Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
En owee als je durft te zeggen dat ik dan gewoon vet ben.
Zeg gewoon stofwisseling, met je dure woorden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?
Net nog lekker spareribs weggewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
Neger please.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanonnen ik verveel me is er niemand BO aan het doen ofzo?
Beestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net nog lekker spareribs weggewerkt
Geen avondeten op, had toen echt geen hongerquote:
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....quote:
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....
Toen liet ik xbox aanstaan.. ging weg.. kom 2 uur later terug.. xbox uit.. niks gesaved...
alle missies opnieuw...
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja. Doe nou maar een keer die competitie afmaken ipv FUT spelen.
Mijn Xbox is nog nooit zomaar uitgegaan volgens mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Je kan beter met FUT beginnen als FIFA 12 er is. Dan is alles gereset denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelen
Als je dat hebt gezien had je het kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |