Ja maar jij hebt dan ook een slecht gehoor oid want gister kon je ToT ook al niet horen....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij Melting moet ik gewoon m'n speakers zachter zetten zo duidelijk
quote:
quote:
Wat een warm welkom.quote:
Mijn gehoor is gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slecht gehoor oid want gister kon je ToT ook al niet horen....![]()
[..]
[..]
[..]
Wat een warm welkom.
En dan mijn show missen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn
Vanavond nog maar een avondje vroeg naar bed
Jij draait op een rare tijdquote:
Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gehoor is gewoon goed hoor
Ik hoorde ToT wel, maar dat gebrom op de achtergrond des te meer
En dan weer niet buiten zijn als ik langs kom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn
Vanavond nog maar een avondje vroeg naar bed
nee ik wil voor 12 uur weer op bed liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan weer niet buiten zijn als ik langs kom?
Oh nee, vanavond ben ik in Hellevoet..
Ja er was niets eerders wan Morp was al ingeplanned.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij draait op een rare tijd![]()
Vrijdag is mijn game avond... dus sowieso vanaf 21:00/21:30 uur ben ik niet aanwezig (denk ik)
Sinds die switch op Radionomy van vorige week heb ik dat vaker bij een aantal ja.. voorheen hoorde ik iedereen goed, ook dacht zachte van Knetter..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan.Ik zie je wel vaker posten dat je iets niet horen kan.
Oh en dat gebrom. Als je je er op gaat focussen dan hoor je t juist. Gewoon negeren en imo viel t wel mee.
ja maar maar maar, clanmatch enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja er was niets eerders wan Morp was al ingeplanned.
En dan heb ik juist leuke nummertjes
Ze kunnen ook weleens een match zonder jouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar maar maar, clanmatch enzo
Ik heb echt nergens last vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds die switch op Radionomy van vorige week heb ik dat vaker bij een aantal ja.. voorheen hoorde ik iedereen goed, ook dacht zachte van Knetter..
Kan je dan niet met 1 oor mee luisteren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar maar maar, clanmatch enzo
Nee dan verliezen zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze kunnen ook weleens een match zonder jou
Concentreren enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je dan niet met 1 oor mee luisteren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Foute text trouwens.. " En dan dring je weer binnen..."
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morpheus drong bij mij naar binnen vanmiddag
*proest z'n drinken over de tafel*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morpheus drong bij mij naar binnen vanmiddag
Pfieuw..... ik dacht al...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nou hij keek mij op mijn laptop
Whehehehe ik zou eerder schrikken als je Sletje van Baas B oid hoort!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Concentreren enzo
Sta ik daar te richten met mijn sniper, en knalt er opeens britt uit me speaker, dan schrik ik en dan geen headshot enzo
Ga je baas b draaienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ik zou eerder schrikken als je Sletje van Baas B oid hoort!
Whehehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest z'n drinken over de tafel*
Godzamme![]()
Zou je het erg vinden danquote:
Wij willen dan ook he..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Zou je het erg vinden dan
Morph. I would hit that.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet morgen echt niet TE veel drinken
Anders doe ik nog gekke dingen
(ow wacht.... morpheus komt niet)
hmzzzz... ik krijg straks te horen hoe laat de match is.... ik probeer erbij te zijquote:
Ja het word geloof ik ook orgiequote:
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz... ik krijg straks te horen hoe laat de match is.... ik probeer erbij te zij
[..]
Ja het word geloof ik ook orgie
Hehehehe ik vraag me af of je de rest horen wil maar goed dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz... ik krijg straks te horen hoe laat de match is.... ik probeer erbij te zij
als je britt gaat draaien dan luister ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik vraag me af of je de rest horen wil maar goed dat zien we dan wel weer.
Britt komt ook langs ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je britt gaat draaien dan luister ik
Ik zal ze wel even quoten en opslaan voor m.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Owja eten maken..... en doorposten graag voordat Morph terug is
Ik zeg rare dingen
neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even quoten en opslaan voor m.
Gisteren nieuwe muis gehaald.quote:
you like vissticks?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
owja koken
Nou ja koken
Vissticks in de pan gooien
you must be a gay human ahahahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee niet echt
Maar mijn vriezer moet leeg
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
you must be a gay human ahahaha
uhmzzz......quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over dat ik t niet doe?
Hmzzzzz bummer..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz......
whehehe... nou jullie posten toch niet door dus het heeft geen zin
zit een slotje opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meisjes voor msn?
Meer:'s nodig in het topic
Ik was te laat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meisjes voor msn?
Meer:'s nodig in het topic
werksequote:
boek bijwerken, pakpapier inkopen, informatie noteren over kids het hele jaar tsskquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
Ga je pakjes rondbrengen,Sint?
Sorry.... slechte grap.![]()
en ben ik lief geweestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
boek bijwerken, pakpapier inkopen, informatie noteren over kids het hele jaar tssk
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Viro het volgende:
Oh ff zeggen dat ik morgen op de meet aanwezig ben
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Viro het volgende:
Oh ff zeggen dat ik morgen op de meet aanwezig ben
Ik hoor het eerste kwartier van je show wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, ik heb nog altijd geen verzoekjes binnen voor straks
quote:
Je hebt nog 8 minuten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk
Even hond uitlaten en kom eraan
Je luistert niet mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Melting, krijg ik zo even een go van je?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Check!
De eerste verzoekjes zijn binnen!
WA-server?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, volgensmij ligt de WA server eruit..
u heeft meer verzoekjesquote:
Ik ook niet.. Was bezig met Lola, en probeerde Carool een bericht te sturen, maar geen verbinding..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan ook geen verbinding maken
Was jij bezig met mij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Was bezig met Lola, en probeerde Carool een bericht te sturen, maar geen verbinding..
Dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
u heeft meer verzoekjes
Oh men!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou ik wel willen dat hij met jou bezig is?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wow outpost, keurig op volgorde ook nog
Wees dan ook duidelijker vrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijker vrouw.Volgens mij kan ik heel duidelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja dat vinden vrouwen altijd van zichzelf maar ondertussen kan geen vent er een touw aan vast knopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik heel duidelijk zijn
Held, scheelt mij scrollen en zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Gekeken in de zelfde dir en toen van boven naar beneden wat geknipt en geplakt.
Dat komt omdat mannen met hun pik denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat vinden vrouwen altijd van zichzelf maar ondertussen kan geen vent er een touw aan vast knopen
Daarom ook bijna all1 maar nummers met een Bquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Held, scheelt mij scrollen en zoeken
Ik denk nooit met mn pik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen met hun pik denken
Was dat maar zo, dan zat er wat vaker een kut overheen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen met hun pik denken
FACK heb jij overal een antwoord op?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk nooit met mn pik.Mijn pik denkt voor mij.
Jij mag niet klagenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan zat er wat vaker een kut overheen..
Hoezo niet? Zoveel heb ik er niet van..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FACK heb jij overal een antwoord op?
[..]
Jij mag niet klagen![]()
Nee man bah!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan zat er wat vaker een kut overheen..
Whehehehe vaak wel ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FACK heb jij overal een antwoord op?
Beter je best doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zoveel heb ik er niet van..
Ja gatverrrrrrrrrrrrquote:
Eerst moet ik niet klagen en nu opeens beter m'n best doen.. WEES DUIDELIJK!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter je best doen![]()
[..]
Ja gatverrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst moet ik niet klagen en nu opeens beter m'n best doen.. WEES DUIDELIJK!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat vinden vrouwen altijd van zichzelf maar ondertussen kan geen vent er een touw aan vast knopen
?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[me=LovelyLady] houdt haar mond....
[/me]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.... heb het weggegooid
Nu een droog broodje op
nou heb nu best wel trek, maar heb ook een dropijsje opquote:
Hehehe maak dan nog wat boterhammen klaar oid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou heb nu best wel trek, maar heb ook een dropijsje op
Ach ik ga toch vroeg naar bed
Even mijn slaapzak uit de wasmachine halen
ZOu die in de droger kunnen???
nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehe maak dan nog wat boterhammen klaar oid.
Denk t niet.
Zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet
Dan issie niet droog voor morgen
Ik ga het toch proberen....
kut ik slaap naaktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.Straks is ie kapoet en heb je helemaal niets voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut ik slaap naaktNaakt slapen was verplicht toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
kut ik slaap naaktNiemand die daar problemen mee heeft hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dan moet je bij iemand anders erbij kruipen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar.... ik heb misschien geen slaapzak
[..]
kut ik slaap naaktOeh misschien moet ik toch naar de meet toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je bij iemand anders erbij kruipen.
problem solved, next
Je hebt DMquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh misschien moet ik toch naar de meet toe.
Ik vind hemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar dit was een lol verzoekje.
Titel zou mooi zijn, anders ga ik zelf kiezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je mijn DM? Of wil je ook de titel van het liedjee?
Dan was ie stiekem speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem
Ik zit mee te zingen en kan hem helemaal uit mijn hoofd
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan was ie stiekem speciaal voor jou.
Ik deed niet stomquote:
Ik ben allang al weer thuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deed niet stom![]()
Ik vroeg alleen of je met K. alweer weg mocht enzo..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
2de dode na ongeluk gisteren in Enschede.
Verschrikkelijk nieuws.
Je bent er blij mee?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je leeft onder een steen zonder tv hebt geen behoefte aan internationale sensatie en corruptie?
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn verzoekjes sinds backstreet boy's
Weet je hoever Rotterdam isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Kom je een keer een knuffel halen?
Net zo ver als Hoorn, en ik kom echt een keertje langsquote:
dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ik heb goeien smaak!
Ben bang dat je daar na vanavond heel anders over denkt
Google even als je wiltquote:
Doe het als mij: https://sites.google.com/site/naatjeopjeradio/ of rob: https://sites.google.com/site/onzinrob/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google even als je wilt
Ik moet zelf eens een lijst uploaden
Ja, maar ik moet ff kijken of ik de library in printerversie kan maken en zo uploadenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe het als mij: https://sites.google.com/site/naatjeopjeradio/ of rob: https://sites.google.com/site/onzinrob/
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pics van je tieten om het goed te maken
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kapper geweest - check
Boodschappen gedaan - check
Masturberen - geen tijd voor
Playlist maken - nu doen
Kapper geweest - check
Masturberen - geen tijd voor
Playlist maken - nu doen
Ja ik vind het ook wel jammer maar goed, ik red het niet, en ik trek het denk ik ook niet met mijn voetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij morgen niet komt
Ja maar ik heb echt net mijn rijbewijs, ik durf niet naar Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net zo ver als Hoorn, en ik kom echt een keertje langs
Maandag vrij
Ik kan echt niet zingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar oordeel ik liever over als ik t gehoord heb.
Ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel jammer maar goed, ik red het niet, en ik trek het denk ik ook niet met mijn voet
Ander keertje weer
[..]
Ja maar ik heb echt net mijn rijbewijs, ik durf niet naar Rotterdam hoorweet je van voor chaotische kutbende het is
Zo staat het er hier voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kapper geweest - weken terug gedaan
Masturberen - nu doen
Playlist maken - altijd klaar
Volgende keerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor
Maar vind het wel jammer
jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende keerdan maak ik een taartje
Kleine bangertquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel jammer maar goed, ik red het niet, en ik trek het denk ik ook niet met mijn voet
Ander keertje weer
[..]
Ja maar ik heb echt net mijn rijbewijs, ik durf niet naar Rotterdam hoorweet je van voor chaotische kutbende het is
Kapper geweest - ohja het mag wel weer eens
Masturberen - al gedaan
Playlist maken - nog mee bezig
Jammer dat je t me niet gunt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zingen
Anders had ik wel meegedaan an XFA of IDO ofzo
Ik wil dat er een nieuwe BB komt, dan geef ik me op
Al gedaan.quote:
Whehehe... kom naar de meetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat je t me niet gunt..![]()
Ja, ik snap echt niet waarom je dat zou willen.
Ik moet werken dus dat wordt m niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe... kom naar de meet
Waarom ik dat wil??? Uhmzz geen idee, had me opgegeven voor secret story maar uiteindelijk niet naar de selectie dag geweest
Nu heb ik toch geen werk, dus wil ik wel zo'n huis in en de hoofdprijs winnen
Kapper geweest - Moeders![]()
Boodschappen gedaan - Moeders![]()
Masturberen - Hoef ik niet te doen, daar heb ik MoedersFaye
voor
Playlist maken - mee bezig
meld je ziekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet werken dus dat wordt m niet.![]()
Ja ok zit wat in. Ik zou all1 niet met mn kop op tv willen.
Ehm nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meld je ziek![]()
Ow ik ben al een paar keer op tv geweestDus 24 uur heb ik geen problemen mee
Ik zou alleen niet naakt willen douchen, dat gaat te ver
onder de dekens kan je fappenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nee.
Ik ook wel maar 24 \ 7 gaat me veel te ver... Kan ik niet fappen meer enzo.. Dat hou ik nooit uit.
In je onderbroek.quote:
Dat is nog wel de beste oplossing jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zoek je een vrouw in dat huis die het doorslikt, weet ik veel
Dan ben je toch alsnog in beeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd zulke goede ideeën.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ga je op je zij liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele grote tent en dan valt t nog op.
dat valt op in beeld hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vrouw lig dan toch onder de dekens?
Jaa daar ging het juist omquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon seksen in beeld, opgelost slotje..
Maar ehm dat valt dan toch nog op als je heen en weer gaat met je handen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meestal hebben ze een dekbed en een sprei op die bedden liggen
Maar kom op, iedere man fapt, dus zo raar is het niet als je het in het huis ook doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar ehm dat valt dan toch nog op als je heen en weer gaat met je handen?
Als we samen in 1 huis gaan help je dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar kom op, iedere man fapt, dus zo raar is het niet als je het in het huis ook doet
Ik geloof dat dat niet zo slim is als ik dat vol in beeld doequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als we samen in 1 huis gaan help je dan?
Jaah dan wel stiekem natuurlijk he!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat niet zo slim is als ik dat vol in beeld doe
Er kijken ook mensen mee die dat niet mogen zien
Ja toch zou ik dat dus niet doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar kom op, iedere man fapt, dus zo raar is het niet als je het in het huis ook doet
Ja maar het is toch raar als wij samen in 1 bed gaan liggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah dan wel stiekem natuurlijk he!
Het hele BB huis vol fokkersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat niet zo slim is als ik dat vol in beeld doe
Er kijken ook mensen mee die dat niet mogen zien
Dus jij wilt ook eventueel het BB-huis in
Ik vind dat toch echt een goed planquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het hele BB huis vol fokkers![]()
Moet ik wel vrij kunnen krijgen voor z'n periode
Ja euh, dan maar zorgen dat het minder raar is hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het is toch raar als wij samen in 1 bed gaan liggen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, dan maar zorgen dat het minder raar is hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |