Ohja die twee andere worden wel hergebruikt. Grote nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Salsaneck het volgende:
Externe tank verbrand gewoon in de atmosfeer
dude dat was ik niet die dat schreefquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Heb je al een eikelpiercing laten plaatsen?
Ik las ergens dat ze bij de eerte launches de grote tank ook wit maakten, tot ze erachter kwamen dat ze dan een paar honderd kilo meer de lucht in moesten schieten terwijl het ding toch op fiktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ohja die twee andere worden wel hergebruikt. Grote niet
link?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't in het vorige topic voorbij zien komen.
Fap..fap..fap..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahah heerlijk, iemand nog opgenomen ??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, dat praatje was onderwerp van gesprek in het vorige topicquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude dat was ik niet die dat schreef
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Oh, dat praatje was onderwerp van gesprek in het vorige topic
Epische UI!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef Captainp00face het volgende:
Was geen vervelend uitzicht, moet er nog even van bijkomen..
Mja, mja, ze kan wel goed voorover bukken.quote:
Nooit verwacht, dacht zet ff een stream op voor paar mensen zodat ze het kunnen volgen, maar op gegeven momen 600man!! die zit te kijken haha.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:55 schreef raphidae het volgende:
Volgende keer ff die fiets met een oud beugelslot aan dat hekje vastzetten, kan ze d'r niet meer uit. Of gewoon op haar kosten laten wegslepen natuurlijk
quote:
Doet ze dit vaak danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Syd het volgende:
Ben benieuwd of ze er maandag weer is, dan gaan we weer verder
Blijf je het streamen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Syd het volgende:
[..]
nee niet zo asociaal parkeren maar wel gewoon ervoor zetten enzo.
ben niet thuis zit nu bij mijn ouders, daarom ging ik het streamen, paar fokkers vroeger dat omdat ik toen weg moest.quote:
Stream het alsjeblieft de volgende keer weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:38 schreef Syd het volgende:
[..]
ben niet thuis zit nu bij mijn ouders, daarom ging ik het streamen, paar fokkers vroeger dat omdat ik toen weg moest.
Jammer wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef Syd het volgende:
haha ze hebben het van de frontpage verwijderd
Waarom?:P
Ik leef met je mee Syd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef Syd het volgende:
haha ze hebben het van de frontpage verwijderd
Waarom?:P
Of omdat het geen echt nieuws is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha. Achjah, zal wel met privacy te maken hebben ofzo ?
Klopt volgende keer beter, maar moest ook weg. En was zo lief voor fokkers om dit tijdelijk zo te doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:49 schreef Szura het volgende:
Was echt zoveel meer uit te halen geweest dan met die simpele fiets
Trouwen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Klopt volgende keer beter, maar moest ook weg. En was zo lief voor fokkers om dit tijdelijk zo te doen
wat zegt ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef Dimens het volgende:
De UI van Syd is trouwens wel baas.
Dit wilde ik even melden, bedankt voor uw aandacht.
Hij lijkt op Rocks van THCquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef Dimens het volgende:
De UI van Syd is trouwens wel baas.
Dit wilde ik even melden, bedankt voor uw aandacht.
Of elke dag een extra fiets er bij leggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:32 schreef Captainp00face het volgende:
Elke dag een andere fiets ervoor leggen..
Doos met kopspijkertjes achter de auto flikkeren en een briefje op het raam: "er liggens spijkers achter je auto"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen weer Syd?In ieder geval een aardig goede bil had die madame
Als het een privé parkeerplaats is, is het denk ik als een soort voortuintje te beschouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef FF het volgende:
Is het trouwens openbaar terrein of privé terrein?
Gezien de bestrating en de locatie van de schuurdeuren lijkt het haast wel alsof het op een stukje grond achter de woningen is wat van de woningbouw is.
whehehehe baas !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Doos met kopspijkertjes achter de auto flikkeren en een briefje op het raam: "er liggens spijkers achter je auto"
Tja dat wordt dan toch heel veel bukken om ze op te rapen...![]()
Ben je eigenlijk al op het idee gekomen die parkeerplek te verhuren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Syd het volgende:
Klopt volgende keer beter, maar moest ook weg. En was zo lief voor fokkers om dit tijdelijk zo te doen
Opkrikken en wegduwen (licht autootje)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef delano.888 het volgende:
Syd verwacht je dat ze terug komt? Dan wel een nieuw topic openen he en het dan nu beter doen (auto recht zetten bijv!!!)
Op het autotjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Maandag een berg zand laten storten achter dat autootje.
Dan verwacht ik wederom een streamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:24 schreef knep het volgende:
Als ze van dichtbij nog steeds zo aantrekkelijk is dan kan ze TS wellicht in natura betalen voor het parkeren![]()
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maandag, als ze er weer staat, een doodskist erachter leggen...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Of je zet er zo'n ding overheen:
[ afbeelding ]
Wat rood/wit lint, je trekt een wit pak aan met Technische Recherche erop, mondkapje. Aantal bordjes met cijfers er op op nader te bepalen plekken op en rond de auto en je maakt er gewoon een dikke crime-scene van. Eens kijken of mevrouwtje dan nog lacht
[ afbeelding ]
Minste moeite, maximaal resultaatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
![]()
(Gaat wel wat ver
)
Ik vind het idee van de auto optillen en recht in de parkeerplaats zetten nog steeds vet
En dan een briefje erbij met je adres om het sleuteltje van het hek op te halen.
Dat kleine ding? 4 mannen lukt nog wel joh, of 2 als je m gewoon draait terwijl hij op zn voorkant leunt..quote:
Idd, wij hebben ooit in Frankrijk met 4 man (toen was ik nog een klein irri pubertje, dus 3 + een pubertje) een Renault Clio die met de voorbanden over een 30 cm hoge rand heenstond half in de greppel teruggetilt terwijl de bestuurster (Doh!) er nog in zat. Prima met 3 of 4 te doen, 2 zou ook nog gaan idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kleine ding? 4 mannen lukt nog wel joh, of 2 als je m gewoon draait terwijl hij op zn voorkant leunt..
Of sla d'r gewoon op haar bek.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
Leg een zandbak voor de buurtkindertjes aan of doe alsof je aan leidingwerk bezig bent. Vraag de buurtbewoners dan om het even mee te spelen zodat je de halve straat open trekt en sleuven trekt. Als ze dan wat vraagt zeg je dat naar alle buurtbewoners, want zij zijn de mensen die daar mogen parkeren, een brief is gestuurd over het leidingwerk en dat jullie volgende week klaar zijn. Maak er rioleringswerkzaamheden ofzo van, daarvoor moet altijd de hele straat open. Zeg er dan tevens bij dat de auto eerdaags met een grote kraan wordt opgehaald en de kosten daarvan ca. 2500 euro zijn die, indien de auto niet wordt opgehaald, per deurwaarder zullen worden opgehaald.
Het resultaat was kutquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
OMG loopt deze reeks nog steeds? Het idee was leuk, de uitwerking was matig en het resultaat ronduit kut. Move on
Maarja de aandacht was er welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
OMG loopt deze reeks nog steeds? Het idee was leuk, de uitwerking was matig en het resultaat ronduit kut. Move on
Mijn bullbar lacht om zo'n hekjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, met zo'n kleine auto lukt het ook om erlangs te gaan staan. Ik krijg mijn bolide nooit langs die hekjes gepropt.
Whehe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:27 schreef GizartFRL het volgende:
Tip:
Garagekrik en auto recht in het vak zetten.
Komt ze er zonder sleutel nooit weer vandaan.
Toptip.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:27 schreef GizartFRL het volgende:
Tip:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Klonterpot het volgende:
Overigens heeft Syd met dit idee een record gevestigd van snelste topic binnen een reeks. Deel 12 was binnen 4 minuten en 2 seconden vol.
Sterk afhankelijk van de invulling ervan.quote:
Dit is overigens wel een enorm goede tip.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:27 schreef GizartFRL het volgende:
Tip:
Voor ongeveer 2jaar terug stond er hier ook een auto zeer asociaal geparkeerd voor me broers auto. Met paar familieleden de auto aan de kant "gestuiterd" dus door de auto op en neer te drukken en steeds een stukje verder verschuiven. Dit was een bmw station, dus lijk me dat dit zeker moet lukkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dit is overigens wel een enorm goede tip.
Is dat uitvoerbaar TS?
Op filmpje zag ik haar wel ff seconde naar me huis kijken, misschien heeft ze ervan geleerdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:48 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Als we nou inderdaad gewoon wat Hengelose Fok!kers verzamelenen en dat ding er maandag recht inzetten. Lijkt me een puik plan.
Kijken of ze er maandag weer is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:52 schreef Realzm het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, maar is er al geopperd om een briefje onder de voorruit te doen?
Of anders met de link naar dit topic
Stille hint.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef picodealion het volgende:
Wat denk je nou in godsnaam dat ze geleerd heeft van die fiets dan?
Anders gaan we maandag dat ding echt klem zetten hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Voor ongeveer 2jaar terug stond er hier ook een auto zeer asociaal geparkeerd voor me broers auto. Met paar familieleden de auto aan de kant "gestuiterd" dus door de auto op en neer te drukken en steeds een stukje verder verschuiven. Dit was een bmw station, dus lijk me dat dit zeker moet lukken
[..]
Op filmpje zag ik haar wel ff seconde naar me huis kijken, misschien heeft ze ervan geleerd
Anders maandag zo weer
Dude, srsly? Weet je zeker dat je geen vrouw bent?quote:
Internet heldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dude, srsly? Weet je zeker dat je geen vrouw bent?
Dat dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dude, srsly? Weet je zeker dat je geen vrouw bent?
Alleen vrouwen geven stille hints. Ovvusly.quote:
Ja want jij belt meteen de politiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen vrouwen geven stille hints. Ovvusly.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:34 schreef bambino het volgende:
Syd bedankt voor de stream, gister toch 2 uur gekeken
Briljant einde
Zelfs als je haar niet persoonlijk durft aan te spreken zijn er toch wel betere dingen die je kan bedenken dan een fiets half onder haar auto te leggen? Wat moet ze daar in godsnaam uit afleiden?quote:
Als je de achtergrond niet weet posts dan niet, of lees eerst doorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zelfs als je haar niet persoonlijk durft aan te spreken zijn er toch wel betere dingen die je kan bedenken dan een fiets half onder haar auto te leggen? Wat moet ze daar in godsnaam uit afleiden?
Ik volg de boel al enkele topics, maar mijn vraag blijft staan. Wat moet ze in godsnaam afleiden uit een fiets half onder haar auto?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:38 schreef Syd het volgende:
[..]
Als je de achtergrond niet weet posts dan niet, of lees eerst door
Ik ga je dat niet uitleggen als je het nog niet snapt terwijl je de boel al "enkele topics" volgt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik volg de boel al enkele topics, maar mijn vraag blijft staan. Wat moet ze in godsnaam afleiden uit een fiets half onder haar auto?
"En als jij nou nóg niet snapt wat ik bedoel, dan ga ik je dat niet vertellen hoor."quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:45 schreef Syd het volgende:
Ik ga je dat niet uitleggen als je het nog niet snapt terwijl je de boel al "enkele topics" volgt.
Ik wou het net zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"En als jij nou nóg niet snapt wat ik bedoel, dan ga ik je dat niet vertellen hoor."
Nóg zo'n vrouwenreactie!.
Papegaai, heeft Garisson stroop aan de kont ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen.
Dat wordt weer een leuk weekend.
Ik ben z'n holmaatje, heb je daar problemen mee? Misschien moet je even een fiets onder mijn auto komen leggen om het duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Papegaai, heeft Garisson stroop aan de kont ofzo?
als hij het nou nog niet snapt ga ik het niet meer uitleggen hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben z'n holmaatje, heb je daar problemen mee? Misschien moet je even een fiets onder mijn auto komen leggen om het duidelijk te maken.
Maarja de titel van het filmpje is ook zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef Swomp het volgende:
#40 - Meest besproken (Deze week) - Auto's & voertuigen
#66 - Meest aan favorieten toegevoegd (Deze maand) - Auto's & voertuigen
#8 - Meest aan favorieten toegevoegd (Deze week) - Auto's & voertuigen
#93 - Hoogst beoordeeld (Deze maand) - Auto's & voertuigen
#87 - Meest bekeken (Vandaag) - Auto's & voertuigen - Marokko
#177 - Meest bekeken (Vandaag) - Auto's & voertuigen - Ierland
#142 - Meest bekeken (Vandaag) - Auto's & voertuigen - Zuid-Afrika
#197 - Meest bekeken (Vandaag) - Auto's & voertuigen - Zuid-Korea
#197 - Meest bekeken (Vandaag) - Auto's & voertuigen - Hong Kong
En als je 'nasa space shuttle launch' intypt staat hij 4e in de lijst[ afbeelding ]
Dat is idd de makkelijkste oplossing, en mocht ze toch niet ver genoeg doorrijden dan hoef je maar een klein eindje te tillenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef MrTorture het volgende:
Maandagmorgen gewoon effe dat hekje omlaag. Steekt ze em er zelf recht in, scheelt tillen. Daarna hekje hoog (hopen dat ze ver genoeg doorrijdt).
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef MrTorture het volgende:
Maandagmorgen gewoon effe dat hekje omlaag. Steekt ze em er zelf recht in, scheelt tillen. Daarna hekje hoog (hopen dat ze ver genoeg doorrijdt).
Waarom heb ik dat niet bedacht?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef MrTorture het volgende:
Zou het niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:25 schreef TR08 het volgende:
Kijk trouwens wel ff hoe legaal dit is voor je het uitvoert
Voor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef TR08 het volgende:
daaroverheen zand zodat ze die dingen na een uur graven pas vind
Simpel en brilliant.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef MrTorture het volgende:
Dit, s.v.p. even melden Syd..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is je volgende actie Syd, als je uberhaupt nog wat gaat doen?
Meldquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef MrTorture het volgende:
En 's avonds niet de deur open doen als ze aanbelt. Ze loopt maar naar huis.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef MrTorture het volgende:
Volgens de RWD heeft ze het karretje trouwens nog niet zo lang. Ze vindt het vast heul erg als er iets mee zou gebeurenquote:Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling
23-05-2011
TS kan beter vragen of ze de overlast in natura wil goedmaken...quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
En als je echt wilt lachen:
Heb je connecties met een autosloperij?
Strik dan een wrak van dit type auto ( desnoods compleet uitgefikt).
Laat haar auto weghalen door parkeerbeheer en plaats het wrak op de plek ( eventueel met een stelletje zwartgeblakerde witte platen met haar kenteken die je gewoon kunt bestellen.)
Extra actie:
Plaats een bbq in de kofferbak van het uitgebrande wrak en ga er met een aantal vrienden ( of medefokkers) BBQ-en en bier drinken.
Dat is stiekem best een goed ideequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Gulmez het volgende:
je hebt van die graffiti die je zo weer af kan doen met water, maar ze zou zich wel dood schikken moet je doen mattie echt dan kan je lachen
Dat ligt eraan of er bij de toegang van de parkeerplaats een bord staat dat het uitsluitend voor bewoners is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het hekje omlaag staat kan ze altijd nog beweren dat niet duidelijk genoeg was aangegeven dat ze er niet mocht staan. Zoals ze hem er nu schuin achter had geplempt was een schoolvoorbeeld van bewust asociaal gedrag.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef MaGNeT het volgende:
Leg met een paar man een paar flinke trottoirbanden (of andere balk van beton) op de plek waar ze er ingereden is.
Knappe dame als ze daar zelf nog uitkomt.
Ik zou bijna mee willen betalenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is stiekem best een goed idee
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
Laat haar auto weghalen door parkeerbeheer en plaats het wrak op de plek ( eventueel met een stelletje zwartgeblakerde witte platen met haar kenteken die je gewoon kunt bestellen.)
Extra actie:
Plaats een bbq in de kofferbak van het uitgebrande wrak en ga er met een aantal vrienden ( of medefokkers) BBQ-en en bier drinken.
Ik zou hier zo een dag vrij voor nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
Extra actie:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik zou hier zo een dag vrij voor nemen![]()
Maandag twee fietsen, dinsdag drie, enzovoorts.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef picodealion het volgende:
Wat denk je nou in godsnaam dat ze geleerd heeft van die fiets dan?
Of je begint met een kinderfietsje en je eindigt metquote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Maandag twee fietsen, dinsdag drie, enzovoorts.
Ts syd haalt de tv![]()
![]()
.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Of je begint met een kinderfietsje en je eindigt met [ afbeelding ]
Inderdaad. Na de volgende grap komt ze echt niet weer terugquote:Op zondag 10 juli 2011 15:09 schreef Neraice het volgende:
't Moet wel in één keer goed, als er maandag twee fietsen liggen komt ze dinsdag niet terug natuurlijk.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef First het volgende:
ts mocht je nog hulp nodig hebben met iets uit te voeren ik wil wel helpen.
Maar na een half paard, spijkers, post-itsbehang (quote:Op zondag 10 juli 2011 15:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Na de volgende grap komt ze echt niet weer terug
Daarom simpel houden...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Maar na een half paard, spijkers, post-itsbehang (![]()
)wel, wou je zeggen?
Dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Of je zet er zo'n ding overheen:
[ afbeelding ]
Wat rood/wit lint, je trekt een wit pak aan met Technische Recherche erop, mondkapje. Aantal bordjes met cijfers er op op nader te bepalen plekken op en rond de auto en je maakt er gewoon een dikke crime-scene van. Eens kijken of mevrouwtje dan nog lacht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef McDeluxe het volgende:
ik kan die livestream niet zien??????????
Apart, hij zou het nu wel moeten doen!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef McDeluxe het volgende:
ALS ze er weer gaat staan, verwacht ik wel dat deze keer haar auto wordt rechtgezetquote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste wat ik doe morgenvroeg is dit topic checken. Stel je voor dat die chick om half 9 wederom parkeert op die inmiddels epische plek. Zitten we wéér met 500+ man de gehele dag naar dat beeld te kijken
Prachtig is dit toch om gewoon random naar een plek op aarde live te kunnen kijken, zien wat mensen doen, hoe een stad leeftquote:Op maandag 11 juli 2011 08:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zolang de stream uit Hengelo niet werkt hierbij een alternatief uit Amsterdam http://koningsplein.webs.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |