Want alles op Google is pertinent waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef KoningStoma het volgende:
Het is gewoon overduidelijk. Dat jullie het dan met alleen een "" afwimpelen motiveert mij om even een keertje te googlen.
Nee, die vandemar vroeg toch het verschil?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je lijkt alleen iets te het verdedigen wat overduidelijk niet zo is.
Ik gebruik Google niet als een bron.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want alles op Google is pertinent waar natuurlijk.
Dan word ik vader.quote:
Nee. Deze site, die ik gevonden heb met Google. Ze doen daar van die leuke dingen genaamd experimenten. Die zou je bij wijze van spreken ook zelf kunnen doen, zodat je waarschijnlijk hetzelfde resultaat krijgt.quote:
Filmpje en als je m al gezien had, nigga is niet erg.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef badboynova het volgende:
Waiting for the first bitch slap.
[ afbeelding ]
hehe nice, maar zo ben ik helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Filmpje en als je m al gezien had, nigga is niet erg.
Wel, jij en parvus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe nice, maar zo ben ik helemaal niet hoor.
Nicequote:
Omdat hij niet zo praat, zover ik weet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom edit je nou snel "en een beetje soldmayor" eruit?
Of je doet bozz een pleziertje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef tliciouz het volgende:
Vriendinnen die je laten zitten voor een jongendan haal ik mijn plamuur maar weer van mijn gezicht af
Takkewijf.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor sommigen hier wel handig:
[ afbeelding ]
Fopnegers ja, en ben jou helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Ik hoorde dat er negers waren in dit topic. Is dat waar?
Helemaal niet, Pringles is een true OGquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fopnegers ja, en ben jou helemaal vergeten.
Dat krijg je in de pubertijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
En wat betekend het dan als je de hele dag door honger hebt.quote:
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
En owee als je durft te zeggen dat ik dan gewoon vet ben.
Zeg gewoon stofwisseling, met je dure woorden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?
Net nog lekker spareribs weggewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
Neger please.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanonnen ik verveel me is er niemand BO aan het doen ofzo?
Beestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net nog lekker spareribs weggewerkt
Geen avondeten op, had toen echt geen hongerquote:
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....quote:
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....
Toen liet ik xbox aanstaan.. ging weg.. kom 2 uur later terug.. xbox uit.. niks gesaved...
alle missies opnieuw...
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja. Doe nou maar een keer die competitie afmaken ipv FUT spelen.
Mijn Xbox is nog nooit zomaar uitgegaan volgens mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Je kan beter met FUT beginnen als FIFA 12 er is. Dan is alles gereset denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelen
Als je dat hebt gezien had je het kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uit
Je bent zeker meer straat, met al die lantaarnpalen in je kontje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:17 schreef Parvus het volgende:
Mister kom niet haten omdat ik meer straat ben dan jij gappie
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent zeker meer straat, met al die lantaarnpalen in je kontje.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Michhas het volgende:
'Koffie drinken met Pierre':
Pierre belt Michhas op. Het is 4 uur 's middags.
Pierre: 'Hey man, wat ben je aan het doen? Ik ben brak, zin om even koffie te drinken?'
Michhas: 'It's all goood, heb toch niks te doen.'
Om half 5 zitten Pierre en Michhas op het terras. Pierre drinkt cola. Michhas drinkt bier.
Om 9 uur zitten Pierre en Michhas er nog. Michhas drinkt bier. Pierre drinkt bier.
Om half tien zijn Pierre en Michhas op het station. Michhas komt vrienden tegen. Pierre stapt in de trein.
Om kwart voor een is Michhas thuis. Dronken. Waar Pierre is weet Michhas niet.
Hoi.
Die eerstequote:
En mijn maag voert een strijd met de oven schotel van gisterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:39 schreef Parvus het volgende:
Ik moet plassen maar wil niet opstaaaaaaaan
aan dat verhaal mag je "pierre belt vriendin van rossdale" toevoegenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
aan dat verhaal mag je "pierre belt vriendin van rossdale" toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |