Waar zie je dat?quote:
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.quote:
Het is in elk geval iedereen die ergens de laatste maanden ooit in dit topic gepost heeft en niet actief op "ontvolg" geklikt heeft. Plus de enkeling die nooit gepost heeft en wel actief op "volg" geklikt heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.
Deze.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is in elk geval iedereen die ergens de laatste maanden ooit in dit topic gepost heeft en niet actief op "ontvolg" geklikt heeft. Plus de enkeling die nooit gepost heeft en wel actief op "volg" geklikt heeft.
Ik vind het een tamelijk nietszeggend getal voor een reeks als dit.
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar het kunnen ook gewoon mensen zijn die niet alles lezen wat in hun myat komt.
Het mag beide.quote:
Geloof dat ik op dat maaltje echt nu moe, duf en slap zou zijn ..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
O - bakje stracciatellayoghurt
L - kop kippensoep, bakje gyrosstukjes met knoflooksaus, beker melk
T - appel, banaan, beker optimel, 2 biertjes
D - heel veel kaaskoekjes
Oh, ik dacht dat je verwees naar topic.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want het is de reeks en dan verwijs je er naar met deze of die.
Afgezien van de halvarine *huuh*! mooi lijstje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
O: kom yoghurt (250 ml) met 4 el muesli, honing en een halve grapefruit
L: 2 boterhammen met halvarine, jam en appelstroop, glas rode bessensap
T: schaaltje aalbessen
D: zalmfiletpakketjes met doperwtjes, (halve) broccoli en aardappeltjes uit de oven met ui, tijm.
T: kwark met walnoten
Net nog op blote voetjes naar de brievenbus geweest en helaas alleen een stomme krantquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Afgezien van de halvarine *huuh*! mooi lijstje.
Pakket al aangekomen?
Ik zie niet in hoe dat het verhaal anders maakt? Het blijft 'deze reeks'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je verwees naar topic.
Ik ben het gevoelsmatig niet met je eens, omdat ik verwijs naar één specifieke reeks uit een reeks reeksen.
Lienekien? Lurker?
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net nog op blote voetjes naar de brievenbus geweest en helaas alleen een stomme krant
En de halvarine heb ik op brood gedaan omdat anders de jam er zo intrekt en ik roomboter (ook aanwezig) net weer te veel kcal vond hebben
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomboterrrrrrrrrrrrrrrrr is wel veel lekkerderen (ge)zond(ig)er
.
oooh! Dan zie ik de pakketdame morgen denk ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
Het komt met de pakketpost he! Ik moet wel ergens een trek&trees-nummer hebben maar ik geloof daar niet zo erg in.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroomboterrrrrrrrrrrrrrrrr is wel veel lekkerderen (ge)zond(ig)er
.
Hier komt de PTTpakketdienst in elk geval wel langs op zaterdag, weet ik. Dus ik denk het welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooh! Dan zie ik de pakketdame morgen denk ik wel(ze bezorgen morgen ook hoop ik)
En roomboter is heerlijkAlleen ben ik heel slecht in een dun laagje op brood doen
oh die heb ik ook wel eens gezien ja! is dat diezelfde documentaire waarin alex james (quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Roomboter op warm brood dat net uit de oven komt![]()
![]()
Ik ben een documentaire over de wetenschap achter afvallen aan het kijken, toch wel dingen die ik niet had verwacht. Bijv 2 groepen militairen waarbij de ene groep een maaltijd (kipfilet, aardappels etc) met een glas water kregen en de andere groep exact dezelfde maaltijd, maar deze was in een blender gegooid incl dat glas water. Groep 2 kreeg dus een dikke soep. Groep 2 zat voller en was die dag veel langer verzadigd dan groep 1. Het advies was dan ook om soep te eten tegen snel optredende trek. Ik had verwacht dat de geblende maaltijd sneller door je maag zou gaan, maar het omgekeerde was dus waar.
Dit is met medical journalist Michael Mosey. Ik ben halverwege, dus geen idee of dat nog komtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
oh die heb ik ook wel eens gezien ja! is dat diezelfde documentaire waarin alex james () een experimentje doet waarbij hij magere zuivel eet en ze gaan kijken of hij daardoor meer vet in zijn verlasting verliest?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is met medical journalist Michael Mosey. Ik ben halverwege, dus geen idee of dat nog komt
edit: documentaire: 'meet Alex James'Daar is ie al!
![]()
Ah, daar komt 'milk & cookies' dus vandaanquote:
Ach, als dat met de paplepel is ingegoten...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb er echt een hekel aan trouwens als mensen margarine/halvarine boter noemen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze concert was mooi in deze kerkje! Ik ga nu met deze muzikanten terug in deze auto naar deze huis in Zwolle!
Aww. Even een heleboel pompoms dan, miss is dat wel boeiend?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Bowie kiekt mit
[ afbeelding ]
Het was wel een youtubeFOK! beweegt nog niet genoeg.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww. Even een heleboel pompoms dan, miss is dat wel boeiend?
Dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het bij je ontbijt al fout ging, MuisTe weinig gegeten, waardoor je niet van het snoep af kon blijven en dat is de rest van de dag zo te zien door gegaan
En lekkurrrrr!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Muis006 het volgende:
In my defense; 1 negerzoen is 28 kcal dus het valt mee :p.
is lekker jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Perruche het volgende:
Sodabreadkan je me een pakketje opsturen?
Hoe gaat het trouwens in het Ierse?
Is het niet iets dat je zelf kunt maken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
is lekker jadat ga ik wel missen! waarom verkopen ze dat nou niet in nederland
als ik niet eerst nog een week op vakantie ging had ik wel een brood voor je mee kunnen nemen! alhoewel, ik denk dat mijn koffer eigenlijk al aardig vol zit straks
![]()
verder gaat het hier goed! nog maar twee weekjes, dus druk druk met mijn stomme stageverslag en de laatste experimenten afronden. jammer dat ik hier straks weg ga maar ook leuk om weer naar huis te gaan
jawel! en het is best heel makkelijk ook nog eigenlijk, al vind ik gegist brood leuker om te maken. Misschien toch maar eens wat experimenteren als ik weer thuis ben, en een winkel/molen vinden om goed broodmeel te kopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het niet iets dat je zelf kunt maken?
Ah ik zal het eens bekijken ik ben juist ongeduldig voor gistenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jawel! en het is best heel makkelijk ook nog eigenlijk, al vind ik gegist brood leuker om te maken. Misschien toch maar eens wat experimenteren als ik weer thuis ben, en een winkel/molen vinden om goed broodmeel te kopen.
Kun jij na die pijnstiller wel de gehele nacht doorslapen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef MarMar het volgende:
De meidenbende is naar bed en ze zijn tamelijk rustighet was een topavond.
Nu ff wachten tot de pijnstiller ingewerkt is en dan ga ik ook naar bed.
Morgen hier ook vers broodnu al zin in! De lasagnaschaal is schoon leeg, ik hou van kinderen die van goed eten houden
Hmm zit goed bekneld allemaal zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:03 schreef MarMar het volgende:
Ik slaap altijd raar met die oxycodon, beetje als bij koortsdromen zeg maar, maar iig beter dan bij elke beweging gillend van de pijn wakker klinkt wel heel dramatisch, maar zo is 't eigenlijk wel
En thx
Ik vind dit geen okay lijstje. Je eet tot aan je D veel te weinig, en 1 liter cola vind ik niet okay. Ik denk dat je het goed kunt hebben hoor, dit lijstje, daar niet van. Maar, dan moet je niet zeggen dat het een OK lijstje is...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Ok, de eindstand:
S: 5 km hardlopen
T: raketje
O: twee beschuiten pindakaas, glas melk
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: twee bth bthworst
T: 50 gram noten
D: homemade pizza met ui, champignons, rode paprika, salami, ham en kaas, 1 liter cola
, maar ja weekend hè
.
T: wellicht nog een halve meloen
Op de pizza en cola na wel een OK lijstje, dacht ik zo, al zou er nog wat zuivel bij kunnen. Morgen is het weer een net lijstje en maak ik unieks paprika's als D. En dan zondag weer starten met een nieuw weekmenu
.
Ik ga morgenochtend eerst hardlopen, maar er staat nu al volkorenbrooddeeg te rijzen, dat ik morgen na het hardlopen ga opeten, met roomboter en pure hagelslag. Daar kijk ik al dagen naar uit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik lustte nooit 'boter' op mn brood. Dat was dus de margarine die mn ouders altijd gebruiken. Sinds ik roomboter gebruik vind ik 't wel lekker. Heel klein dun laagje, dat welOp warm brood, gesmolten, vind ik het nog steeds het lekkerst
Wow, die komt hier al een paar jaar niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef sigme het volgende:
Hier komt de PTTpakketdienst in elk geval wel langs op zaterdag, weet ik. Dus ik denk het wel.
veel te weinig vind ik wat overdreven. Ik had iets meer kunnen eten maar heb ook rekening gehouden met de pizza als D. Bovendien zeg ik toch al dat het muv de pizza en de cola een okay lijstje is? Ik beweer nergens dat cola okay isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoi, gezellig bij een vriend gegeten. Even bijlezen!
[..]
Ik vind dit geen okay lijstje. Je eet tot aan je D veel te weinig, en 1 liter cola vind ik niet okay. Ik denk dat je het goed kunt hebben hoor, dit lijstje, daar niet van. Maar, dan moet je niet zeggen dat het een OK lijstje is...
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, die komt hier al een paar jaar niet meer.
nostalgie
Nee joh. Die komt hier wel in het dorp, maar ik zit toch veel te afgelegen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
zou de srvwagen ook nog bij sigme langs komen?
*meezingt*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh. Die komt hier wel in het dorp, maar ik zit toch veel te afgelegen!
leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoeree!
'k Heb even gegooglet, volgen mij is het deze:quote:
Was dat liedje niet bedacht door Hans Wijers? Die minister?quote:
met jagar eens! En je eet over het algemeen nogal eentonig volgens mij ook? (wortels, meloen, bth omelet zie ik wel erg vaak voorbij komen) beetje afwisselen lijkt me gezonder!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
veel te weinig vind ik wat overdreven. Ik had iets meer kunnen eten maar heb ook rekening gehouden met de pizza als D. Bovendien zeg ik toch al dat het muv de pizza en de cola een okay lijstje is? Ik beweer nergens dat cola okay isvolgens mij verschilt dit lijstje niet veel van dat van dodag. Heb alle maaltijden gehad + tussendoortjes. Conclusie: Nee ik ben het dit keer niet met je eens
Wat vinden anderen er eigenlijk van?
Goeiemorgen btw. Best lang geslapen voor mijn doen!
Tja, tis meer om aan te geven dat ik me er wel van bewust ben en dat het niet gezonde vaak ook een bewuste keuze is. De boog kan niet altijd gespannen blijven en zulksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
met jagar eens! En je eet over het algemeen nogal eentonig volgens mij ook? (wortels, meloen, bth omelet zie ik wel erg vaak voorbij komen) beetje afwisselen lijkt me gezonder!
oh en ik vind het hele 'mijn lijstje is best ok muv insert-rotzooi-hier' ook maar dom eigenlijkmijn lijstjes zijn ook altijd erg mooi op de muffins/scones/B&J na
niet specifiek tegen jou gericht overigens dat laatste, wordt hier vrij vaak gepost (ook door mezelf volgens mij
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |