Ohja die twee andere worden wel hergebruikt. Grote nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Salsaneck het volgende:
Externe tank verbrand gewoon in de atmosfeer
dude dat was ik niet die dat schreefquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Heb je al een eikelpiercing laten plaatsen?
Ik las ergens dat ze bij de eerte launches de grote tank ook wit maakten, tot ze erachter kwamen dat ze dan een paar honderd kilo meer de lucht in moesten schieten terwijl het ding toch op fiktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ohja die twee andere worden wel hergebruikt. Grote niet
link?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't in het vorige topic voorbij zien komen.
Fap..fap..fap..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahah heerlijk, iemand nog opgenomen ??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, dat praatje was onderwerp van gesprek in het vorige topicquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude dat was ik niet die dat schreef
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Oh, dat praatje was onderwerp van gesprek in het vorige topic
Epische UI!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef Captainp00face het volgende:
Was geen vervelend uitzicht, moet er nog even van bijkomen..
Mja, mja, ze kan wel goed voorover bukken.quote:
Nooit verwacht, dacht zet ff een stream op voor paar mensen zodat ze het kunnen volgen, maar op gegeven momen 600man!! die zit te kijken haha.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:55 schreef raphidae het volgende:
Volgende keer ff die fiets met een oud beugelslot aan dat hekje vastzetten, kan ze d'r niet meer uit. Of gewoon op haar kosten laten wegslepen natuurlijk
quote:
Doet ze dit vaak danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Syd het volgende:
Ben benieuwd of ze er maandag weer is, dan gaan we weer verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |