Je hebt al een DM gehad. We zetten de discussie daar verder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Ritmo het volgende:
Waarom is hier vinden wat iedereen in de echte wereld normaal vindt, trollen? Je moet het niet om gaan draaien.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Android zuigt cock
Oprechte klacht. Slotje openmaken aub. Dank
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn genoeg Android/Apple topics en dit ging helemaal nergens over.
Is nu dicht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef Fascination het volgende:
Wat een kut weer.
Waarom is dit open?
Alsof dat uitmaakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef postmortum het volgende:
ie ik net een zwarte langslopen , het ging over katten he
Dan nog was het een waardeloos topic wat nergens over ging. En stop volgende keer wat meer moeite in de OP.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef postmortum het volgende:
ie ik net een zwarte langslopen , het ging over katten he
Het grote kleine klachten topic [Centraal] Kleine Klachten Topic #5quote:Op zondag 17 juli 2011 10:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
Shit ik heb een klacht waardig onderwerp maar ik heb gezegd geen topic meer te openen.
Om wat er bij te zetten?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef OeJ het volgende:
Welke helder licht heeft bedacht om er in dit topic: Mensen in de bios die gingen huilen [spoilers over einde HP]
bij te zetten?...Nou, ben benieuwd hoor!
Nadat er verschillende klachten binnenkwamen hebben we de OP inderdaad in spoilers gezet inclusief waarschuwing in de TT. Wat is het probleem?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef OeJ het volgende:
Welke helder licht heeft bedacht om er in dit topic: Mensen in de bios die gingen huilen [spoilers over einde HP]
bij te zetten?...Nou, ben benieuwd hoor!
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef Spacevietnamees het volgende:
Gisteren toen ging ik drinken samen met wat vrienden en een meid die mij al een hele tijd leuk vindt en haar beste vriendin. Ze heeft dus over mij gehoord dat ik een seksrelatie met een blondje heb.
Gingen zij en haar beste vriendin dus continu lopen zeiken over dat het niet normaal is om zo'n relatie te hebben. Telkens als ik mijn telefoon pakte zeiden ze: "Oo ga je .... bellen?"
Ik zei van: "Luister het is alleen maar seks en wij zijn gewoon normale mensen met behoeftes, als we samen zijn en we hebben zin dan doen we dat gewoon."
Toen ging ik hun afzeiken over hun troluiterlijk en toen kwamen er nog meer opmerkingen van: "Met haar is het natuurlijk perfect en moet je nagaan hoe zij eruit ziet" Mijn blondje ziet er 10x zo goed uit als hen.Uiteindelijk kreeg ik een platte hand in mijn gezicht van die beste vriendin toen keek ik haar aan zei ze: "Dat moest gewoon ff" Toen antwoordde ik dat ze geluk had dat ze een meisje is en als ze een jongen was dat ik haar van de kruk af zou slaan.
Voor de rest van de avond genegeerd maar fakkk dat was gewoon echt triest
Ja het moest in het kleine klachten topic, heb het ff daarin gezet.quote:
Het is prima zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja het moest in het kleine klachten topic, heb het ff daarin gezet.
Of zal ik toch een topic openen![]()
Nee, dat topic gaat niets worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Moslim gezeik
Oprechte klacht uit de grond van mijn hart. Slotje eraf aub.
Lijkt me duidelijk. OP bestaat uit een korte regel tekst die nergens op slaat. En verder zou het alleen maar een bashtopic kunnen worden, daar doen we ook niet aan.quote:
Ok kan me er iets bij voorstellen. Als ik mijn rust heb hervonden en er zin aan heb zal ik eens een mooie klacht ervan maken die hopelijk wel door de basiscriteria heenkomt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef gamezz het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. OP bestaat uit een korte regel tekst die nergens op slaat. En verder zou het alleen maar een bashtopic kunnen worden, daar doen we ook niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |