Ja, die caps ook van die webcam in deeltje 2quote:
Wii, 3g, mobiel en gaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die caps ook van die webcam in deeltje 2
Goffer ik moet weg maar ik ben té gebiologeerd
Korte samenvatting:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar niet gaan lezen, ik moet hondjes voeren en zo en dan weg, anders wil ik niet de trein in zo
Dit is echt leuk, ik denk dat ze nooit meer fout parkeert na vandaagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- TS heeft eigen parkeerplek waar hij voor betaalt met zo'n afzethekje dat omhoog gaat
- Hoer parkeert haar auto daar gewoon schuin in
- TS plakt op verzoek van FOK!ers webcam tegen zijn raam
- TS gooit auto zijn oude fiets half onder de auto (kon in zijn eentje die auto niet recht klem in dat vak illen)
- TS moet weg
- Meer dan 500 FOK!ers zitten via de webcam te wachten tot hoer van auto terug komt![]()
Dat is echt geniaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- TS heeft eigen parkeerplek waar hij voor betaalt met zo'n afzethekje dat omhoog gaat
- TS gooit auto zijn oude fiets half onder de auto (kon in zijn eentje die auto niet recht klem in dat vak illen)
- TS moet weg
- Meer dan 500 FOK!ers zitten via de webcam te wachten tot hoer van auto terug komt![]()
Nog 35 minuten, over een uur vertrekt mijn treinquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie lekker snel hier
Nog 1 uur werken
FOK!ers posten ook allemaal foto's van hoe ze het thuis zitten te volgen, overal die auto op het beeldscherm, zelfs iemand vanuit Turkijequote:
Dat wordt de handjes laten wapperenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Vaatwasser nokt er alweer meeWater blijft erin staan
Jij lieverdje, bedankt voor de stokstaartjes in de klaprozen! xxxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik kan ook niet quoten![]()
Maar ik kan er niet veel over zeggen , ik zeg alleen dat ik zoiets echt nog nooit meegemaakt heb en dat ik wel wat gewend ben na bijna 10 jaar hier![]()
Nieuwe kaart is tof he
En straks is ze een heel weekend wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- TS moet weg
Ja, dit is welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik scrollde net ff snel, die met al die lege flessen bier en dat pakje peuken vond ik ook wel mooi
YWquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij lieverdje, bedankt voor de stokstaartjes in de klaprozen! xxx
Als ik je niet meer spreek, geniet bij Prince en heel fijn weekend!
Jullie gaan gelijk uit het werk naar de trein?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Ik vind het werkelijk waar de geniaalste kaart die ik ooit gemaakt heb![]()
Zo, hondjes hebben gegeten, alles zit in mn tas, dat het maar snel 17.30 mag zijn, weg hier
Eet zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef baniekje het volgende:
Ik gaat eens naar de frieterie, we krijgen langzaam honger hier.
Latersss!
Die middelste vind ik wel lekker!quote:
Yes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Jullie gaan gelijk uit het werk naar de trein?
Thnxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Eet zeen Oh-oh geniet maar van je weekendje weg
Coolquote:
Nu ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben! Geniet!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yes.
Ff kijken wat de hondjes zo doen, als ze druk zijn ga ik eerst een eindje lopen met ze, als ze rustig zijn dan loop ik gelijk door naar de trein voor die van 18.56 , anders neem ik een trein later, maakt niks uit
Dankjeweeeeeelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben! Geniet!
Oh oh en nu????????????quote:
Veel plezier vanavond en tot morgenquote:
Yessssssss, morgen gaan we party hardy en zulksquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Indaha, dankjewel voor je lieve kaart
ik heb net bloemen gekocht om bij de hoofdingang van het stadion te leggen.
Daar was ik al bang voor,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Indaha, thanks voor je kaartjes!Je hebt 2x precies dezelfde gestuurd
Waar ben je bijna in afgestudeerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eerder klaar met werkenga nu de stad in met mijn moeder om een jurk uit te zoeken voor mijn afstuderen
Veel plezier MaJo! Dat heb ik een paar weken terug ook mogen doen, leuk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eerder klaar met werkenga nu de stad in met mijn moeder om een jurk uit te zoeken voor mijn afstuderen
Treedt hij om 1 uur 's nachts op?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Had ik nu ook maar gewoon een doelloze vrijdag zodat ik kon kijken.
Ow nee toch niet![]()
Ober 8 uur en een kwartier gaat het los![]()
![]()
Ik ben al een maand afgestudeerd maar ik vier het morgen en de uitreiking is pas in septemberquote:
Bedankt voor de tip! Ik wil sowieso een mooie jurk waarin je mijn buik niet echt zietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Veel plezier MaJo! Dat heb ik een paar weken terug ook mogen doen, leuk!
Let wel even op dat bij gala-achtige jurken de stof minder stretcht en dat je dan misschien een grotere maat moet hebbenbij mijn jurk was het maar liefst 4 maten groter dan normaal.
Interessantquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben al een maand afgestudeerd maar ik vier het morgen en de uitreiking is pas in september
Master politicologie
Waar woon je? In Arnhem heb je een winkel, dreamdresses, daar heb je 5000 jurkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik wil sowieso een mooie jurk waarin je mijn buik niet echt zietheb een slank postuur maar wel buikvet
Waar ben jij in afgestudeerd?
Dank je wel! Ben ook heel blij met haarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef Strega het volgende:
Majo , wat een mooi katje die rooie Noa! Fijne vakantie, maand in Spanje, heerlijk lijkt me dat.
quote:
Weet ik veel, ik doe niet aan gadgets in huisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
Baaf! Doe eens suggesties qua gadgets wat een must have is in mn nieuwe huis![]()
Mediaplayer : check
Harmony one : Check
Tv aan de muur + surround opgehangen : check.
Wat mis ik nog voor bazen spul?
Een vaatwasser die het doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
Baaf! Doe eens suggesties qua gadgets wat een must have is in mn nieuwe huis![]()
Thanksquote:
quote:
Ik woon in Utrechtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waar woon je? In Arnhem heb je een winkel, dreamdresses, daar heb je 5000 jurken
Ik heb mn master Orthopedagogiek gehaald
Jezus, ik vraag Ll welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik doe niet aan gadgets in huis
Wow dat is laat!quote:
Daar hebben ze vast ook wel mooie jurkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht
Werk je ook al in die richting?
Altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
Indaha, ben je nog bang voor moedergevoelens voor een rood katertje dat je morgen gaat ontmoeten?
Ik hoop voor je dat je hem ook nog kan aaienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Altijdmaar ik wil hem toch zien en zijn zusje ook
Dat zien we wel en anders zijn er ook nog andere katten om te aaienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je hem ook nog kan aaien
Waarschijnlijk is alleen Muis aaibaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zien we wel en anders zijn er ook nog andere katten om te aaien
Eet smakelijk en dat is precies wat ik nu ook ga doen en daarna naar de verjaardag van schoonvaderquote:
Een stoomstrijkijzerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
Een afstandsbediening voor dat alles, anders hebbie er niks anquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
Oh. Is dat een afstandsbediening?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een NAS, en leer Greys gelijk even wat een Harmony One is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Hoi en doei, feestje vanavond! Maar ik wilde even zwaaien!
Veel plezier en tot morgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Hoi en doei, feestje vanavond! Maar ik wilde even zwaaien!
NAS moet idd nog, maar afgezien van de NAS. Nog andere toffe dingen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een NAS, en leer Greys gelijk even wat een Harmony One is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal je apparaten.
IEUWquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Tuinslang in de vaatwassen, doorgeblazen en uitgezogen (Afwaswater in je bek is goooooooooooooooooooooor) Vervolgens de kraan open gezet met de slang erop... *PLOP* hij was niet meer verstopt.
Nu staat dat kreng aan in de hoop dattie het doet.
De pleuris wat een kutwerk dat zuigen en blazen
Is gooooooooooooooooooooooooooorquote:
Die moet ik gequote hebben!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Tuinslang in de vaatwassen, doorgeblazen en uitgezogen (Afwaswater in je bek is goooooooooooooooooooooor) Vervolgens de kraan open gezet met de slang erop... *PLOP* hij was niet meer verstopt.
Nu staat dat kreng aan in de hoop dattie het doet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Als jullie ooit iets over de PVV willen weten moet je bij mij zijndaar ging mijn scriptie over
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
ja, zou m zou houdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je!
De naam is nu roze met paars (2 draadjes). Zo houden?
Je hebt gelijk, ik zie nu dat ik verkeerd geteld heb, hij moet 1 opschuiven. Fijn dat jij zo goed opletquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zou m zou houden
alleen de a misschien iets meer richting de m?
Mooi! Heb je het zelf geborduurd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even jullie advies nodig. Vinden jullie dat de naam deze kleuren kan behouden of beter in het zwart. Ik twijfel of het bij de rest van het plaatje past.
Slechte foto maar het gaat om de kleuren
[ afbeelding ]
Zelf gedaan jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef baniekje het volgende:
[..]
Mooi! Heb je het zelf geborduurd?
Frietjes waren erg lekker!![]()
ja, had zoiets nu ik toch meer uur draai en dus een extraatje heb, en na een onmogelijke crash van laptop van de week, nu eindelijk maar een nieuwe gekocht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit er een handleiding bij de vaatwasser Q? harde reset mogelijk?
Ik trek ook altijd de vaatwasser open als ik er nog iets bij wil doen en die gaat altijd gewoon vrolijk hebben.
Kun je het programma door draaien zodat je hem alleen laat afpompen?
een nieuwe pc voor yns weet je meteen weer waar je voor werkt
en hoe issie met jou? en de kleine? en je mams?quote:
Cool! Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef Ynske het volgende:
k heb een nieuwe pcen hij is nu al zoveel fijner dan mn oude vertrouwde flapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zo houden, hij is leuk zeg!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even jullie advies nodig. Vinden jullie dat de naam deze kleuren kan behouden of beter in het zwart. Ik twijfel of het bij de rest van het plaatje past.
Slechte foto maar het gaat om de kleuren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool! Wat heb je gekocht?een acerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zodra ik klaar ben doe ik t ffeToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ja zit een handleiding bij, maar aan dat kutding heb ik geen reet, want bij elke zin roept dat ding dat ik een monteur moet bellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit er een handleiding bij de vaatwasser Q? harde reset mogelijk?
Ik trek ook altijd de vaatwasser open als ik er nog iets bij wil doen en die gaat altijd gewoon vrolijk hebben.
Kun je het programma door draaien zodat je hem alleen laat afpompen?
een nieuwe pc voor yns weet je meteen weer waar je voor werkt
Beter een kotsende kat dan een kotsend kindquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:10 schreef senesta het volgende:
Ik heb ene kotsende kat hier, volgens mij eet ze te snel of zo, half verteerde brokjes bah
Heb net de stekker eruit getrokkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
De stop eruit en dan 30min zonder stroom om te zien of hij het dan doet
`quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet waar de rest is, maar ik zit hier
Het zijn ook meestal herhalingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn vriend zit weer naar topgear te kijken.
Ik vind het echt elke keer hetzelfde
Jij draait vaak genoeg doorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zit een handleiding bij, maar aan dat kutding heb ik geen reet, want bij elke zin roept dat ding dat ik een monteur moet bellen
En doordraaien cq alleen afpompen kan niet voor zover ik heb ontdekt
Je hoeft niet te schreeuwen, m'n oren doen 't weerquote:
hai baafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen, m'n oren doen 't weer
Lekker opwegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Qutje
Hoe ist lekkere zuipschuit van me?
Met mij goed, met opa minder. Zonder uit te willen weiden: herstellen gaat toch niet denderend. We mogen inmiddels ook buiten bezoekuur komen dus tja..quote:
Wees blij dat je er een hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef Qwea het volgende:
Ik haat nog steeds mijn vaatwasser. Zou de stekker er al weer in kennen?
Ik heb er weinig aan als dat kreng het niet doet, heaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wees blij dat je er een hebtwij doen het nog ouderwets met de hand
Damn, dat is dus mooi kut. Dikkequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met mij goed, met opa minder. Zonder uit te willen weiden: herstellen gaat toch niet denderend. We mogen inmiddels ook buiten bezoekuur komen dus tja..
Hoi Muizelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met mij goed, met opa minder. Zonder uit te willen weiden: herstellen gaat toch niet denderend. We mogen inmiddels ook buiten bezoekuur komen dus tja..
Dankjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoi Muizel![]()
Heb afgelopen week ook te maken gehad met doorlopende bezoekuren voor mijn oom, ik kan me indenken hoe je je erbij voelt. Sterkte ermee![]()
![]()
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er weinig aan als dat kreng het niet doet, hea
* knuf geeft*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Understatement ook nog, ik jank dagelijks nu
Positief blijven is soms lastig.
Mijn hersens een beetje. Het was de hele ffing week archiveren in het zweet des aanschijns. Man, wat heb ik daar een hekel aan. Geef me alle spoedklussen, laat me helpen verhuizen en vraag me rare dingen op te lossen, maar vraag me niet te archiverenquote:
Mijn uitzendbaantje is archiveren en ik kan het inmiddels blind met de radio via koptelefoon, maar ik kreeg net deze week te horen dat het over twee weken afgelopen isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn hersens een beetje. Het was de hele ffing week archiveren in het zweet des aanschijns. Man, wat heb ik daar een hekel aan. Geef me alle spoedklussen, laat me helpen verhuizen en vraag me rare dingen op te lossen, maar vraag me niet te archiveren
Al enig idee wat je dan gaat doen? Hoop je op iets anders dan archiveren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn uitzendbaantje is archiveren en ik kan het inmiddels blind met de radio via koptelefoon, maar ik kreeg net deze week te horen dat het over twee weken afgelopen is
Gister werd ik bij de winkel in mijn pauze aangesproken door een eng ventje met zijn broek opgetrokken tot onder zijn oksels. Dat ie me mooi vond en of ie mee mocht. Ik zei: tuurlijk, kom jij maar fijn met mij mee werken. Wilde hij nietquote:
Ik heb er echt zo'n hekel aan. Ik heb liever werk waarbij ik zelf moet nadenken. Houdt me wakker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Muis
En archiveren heb ik ook gedaan, best leuk geen-nadenk-werk![]()
Nee, geen ideequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Al enig idee wat je dan gaat doen? Hoop je op iets anders dan archiveren?
Sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Gister werd ik bij de winkel in mijn pauze aangesproken door een eng ventje met zijn broek opgetrokken tot onder zijn oksels. Dat ie me mooi vond en of ie mee mocht. Ik zei: tuurlijk, kom jij maar fijn met mij mee werken. Wilde hij niet
Maar die roze polo stond je wel fantaaaaastischquote:
Wat een mooie!quote:
Waar woont Ace?quote:
Ik vond het ook best eng toen Charlie voor het eerst de zee in ging, straks kan je hem in Engeland ophalen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. ik ga maar eens een zwemvest voor Jules bestellen...dat is wat veiliger als ze een meer over gaat zwemmen.![]()
crap, das verquote:
Ik neem hem wel meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook best eng toen Charlie voor het eerst de zee in ging, straks kan je hem in Engeland ophalen!
Voor sommigen op mijn werk is het hogere wiskundequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Muis
En archiveren heb ik ook gedaan, best leuk geen-nadenk-werk![]()
Haha ja ze zwemt altijd wel ver en ook als ik tennisballen gooi met de werper..nu gooi ik nooit zo ver, omdat ik dat eng vind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook best eng toen Charlie voor het eerst de zee in ging, straks kan je hem in Engeland ophalen!
Als het jouw tante is die ook vaak bij jou komt met de hond zal dat wel nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Wat weet jij ervan, misschien woont ze wel bij jou in t durp!
Ik heb soms dossiers van mensen die Auschwitz overleefd hebben en dan terugkomen en erfpacht moeten betalen over de jaren dat een Duitser in dat huis woondequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Takaiki het volgende:
Voor sommigen op mijn werk is het hogere wiskunde![]()
![]()
En dan te bedenken dat ze zeer vertrouwelijke gegevens op moeten bergen en de paniek die er dan is als een opgevraagd document niet te vinden is, omdat 1 of andere muts iets verkeerds ingevoerd heeft, of het zelfs presteert in de verkeerde doos te stoppen![]()
![]()
![]()
Ik heb die naam er zo vaak uit gehaald en weer opnieuw begonnen en toen moest de geboortedatum er nog onder. Dat ging helemaal niet, kwam elke keer weer niet mooi in het midden, ook al telde ik 4xquote:
Point taken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het jouw tante is die ook vaak bij jou komt met de hond zal dat wel niet
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb soms dossiers van mensen die Auschwitz overleefd hebben en dan terugkomen en erfpacht moeten betalen over de jaren dat een Duitser in dat huis woonde
Echt? Dat heb ik nooit gelezen in de geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb soms dossiers van mensen die Auschwitz overleefd hebben en dan terugkomen en erfpacht moeten betalen over de jaren dat een Duitser in dat huis woonde
Als ik ooit in de buurt ben kom ik langsquote:
Meestal zit na de oorlog nog steeds dezelfde ambtenaar op die positie....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Echt? Dat heb ik nooit gelezen in de geschiedenisboeken.
...veilig met alle winden meegewaaid iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal zit na de oorlog nog steeds dezelfde ambtenaar op die positie....
Ik zal mn tante vast op de hoogte stellen dat er ooit een vreemde aan de deur komt die haar katze wil zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik ooit in de buurt ben kom ik langs
quote:
Ja, wie zou wat doen als er nu weer zoiets zou gebeuren?quote:
Leuk! Alleen hadden ze iets raars gedaan met de popcorn. Net alsof ze eerst zout waren gepoft en er toen suiker overheen was gegaan en ze nog een keer gepoft warenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je
Hoe was het met je mams in de bios?
Ach Muisje, sterkte enquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:43 schreef Rewimo het volgende:
Het is alleen vandaag en morgen hoor, IndahaMaar dank je wel
Jullie ook heel veel plezier dit weekend en hou die twee onder de duim hoor
veel plezier!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:59 schreef Takaiki het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zometeen naar Bospop en het weer ziet er veelbelovend uit![]()
bakkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt![]()
Ik ga mijn man maar eens langzaam wakker maken en dan naar de bakker en de winkel sturen
Wat leuk APK! Wij hadden hier ook 2e leg koolmees.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:43 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn leuk hè?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:16 schreef Strega het volgende:
Wat leuk APK! Wij hadden hier ook 2e leg koolmees.
Vreselijk ja, helemaal van die sleetse, vale veertjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn leuk hè?
De ouders zien er inmiddels wel behoorlijk afgepeigerd uit
Staartmees?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag gisteren een smal vogeltje met een lange dunne staart. Wat was het? Ik denk een kwikstaart, maar die zijn boller volgens Google Images.
Die is helemaal bolquote:
Oh, ik dacht juist dat je een bolle zagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die is helemaal bol't Was echt niet zo'n bolle maar rank en slank en trippelde keilief
Wat voor kleur had 'ie?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Die is helemaal bol't Was echt niet zo'n bolle maar rank en slank en trippelde keilief
Hij ging echt zo van triptritpritrpitrpitrptrrp, best snel voor zo'n ding maar hij kwam er niet heel hard mee vooruitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat je een bolle zag![]()
Volgens mij was het grijs met zwart.. Denk ikquote:
Dit is toch niet echt bol?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij ging echt zo van triptritpritrpitrpitrptrrp, best snel voor zo'n ding maar hij kwam er niet heel hard mee vooruit
Was hij met grijs en wit? Dan waarschijnlijk kwikstaart.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag gisteren een smal vogeltje met een lange dunne staart. Wat was het? Ik denk een kwikstaart, maar die zijn boller volgens Google Images.
Nee, maar de mijne was echt zonder buik, deze is nog best rondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt bol?
[ afbeelding ]
Volgens mij toch een Kwikstaartje dan...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was het grijs met zwart.. Denk ik
Dan was ie waarschijnlijk nog babies aan het voeren ergensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar de mijne was echt zonder buik, deze is nog best rond
Wat schattig geworden!quote:
't Is hier - obviously - ook niet haarvrij, ze blijven heus wat verliezen, maar het is hier iig aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben ook de furminator maar ik heb niet echt het idee dat het werkt. Als ik klaar ben met kammen en ik aai mijn katten weer, haren ze nog
quote:
Ha, die Ing. Speciale reden om te wapperen?quote:
je moet wel je katten kammenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben ook de furminator maar ik heb niet echt het idee dat het werkt. Als ik klaar ben met kammen en ik aai mijn katten weer, haren ze nog
Nog post ontvangen?quote:
ohja, die is binnen ja, ben nu net weer onderweg terug uit Leeuwarden, dus ga zondag even de boel branden en op de post doenquote:
EIN VOLK, EIN REICH, EIN GEMICHSTER SALAT!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb koppijn. De C1000 heeft tegenwoordig glazen deuren voor de gekoelde afdelingen, en ik deed dus zo'n deur open om nasigroente te pakken, en knal toch nog keihard tegen een glazen deur met mijn hoofdBleek de deur ernaast over deze deur heen te zitten
![]()
Firefox wil trouwens dat ik nasigroente verander naar nazigroente
Erge klitten zou ik gewoon eruit knippen, en dan Furminator om in de toekomst minder klitten te krijgen hopelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:25 schreef nokwanda het volgende:
Hoe werkt zo'n ding als er al klitten in zitten? Trek je zo'n beestje niet helemaal de wortels uit zijn vel?
Vergeet niet langs het station te rijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Diejen Furminator is denk ik niet geschikt om te ontklitten hoor, hij is vooral heel geschikt om ondervacht eruit te kammen!
BBQ was heerlijk![]()
Over 1.5 uur mogen we weer vertrekken richtin NSJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |