abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:22:40 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99217174
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99217301
77 lurkers, ja hoi komop!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99217354
En een lurker minder 8-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:27:12 #4
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99217375
en nog 1!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99217391
Meldt.
pi_99217402
Honger.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:28:51 #7
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99217461
vik, turkse tortilla's = turkse pizza (lachmacun)? maak je die zelf?
mm ik heb zin in lekkere turkse pizza van mijn favo turkse bakker :9 nog maar een paar weekjes :D
pi_99217488
GTST heeft zowaar best een fraai zingend koppel, maar toch ga ik eens douchen :W
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:30:00 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99217523
Welterusten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99217730
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
77 lurkers, ja hoi komop!
Waar zie je dat? :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:35:03 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99217804
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zie je dat? :@
Zie OP, lurkers-tooltje! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99217923
Quiche nog niet klaar... heb de bacon die erop lag vast opgegeten :') hongerrrrr
pi_99217933
Masterchef *O*
pi_99218048
:9 fajiiiiitas waren lekker O+

We hebben goedkoop vlees ingekocht bij Farmland! Scheelt een hoop en we hoeven voorlopig helemaal geen vlees/vis te kopen. En ik heb een 8,5 voor Fluency gehaald O+ Vorig jaar had ik maar een 6,5 *) helemaal blij *O*

En nu lekker een wijntje :9
Ja doei.
pi_99218211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

Zie OP, lurkers-tooltje! :P
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99218223
Mooi cijfer, moblo! *O* *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:44:13 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99218297
Lekkere vooruitgang, Mootje! :7 *O*
pi_99218317
Hmm, meestal val ik pas om 22 uur in slaap op de bank...
pi_99218423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.
Het is in elk geval iedereen die ergens de laatste maanden ooit in dit topic gepost heeft en niet actief op "ontvolg" geklikt heeft. Plus de enkeling die nooit gepost heeft en wel actief op "volg" geklikt heeft.

Ik vind het een tamelijk nietszeggend getal voor een reeks als dit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:50:10 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99218641
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is in elk geval iedereen die ergens de laatste maanden ooit in dit topic gepost heeft en niet actief op "ontvolg" geklikt heeft. Plus de enkeling die nooit gepost heeft en wel actief op "volg" geklikt heeft.

Ik vind het een tamelijk nietszeggend getal voor een reeks als dit.
Deze.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:50:21 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99218651
Daglijstje
o. Yoghurt met brinta
t. 2 roggenbrood met kaas
l. Cracker kaas, cracker ham, boterham sellerie
t. Hand dropjes + kruidenbitter + mueslireep
d. Frikandelspeciaal + patat + liter alcoholvrij bier
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99218817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet zo serieus ;) ik ben een beetje melig dus doe aan ONZ posts vanavond.
Of ik val zo meteen gewoon in slaap.
pi_99218913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Deze.
Het mag beide.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:55:57 #24
344469 Amsel
zonder t
pi_99218929
O - bakje stracciatellayoghurt
L - kop kippensoep, bakje gyrosstukjes met knoflooksaus, beker melk
T - appel, banaan, beker optimel, 2 biertjes
D - heel veel kaaskoekjes :@
pi_99218987
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
O - bakje stracciatellayoghurt
L - kop kippensoep, bakje gyrosstukjes met knoflooksaus, beker melk
T - appel, banaan, beker optimel, 2 biertjes
D - heel veel kaaskoekjes :@
Geloof dat ik op dat maaltje echt nu moe, duf en slap zou zijn ..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:00:50 #26
344469 Amsel
zonder t
pi_99219220
Dat ben ik ook :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:02:13 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99219289
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Het mag beide.
Nee, want het is de reeks en dan verwijs je er naar met deze of die.
Niet meer actief op Fok!
pi_99219296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:00 schreef Amsel het volgende:
Dat ben ik ook :P
^O^ match
pi_99219359
O: kom yoghurt (250 ml) met 4 el muesli, honing en een halve grapefruit
L: 2 boterhammen met halvarine, jam en appelstroop, glas rode bessensap
T: schaaltje aalbessen
D: zalmfiletpakketjes met doperwtjes, (halve) broccoli en aardappeltjes uit de oven met ui, tijm.
T: kwark met walnoten
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:05:00 #30
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99219433
Hoi. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99219556
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, want het is de reeks en dan verwijs je er naar met deze of die.
Oh, ik dacht dat je verwees naar topic.

Ik ben het gevoelsmatig niet met je eens, omdat ik verwijs naar één specifieke reeks uit een reeks reeksen :D.

Lienekien? Lurker?
pi_99219615
O+ onweer hier O+
Ja doei.
pi_99219616
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
O: kom yoghurt (250 ml) met 4 el muesli, honing en een halve grapefruit
L: 2 boterhammen met halvarine, jam en appelstroop, glas rode bessensap
T: schaaltje aalbessen
D: zalmfiletpakketjes met doperwtjes, (halve) broccoli en aardappeltjes uit de oven met ui, tijm.
T: kwark met walnoten
Afgezien van de halvarine *huuh*! mooi lijstje.

Pakket al aangekomen?
pi_99219762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Afgezien van de halvarine *huuh*! mooi lijstje.

Pakket al aangekomen?
Net nog op blote voetjes naar de brievenbus geweest en helaas alleen een stomme krant -O-

En de halvarine heb ik op brood gedaan omdat anders de jam er zo intrekt en ik roomboter (ook aanwezig) net weer te veel kcal vond hebben :+
pi_99219813
Mijn final lijstje!

O: magere yoghurt 250 ml met 1 appel en lijnzaad
T: 1.5 sultana koekje
L: 1/3e meergranen stokbrood met mozarella, serrano, tomaat en pesto
T: belgische wafel
T: handje gezouten gemixte noten, boterham speculoos
D: hartige taart met courgette
T: grapefruit, chocolaatje :9

B: veel lopen en traplopen :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:14:12 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99219825
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je verwees naar topic.

Ik ben het gevoelsmatig niet met je eens, omdat ik verwijs naar één specifieke reeks uit een reeks reeksen :D.

Lienekien? Lurker?
Ik zie niet in hoe dat het verhaal anders maakt? Het blijft 'deze reeks' :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99219833
verkeerde knop.
pi_99219878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net nog op blote voetjes naar de brievenbus geweest en helaas alleen een stomme krant -O-

En de halvarine heb ik op brood gedaan omdat anders de jam er zo intrekt en ik roomboter (ook aanwezig) net weer te veel kcal vond hebben :+
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomboterrrrrrrrrrrrrrrrr is wel veel lekkerder :9 en (ge)zond(ig)er >:) .
pi_99220100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomboterrrrrrrrrrrrrrrrr is wel veel lekkerder :9 en (ge)zond(ig)er >:) .
:9 1 pakje per week :') ben ik even goed bezig.
pi_99220268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:

oooh! Dan zie ik de pakketdame morgen denk ik wel :Y (ze bezorgen morgen ook hoop ik)

En roomboter is heerlijk O+ Alleen ben ik heel slecht in een dun laagje op brood doen :D
pi_99220356
hier sinds een hele tijd ook alleen nog maar roomboter O+ veel lekkerder! Eet sowieso niet heel veel brood waar dat op kan, maar toch, als ik dan al brood eet mag er ook wel wat lekkers op!

Morgen gaan we overigens een kast ophalen hier in 't centrum. Bij the British Heart Foundation een boekenkast gekocht. Scheelt naar de IKEA rijden met een huurauto en de opbrengst gaat naar een goed doel!

Nu alleen nog een bureaustoel op de kop tikken, maar morgen kunnen we wel de studeerkamer aan kant maken! *)
Ja doei.
pi_99220418
Boter op brood vind ik smerig maar door mijn baksels gaat wel wat.
pi_99220629
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oooh! Dan zie ik de pakketdame morgen denk ik wel :Y (ze bezorgen morgen ook hoop ik)

En roomboter is heerlijk O+ Alleen ben ik heel slecht in een dun laagje op brood doen :D
Hier komt de PTTpakketdienst in elk geval wel langs op zaterdag, weet ik. Dus ik denk het wel :Y.

Ik doe een dikke laag roomboter onder pindakaas en jam. Onder andere belegsels gaat mayonaise in een meestal dunne laag. Ik zit te overwegen om beide weer eens een tijdje te schrappen, in een poging om toch nog eens een kilo of 2 af te vallen.
pi_99220653
Roomboter op warm brood dat net uit de oven komt O+ :9 O+

Ik ben een documentaire over de wetenschap achter afvallen aan het kijken, toch wel dingen die ik niet had verwacht. Bijv 2 groepen militairen waarbij de ene groep een maaltijd (kipfilet, aardappels etc) met een glas water kregen en de andere groep exact dezelfde maaltijd, maar deze was in een blender gegooid incl dat glas water. Groep 2 kreeg dus een dikke soep. Groep 2 zat voller en was die dag veel langer verzadigd dan groep 1. Het advies was dan ook om soep te eten tegen snel optredende trek. Ik had verwacht dat de geblende maaltijd sneller door je maag zou gaan, maar het omgekeerde was dus waar.
pi_99220704
Roomboter onder pindakaas vind ik dan weer zo gek :D Ik geloof dat iedereen die ik ooit pindakaas op brood heb zien doen dat ook zo doet, maar ik vind het gek 8-)
pi_99220763
Triestheid: in de regen op vrienden staan wachten om een biertje te gaan drinken.
Ik vrees dat ik ook de enige ben die even wat makkelijls heeft aan gedaan ipv zich op te ritten. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99220825
ik lustte nooit 'boter' op mn brood. Dat was dus de margarine die mn ouders altijd gebruiken. Sinds ik roomboter gebruik vind ik 't wel lekker. Heel klein dun laagje, dat wel :) Op warm brood, gesmolten, vind ik het nog steeds het lekkerst O+
Ja doei.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:36:09 #48
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99220858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Roomboter op warm brood dat net uit de oven komt O+ :9 O+

Ik ben een documentaire over de wetenschap achter afvallen aan het kijken, toch wel dingen die ik niet had verwacht. Bijv 2 groepen militairen waarbij de ene groep een maaltijd (kipfilet, aardappels etc) met een glas water kregen en de andere groep exact dezelfde maaltijd, maar deze was in een blender gegooid incl dat glas water. Groep 2 kreeg dus een dikke soep. Groep 2 zat voller en was die dag veel langer verzadigd dan groep 1. Het advies was dan ook om soep te eten tegen snel optredende trek. Ik had verwacht dat de geblende maaltijd sneller door je maag zou gaan, maar het omgekeerde was dus waar.
oh die heb ik ook wel eens gezien ja! is dat diezelfde documentaire waarin alex james ( :9 ) een experimentje doet waarbij hij magere zuivel eet en ze gaan kijken of hij daardoor meer vet in zijn verontlasting verliest?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:37:15 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99220912
roomboter met jam :9 of toast met gezouten roomboter :9 verder doe ik nergens boter bij, soms mayonaise bij vleeswaren oid maar pindakaas met boter vind ik echt gek!
pi_99220962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Blurred86 het volgende:

oh die heb ik ook wel eens gezien ja! is dat diezelfde documentaire waarin alex james ( :9 ) een experimentje doet waarbij hij magere zuivel eet en ze gaan kijken of hij daardoor meer vet in zijn verlasting verliest?
Dit is met medical journalist Michael Mosey. Ik ben halverwege, dus geen idee of dat nog komt :D

edit: documentaire: 'meet Alex James' :D Daar is ie al! :W
pi_99220970
Roomboter :9 :') er is een reden dat ik spekbuikje heb *)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:41:50 #52
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99221096
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is met medical journalist Michael Mosey. Ik ben halverwege, dus geen idee of dat nog komt :D

edit: documentaire: 'meet Alex James' :D Daar is ie al! :W
8-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:42:19 #53
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99221120
ik heb er echt een hekel aan trouwens als mensen margarine/halvarine boter noemen ;(
pi_99221320
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:41 schreef Blurred86 het volgende:

8-)
Ah, daar komt 'milk & cookies' dus vandaan :9
pi_99221478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb er echt een hekel aan trouwens als mensen margarine/halvarine boter noemen ;(
Ach, als dat met de paplepel is ingegoten...
Margarine in bakproducten gebruiken vind ik vreemder :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:49:50 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99221567
Deze concert was mooi in deze kerkje! Ik ga nu met deze muzikanten terug in deze auto naar deze huis in Zwolle!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:54:52 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99221881
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze concert was mooi in deze kerkje! Ik ga nu met deze muzikanten terug in deze auto naar deze huis in Zwolle!
:6 rebel die je bent!

En ik doe gewoon dieethalvarine op brood, heb al genoeg zondes :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99222029
Bowie kiekt mit :D

Het was wel een youtube ;) FOK! beweegt nog niet genoeg.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:00:10 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99222158
Net nog vanille ijs met chocolade, fluf en pindakaas gegeten. Wat is dat toch lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:02:15 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99222296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Bowie kiekt mit :D

[ afbeelding ]

Het was wel een youtube ;) FOK! beweegt nog niet genoeg.
Aww. Even een heleboel pompoms dan, miss is dat wel boeiend?
Niet meer actief op Fok!
pi_99222337
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww. Even een heleboel pompoms dan, miss is dat wel boeiend?
_O- eens zien welk topic ik kan vervuilen :+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:04:50 #62
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99222428
Hoi!

Mijn lijst is formidabel..

O: yoghurt met lijnzaad (daar ging het nog goed)
T: katja-biggetjes
L: 1 broodje met leverworst
T: 6 mini negerzoenen
D: kip met een kruidenlaagje (tijm, peterselie, knoflook, mosterd, olie) chiliboontjes, roast potatoes
T: ijsje
T: katja-biggetjes (heb in totaal een halve zak op :') )
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99222577
Ik denk dat het bij je ontbijt al fout ging, Muis ;) Te weinig gegeten, waardoor je niet van het snoep af kon blijven en dat is de rest van de dag zo te zien door gegaan :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:08:23 #64
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99222600
oh ja, ik zal ook weer eens een lijstje posten!

O: havermout, banaan, volle melk
B: 35 min lopen
L: bruin sodabread dubbel met la vache qui rit +thee met hv melk
T: bruin sodabread dubbel met roomboter en frambozenjam
B: 35 min lopen
T: rhubarb crumble muffin (groooot) en een nectarine, koffie met volle melk
D: bruin sodabread dubbel met gebakken ei +kaas, gebakken groente
T: glas witte wijn, misschien 2

niet ontevreden maar kan beter.
pi_99222660
Muis :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:10:03 #66
148689 Muis006
pi_99222679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het bij je ontbijt al fout ging, Muis ;) Te weinig gegeten, waardoor je niet van het snoep af kon blijven en dat is de rest van de dag zo te zien door gegaan :D
Dat zou goed kunnen :o ik moest binnen 5 minuten wat naar binnen werken (om 7 uur in de auto zitten). Maarrrrrrrrr, ik heb bij lidl muesli gehaald dus dat gaat er morgen ook doorheen :Y
pi_99222681
Sodabread :~kan je me een pakketje opsturen?

Hoe gaat het trouwens in het Ierse?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:10:50 #68
148689 Muis006
pi_99222710
In my defense; 1 negerzoen is 28 kcal dus het valt mee :p.

O-)
pi_99222877
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Muis006 het volgende:
In my defense; 1 negerzoen is 28 kcal dus het valt mee :p.

O-)
En lekkurrrrr! :D :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:17:14 #70
148689 Muis006
pi_99222987
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En lekkurrrrr! :D :D
:Y

Ik wil alleen echt van mijn buikje af dus ik kan/wil me dit niet meer veroorloven :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:17:15 #71
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99222989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Perruche het volgende:
Sodabread :~kan je me een pakketje opsturen?

Hoe gaat het trouwens in het Ierse?
is lekker ja :9 dat ga ik wel missen! waarom verkopen ze dat nou niet in nederland :N als ik niet eerst nog een week op vakantie ging had ik wel een brood voor je mee kunnen nemen! alhoewel, ik denk dat mijn koffer eigenlijk al aardig vol zit straks :')

verder gaat het hier goed! nog maar twee weekjes, dus druk druk met mijn stomme stageverslag en de laatste experimenten afronden. jammer dat ik hier straks weg ga maar ook leuk om weer naar huis te gaan :P
pi_99223287
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

is lekker ja :9 dat ga ik wel missen! waarom verkopen ze dat nou niet in nederland :N als ik niet eerst nog een week op vakantie ging had ik wel een brood voor je mee kunnen nemen! alhoewel, ik denk dat mijn koffer eigenlijk al aardig vol zit straks :')

verder gaat het hier goed! nog maar twee weekjes, dus druk druk met mijn stomme stageverslag en de laatste experimenten afronden. jammer dat ik hier straks weg ga maar ook leuk om weer naar huis te gaan :P
Is het niet iets dat je zelf kunt maken?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:29:27 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99223578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is het niet iets dat je zelf kunt maken?
jawel! en het is best heel makkelijk ook nog eigenlijk, al vind ik gegist brood leuker om te maken. Misschien toch maar eens wat experimenteren als ik weer thuis ben, en een winkel/molen vinden om goed broodmeel te kopen.
pi_99223675
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

jawel! en het is best heel makkelijk ook nog eigenlijk, al vind ik gegist brood leuker om te maken. Misschien toch maar eens wat experimenteren als ik weer thuis ben, en een winkel/molen vinden om goed broodmeel te kopen.
Ah ik zal het eens bekijken ik ben juist ongeduldig voor gisten ;)
pi_99224367
De meidenbende is naar bed en ze zijn tamelijk rustig :) het was een topavond.
Nu ff wachten tot de pijnstiller ingewerkt is en dan ga ik ook naar bed.
Morgen hier ook vers brood O+ nu al zin in! De lasagnaschaal is schoon leeg, ik hou van kinderen die van goed eten houden :)
pi_99224977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef MarMar het volgende:
De meidenbende is naar bed en ze zijn tamelijk rustig :) het was een topavond.
Nu ff wachten tot de pijnstiller ingewerkt is en dan ga ik ook naar bed.
Morgen hier ook vers brood O+ nu al zin in! De lasagnaschaal is schoon leeg, ik hou van kinderen die van goed eten houden :)
Kun jij na die pijnstiller wel de gehele nacht doorslapen?
-edit- iets socialer ;) fijn dat de meiden het leuk hebben!
pi_99225172
Ik slaap altijd raar met die oxycodon, beetje als bij koortsdromen zeg maar, maar iig beter dan bij elke beweging gillend van de pijn wakker klinkt wel heel dramatisch, maar zo is 't eigenlijk wel

En thx ;)
pi_99225263
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:03 schreef MarMar het volgende:
Ik slaap altijd raar met die oxycodon, beetje als bij koortsdromen zeg maar, maar iig beter dan bij elke beweging gillend van de pijn wakker klinkt wel heel dramatisch, maar zo is 't eigenlijk wel

En thx ;)
Hmm zit goed bekneld allemaal zeg. :*
pi_99228356
Hoi, gezellig bij een vriend gegeten. Even bijlezen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Ok, de eindstand:

S: 5 km hardlopen
T: raketje
O: twee beschuiten pindakaas, glas melk
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: twee bth bthworst
T: 50 gram noten
D: homemade pizza met ui, champignons, rode paprika, salami, ham en kaas :9, 1 liter cola :@, maar ja weekend hè :P.
T: wellicht nog een halve meloen

Op de pizza en cola na wel een OK lijstje, dacht ik zo, al zou er nog wat zuivel bij kunnen. Morgen is het weer een net lijstje en maak ik unieks paprika's als D :). En dan zondag weer starten met een nieuw weekmenu :9.
Ik vind dit geen okay lijstje. Je eet tot aan je D veel te weinig, en 1 liter cola vind ik niet okay. Ik denk dat je het goed kunt hebben hoor, dit lijstje, daar niet van. Maar, dan moet je niet zeggen dat het een OK lijstje is...
pi_99228606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik lustte nooit 'boter' op mn brood. Dat was dus de margarine die mn ouders altijd gebruiken. Sinds ik roomboter gebruik vind ik 't wel lekker. Heel klein dun laagje, dat wel :) Op warm brood, gesmolten, vind ik het nog steeds het lekkerst O+
Ik ga morgenochtend eerst hardlopen, maar er staat nu al volkorenbrooddeeg te rijzen, dat ik morgen na het hardlopen ga opeten, met roomboter en pure hagelslag. Daar kijk ik al dagen naar uit!
pi_99228777
En dan nog maar een definitief lijstje:

O: yoghurt met banaan en allbran
T: halve vieze appel, de andere helft weggegooid, zo vies was ie
L: salade met wat spekjes, feta en appel
T: broodje met op beide helften roomboter en wat hagelslag
T: frambozen met yoghurt
T: paar blokjes belegen kaas
D: risotto met gegrilde courgette en wortels
T: 3 blokjes chocola.

Ik ben niet uitbundig tevreden, maar het is ook niet heel erg slecht. Wat veel chocola, die T na de L was niet nodig geweest/had gezonder gekund..

Was wel lekker! :7
pi_99231179
Vandaag eerste keer dat ik niet-meer vriendje gezien heb. Het was een beetje onwennig, trok wat meer naar mn andere vrienden toe, maar ik geloof dat we wel redelijk normaal met elkaar omgingen. Vrij zeker zelfs, want een van mn vrienden had niet in de gaten dat het uit was (tot ik hem vertelde).

Oh MarMar wat fijn dat je dochter toch een fijne avond heeft gehad :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 01:39:14 #83
70532 loveli
N
pi_99231421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef sigme het volgende:
Hier komt de PTTpakketdienst in elk geval wel langs op zaterdag, weet ik. Dus ik denk het wel :Y.
Wow, die komt hier al een paar jaar niet meer.
O+ nostalgie O+
crap in = crap out
pi_99232440
Ohja slapen, laat ik dat ook eens gaan doen :'). /ritme is stuk.
pi_99234329
Ik hoop dat het weer nog wat mooier gaat worden vandaag! 8-)
Zo eerst maar eens sporten en dan richting Delft. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:57:01 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234331
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoi, gezellig bij een vriend gegeten. Even bijlezen!

[..]

Ik vind dit geen okay lijstje. Je eet tot aan je D veel te weinig, en 1 liter cola vind ik niet okay. Ik denk dat je het goed kunt hebben hoor, dit lijstje, daar niet van. Maar, dan moet je niet zeggen dat het een OK lijstje is...
veel te weinig vind ik wat overdreven. Ik had iets meer kunnen eten maar heb ook rekening gehouden met de pizza als D. Bovendien zeg ik toch al dat het muv de pizza en de cola een okay lijstje is? Ik beweer nergens dat cola okay is ;) volgens mij verschilt dit lijstje niet veel van dat van dodag. Heb alle maaltijden gehad + tussendoortjes. Conclusie: Nee ik ben het dit keer niet met je eens :P Wat vinden anderen er eigenlijk van? :)

Goeiemorgen btw. Best lang geslapen voor mijn doen! :o

[ Bericht 4% gewijzigd door Viking84 op 09-07-2011 08:02:41 ]
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:59:49 #87
344469 Amsel
zonder t
pi_99234335
Mogguh.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:59:53 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234336
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Wow, die komt hier al een paar jaar niet meer.
O+ nostalgie O+
_O- .

zou de srvwagen ook nog bij sigme langs komen? ;)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 08:00:55 #89
70532 loveli
N
pi_99234340
Geen idee. En het is te vroeg om wakker te zijn.
crap in = crap out
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:01:18 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234341
Ik moet ook eens leren waar welke smileys staan. Soms zit ik echt een hele tijd op mn foon te turen op zoek naar een smiley :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99234349
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O- .

zou de srvwagen ook nog bij sigme langs komen? ;)
Nee joh. Die komt hier wel in het dorp, maar ik zit toch veel te afgelegen!

leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoeree!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 08:09:12 #92
70532 loveli
N
pi_99234362
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee joh. Die komt hier wel in het dorp, maar ik zit toch veel te afgelegen!

leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoeree!
*meezingt*
crap in = crap out
pi_99234365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:09 schreef loveli het volgende:

[..]

*meezingt*
'k Heb even gegooglet, volgen mij is het deze:
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:14:51 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234384
prachtig O+ ik klom altijd achter het stuur als ie langskwam in stiens :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99234391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:09 schreef loveli het volgende:

[..]

*meezingt*
Was dat liedje niet bedacht door Hans Wijers? Die minister?

Hoe is het met je stijfheid en de pijnstilling?
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 08:25:07 #96
70532 loveli
N
pi_99234422
Gisteren wat te veel gedaan met relatief weinig pijnstillers waardoor het weer stijf werd aan het eind van de dag, maar ik kan aardig functioneren. Zo even een warmtelamp erop. Valium heb ik laten liggen ivm verkeersdeelname, je moet 3 dagen wachten tot het uit je systeem is.
crap in = crap out
pi_99234477
o hai! :W
Ja doei.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:43:54 #98
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99234504
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

veel te weinig vind ik wat overdreven. Ik had iets meer kunnen eten maar heb ook rekening gehouden met de pizza als D. Bovendien zeg ik toch al dat het muv de pizza en de cola een okay lijstje is? Ik beweer nergens dat cola okay is ;) volgens mij verschilt dit lijstje niet veel van dat van dodag. Heb alle maaltijden gehad + tussendoortjes. Conclusie: Nee ik ben het dit keer niet met je eens :P Wat vinden anderen er eigenlijk van? :)

Goeiemorgen btw. Best lang geslapen voor mijn doen! :o
met jagar eens! En je eet over het algemeen nogal eentonig volgens mij ook? (wortels, meloen, bth omelet zie ik wel erg vaak voorbij komen) beetje afwisselen lijkt me gezonder!

oh en ik vind het hele 'mijn lijstje is best ok muv insert-rotzooi-hier' ook maar dom eigenlijk :P mijn lijstjes zijn ook altijd erg mooi op de muffins/scones/B&J na :') niet specifiek tegen jou gericht overigens dat laatste, wordt hier vrij vaak gepost (ook door mezelf volgens mij :') )
pi_99234565
ik eet zelf ook vrij 'eentonig', maar mij helpt het juist wel om geen troep te eten.
Omelet, yoghurt, roggebrood met pindakaas en gekookte eitjes zijn mijn doordeweekse basis. Wissel wel af met de indeling: ene keer yoghurt voor O, andere keer omelet, etc.Eet wel elke avond wat anders, maar ook daar zit een tweewekelijks ritme in omdat we ongeveer 14 'vaste' D's hebben waar soms wat bij komt en soms wat afvalt :P

Vind niet dat ik daarmee ongezond eet. Wel dat ik over een tijdje de omelet wellicht weer beu ben, en dan zoek ik wat anders voor in mijn basispakket :P
Ja doei.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:57:20 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234576
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:43 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

met jagar eens! En je eet over het algemeen nogal eentonig volgens mij ook? (wortels, meloen, bth omelet zie ik wel erg vaak voorbij komen) beetje afwisselen lijkt me gezonder!

oh en ik vind het hele 'mijn lijstje is best ok muv insert-rotzooi-hier' ook maar dom eigenlijk :P mijn lijstjes zijn ook altijd erg mooi op de muffins/scones/B&J na :') niet specifiek tegen jou gericht overigens dat laatste, wordt hier vrij vaak gepost (ook door mezelf volgens mij :') )
Tja, tis meer om aan te geven dat ik me er wel van bewust ben en dat het niet gezonde vaak ook een bewuste keuze is. De boog kan niet altijd gespannen blijven en zulks ;). Ja, ik heb pizza gehad en ik heb cola gehad, so what? Het is weekend en het was lekker :9. Doe dat niet elke dag hoor!

En tja, meloen is handig om mee te nemen naar werk, evenals worteltjes en dankzij worteltjes kom ik iig aan m'n groente toe wat bij m'n D niet altijd het geval is. Het maakt het weer gemakkelijker om een weekmenu te maken omdat er niet per se altijd groente bij hoeft te zitten, omdat ik dat dan al als T neem.

Voor mij werkt het gewoon het beste om een vast patroon te hebben: elke dag hetzelfde eten. Af en toe gooi ik het patroon wel om (wil nu een tijdje aan de sandwichspread bijv :P), maar dus niet dagelijks afwisselen.

En het lijstje in kwestie is nog steeds niet te weinig imho. Ik heb gewoon rekening gehouden met m'n calorierijke D en dat doen velen hier toch? Overdag niet teveel eten als je weet dat je D calorierijk wordt? Als variatie zo belangrijk is, kunnen we beter weeklijstjes gaan posten, want je kunt op basis van één dag dan helemaal niet zeggen of iets goed is of niet.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:58:17 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet zelf ook vrij 'eentonig', maar mij helpt het juist wel om geen troep te eten.
Omelet, yoghurt, roggebrood met pindakaas en gekookte eitjes zijn mijn doordeweekse basis. Wissel wel af met de indeling: ene keer yoghurt voor O, andere keer omelet, etc.Eet wel elke avond wat anders, maar ook daar zit een tweewekelijks ritme in omdat we ongeveer 14 'vaste' D's hebben waar soms wat bij komt en soms wat afvalt :P

Vind niet dat ik daarmee ongezond eet. Wel dat ik over een tijdje de omelet wellicht weer beu ben, en dan zoek ik wat anders voor in mijn basispakket :P
Precies dat idd. Moest ook al aan jou denken toen ik m'n reply typte ;).
De omelet komt ook niet heel vaak terug hoor, 2 keer per week ofzo, valt toch wel mee? :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:59:55 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234589
Gepland lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met aardbei
T: halve meloen
L: drie bth met sandwichspread, glas melk
T: weet ik nog niet, rijstwafel ofzo?
D: gevulde paprika's a la uniek
T: miss nog wat nootjes, afh van hoe de eindstand is
Niet meer actief op Fok!
pi_99234614
In Vikings voordeel: eentonig eten helpt mee tegen overeten en snaaien. Mensen zijn geprogrammeerd om zoveel mogelijk te variëren, maar zodra er veel te kiezen valt ga je er ook meer van eten. Als je veel hetzelfde eet dan heeft je lijf niet de neiging om daar extra veel van te eten.

Goedemorgen! Marmar, fijn dat het gisteren leuk was voor je dochter :Y
pi_99234617
Volgens mij is het lichamelijk gezien beter om niet te veel te variëren in het eten. Rust reinheid en regelmaat. Saai, degelijk en goed.
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 09:04:32 #105
70532 loveli
N
pi_99234629
Cola
crap in = crap out
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:05:02 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234633
Oh, overigens waardeer ik de kritiek op mijn lijstjes hoor, dus ga daar vooral mee door, maar ik zeg het ook als ik het er niet mee eens ben en kan dan dus wat fel uit de hoek komen ;) (al valt het nu wel mee, volgens mij).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:05:50 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234641
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:04 schreef loveli het volgende:
Cola [ afbeelding ]
Maria and I beg to differ :+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 09:07:26 #108
70532 loveli
N
pi_99234657
You can beg, you can plead, but cola ain't good for you.
crap in = crap out
pi_99234663
Oh my, buienradar voorspelt regen in Delft voor vanmiddag :+.
pi_99234667
*) en nog val ik niet af :')

Vanmiddag ga ik nog weer een klein rondje hardlopen denk ik :)
Woendag en donderdag ga ik spinnen (ma en di waren al vol ;( dus maandagochtend ga ik meteen bellen voor volgende week zodat ik ma en wo kan) en ga dinsdag de intro fitness (verplicht) doen, als Mr.Mo weg is, lekker zelf op pad. Wellicht fiets ik dan ook nog even langs de universiteit. Even zien hoe lang dat fietsen is!
Ja doei.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:10:11 #111
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99234683
Oh ik snap best dat mensen een vaste basislijst hebben, dat heb ik ook. Makkelijk, geeft houvast en je hoeft er niet al te veel over na te denken. Maar varieer dan wel in de groente die je eet en wissel af met fruit. Zelfde geldt voor aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei. Worteltjes bevatten nou eenmaal niet alles wat je nodig hebt.
En ik ben goddank gezegend met een goed geheugen dus weeklijstjes lijken me overbodig.
pi_99234697
cola :r ;(
Frisdrank sowieso -O- drink het echt zeeeelden...

is wel wennen trouwens dat hier meer chloor in het water zit. Je ruikt het ontzettend en de thee is ontzettend troebel :')
Ja doei.
pi_99234700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef Blurred86 het volgende:
Oh ik snap best dat mensen een vaste basislijst hebben, dat heb ik ook. Makkelijk, geeft houvast en je hoeft er niet al te veel over na te denken. Maar varieer dan wel in de groente die je eet en wissel af met fruit. Zelfde geldt voor aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei. Worteltjes bevatten nou eenmaal niet alles wat je nodig hebt.
En ik ben goddank gezegend met een goed geheugen dus weeklijstjes lijken me overbodig.
Volgens mij was Viking juist supergoed bezig met weeklijstjes met allemaal gevarieerde maaltijden. Moet ze dan bleekselderij stengels mee naar haar werk of zo?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:12:17 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234704
Ik vind dat ik al best goed bezig ben, als je bedenkt waar ik vandaan kom ;) Ik eet nu iig elke dag groente en qua D variëer ik ook wel, maar aardappelen zullen er niet zo snel in komen hier, daar houd ik niet echt van en ook niet van vis, helaasch.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:13:20 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij was Viking juist supergoed bezig met weeklijstjes met allemaal gevarieerde maaltijden. Moet ze dan bleekselderij stengels mee naar haar werk of zo?
Snoeptomaatjes en snoeppaprikaatjes gok ik :P. Dat zou wel weer een afwisseling zijn? Hebben jullie dan tips voor andere groente die ik mee kan nemen naar het werk? :). Ik wil het wel hoor, maar weet niet zo goed wat ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_99234721
quote:
Worteltjes bevatten ook heel weinig wat je niet nodig hebt. Zolang er ook wat andere groente/fruit bij komt heb je al snel alles wat nodig is.
En variëren met aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei is leuk, lekker enzovoorts, maar voor je spijsvertering niet optimaal. Die heeft liever gewoon meestal ongeveer hetzelfde.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:14:36 #117
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99234724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:

is wel wennen trouwens dat hier meer chloor in het water zit. Je ruikt het ontzettend en de thee is ontzettend troebel :')
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 09:15:45 #118
70532 loveli
N
pi_99234732
quote:
^^
crap in = crap out
pi_99234737
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Snoeptomaatjes en snoeppaprikaatjes gok ik :P. Dat zou wel weer een afwisseling zijn? Hebben jullie dan tips voor andere groente die ik mee kan nemen naar het werk? :). Ik wil het wel hoor, maar weet niet zo goed wat ;).
Er zijn ook kleine komkommertjes, en radijsjes kunnen ook heel makkelijk mee.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:18:16 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99234748
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, radijsjes. Ok, dan ga ik daar ook eens naar kijken :). Wat ik in deze discussie iig het belangrijkste vind, is dat ik elke dag groente binnen krijg en als dat niet bij mijn D is, dan dus als T. En afwisselend eten doe ik wel bij mijn D :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:20:17 #121
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99234770
suit yourself!
pi_99234933
Phaidra, chico of ewelina, wil een van jullie een theedoek en een fatsoenlijk (zak)mes meenemen? Ik ben die van mij vergeten!
Doe wat je niet durft.
pi_99234975
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tja, tis meer om aan te geven dat ik me er wel van bewust ben en dat het niet gezonde vaak ook een bewuste keuze is. De boog kan niet altijd gespannen blijven en zulks ;). Ja, ik heb pizza gehad en ik heb cola gehad, so what? Het is weekend en het was lekker :9. Doe dat niet elke dag hoor!

En tja, meloen is handig om mee te nemen naar werk, evenals worteltjes en dankzij worteltjes kom ik iig aan m'n groente toe wat bij m'n D niet altijd het geval is. Het maakt het weer gemakkelijker om een weekmenu te maken omdat er niet per se altijd groente bij hoeft te zitten, omdat ik dat dan al als T neem.

Voor mij werkt het gewoon het beste om een vast patroon te hebben: elke dag hetzelfde eten. Af en toe gooi ik het patroon wel om (wil nu een tijdje aan de sandwichspread bijv :P), maar dus niet dagelijks afwisselen.

En het lijstje in kwestie is nog steeds niet te weinig imho. Ik heb gewoon rekening gehouden met m'n calorierijke D en dat doen velen hier toch? Overdag niet teveel eten als je weet dat je D calorierijk wordt? Als variatie zo belangrijk is, kunnen we beter weeklijstjes gaan posten, want je kunt op basis van één dag dan helemaal niet zeggen of iets goed is of niet.
Nee, maar je hebt wel hardgelopen he, end an vind ik dat 2 beschuiten en 2 boterhammen overdag gewoon niet genoeg zijn. Ook met die pizza 's avonds. Dat hadden minstens 4 boterhammen moeten zijn!

En inderdaad, ik viel over het lijstje dat okay is met uitzondering van de pizza en de cola. Maar goed, volgens mij post ik dat soms zelf ook 8)7 , en ik snap de redenatie daarachter ook wel...
pi_99235028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt wel hardgelopen he, end an vind ik dat 2 beschuiten en 2 boterhammen overdag gewoon niet genoeg zijn. Ook met die pizza 's avonds. Dat hadden minstens 4 boterhammen moeten zijn!

En inderdaad, ik viel over het lijstje dat okay is met uitzondering van de pizza en de cola. Maar goed, volgens mij post ik dat soms zelf ook 8)7 , en ik snap de redenatie daarachter ook wel...
goed, spuit elf dus. Overigens vind ik je planning voor vandaag wel okay, Vik. Als ik heel kritisch ben dan zeg ik dat er nog wat groentes bij mogen...en een handje muesli door die yoghurt...
pi_99235037
Anyways. mijn banaan is op, nog even m'n brood doorkneden en dan ga ik eens kijken of het ook te warm is om hard te lopen buiten...
pi_99235092
Zo, om het kwartet goed te maken, nog even een lijstje:

S: hardlopen
O: volkorenboterhammen warm uit de oven met extra pure hagelslag
T: ?
L: volkorenboterhammen, inmiddels niet meer warm uit de oven, met hopelijk makreel oid?
T: ? ik zit te denken aan doperwtjessoep
D: pasta carbonara met broccoli
T: iets lekkers
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:49:11 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99235102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:

brita kan in je koelkast zetten! deden wij in de VS ook en het doet wonderen voor chloorwater!
Kwak
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:51:46 #128
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99235133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

brita kan in je koelkast zetten! deden wij in de VS ook en het doet wonderen voor chloorwater!
[Gezond Slank] #1551 - Vik speelt: kabouter Wesley... Pizza en cola ;)

oei hardlopen, ik ga het weer eens proberen denk ik! wish me luck :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:55:17 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99235162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

[Gezond Slank] #1551 - Vik speelt: kabouter Wesley... Pizza en cola ;)

oei hardlopen, ik ga het weer eens proberen denk ik! wish me luck :')
ja, sorry, ik had t niet gezien - ben zo moe, ga zo ook weer naar bed.,..
Kwak
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 09:55:32 #130
70532 loveli
N
pi_99235163
Luck!
crap in = crap out
pi_99235296
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef sigme het volgende:

[..]

paprika is ook erg lekker (vind ik dan :+)
en rettich (maar dat is geloof ik geen zomer groente ;))
komkommer, al is dat natuurlijk voornamelijk water maar wel lekker fris als het warm is

Je hebt bij de a.h. van die zakjes pittige rauwkost ook best lekker zo af en toe
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:18:27 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99235485
mogge :O
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99235522
Goedemorgen!

Vriendje zeurt altijd dat ik niet kan uitslapen in het weekend, ik slaap alleen en, ta-daa! het is bijna half elf :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:25:50 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99235612
Cola :9 Maar het is idd niet goed nee :+

Ik heb gisteravond nog een half glaasje gehad, en een handje chocoladerozijnen om het chocolademonster te stillen oO< Verder was mijn lijstje overdag wel goed :+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:26:19 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235618
Luck, Blurred!

En ik kan niet echt meer uitslapen nu, al ben ik voor mijn doen wel lang blijven liggen, maar als ik had moeten hardlopen was ik er al uit geweest.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:27:18 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cola :9 Maar het is idd niet goed nee :+

Ik heb gisteravond nog een half glaasje gehad, en een handje chocoladerozijnen om het chocolademonster te stillen oO< Verder was mijn lijstje overdag wel goed :+
Post je lijstje eerst maar eens, want ik dacht ook dat 'ie goed was, maar ik kreeg de wind van voren ;(.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:29:12 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99235653
Maar Vik, als je een liter cola wegzet, is het per definitie geen goed lijstje meer :').
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:30:35 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235673
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Vik, als je een liter cola wegzet, is het per definitie geen goed lijstje meer :').
Wel voor mijn geestelijk welzijn O-) .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:30:43 #139
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99235675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Worteltjes bevatten ook heel weinig wat je niet nodig hebt. Zolang er ook wat andere groente/fruit bij komt heb je al snel alles wat nodig is.
En variëren met aardappel/pasta/rijst/couscous/ed en vis/vlees/vega/ei is leuk, lekker enzovoorts, maar voor je spijsvertering niet optimaal. Die heeft liever gewoon meestal ongeveer hetzelfde.
Oh, ik dacht juist voor je spijsvertering gevarieerd eten?

ach. Mijn lijstje dan van gisteren:

O: 2 volk. beschuit met pindakaas & kaas, 2 glazen water, 1 thee
T: 1 thee, 1 cafe noir, 1 dropje
L: 3 pannenkoeken :@ met stroop :@
T: thee, cafe noir, drop, hele vieze banaan van de lidl.
S: 3 kwartier zwaaaaar stofzuigen.
T: glas appel-peer sap en 1 citroen ijsje
D: oven schotel met 2 ui, 3 t. knoflook, kruiden, 1 paprika, 1 mozzarella, aardappelen, broccoli, kipfilet, aubergine. en daaroverheen 3 plakjes smeltkaas. :r
T: borrel avondje, dus 1 jilz, chippies met een dippie, toast met gezouten boter, en 1 met pate, en 1 met brie. :9

God, wat veel als ik het nu lees :')
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:31:43 #140
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99235688
Ow en cola O+ . Wat heb ik moeten afkicken daarvan voor mijn buik zeg. Vroegah halve fles per dag... wat slecht!

Ow en mijn h&m is voorgesorteerd! jeej
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:32:06 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235691
Ik ben wel benieuwd hoeveel cola Maria en Coco eigenlijk drinken/dronken. Want ik denk dat dat toch echt meer is/was dan 1 liter per week. Als ik in 1 week 4 glaasjes cola drink, is het niet veel, maar omdat het allemaal op 1 dag is wel. Voor mij is het overzichtelijker om het gewoon op 1 dag te doen. Nu heb ik mijn dosis cola voor deze week weer gehad :P. Zeg ook niet dat ik dit elke week doe, maar gisteren had ik gewoon even zin in ijskoude cola!
Niet meer actief op Fok!
pi_99235711
Waylon @ North Sea Jazz O+ :9
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:34:07 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99235716
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Post je lijstje eerst maar eens, want ik dacht ook dat 'ie goed was, maar ik kreeg de wind van voren ;(.
Had ik gisteren al gedaan! Maar ik wil hem wel in de herhaling gooien hoor :+

quote:
O: twee sneetjes met ham
L: twee sneetjes met twee gebakken eieren en halve plak kaas
T: smoooothie met aardbeien en yoghurt
T: katjang pedis
Tot daar ging het wel okay :+ Toen had ik pizza tonno en bovengenoemde oO<
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:39:15 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99235778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel cola Maria en Coco eigenlijk drinken/dronken. Want ik denk dat dat toch echt meer is/was dan 1 liter per week. Als ik in 1 week 4 glaasjes cola drink, is het niet veel, maar omdat het allemaal op 1 dag is wel. Voor mij is het overzichtelijker om het gewoon op 1 dag te doen. Nu heb ik mijn dosis cola voor deze week weer gehad :P. Zeg ook niet dat ik dit elke week doe, maar gisteren had ik gewoon even zin in ijskoude cola!
Wat ik aan cola drink zegt natuurlijk niks over hoe goed/slecht jouw coladrinkgedrag is, alleen dat het mijne ook ten alle tijde te wensen over laat :+

In any case, het hangt er een beetje van af. Momenteel probeer ik het weer te beperken tot het weekend, en meestal deel ik dan met vriendje (zie half glas van gisteren :P).
Toen ik aan de scriptie zat was het wel meer, toen ging er bijna iedere avond een glas in, om me wakker te houden. Maar dat was een ietwat uitzonderlijke situatie waarin ik me voorlopig niet meer zal bevinden neem ik aan :+
In een random slechte tijd sans stress... Tja, kweenie. Ik heb nooit echt geteld :+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:39:39 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

goed, spuit elf dus. Overigens vind ik je planning voor vandaag wel okay, Vik. Als ik heel kritisch ben dan zeg ik dat er nog wat groentes bij mogen...en een handje muesli door die yoghurt...
Maar ik eet wel twee paprika's hè? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_99235785
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:33 schreef progje het volgende:
Waylon @ North Sea Jazz O+ :9
Leuk! Ga je ook naar O+ Macy Gray O+ ?

Lijstje van gister
O: dubbele boterham vlokken
L: tomatensoep, broodje kroket, dubbele boterham geitenkaas met rauwkostsalade
T: appel
T: 2 plakjes roggebrood
T: 4 chocoladekoekjes
D: lapje flauw voorgemarineerde kalkoenfilet, paprika x2, handje pijnboompitten
T: nectarine
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:40:49 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235804
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lijstje van gister
O: dubbele boterham vlokken
L: tomatensoep, broodje kroket, dubbele boterham geitenkaas met rauwkostsalade
T: 2 plakjes roggebrood
T: 4 chocoladekoekjes
D: lapje flauw voorgemarineerde kalkoenfilet, paprika x2, handje pijnboompitten
T: nectarine
Over de koekjes zeg ik maar niks, dat weet je zelf wel :P.
D vind ik wel erg karig: alleen een stukje vlees met groente en pijnboompitten? Waarom geen rijst/pasta/aardappelen erbij?

Vlokken op brood zijn ook niet ideaal en ik mis zuivel. Verder vind ik het wel goed, geloof ik. Het is op zich voldoende en je hebt genoeg fruit binnen.

En broodje kroket :9~. Deze week ga ik wel meedoen, denk ik :Y :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 10:42:43 #148
70532 loveli
N
pi_99235828
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel voor mijn geestelijk welzijn O-) .
Maak dat je haarbal wijs :+
crap in = crap out
pi_99235874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Over de koekjes zeg ik maar niks, dat weet je zelf wel :P.
D vind ik wel erg karig: alleen een stukje vlees met groente en pijnboompitten? Waarom geen rijst/pasta/aardappelen erbij?
Omdat ik erg moe was en eigenlijk geen zin had om te koken. Daarna heb ik niet meer gesnaaid (met jullie gepraat over katjang pedis!), dus hij kon dus erger.

In elk geval wordt ie beter dan mn lijstje voor vandaag, D is pannenkoeken met de hele familie. Mn L wordt dus bietjessalade, om aan mn groente te komen.
pi_99235893
Zo, 7 km. hardgelopen in 42 minuten. Niet slecht, dacht ik. Nu zweet ik! boh.
pi_99235928
quote:
je kunt het absoluut hebben, Vik! Echt. Van mij mag je dat elke week doen als je dat lekker vind. Maar, nogmaals, je had geen GOED lijstje. En daar leverde ik commentaar op!

@ MixMatc: dat is natuurlijk een belachelijk lijstje. Ik denk dat je wel op de 3000 kcal zit!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:48:55 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235947
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat ik erg moe was en eigenlijk geen zin had om te koken. Daarna heb ik niet meer gesnaaid (met jullie gepraat over katjang pedis!), dus hij kon dus erger.

In elk geval wordt ie beter dan mn lijstje voor vandaag, D is pannenkoeken met de hele familie. Mn L wordt dus bietjessalade, om aan mn groente te komen.
Beter had je wel gesnaaid, maar dan gezond: een handje gemengde noten :P. Geen idee voor jou ook om een zakje in de kast te hebben staan? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_99235948
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik eet wel twee paprika's hè? :).
ja..ik weet het. Dat lijkt me niet zoveel, maar ik hou niet van paprika's, dus weet het niet zo goed...maar nogmaals, ik vind het een mooi lijstje hoor! :*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:49:58 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235970
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
^O^. Morgen ga ik weer voor de 6 en dan hopelijk volgende week voor de 7 bij mijn ouders :).

Hoe vaak loop jij eigenlijk per week? Of verschilt dat?
Niet meer actief op Fok!
pi_99235981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Beter had je wel gesnaaid, maar dan gezond: een handje gemengde noten :P. Geen idee voor jou ook om een zakje in de kast te hebben staan? :).
Retrospectief heb ik ook een handje amandelen door mn D gedaan :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:50:56 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99235985
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Retrospectief heb ik ook een handje amandelen door mn D gedaan :P
Whoeoeoeh, dat is alweer + 300 calorieën ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99236002
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ga helemaal niet ;(
Vroeger toen mijn man nog een muziekstudio had kreeg hij altijd gratis kaartjes ook voor de afterparty.
Helaas nu niet meer.

Volgend jaar maar weer eens gaan, het is gewoon te gaaf O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:53:10 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99236039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Maak dat je haarbal wijs :+
Ik was gisteravond iig wel klaarwakker, terwijl ik normaal al gauw voor pampus lig op vrijdagavond :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99236060
zo ook maar ff sporten (crosstrainer + krachttraining) heb alleen nog niet echt zin, maar als ik daar op ga zitten wachten wordt het denk ik niks meer vandaag :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:54:02 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99236061
En 7 km in 42 minuten is 10 km/u, netjes! Ik denk dat ik het in ongeveer 43/44 minuten doe.
Niet meer actief op Fok!
pi_99236063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^. Morgen ga ik weer voor de 6 en dan hopelijk volgende week voor de 7 bij mijn ouders :).

Hoe vaak loop jij eigenlijk per week? Of verschilt dat?
hangt er wat van af. Deze week 3x: 2x 7 en 1x 5.

Ik probeer geloof ik 3x per week te lopen, maar als het 2x is is het ook goed. Zeker als ik nog een andere sport doe.

Maar, vanaf aankomende week word het minder, want ik geloof niet dat ik m'n hardloopspullen mee ga nemen op vakantie. Denk dat ik genoeg andere beweging ga krijgen (wandelen, zwemmen, etc) dat dat okay is. Plus, ik kan niet m'n hele kast meeslepen... Wel jammer, want ik ben een hele maand weg, en dat is wel lang! Dus, misshcien als het nog bij de koffer in past dat ik het wel mee neem...
pi_99236068
Hallo allemaal! :W Ik kom hier ook even binnenvallen en m'n lijstje posten. Want ik doe mijn best om gezond te eten en een paar keer per week intensief te bewegen (zwemmen/skeeleren). Sowieso elke dag wel even stukje lopen/fietsen.

O: bak havermout met appel en kaneel erdoor
T: 2 kiwi's, 1 volkorenbth, halvarine&appelstroop, snoeptomaatjes
L: 2 volkorenbth, halvarine&smeerkaas&komkommer, 1 volkorenbth, halv&hagelslag
D: gekookte aardappels, bladspinazie, gekookt eitje
T: halfvolle yoghurt

En nu *hup* aan mijn eindopdracht!!
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:55:22 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99236084
Hoi KathyH, zo dat is best een goed lijstje voor een beginnende Slankie :P. Las je al een tijdje mee ofzo? :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 10:56:06 #164
70532 loveli
N
pi_99236099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef KathyH. het volgende:
Hallo allemaal! :W Ik kom hier ook even binnenvallen en m'n lijstje posten. Want ik doe mijn best om gezond te eten en een paar keer per week intensief te bewegen (zwemmen/skeeleren). Sowieso elke dag wel even stukje lopen/fietsen.

O: bak havermout met appel en kaneel erdoor
T: 2 kiwi's, 1 volkorenbth, halvarine&appelstroop, snoeptomaatjes
L: 2 volkorenbth, halvarine&smeerkaas&komkommer, 1 volkorenbth, halv&hagelslag
D: gekookte aardappels, bladspinazie, gekookt eitje
T: halfvolle yoghurt

En nu *hup* aan mijn eindopdracht!!
Welkom! Ik heb ze slechter zien binnenkomen. Een goed ontbijt is het halve werk.
crap in = crap out
pi_99236101
Welkom kathy! Je lijstje ziet er ook al best prima uit :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:56:26 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99236104
Oh, als ik volgende week bij mijn ouders ben wil ik aardappelen met spinazie eten en een eitje en een gehaktbal, want niemand kan dat zo lekker klaarmaken als mijn moeder O+, en ook een keer friet van 't Hoekje :+. Zal m'n wensen wel even naar mijn moeder sms'en :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:57:17 #167
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99236117
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
^O^

ik 5.2 km met 9.7 km/h gemiddeld :D véél beter dan ik vantevoren gedacht had (mijn laatste keer hardlopen was op 29 mei :@) het park was wel wéér dicht }:| maar vond een mooi stukje om te lopen buiten de hekken om. Op een gegeven moment zag ik dat er wel al mensen in het park waren :? en een stukje verderop zag ik een mevrouw tussen de spijlen doorglippen dus dat heb ik toen ook maar gewoon gedaan :D alleen jammer dat ik aan de andere kant van het park geen stuk kon vinden waar ik tussen de spijlen doorpaste en weer helemaal terug moest :')

fijn dat ik eindelijk weer eens geweest ben zeg O+ nu heb ik wel een grote bak yoghurt met muesli verdiend vind ik :9
pi_99236123
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
En 7 km in 42 minuten is 10 km/u, netjes! Ik denk dat ik het in ongeveer 43/44 minuten doe.
ja, ik heb geloof ik op het begin en op het eind erg hard gelopen. In het midden zat ik er zwaar doorheen, zeker net na de helft. Volgende keer op iets meer dan alleen een banaan lopen als ik meer dan 5km. plan....
pi_99236129
Thanks! Nee dat niet, maar ik ben wel al een tijdje bewust bezig met wat ik eet. Vanalles uitgeprobeerd om erachter te komen waar ik me fijn bij voel, wat genoeg is en wat ik vol kan houden. Op dit moment is het dus dit. :P
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_99236230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:58 schreef KathyH. het volgende:
Thanks! Nee dat niet, maar ik ben wel al een tijdje bewust bezig met wat ik eet. Vanalles uitgeprobeerd om erachter te komen waar ik me fijn bij voel, wat genoeg is en wat ik vol kan houden. Op dit moment is het dus dit. :P
Fijn, Kathy! En, welkom!
pi_99236256
Welkom KathyH!
pi_99236382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat ik aan cola drink zegt natuurlijk niks over hoe goed/slecht jouw coladrinkgedrag is, alleen dat het mijne ook ten alle tijde te wensen over laat :+
}:|
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.
pi_99236418
Mogge :W we hebben tuinsets *O* alleen het is echt baggerweer :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:13:45 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99236496
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]

}:|

[..]

Crap :') Valkuiltje :+ Ik zeg het ook altijd zoals ik het schrijf, verkeerde taalopvoeding ;( :+

Wie weet ben ik over een tijdje geen broodschrijfster meer :9
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 11:16:00 #175
70532 loveli
N
pi_99236543
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Crap :') Valkuiltje :+ Ik zeg het ook altijd zoals ik het schrijf, verkeerde taalopvoeding ;( :+

Wie weet ben ik over een tijdje geen broodschrijfster meer :9
Voor straf een week geen cola.

Zo, opgelost.
crap in = crap out
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:18:03 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99236581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor straf een week geen cola.

Zo, opgelost.
:D *ontbijtcolaatje aan de kant schuift ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99236598
quote:
Heujj je vergeet een cola addict }:|
pi_99236602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D *ontbijtcolaatje aan de kant schuift ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- nee nooit gedaan?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:20:23 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99236612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- nee nooit gedaan?
Ik kan gelukkig in alle eerlijkheid 'nee' zeggen hierop *)
pi_99236646
Lijstje:

O: bakje yoghurt (net achter de kiezen, tuinset was te vroeg) danio (*note niet meer kopen!)
T: pruimen
L: boterhammen met filet enz. (4x bruin)
T: nog geen idee
D: idem eigenlijk heb nog niks gehaald maar gezond zal het niet zijn vermoed ik :@ hoopte eigks op bbqen
T: ijsje

Zal proberen nog wat fruit toe te voegen en/of wat nootjes.
pi_99236665
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D keurig toen ik nog om kwart over zes s'morgens begon kon dat wel eens voorkomen wegens totaal instorten maar toen was mijn hb ook echt laag.
pi_99236693
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ik echt vaak :D

na een nacht te veel zuipen.... O-)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:25:34 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99236714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D keurig toen ik nog om kwart over zes s'morgens begon kon dat wel eens voorkomen wegens totaal instorten maar toen was mijn hb ook echt laag.
Bij vroeg beginnen heb ik mezelf nog wel eens aan koffie (huuu!) gezet, maar zo vroeg hoefde ik tot nu toe gelukkig nooit *)

Ik weet ook nog niet wat ik mijn maximale reistijd vind voor een baantje! Eerst werkte ik in Utrecht maar dan vielen 4 dagen per week in de zomer me wel zwaar.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:26:22 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99236728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:24 schreef progje het volgende:

[..]

ik echt vaak :D

na een nacht te veel zuipen.... O-)
Ah kijk, ik = Brave Hendrik, dus ik heb nooit teveel gezopen :P Kan je nagaan hoe erg het dan met mijn colaconsumptie gesteld zou zijn :D
pi_99236801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bij vroeg beginnen heb ik mezelf nog wel eens aan koffie (huuu!) gezet, maar zo vroeg hoefde ik tot nu toe gelukkig nooit *)

Ik weet ook nog niet wat ik mijn maximale reistijd vind voor een baantje! Eerst werkte ik in Utrecht maar dan vielen 4 dagen per week in de zomer me wel zwaar.
Koffie en thee lust ik niet dus dat scheelt weer ;)
Bij mij is een half uur de max en daar neem ik ook sollicitanten op aan.
Als je verder moet reizen is het vaak net even niet fijn.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:35:38 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99236960
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Koffie en thee lust ik niet dus dat scheelt weer ;)
Bij mij is een half uur de max en daar neem ik ook sollicitanten op aan.
Als je verder moet reizen is het vaak net even niet fijn.
Half uurtje is mooi ja :Y Amsterdam is voor mij ietsje verder maar kan ik ook nog wel lijen denk ik :P Dat vergroot de mogelijkheden nogal. Maar ik denk dat ik verder idd niet moet willen, behalve als het niet fulltime is ofzo :P

Vriendje werkt fulltime, in Bijlmer en Utrecht, die is vaak van 7 tot 7 weg ):O Hoe hij het volhoudt mag Joost weten!
pi_99236983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Half uurtje is mooi ja :Y Amsterdam is voor mij ietsje verder maar kan ik ook nog wel lijen denk ik :P Dat vergroot de mogelijkheden nogal. Maar ik denk dat ik verder idd niet moet willen, behalve als het niet fulltime is ofzo :P

Vriendje werkt fulltime, in Bijlmer en Utrecht, die is vaak van 7 tot 7 weg ):O Hoe hij het volhoudt mag Joost weten!
4 dagen van 7 tot7 is ook heel zwaar kan ik je vertellen :') dan doe je s'avonds echt niks meer en dan vraag je ej op een gegeven moment af of je vrije dag bijslapen en het weekend nog wat doen het nou is.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:37:35 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237000
Mijn reistijd bedraagt atm 5 minuten :+ *O*.

Tis gewoon koud trouwens. En mijn referentiebroek past nog steeds niet :'). Kreeg hem niet over m'n benen heen en ik vraag me af of dat ooit nog wel gaat lukken, want ik heb amper spek op m'n benen, dus het zullen wel spieren zijn vh hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:39:13 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99237046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

4 dagen van 7 tot7 is ook heel zwaar kan ik je vertellen :') dan doe je s'avonds echt niks meer en dan vraag je ej op een gegeven moment af of je vrije dag bijslapen en het weekend nog wat doen het nou is.
Geloof ik graag ja :o 2 dagen ofzo zou ik misschien nog trekken :+ Moet het ook een leuke baan zijn :9
En ja, ik heb wat dat betreft wel meelij met het vriendje, die doet in de avond veelal idd niet meer dan eten, gamen, slapen. En hij houdt ook niet zóveel van zn werk :')
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 11:41:14 #190
70532 loveli
N
pi_99237094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah kijk, ik = Brave Hendrik, dus ik heb nooit teveel gezopen :P Kan je nagaan hoe erg het dan met mijn colaconsumptie gesteld zou zijn :D
Hendrik-boks!
crap in = crap out
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:42:02 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99237111
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Hendrik-boks!
*;

Mag'k nou een cola? :+ </kabouterWesley>
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:42:06 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Hendrik-boks!
* Viking84 bokst ook mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_99237117
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Mijn reistijd bedraagt atm 5 minuten :+ *O*.

Tis gewoon koud trouwens. En mijn referentiebroek past nog steeds niet :'). Kreeg hem niet over m'n benen heen en ik vraag me af of dat ooit nog wel gaat lukken, want ik heb amper spek op m'n benen, dus het zullen wel spieren zijn vh hardlopen.
:D als je ouder wordt veranderd je bouw ook hé ;)

Mijn Mr zit te werken en hij krijgt gewoon steeds antwoord als hij mailt :')
pi_99237137
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geloof ik graag ja :o 2 dagen ofzo zou ik misschien nog trekken :+ Moet het ook een leuke baan zijn :9
En ja, ik heb wat dat betreft wel meelij met het vriendje, die doet in de avond veelal idd niet meer dan eten, gamen, slapen. En hij houdt ook niet zóveel van zn werk :')
Tijd voor een switch zou ik zeggen :)
Ik rij nu 35 km heen en weer terug en dat is precies op het randje.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:43:13 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237144
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D als je ouder wordt veranderd je bouw ook hé ;)

Mijn Mr zit te werken en hij krijgt gewoon steeds antwoord als hij mailt :')
Ja, nou ja, het is een mooie broek, maar als hij niet meer gaat passen, het zij zo :+. Kan eet- en beweegtechnisch gesproken weinig doen dan ik nu al doe :+.

Je taalfout negeer ik even :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_99237147
Anyway ik ging pesto maken :D :W
pi_99237153
:W Weer terug van vakantie! Gisteravond terug en nu alweer aan het werk. ;(
Is er iemand met een kleine update van de laatste 4 weken? Hoe was de BBQ bv?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:44:04 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237172
Ha cootje! Ik had je terugkeer goed voorspeld :P.
En de bbq was geen bbq ivm het weer, maar het was evengoed lekkah! :9
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 11:44:52 #199
70532 loveli
N
pi_99237193
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*;

Mag'k nou een cola? :+ </kabouterWesley>
-O-
crap in = crap out
pi_99237198
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
Jij zou post van mij moeten hebben (in de galerie)!

Welkom terug!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:46:28 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237236
Het is nog geen 12 uur en ik heb al m'n bedachte T's al op _O- (meloen, rijstwafel, nootjes). Ik denk dat ik ook twee gekookte eitjes ga eten bij m'n L zometeen!
Niet meer actief op Fok!
pi_99237239
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij zou post van mij moeten hebben (in de galerie)!

Welkom terug!
Yup!! Ik heb het net opengemaakt en was teleurgesteld dat het niet iets spannender was. :D Maar toch bedankt!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:49:34 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99237325
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tijd voor een switch zou ik zeggen :)
Ik rij nu 35 km heen en weer terug en dat is precies op het randje.
Ja, hij gaat als het goed is rondkijken zodra ik een beetje een goed betalende baan heb :Y

Pesto :9

quote:
Weebee Co! *O*

Even denken:
V1z0R heeft zijn struisvogelgebruik geoptimaliseerd *)
Chico had een paar kick-ass cijfers voor haar BA-project!
Mo is intussen goed bezig met settelen in Hull en had ook een puik cijfer voor fluency :Y
Loveli en Phaidra waren ziekjes maar daar gaat het nu alweer wat beter mee
XMert kwakkelt helaas nog steeds :{
Vik had gisteren een liter cola op :+
Coco had goed nieuws van haar werk *) en gaat weer lijstjes posten 8-)
Sigme houdt Coco nauwgezet in de smiezen :+
Siral heeft nu een diëtiste en een eetlijst waarover de meningen verschillen
Henk, Phaidra, Ewelina en Chico zijn dit weekend kamperen :D

Iemand aanvullingen? :7
pi_99237360
Ja, Swiet gaat op vakantie! *O* Tot volgende week!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:51:12 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99237380
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:44 schreef loveli het volgende:

[..]

-O-
Glapje! Niet sad panda zijn, I'll be good *) >:O
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:51:17 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Iemand aanvullingen? :7
Ja, om je colaklikkerij te neutraliseren:

Vik is vorige week begonnen met weekmenu's en eet nu vrij gevarieerd en goed! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:52:17 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99237404
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, om je colaklikkerij te neutraliseren:

Vik is vorige week begonnen met weekmenu's en eet nu vrij gevarieerd en goed! *O*.
Wazzeglapje, Vikkert :+

Boh ik ben wel on a roll met mijn slechte grapjes vanochtend :7 Somebody stop me :')
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 11:54:04 #208
70532 loveli
N
pi_99237455
quote:
BBQ die geen BBQ was is hier een beetje terug te lezen.
[Gezond Slank] #1530 Waterbarbecue! Stomen is gezond
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 11:54:42 #209
70532 loveli
N
pi_99237467
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Glapje! Niet sad panda zijn, I'll be good *) >:O
You're always good. oO<
crap in = crap out
pi_99237479
Dank! Dat scheelt heel wat bijlezen! Oh en ik zie net de link van Loveli, eerst maar eens wat werken en dan in de volgende 'pauze' kan ik dat weleens doorlezen. :D
pi_99237508
mogge (bijna middag)
De kids zijn weer ingeleverd bij hun ouders, zijn braaf gaan slapen vannacht en het was supergezellig :)

En dit was het ontbijt:

lijstje voor vandaag wordt definitief:

O: 2 zelfgebakken meergranenbolletjes met kaas, bakje fruitsalade, gekookt eitje, cappuccino, aarbeisinaasappelsap (46 kcal per 100 ml :) )
T: cappuccino, klein stukje taart
L: soepje, 2 sneetjes vers brood met ham, rauwkost
D: spinazie met tomaatjes, rundertartaartje
T: komkommer
pi_99237514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Het is nog geen 12 uur en ik heb al m'n bedachte T's al op _O- (meloen, rijstwafel, nootjes). Ik denk dat ik ook twee gekookte eitjes ga eten bij m'n L zometeen!
man ik moet nog ontbijten!

ha, Co! Welkom terug! Fijne vakantie gehad? Niet eens even een McDo opgezocht voor een koffie!
pi_99237535
Oh en welkom terug Co :)
pi_99237559
Ha, en ik woog net 82...

Wel na het hardlopen en poepen, maar dat mag de vreugde niet dimmen. Misshcien ga ik nu wel weer wat naar beneden...Zou fijn zijn!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:58:04 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99237567
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

man ik moet nog ontbijten!
Foei!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 12:01:39 #216
70532 loveli
N
pi_99237672
Ik zou er een brunch van maken.
crap in = crap out
pi_99237689
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Ik zou er een brunch van maken.
that's the plan. Ik was pas om kwart voor 11 thuis van hardlopen, en toen moest m'n brood nog in de oven en moest ik nog douchen enzo...Dus het is niet zo gek!

M'n brood moet nog een beetje afkoelen, maar daarna is het hagelslag proof! *;
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 12:03:12 #218
70532 loveli
N
pi_99237711
Als je dan toch aan de hagelslag gaat... In roomboter gesmolten hagelslag :9
crap in = crap out
pi_99237761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
Als je dan toch aan de hagelslag gaat... In roomboter gesmolten hagelslag :9
you read my mind...Op nog warm brood... :9

En ik heb van die extra pure extra dikke hagelslag, die is zoooo lekker!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:12:25 #220
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99237968
misschien dat ik straks ook een sodabread bak :9
pi_99238178
Hoi! en WB Co!

Mijn buik is spekkig, dus ik moet weer even gaan opletten en daarom heb ik me net ingeschreven voor Bootcamp in het Vondelpark as maandagavond. Ik ben heel erg benieuwd.

Nu de auto in richting Twenteland, fijn weekend allemaal!
pi_99238313
zo, crosstrainer ook weer overleefd :+

Nu nog ff wat krachttraining en dan ook maar eens ontbijten :@
pi_99238822
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:12 schreef Blurred86 het volgende:
misschien dat ik straks ook een sodabread bak :9
Die baking soda waar haal je die in NL?
pi_99238833
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef progje het volgende:
zo, crosstrainer ook weer overleefd :+

Nu nog ff wat krachttraining en dan ook maar eens ontbijten :@
_O- fout ;)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:39:09 #225
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99238932
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die baking soda waar haal je die in NL?
Wat in de lidl als bakpoeder verkocht wordt is volgens mij natriumbicarbonaat en volgens mij wordt het ook wel in turkse supermarkten verkocht. Sommige mensen halen het bij de drogist :?. Ik neem het zelf meestal uit de UK mee, dus ik weet het niet zo goed eigenlijk!
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 12:39:24 #226
70532 loveli
N
pi_99238938
Niks mis met sporten voor het ontbijt.
crap in = crap out
pi_99238942
Gaaf Anna, zo'n bootcamp! Laat je weten hoe het ging?
pi_99238966
Hi co :W leuke vakantie gehad?
pi_99239014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- fout ;)
ik sport beter op een lege maag :D

Maar nu is het tijd voor een eiwitshake :9
pi_99239023
WB Co :W
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:49:00 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99239256
Ons weekendje weg wordt mogelijk Brugge. Want Bon Jovi treedt in dat weekend nml op in Zeebrugge en daar wil ik eigenlijk wel naartoe :'). Maar moet maandag eerst maar even op het werk vragen of dat kan. Iemand enig idee hoe we het gemakkelijkst naar Brugge komen? Internationale trein via Rotterdam en Antwerpen?
Niet meer actief op Fok!
pi_99239260
Zo, we worden niet van gas en electriciteit afgesloten (dreigbrief ontvangen), prachtig pizzadeeg gekneed, en nu in de bus om onze boekenkast op te halen *)

Voor het eerst dat we zo 'vroeg' op pad zijn! *) :')
Ja doei.
pi_99239431
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ons weekendje weg wordt mogelijk Brugge. Want Bon Jovi treedt in dat weekend nml op in Zeebrugge en daar wil ik eigenlijk wel naartoe :'). Maar moet maandag eerst maar even op het werk vragen of dat kan. Iemand enig idee hoe we het gemakkelijkst naar Brugge komen? Internationale trein via Rotterdam en Antwerpen?
Naar antwerpen inderdaad, en maak ook een stop in Gent :s)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:57:05 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99239512
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Naar antwerpen inderdaad, en maak ook een stop in Gent :s)
Wat is dat goedkoop! Maar 58 voor twee retourtjes Den Haag - Antwerpen! :o. Klopt dat wel? :').
Nu nog eens kijken hoe we van Antwerpen naar Brugge komen dan :'). Hopelijk ligt dat een beetje in de buurt.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:02:51 #235
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_99239708
Je kan in Antwerpen overstappen op de stoptrein naar Brugge. Maar ik zou naar Gent gaan, is een veel leukere (studenten)stad. Brugge is nogal duf en heel erg vol bejaarde touristen en veel te dure eettentjes.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:03:14 #236
349208 Adverb
Hilariously
pi_99239720
Goeiemiddag!

Heb heerlijk uitgeslapen O-)
Mijn lijstje van vandaag:

O/L (brunch): 1 Italiaanse bol met filet american. 1 croissantje met kaas. 1 gekookt ei. 1 kop halfvolle melk en 1 glas thee.
T: 2 mandarijntjes
A: Lasagne a la mij. Dus met veel groentes!
T: Iets van gezonde ongezouten nootjes (nog geen idee welke.. heb van alles in huis).

Geen sport vandaag. Morgen zwemmen en gisteren lekker fanatiek voetbal gedaan.
Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:07:07 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99239854
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:02 schreef Klare het volgende:
Je kan in Antwerpen overstappen op de stoptrein naar Brugge. Maar ik zou naar Gent gaan, is een veel leukere (studenten)stad. Brugge is nogal duf en heel erg vol bejaarde touristen en veel te dure eettentjes.
Ja maar ik ga naar Brugge vanwege het concert, dat is nml in Zeebrugge ;). En ik wilde altijd nog een keer naar Brugge. We gaan dan zaterdagochtend vroeg weg, zodat we de middag en de zondag in Brugge hebben. Zijn we er niet te lang en zijn we maar 2 overnachtingen kwijt.

Antwerpen en Gent komen later een keer ;).

Ergo: we gaan niet naar Brugge vanwege Brugge, maar omdat ik naar dat concert wil :P (Mark niet trouwens)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:08:37 #238
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99239903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:02 schreef Klare het volgende:
ik wilde ook al net zeggen dat Brugge wel geschikt is om jullie bejaardenreputatie hoog te houden Vik :+
pi_99240090
Lijst voor vandaag:

O: 2 pistoletjes met beleg (brie en hagelslag en mature cheddar en roomboter)
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
T: ?
D: pizza's! we maken 3 kleine pizza's, 1 met gorgonzola en spinazie, 1 met feta, tomaatjes en basilicum, 1 pittige met jalapenos, salami, rode peper en rode ui :9 Denk ik. Combi's moeten we nog even ' vaststellen '.

O+ internetten op een computer is zoveel fijner! O+boh, nog een weekje tot we internet hebben thuis, hopelijk!
Ja doei.
pi_99240229
http://www.artisanrestaurant.com/

hier willen we gaan eten op ons trouwjubileum O+
Ja doei.
pi_99240637
500 gram rode bietjes, een groene appel, 2 zachtgekookte eitjes,een lik honingmosterddressing en pijnboompitjes :9
pi_99241007
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
500 gram rode bietjes, een groene appel, 2 zachtgekookte eitjes,een lik honingmosterddressing en pijnboompitjes :9
:D het lijkt me vies :@

Hier rammelen de eitjes ook in de pan :9

Mo het klinkt allemaal zo leuk O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:42:45 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99241012
Zo, even van alles uitgezocht. Ik vind het best wel griezelig, want ik heb nog nooit een internationale treinreis gemaakt en nu moet ik ook nog in m'n eentje van Brugge naar Zeebrugge zien te komen en andersom :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:43:02 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99241017
Oh ja, lunch :').

Eitjes! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:45:56 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99241094
Honger en heb alles al op, moet wachten tot avondeten. Om vijf uur had ik het ontbijr al op.. Hardlopen wordt voorlopig niks, damn wat doet mijn been pijn. Dindag maar zwemmen ofzo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:48:51 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99241175
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Honger en heb alles al op, moet wachten tot avondeten. Om vijf uur had ik het ontbijr al op.. Hardlopen wordt voorlopig niks, damn wat doet mijn been pijn. Dindag maar zwemmen ofzo
Nee als je honger hebt moet je eten, niet wachten tot avondeten ;). Jij kunt het best hebben.

Kusje op je been :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99241416
En toen had ik zomaar gesolliciteerd op een baan bij dat callcenter (inbound) :o ben benieuwd! :o
Ja doei.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:57:55 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99241453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee als je honger hebt moet je eten, niet wachten tot avondeten ;). Jij kunt het best hebben.

Kusje op je been :*.
Ben op het werk, in de automaat zitten: broodjes hamburger, gehaktballen, allerlei candybars en milkbreak.. Laat maar :P
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2011 @ 13:58:25 #249
70532 loveli
N
pi_99241468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er een keer naartoe gefietst.
crap in = crap out
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:09:51 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99241804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ergo: we gaan niet naar Brugge vanwege Brugge, maar omdat ik naar dat concert wil :P (Mark niet trouwens)
En Mark heeft geen stem in 'jullie' weekendje weg?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:10:56 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99241832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die vindt Brugge prima hoor ;). Alleen wil hij dus niet mee naar het concert, dus dan moet hij zelf maar even wat bedenken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_99241838
omg omg omg *O* *O* Ik ben helemaal hyper! *O* *O*
sigme, je pakketje is aangekomen en wat is ie dik!! O+ O+

Het voelt aan als een kostbare schat en en en...wow, zo fijn om vast te houden O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:11:48 #253
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99241857
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

"We gaan naar Brugge, dear."
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:11:49 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99241859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
omg omg omg *O* *O* Ik ben helemaal hyper! *O* *O*
sigme, je pakketje is aangekomen en wat is ie dik!! O+ O+

Het voelt aan als een kostbare schat en en en...wow, zo fijn om vast te houden O+
Waar heb je het over? :D.

Ik wil beschuiten met pindakaas eten nu, maar m'n pot pindakaas heeft zich verstopt :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99241926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
En toen had ik zomaar gesolliciteerd op een baan bij dat callcenter (inbound) :o ben benieuwd! :o
Spannend, succes!
pi_99241946
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"We gaan naar Brugge, dear."
lol
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:17:09 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99242012
Nou, wat een lol zeg :').

Pot pindakaas stond in de koelkast :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99242149
Tof Isa!

Oh, heerlijk De boodschappen zijn in huis, en ik hoef vandaag helemaal niets meer te doen. Alleen maar dingen die ik wil doen. En morgen ook niet! Heerlijk omlummelen, een t-shirtje vermaken, de administratie doen, wat kokkerellen...de tour kijken.

Weekeind! O+

En vik: ik vond Brugge een leuke stad. Druk, toeristisch, maar leuk.
pi_99242542
Oeh fijn, keiharde pindakaas op beschuit.. succes ;)

Enne ik kwam als tiener al best vaak in Brugge, helemaal niet erg.
Toen ik vanochtend een discussie had met een stel 12jarigen over klassieke muziek voelde ik me ook oud lol, ze zitten bijna allemaal in de "klassieke muziek is stom" fase en ik heb ze laten ontbijten met beethoven op de achtergrond })
pi_99242833
quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel cola Maria en Coco eigenlijk drinken/dronken.
Ik denk dat ik op anderhalve liter per dag zat, zoiets. Op het werk 2 keer een 1/2L flesje, en dan 's avonds nog wat glazen.

*gaat weer verder met bijlezen*
pi_99242867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk dat ik op anderhalve liter per dag zat, zoiets. Op het werk 2 keer een 1/2L flesje, en dan 's avonds nog wat glazen.

*gaat weer verder met bijlezen*
oi! Doe eens een lijstje!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:49:50 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99242991
1,5 liter per dág! :o. Daar tuimel zelfs ik van achterover :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99242992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

Coco had goed nieuws van haar werk *) en gaat weer lijstjes posten 8-)
Sigme houdt Coco nauwgezet in de smiezen :+

Vanaf morgen weer lijstjes :P Gisteren en vandaag werken darmtechnisch absoluut niet mee ^^ Heb goede hoop dat het morgen weer beter gaat :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:50:38 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99243015
Toen lief en ik een romantisch tripje naar brugge hadden had niemand hier iets gezegd over bejaarden enzo... :p

Ik ben net weer wakker... we hadden een beetje slaap nodig...
Kwak
pi_99243046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, en ik woog net 82...

Wel na het hardlopen en poepen, maar dat mag de vreugde niet dimmen. Misshcien ga ik nu wel weer wat naar beneden...Zou fijn zijn!
Da's trouwens heel grappig, want ik heb me jou altijd voorgesteld als een heel klein, enorm petite meisje. Zo'n 1.55m meisje zeg maar :D Maar dat zal wel niet dan :s)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:52:53 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99243067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vanaf morgen weer lijstjes :P Gisteren en vandaag werken darmtechnisch absoluut niet mee ^^ Heb goede hoop dat het morgen weer beter gaat :)
Darmen }:|

Zijn ze nu geïntimideerd? (8> 8-)
pi_99243069
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
Toen lief en ik een romantisch tripje naar brugge hadden had niemand hier iets gezegd over bejaarden enzo... :p

Ik ben net weer wakker... we hadden een beetje slaap nodig...
Als het romantisch is, is het overal wel leuk. Zonder de liefde heb je wat meer nodig ;)
pi_99243124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Da's trouwens heel grappig, want ik heb me jouw altijd voorgesteld als een heel klein, enorm petite meisje. Zo'n 1.55m meisje zeg maar :D Maar dat zal wel niet dan :s)
Haha..ik ben 1.88!
pi_99243148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oi! Doe eens een lijstje!
Oh, lees dit nu pas. Ja, vanaf morgen dus weer. Want gisteren heb ik zo goed als niks gegeten en vandaag heb ik vanmorgen een boterham gegeten maar die was het daar niet mee eens :') ;(

Dus ik ben echt heul voorzichtig vandaag.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Darmen }:|

Zijn ze nu geïntimideerd? (8> 8-)
Ze rommelden wel even extra hard, dus wie weet. ^^
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:57:04 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99243191
Laat ze maar weten dat ik het win *)

Boh interwebz heeft weinig puike solliciteerkleding. Alles is hetzij oudbollig, hetzij gemaakt voor ranke deernes oO<
pi_99243200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Haha..ik ben 1.88!
OMG OMG OMG!!!

*JOUW* :X :N

Ik wilde iets typen van 'jouw lengte" blablabla, maar toen veranderde ik blijkbaar van gedachten en veranderde ik bovendien in een schaamteloos verkeerd-spellend monster. /cry

Anyway, 1.88m is inderdaad net iets anders dan 1.55m :D :D
pi_99243270
Hoi!

Niet kunnen zeggen dat ik 10gig voor WoW moet downloaden? :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99243311
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!

Oehhh!!! Ga je beginnen? :D Heb je meteen alles gekocht, dus de nieuwste releases enzo? Denk eraan he? Je moet Bloodfeather kiezen en dan Horde. Anders moet ik je doden als ik je tegenkom ;(
pi_99243322
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laat ze maar weten dat ik het win *)

Boh interwebz heeft weinig puike solliciteerkleding. Alles is hetzij oudbollig, hetzij gemaakt voor ranke deernes oO<
Esprit heeft sale? Zit best net spul bij. Of WE.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:01:16 #275
148689 Muis006
pi_99243342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!

Het is leuker als je het zelf ontdekt O+
pi_99243359
@ Maria: gewoon een nette zwarte broek met een bloesje ofzo, da's toch ook al netjes zat?
pi_99243366
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het is leuker als je het zelf ontdekt O+
:D! _O-
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:01:55 #278
148689 Muis006
pi_99243370
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oehhh!!! Ga je beginnen? :D Heb je meteen alles gekocht, dus de nieuwste releases enzo? Denk eraan he? Je moet Bloodfeather kiezen en dan Horde. Anders moet ik je doden als ik je tegenkom ;(
Horde O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:01:55 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99243371
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Esprit heeft sale? Zit best net spul bij. Of WE.
Allemaal al gechecked! Zit soms wel wat bij, al twijfel ik nogal aan mijn kennis van sollicitatiekledij en het helpt vast ook niet dat ik niet weet wat ik wil :+
pi_99243399
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Horde O+
Indeed! Alliance :{w
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:02:53 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99243404
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Maria: gewoon een nette zwarte broek met een bloesje ofzo, da's toch ook al netjes zat?
Nette broeken staan mij vaak stom ivm bolle billen en holle rug en spekbuikje :@

Ach, gelukkig is er geen haast bij, ik heb momenteel toch niks lopen *O* :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:10:26 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99243617
ahw, ik had een superschattige gnome warrior O+ altijd met mooie matchy outfits :D
ik ben zo duidelijk niet geschikt voor dat spel :') vond het levelen (en de professions ed) heel leuk maar endgame nogal saai en er gaat zo veel tijd in zitten ook.. laatst nog een keer geprobeerd maar ik vond het vooral heel verwarrend :? en mijn mechanische kip was verdwenen ;(

tot zover mijn WoW avonturen :7
pi_99243632
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nette broeken staan mij vaak stom ivm bolle billen en holle rug en spekbuikje :@

Ach, gelukkig is er geen haast bij, ik heb momenteel toch niks lopen *O* :')
Bolle billen zijn juist goed! O+ Ik kan me niet voorstellen dat zo'n broek jou niet staat, eerlijk gezegd.
pi_99243761
Er zijn toch tienduzend verschillende nette broeken? En bolle billen O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:15:45 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99243775
Blurred: zomaar je kip weg? :o Pish! Gnomes met twee staartjes O+

Coco en Mar: nja ik ga het nog maar eens proberen, misschien was ik vooral negatief gesteld door de pasvorm van H&M en consorten :+ Misschien eens langs de Esprit, die maken wel bollebillenbroeken O+
pi_99243816
Didi heeft ook wel leuke bollebillebroeken soms es en met sale helemaal wel vaak :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:18:13 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99243836
Ik slaag bij de WE altijd goed voor nettere broeken :Y en ze hebben meestal ook al modellen voor 20/25 euro dus niet zo duur :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:24:46 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99244011
Yay, tips! *O*

Ja er is natuurlijk wel veel mogelijk, dat is het probleem ook niet zo eigenlijk. Ik heb alleen niet zoveel inzicht _O- Had laatst wat leuke dingen bij mekaar gegrabbeld bij de H&M, bleek ik én maat 44 te moeten hebben, én het stond ook nog eens niet :') Vlag --> modderschuit enzo :D Toen had ik geen zin meer :+

Oh en ik las laatst dat een rok/jurkje schijnbaar niet kan zonder panty en dat schrok ook af _O- Panties ;(

Ik ben allang blij dat ik me tegenwoordig voor het dagelijks leven redelijk weet te kleden ):O :D
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:27:31 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99244087
Shopaanbod staat nog hoor Maria ;).
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:28:54 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99244118
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shopaanbod staat nog hoor Maria ;).
Ja ik zat er laatst nog aan te denken :D Wat zou een goede locatie zijn? *)
pi_99244175
Volgens mij vallen broeken van H&M altijd klein en ik heb daar bijna altijd hoogwaterbroeken :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:34:25 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99244253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:31 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij vallen broeken van H&M altijd klein en ik heb daar bijna altijd hoogwaterbroeken :')
Oh bij mij zijn ze meestal eerder te lang :D Maar ik had juist een rok + jasje en een jurkje gepast :@ Rok moest in de taille en was nog lang (korte pootjes hoezee :+ ), jasje maakte vierkant en jurkje stond wel leuk maar tekende wel wat bij het buikje oO<

</spannendeverhalenuithetlevenvanMaria>
pi_99244365
WoW, als we internet hebben en ik een nieuwe laptop heb (da's binnenkort) wil ik het toch weer op gaan pakken :9
Slankie guild? :P
Ja doei.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:42:39 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99244431
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik zat er laatst nog aan te denken :D Wat zou een goede locatie zijn? *)
Utrecht / Haarlem / Den Haag?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:44:54 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99244476
Mo: ik zit al in een guild! Maar gezien ik de aandachtsspanne van een fruitvlieg heb kan ik vast wel nog een character aanmaken :+ Of tien.

XMert: naisss! Utrecht klinkt goed denk ik! Beter wel wachten tot jij beter bent denk ik? :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:51:06 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99244657
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: ik zit al in een guild! Maar gezien ik de aandachtsspanne van een fruitvlieg heb kan ik vast wel nog een character aanmaken :+ Of tien.

XMert: naisss! Utrecht klinkt goed denk ik! Beter wel wachten tot jij beter bent denk ik? :P
En wat is er mis met Den Haag? }:|.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:53:10 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99244704
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En wat is er mis met Den Haag? }:|.
Jij woont er :P
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:58:14 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99244829
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jij woont er :P
:o o|O .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:15:36 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99245339
WoW... omg waar halen jullie de tijd vandaan?

Op een heerlijke dag dat we samen vrij zijn dan drinken wij zo'n 4 liter cola samen weg :P

Thuis.. nectarine opgeschrokt :D

Lijst:
O: 300 magere kwark
T's: nectarine, peer, appel, druiven,wortelen, cup a soup champignon
L: 2 tosti's kaas, cup a soup kerrie, beker melk
T's: nectarine, blokje choco
D: Taco's *O*
T: Bakje vla
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:24:17 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99245613
nah, Vik sluit deze eens
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:26:25 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99245681
Ja hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')