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*ontbijtcolaatje aan de kant schuift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee nooit gedaan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig in alle eerlijkheid 'nee' zeggen hierop
ik echt vaakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig in alle eerlijkheid 'nee' zeggen hierop
Bij vroeg beginnen heb ik mezelf nog wel eens aan koffie (huuu!) gezet, maar zo vroeg hoefde ik tot nu toe gelukkig nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
keurig toen ik nog om kwart over zes s'morgens begon kon dat wel eens voorkomen wegens totaal instorten maar toen was mijn hb ook echt laag.
Ah kijk, ik = Brave Hendrik, dus ik heb nooit teveel gezopenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:24 schreef progje het volgende:
[..]
ik echt vaak
na een nacht te veel zuipen....![]()
Koffie en thee lust ik niet dus dat scheelt weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij vroeg beginnen heb ik mezelf nog wel eens aan koffie (huuu!) gezet, maar zo vroeg hoefde ik tot nu toe gelukkig nooit![]()
Ik weet ook nog niet wat ik mijn maximale reistijd vind voor een baantje! Eerst werkte ik in Utrecht maar dan vielen 4 dagen per week in de zomer me wel zwaar.
Half uurtje is mooi jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Koffie en thee lust ik niet dus dat scheelt weer
Bij mij is een half uur de max en daar neem ik ook sollicitanten op aan.
Als je verder moet reizen is het vaak net even niet fijn.
4 dagen van 7 tot7 is ook heel zwaar kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Half uurtje is mooi jaAmsterdam is voor mij ietsje verder maar kan ik ook nog wel lijen denk ik
Dat vergroot de mogelijkheden nogal. Maar ik denk dat ik verder idd niet moet willen, behalve als het niet fulltime is ofzo
![]()
Vriendje werkt fulltime, in Bijlmer en Utrecht, die is vaak van 7 tot 7 wegHoe hij het volhoudt mag Joost weten!
Geloof ik graag jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
4 dagen van 7 tot7 is ook heel zwaar kan ik je vertellendan doe je s'avonds echt niks meer en dan vraag je ej op een gegeven moment af of je vrije dag bijslapen en het weekend nog wat doen het nou is.
Hendrik-boks!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah kijk, ik = Brave Hendrik, dus ik heb nooit teveel gezopenKan je nagaan hoe erg het dan met mijn colaconsumptie gesteld zou zijn
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Mijn reistijd bedraagt atm 5 minuten![]()
.
Tis gewoon koud trouwens. En mijn referentiebroek past nog steeds niet. Kreeg hem niet over m'n benen heen en ik vraag me af of dat ooit nog wel gaat lukken, want ik heb amper spek op m'n benen, dus het zullen wel spieren zijn vh hardlopen.
Tijd voor een switch zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geloof ik graag ja2 dagen ofzo zou ik misschien nog trekken
Moet het ook een leuke baan zijn
![]()
En ja, ik heb wat dat betreft wel meelij met het vriendje, die doet in de avond veelal idd niet meer dan eten, gamen, slapen. En hij houdt ook niet zóveel van zn werk
Ja, nou ja, het is een mooie broek, maar als hij niet meer gaat passen, het zij zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als je ouder wordt veranderd je bouw ook hé
Mijn Mr zit te werken en hij krijgt gewoon steeds antwoord als hij mailt
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mag'k nou een cola?</kabouterWesley>
Jij zou post van mij moeten hebben (in de galerie)!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
Weer terug van vakantie! Gisteravond terug en nu alweer aan het werk.
![]()
Is er iemand met een kleine update van de laatste 4 weken? Hoe was de BBQ bv?
Yup!! Ik heb het net opengemaakt en was teleurgesteld dat het niet iets spannender was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou post van mij moeten hebben (in de galerie)!
Welkom terug!
Ja, hij gaat als het goed is rondkijken zodra ik een beetje een goed betalende baan hebquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd voor een switch zou ik zeggen
Ik rij nu 35 km heen en weer terug en dat is precies op het randje.
Weebee Co!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
![]()
Ja, om je colaklikkerij te neutraliseren:quote:
Wazzeglapje, Vikkertquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, om je colaklikkerij te neutraliseren:
Vik is vorige week begonnen met weekmenu's en eet nu vrij gevarieerd en goed!.
BBQ die geen BBQ was is hier een beetje terug te lezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
![]()
You're always good.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Glapje! Niet sad panda zijn, I'll be good![]()
man ik moet nog ontbijten!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Het is nog geen 12 uur en ik heb al m'n bedachte T's al op(meloen, rijstwafel, nootjes). Ik denk dat ik ook twee gekookte eitjes ga eten bij m'n L zometeen!
that's the plan. Ik was pas om kwart voor 11 thuis van hardlopen, en toen moest m'n brood nog in de oven en moest ik nog douchen enzo...Dus het is niet zo gek!quote:
you read my mind...Op nog warm brood...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
Als je dan toch aan de hagelslag gaat... In roomboter gesmolten hagelslag
Die baking soda waar haal je die in NL?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:12 schreef Blurred86 het volgende:
misschien dat ik straks ook een sodabread bak
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef progje het volgende:
zo, crosstrainer ook weer overleefd
Nu nog ff wat krachttraining en dan ook maar eens ontbijten
Wat in de lidl als bakpoeder verkocht wordt is volgens mij natriumbicarbonaat en volgens mij wordt het ook wel in turkse supermarkten verkocht. Sommige mensen halen het bij de drogistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die baking soda waar haal je die in NL?
ik sport beter op een lege maagquote:
Naar antwerpen inderdaad, en maak ook een stop in Gentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ons weekendje weg wordt mogelijk Brugge. Want Bon Jovi treedt in dat weekend nml op in Zeebrugge en daar wil ik eigenlijk wel naartoe. Maar moet maandag eerst maar even op het werk vragen of dat kan. Iemand enig idee hoe we het gemakkelijkst naar Brugge komen? Internationale trein via Rotterdam en Antwerpen?
Wat is dat goedkoop! Maar 58 voor twee retourtjes Den Haag - Antwerpen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Naar antwerpen inderdaad, en maak ook een stop in Gent
Ja maar ik ga naar Brugge vanwege het concert, dat is nml in Zeebruggequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:02 schreef Klare het volgende:
Je kan in Antwerpen overstappen op de stoptrein naar Brugge. Maar ik zou naar Gent gaan, is een veel leukere (studenten)stad. Brugge is nogal duf en heel erg vol bejaarde touristen en veel te dure eettentjes.
ik wilde ook al net zeggen dat Brugge wel geschikt is om jullie bejaardenreputatie hoog te houden Vikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:02 schreef Klare het volgende:
Je kan in Antwerpen overstappen op de stoptrein naar Brugge. Maar ik zou naar Gent gaan, is een veel leukere (studenten)stad. Brugge is nogal duf en heel erg vol bejaarde touristen en veel te dure eettentjes.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
500 gram rode bietjes, een groene appel, 2 zachtgekookte eitjes,een lik honingmosterddressing en pijnboompitjes![]()
Nee als je honger hebt moet je eten, niet wachten tot avondetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Honger en heb alles al op, moet wachten tot avondeten. Om vijf uur had ik het ontbijr al op.. Hardlopen wordt voorlopig niks, damn wat doet mijn been pijn. Dindag maar zwemmen ofzo
Ben op het werk, in de automaat zitten: broodjes hamburger, gehaktballen, allerlei candybars en milkbreak.. Laat maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee als je honger hebt moet je eten, niet wachten tot avondeten. Jij kunt het best hebben.
Kusje op je been.
Ik ben er een keer naartoe gefietst.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ons weekendje weg wordt mogelijk Brugge. Want Bon Jovi treedt in dat weekend nml op in Zeebrugge en daar wil ik eigenlijk wel naartoe. Maar moet maandag eerst maar even op het werk vragen of dat kan. Iemand enig idee hoe we het gemakkelijkst naar Brugge komen? Internationale trein via Rotterdam en Antwerpen?
En Mark heeft geen stem in 'jullie' weekendje weg?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ergo: we gaan niet naar Brugge vanwege Brugge, maar omdat ik naar dat concert wil(Mark niet trouwens)
Die vindt Brugge prima hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En Mark heeft geen stem in 'jullie' weekendje weg?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En Mark heeft geen stem in 'jullie' weekendje weg?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
omg omg omg![]()
Ik ben helemaal hyper!
![]()
sigme, je pakketje is aangekomen en wat is ie dik!!![]()
![]()
Het voelt aan als een kostbare schat en en en...wow, zo fijn om vast te houden
Spannend, succes!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
En toen had ik zomaar gesolliciteerd op een baan bij dat callcenter (inbound)ben benieuwd!
lolquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"We gaan naar Brugge, dear."
Ik denk dat ik op anderhalve liter per dag zat, zoiets. Op het werk 2 keer een 1/2L flesje, en dan 's avonds nog wat glazen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel cola Maria en Coco eigenlijk drinken/dronken.
oi! Doe eens een lijstje!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op anderhalve liter per dag zat, zoiets. Op het werk 2 keer een 1/2L flesje, en dan 's avonds nog wat glazen.
*gaat weer verder met bijlezen*
Vanaf morgen weer lijstjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco had goed nieuws van haar werken gaat weer lijstjes posten
![]()
Sigme houdt Coco nauwgezet in de smiezen![]()
Da's trouwens heel grappig, want ik heb me jou altijd voorgesteld als een heel klein, enorm petite meisje. Zo'n 1.55m meisje zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, en ik woog net 82...
Wel na het hardlopen en poepen, maar dat mag de vreugde niet dimmen. Misshcien ga ik nu wel weer wat naar beneden...Zou fijn zijn!
Darmenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer lijstjesGisteren en vandaag werken darmtechnisch absoluut niet mee ^^ Heb goede hoop dat het morgen weer beter gaat
Als het romantisch is, is het overal wel leuk. Zonder de liefde heb je wat meer nodigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
Toen lief en ik een romantisch tripje naar brugge hadden had niemand hier iets gezegd over bejaarden enzo... :p
Ik ben net weer wakker... we hadden een beetje slaap nodig...
Haha..ik ben 1.88!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's trouwens heel grappig, want ik heb me jouw altijd voorgesteld als een heel klein, enorm petite meisje. Zo'n 1.55m meisje zeg maarMaar dat zal wel niet dan
Oh, lees dit nu pas. Ja, vanaf morgen dus weer. Want gisteren heb ik zo goed als niks gegeten en vandaag heb ik vanmorgen een boterham gegeten maar die was het daar niet mee eensquote:
Ze rommelden wel even extra hard, dus wie weet. ^^quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Darmen![]()
Zijn ze nu geïntimideerd?![]()
OMG OMG OMG!!!quote:
Oehhh!!! Ga je beginnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!
Niet kunnen zeggen dat ik 10gig voor WoW moet downloaden?
Esprit heeft sale? Zit best net spul bij. Of WE.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laat ze maar weten dat ik het win![]()
Boh interwebz heeft weinig puike solliciteerkleding. Alles is hetzij oudbollig, hetzij gemaakt voor ranke deernes
Het is leuker als je het zelf ontdektquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!
Niet kunnen zeggen dat ik 10gig voor WoW moet downloaden?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is leuker als je het zelf ontdekt
Hordequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oehhh!!! Ga je beginnen?Heb je meteen alles gekocht, dus de nieuwste releases enzo? Denk eraan he? Je moet Bloodfeather kiezen en dan Horde. Anders moet ik je doden als ik je tegenkom
Allemaal al gechecked! Zit soms wel wat bij, al twijfel ik nogal aan mijn kennis van sollicitatiekledij en het helpt vast ook niet dat ik niet weet wat ik wilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Esprit heeft sale? Zit best net spul bij. Of WE.
Nette broeken staan mij vaak stom ivm bolle billen en holle rug en spekbuikjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Maria: gewoon een nette zwarte broek met een bloesje ofzo, da's toch ook al netjes zat?
Bolle billen zijn juist goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nette broeken staan mij vaak stom ivm bolle billen en holle rug en spekbuikje
Ach, gelukkig is er geen haast bij, ik heb momenteel toch niks lopen![]()
![]()
Ja ik zat er laatst nog aan te denkenquote:
Oh bij mij zijn ze meestal eerder te langquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:31 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij vallen broeken van H&M altijd klein en ik heb daar bijna altijd hoogwaterbroeken
Utrecht / Haarlem / Den Haag?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik zat er laatst nog aan te denkenWat zou een goede locatie zijn?
En wat is er mis met Den Haag?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: ik zit al in een guild! Maar gezien ik de aandachtsspanne van een fruitvlieg heb kan ik vast wel nog een character aanmakenOf tien.
XMert: naisss! Utrecht klinkt goed denk ik! Beter wel wachten tot jij beter bent denk ik?
Jij woont erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |