Want alles op Google is pertinent waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef KoningStoma het volgende:
Het is gewoon overduidelijk. Dat jullie het dan met alleen een "" afwimpelen motiveert mij om even een keertje te googlen.
Nee, die vandemar vroeg toch het verschil?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je lijkt alleen iets te het verdedigen wat overduidelijk niet zo is.
Ik gebruik Google niet als een bron.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want alles op Google is pertinent waar natuurlijk.
Dan word ik vader.quote:
Nee. Deze site, die ik gevonden heb met Google. Ze doen daar van die leuke dingen genaamd experimenten. Die zou je bij wijze van spreken ook zelf kunnen doen, zodat je waarschijnlijk hetzelfde resultaat krijgt.quote:
Filmpje en als je m al gezien had, nigga is niet erg.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef badboynova het volgende:
Waiting for the first bitch slap.
[ afbeelding ]
hehe nice, maar zo ben ik helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Filmpje en als je m al gezien had, nigga is niet erg.
Wel, jij en parvus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe nice, maar zo ben ik helemaal niet hoor.
Nicequote:
Omdat hij niet zo praat, zover ik weet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom edit je nou snel "en een beetje soldmayor" eruit?
Of je doet bozz een pleziertje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef tliciouz het volgende:
Vriendinnen die je laten zitten voor een jongendan haal ik mijn plamuur maar weer van mijn gezicht af
Takkewijf.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor sommigen hier wel handig:
[ afbeelding ]
Fopnegers ja, en ben jou helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Ik hoorde dat er negers waren in dit topic. Is dat waar?
Helemaal niet, Pringles is een true OGquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fopnegers ja, en ben jou helemaal vergeten.
Dat krijg je in de pubertijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
En wat betekend het dan als je de hele dag door honger hebt.quote:
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
En owee als je durft te zeggen dat ik dan gewoon vet ben.
Zeg gewoon stofwisseling, met je dure woorden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?
Net nog lekker spareribs weggewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
Neger please.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanonnen ik verveel me is er niemand BO aan het doen ofzo?
Beestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net nog lekker spareribs weggewerkt
Geen avondeten op, had toen echt geen hongerquote:
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....quote:
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....
Toen liet ik xbox aanstaan.. ging weg.. kom 2 uur later terug.. xbox uit.. niks gesaved...
alle missies opnieuw...
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja. Doe nou maar een keer die competitie afmaken ipv FUT spelen.
Mijn Xbox is nog nooit zomaar uitgegaan volgens mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Je kan beter met FUT beginnen als FIFA 12 er is. Dan is alles gereset denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelen
Als je dat hebt gezien had je het kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uit
Je bent zeker meer straat, met al die lantaarnpalen in je kontje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:17 schreef Parvus het volgende:
Mister kom niet haten omdat ik meer straat ben dan jij gappie
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent zeker meer straat, met al die lantaarnpalen in je kontje.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Michhas het volgende:
'Koffie drinken met Pierre':
Pierre belt Michhas op. Het is 4 uur 's middags.
Pierre: 'Hey man, wat ben je aan het doen? Ik ben brak, zin om even koffie te drinken?'
Michhas: 'It's all goood, heb toch niks te doen.'
Om half 5 zitten Pierre en Michhas op het terras. Pierre drinkt cola. Michhas drinkt bier.
Om 9 uur zitten Pierre en Michhas er nog. Michhas drinkt bier. Pierre drinkt bier.
Om half tien zijn Pierre en Michhas op het station. Michhas komt vrienden tegen. Pierre stapt in de trein.
Om kwart voor een is Michhas thuis. Dronken. Waar Pierre is weet Michhas niet.
Hoi.
Die eerstequote:
En mijn maag voert een strijd met de oven schotel van gisterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:39 schreef Parvus het volgende:
Ik moet plassen maar wil niet opstaaaaaaaan
aan dat verhaal mag je "pierre belt vriendin van rossdale" toevoegenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
aan dat verhaal mag je "pierre belt vriendin van rossdale" toevoegen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:43 schreef tliciouz het volgende:
Zo net de hele tijd aan de gewichten gehangen.
Of niet dan.. stelletje apen.quote:
ditquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb Halo altijd een kenser game gevonden
Ik vind het wel een leuke afwisseling samen met Bad Company 2.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb Halo altijd een kenser game gevonden
Qua shooters speel ik alleen COD, het gaat snel, veel actie, redelijk makkelijk om hele goede scores te halen en iedereen heeft COD.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke afwisseling samen met Bad Company 2.
Altijd maar COD is ook niet alles.
Ik heb Halo nog nooit de grond ingeboort hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Of niet dan.. stelletje apen.
Eerst wordt hier altijd halo helemaal de grond in geboort. En nu spelen ze in eens halo...![]()
Nou als jullie nog keer weer halo doe ik ook wel mee. Speel het toch sowieso al.
Ik heb echt een tijdje gehad met COD, gisteren even Reach gedaan met Michhas. Dat was tofquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke afwisseling samen met Bad Company 2.
Altijd maar COD is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
Geen woorden voor deze kwaliteit
Zelfs mogelijk om in 1080p te kijken
Goed bezig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:28 schreef vandermar het volgende:
3,50 voor 1,5 meter hdmi kabel die verguld is. Damn, een echt koopje dacht ik zo
Mister?quote:Jonge autodieven gepakt in Almere
Na een wilde achtervolging door Almere heeft de politie twee jonge autodieven aangehouden. Het zijn twee jongens van 14 en 16 jaar oud.
JONGE AUTODIEVEN GEPAKT IN ALMERE
Foto
Agenten zagen het tweetal rijden en vonden dat de bestuurder er wel heel jong uit zag. Bij controle bleek de auto gestolen te zijn, waarop ze probeerden de auto te stoppen.
De jongens gingen er toen op hoge snelheid vandoor. Een rit die eindigde in de voortuin van een woning. Na de crash probeerden ze rennend te ontkomen. Ze konden worden aangehouden, toen dat niet lukte.
MW2 is sowieso niet leuk dus beter gooi je er BO inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit spel online nog een beetje druk? Hoor van verscheidene mensen dat op de PS3 MW2 leuker is dan BO.
daar ben ik het niet met je eens. Vind de setting en de wapens van mw2 veel leuker om mee te spelen dan de wapens van bo. Is gewoon een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is sowieso niet leuk dus beter gooi je er BO in
Ik was aan het trollen niggahquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet met je eens. Vind de setting en de wapens van mw2 veel leuker om mee te spelen dan de wapens van bo. Is gewoon een kwestie van smaak
Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin jouw telefoon opneemtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
aan dat verhaal mag je "pierre belt vriendin van rossdale" toevoegen
Ik niet. Jupilerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:45 schreef Michhas het volgende:
Waarom ga ik altijd zo aan de schijterij van Jupiler bier
Als je belgisch bier wilt drinken, drink dan Maes, das pas voor echte mannen.quote:
Halve litersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als je belgisch bier wilt drinken, drink dan Maes, das pas voor echte mannen.
Het trieste is dat ze allemaal hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, AC2 heeft toch wel kk domme missies.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight vanavond feestje in de stad waar bier maar 1 euro is
Van dat heb ik niet eens last, gaat om een specifieke.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het trieste is dat ze allemaal hetzelfde zijn
Ik ben ook nooit in een keet hoor, zo ver zijn wij hier nog wel ontwikkeldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helaas beschikken wij niet over een keet en als je goed leest zie je dat het in de stad is
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight vanavond feestje in de stad waar bier maar 1 euro is
Ik denk dat als ik mijn eigen bier de kroeg/club mee in neem ik meteen een probleem hebquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit in een keet hoor, zo ver zijn wij hier nog wel ontwikkeldMaar wanneer wij op een feestje komen is het altijd gratis en nemen we gewoon een cadeautje mee.
En jij gaat daar voor je lol heenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:46 schreef vandermar het volgende:
EN btw 7 kilometer verderop zit een discotheek waar bier altijd een euro is
Gefouilleerd worden terwijl je allemaal sixpacks onder je shirt hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn eigen bier de kroeg/club mee in neem ik meteen een probleem heb
Ik woon in de stad man 5 minuten dronken lopen en je bent in het "uitgaans gebied"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En jij gaat daar voor je lol heen7km wat de fak.. ik weiger langer dan 10 minuten te fietsen naar een kroeg
Ik ook, 10 minuten dronken lopenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woon in de stad man 5 minuten dronken lopen en je bent in het "uitgaans gebied"
Bussen rijden de hele nacht heen en weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En jij gaat daar voor je lol heen7km wat de fak.. ik weiger langer dan 10 minuten te fietsen naar een kroeg
Dan nog, 7km, reistijd ellende, kotsen in de busquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bussen rijden de hele nacht heen en weer
Precies 1 keer heb ik dronken in de bus gezeten dat hebben de mensen voor me gewetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan nog, 7km, reistijd ellende, kotsen in de bus
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben wel en keer in slaap gevallen voor mijn huis omdat ik de sleutel liet vallen
Huis genoot zag mij s'ochtends zitten en liet me binnen vrij triestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook een keer omdat ik was gaan zitten om even rustig aan te doen... uitgegaan in korte broek en tshirt, 's nachts niet voelen dat het best koud is, uurtje of wat later compleet rillend wakker worden en toch maar snel je huis binnen gaan
![]()
Daarom is het altijd een race wie het eerste achterin de bus zit, dan kan je tenminste het braaksel ontwijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies 1 keer heb ik dronken in de bus gezeten dat hebben de mensen voor me geweten
Keer naar bedrijfsborrel hadden we toch te veel gedronken dus we zouden met de taxi gaan. Tijdens het wachten op de taxi hadden mijn chef en ik alweer 1.5 fles rode wijn op. Wij wachten op die taxi rijdt die kerel als een mongool naar huis en vlak voor mijn huis kotste mijn chef heel die taxi onder was zo blij dat ik toen uit kon stappenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Met de taxi naar huis doe ik ook nooit meer. Met 100 km/h door de bocht is niet echt fijn voor je maag
Gaat moeilijk met een vriendin ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:04 schreef dreamzk het volgende:
Snachts naar je eigen huis gaanIk hossel een spang vrouwtje dat naast de kroeg woont en slaap daar mn roes uit
Dronken een vrouwtje hosselen ligt niet bepaalt in mijn skillbereik, nuchter lukt het wel maar dronken kraam ik allemaal onzin uit en dat is niet bepaald bevorderlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:04 schreef dreamzk het volgende:
Snachts naar je eigen huis gaanIk hossel een spang vrouwtje dat naast de kroeg woont en slaap daar mn roes uit
Ik heb mijn huidige vriendin leren kennen toen we allebei kenser bezopen waren opstap. Je moet gewoon l33t hossel skilz kweken en op die tantoe spange chicka's afstappen met genoeg vertrouwen en gewoon liegen neger, zeggen dat je Audi TT hebt alles!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dronken een vrouwtje hosselen ligt niet bepaalt in mijn skillbereik, nuchter lukt het wel maar dronken kraam ik allemaal onzin uit en dat is niet bepaald bevorderlijk
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige vriendin leren kennen toen we allebei kenser bezopen waren opstap. Je moet gewoon l33t hossel skilz kweken en op die tantoe spange chicka's afstappen met genoeg vertrouwen en gewoon liegen neger, zeggen dat je Audi TT hebt alles!
Hey HALquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige vriendin leren kennen toen we allebei kenser bezopen waren opstap. Je moet gewoon l33t hossel skilz kweken en op die tantoe spange chicka's afstappen met genoeg vertrouwen en gewoon liegen neger, zeggen dat je Audi TT hebt alles!
Lieg niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel verlegen jwt
Dat is helemaal niet waar!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat overigens wel echt werkt bij vrouwen en ze lieggen als ze zeggen dat het niet mee speelt is het feit of je geld bij hebt als je uit gaat of niet
Ik zeg altijd gewoon met een zwoele stem:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef badboynova het volgende:
Dronken of nuchter, Michhas heeft altijd maar 1 hossel zin.
BRAND IN HET PAND, VROUWEN EERST.
Jij hebt echt een tepel obsessie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lieg niet.
Vanmiddag was je me nog aan complementeren met mijn harige tepels.
Wat zeg je dan in het spaans mattie :$quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef vandermar het volgende:
wat een praat, wanneer ik nuchter ben heb ik wel brute skillz en begin ik wat in het spaans te mompelen, een vriend van mij doet dat ook en dat werkt behoorlijk goed :p Jammer dat nuchter in de kroeg zijn niet zo heel vaak voorkomt dus er is wel eens een toevalstreffer wanneer ik behoorlijk kachel ben. Maar ben de laatste tijd niet meer op stap want vakantie moet nog betaald worden en ik verdien sick weinig
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeg je dan in het spaans mattie :$
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon met een zwoele stem:
Hai, ik ben Valentino di Luca.
Dan 2 seconden wachten.
En vervolgens kun je ze als makke lammetjes mee naar buiten/huis nemen.
O my god. Het dieptepunt is aangebroken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:22 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Dat werkt wel hoor, zodra ze geloven dat je veel geld hebt zit je gebakken.
Willekeurige woorden :$quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeg je dan in het spaans mattie :$
KK?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Harige tepels zijn dan ook echt facking sexy.
HELL YEA BROTHER, SPREAD THE WORD.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef haloisgay het volgende:
Daarbij hebben mannen ook nog gewoon het recht om vrouwen aan de haren mee naar huis te slepen als ze daar zin in hebben.
Ik dacht iets met la genta esta muy loca.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Willekeurige woorden :$
Tengo guesta de la senora del hockey
bijvoorbeeld en zeggen dat ik kan salsa dansen, pak ik haar vast en show ik mijn skills, zij lacht wat lief en ik heb beet.
Mannen die salsa dansen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Willekeurige woorden :$
Tengo guesta de la senora del hockey
bijvoorbeeld en zeggen dat ik kan salsa dansen, pak ik haar vast en show ik mijn skills, zij lacht wat lief en ik heb beet.
Iemand met veel geld is meestal succesvoller in het leven en dus aantrekkelijker voor vrouwen. Is gewoon de waarheid. Natuurlijk hoef je geen miljonair te zijn maar als jij om half 1 je geld moet gaan uit tellen rol je niet me de grote spelers.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
O my god. Het dieptepunt is aangebroken.
Ik heb het over de persoon waar ik op reageerde...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand met veel geld is meestal succesvoller in het leven en dus aantrekkelijker voor vrouwen. Is gewoon de waarheid. Natuurlijk hoef je geen miljonair te zijn maar als jij om half 1 je geld moet gaan uit tellen rol je niet me de grote spelers.
Precies, gewoon elk drankje met briefjes betalen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand met veel geld is meestal succesvoller in het leven en dus aantrekkelijker voor vrouwen. Is gewoon de waarheid. Natuurlijk hoef je geen miljonair te zijn maar als jij om half 1 je geld moet gaan uit tellen rol je niet me de grote spelers.
Oh my badquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het over de persoon waar ik op reageerde...
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
HELL YEA BROTHER, SPREAD THE WORD.
I.O.U briefje zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Precies, gewoon elk drankje met briefjes betalen.
Ik kom meestal pas om half 1 aan. Zou wel raar zijn als je binnenkomt om meteen je geld uit te gaan tellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jaja dat zal wel weer. Dat zit hier een beetje te trollen en te kutten met zijn 1-euro tent 7 kilometer verderop... vertel eens wat leuke verhalen en stel jezelf eens voor, dat heb ik ook nog steeds gemist!quote:
Goede post dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jaja dat zal wel weer. Dat zit hier een beetje te trollen en te kutten met zijn 1-euro tent 7 kilometer verderop... vertel eens wat leuke verhalen en stel jezelf eens voor, dat heb ik ook nog steeds gemist!
Maar nog nooit in deze SC toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heb mij een jaar terug al voorgesteldin het voorstel topic.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef vandermar het volgende:
Als nieuwkomer ben je tevens verplicht om te lachen om alle slechte garpjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:41 schreef vandermar het volgende:
Haha, ROfl
Ok, komt ie
Ik ben vandermar
19 jaren oud en woon neerbij Leeuwarden
vrijdag ben ik 20
Volgend jaar zit ik op de NHL en doe ik rechten
Ik voetbal vanaf volgend seizoen ook weer nadat ik een seizoen was gestopt
O en ik ben voor Feyenoord en ben er trots op dus kom niet haten braddah
Ah, mooi zo, welkom! Missen alleen nog je voornaam. Maar goed, dan nu je ontgroeningsritueel:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:41 schreef vandermar het volgende:
Haha, ROfl
Ok, komt ie
Ik ben vandermar
vrijdag ben ik 20
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:41 schreef vandermar het volgende:
Haha, ROfl
Ok, komt ie
Ik ben vandermar
vrijdag ben ik 20
Het is gebruikelijk dat iemand nieuws ook zijn foto plaatst.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:41 schreef vandermar het volgende:
Haha, ROfl
Ok, komt ie
Ik ben vandermar
vrijdag ben ik 20
En ook een naaktfoto van je zusje als het kanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat iemand nieuws ook zijn foto plaatst.
Wel een beetje pittig, dat vind tilly leuk! En Stomaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat iemand nieuws ook zijn foto plaatst.
0.quote:
Ouwe baas!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb helaas geen naaktfoto's :$
Ik heb wel deze van bijna een jaar oud maar ik ben bijna niet veranderd
Ik en mijn neefje staan er op o en mijn neefje heeft geen roze shirt aan :p
[ afbeelding ]
Nice hoor! waar is de foto in het leer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Motorkleding en motor gekauft!!!
[ afbeelding ]
Die ^
Oh heel erg nicequote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
Dan moeten jullie mij toevoegen, ben er zelf te lui voorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vandermar is nu al een baas eigenlijk moet je eens met ons mee gamen ouwe ruk boer
Feyenoord![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
Tof, vond die rode eerlijk gezegd wel mooier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
ZO WERKT HET HIER GODVERDOMME NIET JA!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij toevoegen, ben er zelf te lui voor
Mannen die zeker van zichzelf zijn lopen niet in roze, dat doen alleen jochies die onzeker zijn en zo hun zelfverzekerdheid willen aantonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef vandermar het volgende:
Rozemannen die zeker van zichzelf zijn durven in roze te lopen
dus
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Mannen die zeker van zichzelf zijn lopen niet in roze, dat doen alleen jochies die onzeker zijn en zo hun zelfverzekerdheid willen aantonen.
Vette motor, ouwe.
Haha, kreeg je 'm niet los?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vandaag naar mijn werk fietsen, halverwege mijn crank door midden breken, en ik heb straps op me pedalen dus zag er vast hilarisch uit dat er een losse crank aan me voet vastzat![]()
Nu moet ik me fiets weer repareren
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ZO WERKT HET HIER GODVERDOMME NIET JA!
Jawel, maar niet zo makkelijk, dus mensen die daar voorbij reden zullen wel dubbel hebben gelegen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin jouw telefoon opneemt
Voeg OpTic hottieboy maar toe anders heb je pech mijn vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij toevoegen, ben er zelf te lui voor
Dat vind ik van jongens die polo's dragen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Mannen die zeker van zichzelf zijn lopen niet in roze, dat doen alleen jochies die onzeker zijn en zo hun zelfverzekerdheid willen aantonen.
Vette motor, ouwe.
Voeg PierreTT maar toe anders heb je pech mijn vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voeg OpTic hottieboy maar toe anders heb je pech mijn vriend
In het echt was die rode toch wat minder fantastisch en ik ben er eigenlijk wat te lang voor. Ik zat in een behoorlijke verkrampte houding. Deze is wat minder race en meer tourmotor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tof, vond die rode eerlijk gezegd wel mooier.
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem aan voor de xdoos, pstrois heb ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voeg PierreTT maar toe anders heb je pech mijn vriend
True, ik werd door een andere dame onder handen genomen gister toen je beldequote:
Allemaal xbox hierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan voor de xdoos, pstrois heb ik niet
Dat zei ze ja. Het eerste wat ik zei was :quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True, ik werd door een andere dame onder handen genomen gister toen je belde
Kenserhard BOquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:56 schreef vandermar het volgende:
My bad ;p alleen MW2? of ook blops? MW2 heb ik nog maar 3 potjes op gespeelt dus zegt nog niets.
Ik ben hier toch niet de enige met PS3 en wii? GAan we met ze alle keer op de wiiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt er een, maar wij spelen allemaal op Xbox
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik van jongens die polo's dragen.
LOLquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar vandermar, hoe heet je nou? Maurice?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Freek? Michiel? Niels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar kan ik je mee helpen vrindquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef PierreTT het volgende:
Michhas, waar ben je als ik je nodig heb
Waneer gaan we dat weer doen dan?!?!?!!quote:
Naar Limburg gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie gaat er mee poolen om 9 uur daarna gaan we naar da club eerste rondje bier is van mij oke
Als je maar weet dat ik hier de true OG ben en dat je respect moet hebben voor ons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |