Dat is helemaal niet waar!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat overigens wel echt werkt bij vrouwen en ze lieggen als ze zeggen dat het niet mee speelt is het feit of je geld bij hebt als je uit gaat of niet
Ik zeg altijd gewoon met een zwoele stem:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef badboynova het volgende:
Dronken of nuchter, Michhas heeft altijd maar 1 hossel zin.
BRAND IN HET PAND, VROUWEN EERST.
Jij hebt echt een tepel obsessie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lieg niet.
Vanmiddag was je me nog aan complementeren met mijn harige tepels.
Wat zeg je dan in het spaans mattie :$quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef vandermar het volgende:
wat een praat, wanneer ik nuchter ben heb ik wel brute skillz en begin ik wat in het spaans te mompelen, een vriend van mij doet dat ook en dat werkt behoorlijk goed :p Jammer dat nuchter in de kroeg zijn niet zo heel vaak voorkomt dus er is wel eens een toevalstreffer wanneer ik behoorlijk kachel ben. Maar ben de laatste tijd niet meer op stap want vakantie moet nog betaald worden en ik verdien sick weinig
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeg je dan in het spaans mattie :$
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon met een zwoele stem:
Hai, ik ben Valentino di Luca.
Dan 2 seconden wachten.
En vervolgens kun je ze als makke lammetjes mee naar buiten/huis nemen.
O my god. Het dieptepunt is aangebroken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:22 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Dat werkt wel hoor, zodra ze geloven dat je veel geld hebt zit je gebakken.
Willekeurige woorden :$quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeg je dan in het spaans mattie :$
KK?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Harige tepels zijn dan ook echt facking sexy.
HELL YEA BROTHER, SPREAD THE WORD.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef haloisgay het volgende:
Daarbij hebben mannen ook nog gewoon het recht om vrouwen aan de haren mee naar huis te slepen als ze daar zin in hebben.
Ik dacht iets met la genta esta muy loca.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Willekeurige woorden :$
Tengo guesta de la senora del hockey
bijvoorbeeld en zeggen dat ik kan salsa dansen, pak ik haar vast en show ik mijn skills, zij lacht wat lief en ik heb beet.
Mannen die salsa dansen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Willekeurige woorden :$
Tengo guesta de la senora del hockey
bijvoorbeeld en zeggen dat ik kan salsa dansen, pak ik haar vast en show ik mijn skills, zij lacht wat lief en ik heb beet.
Iemand met veel geld is meestal succesvoller in het leven en dus aantrekkelijker voor vrouwen. Is gewoon de waarheid. Natuurlijk hoef je geen miljonair te zijn maar als jij om half 1 je geld moet gaan uit tellen rol je niet me de grote spelers.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
O my god. Het dieptepunt is aangebroken.
Ik heb het over de persoon waar ik op reageerde...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand met veel geld is meestal succesvoller in het leven en dus aantrekkelijker voor vrouwen. Is gewoon de waarheid. Natuurlijk hoef je geen miljonair te zijn maar als jij om half 1 je geld moet gaan uit tellen rol je niet me de grote spelers.
Precies, gewoon elk drankje met briefjes betalen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand met veel geld is meestal succesvoller in het leven en dus aantrekkelijker voor vrouwen. Is gewoon de waarheid. Natuurlijk hoef je geen miljonair te zijn maar als jij om half 1 je geld moet gaan uit tellen rol je niet me de grote spelers.
Oh my badquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het over de persoon waar ik op reageerde...
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
HELL YEA BROTHER, SPREAD THE WORD.
I.O.U briefje zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Precies, gewoon elk drankje met briefjes betalen.
Ik kom meestal pas om half 1 aan. Zou wel raar zijn als je binnenkomt om meteen je geld uit te gaan tellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |