Ja maar jij hebt dan ook een slecht gehoor oid want gister kon je ToT ook al niet horen....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij Melting moet ik gewoon m'n speakers zachter zetten zo duidelijk
quote:
quote:
Wat een warm welkom.quote:
Mijn gehoor is gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slecht gehoor oid want gister kon je ToT ook al niet horen....![]()
[..]
[..]
[..]
Wat een warm welkom.
En dan mijn show missen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn
Vanavond nog maar een avondje vroeg naar bed
Jij draait op een rare tijdquote:
Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gehoor is gewoon goed hoor
Ik hoorde ToT wel, maar dat gebrom op de achtergrond des te meer
En dan weer niet buiten zijn als ik langs kom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog steeds keelpijn
Vanavond nog maar een avondje vroeg naar bed
nee ik wil voor 12 uur weer op bed liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan weer niet buiten zijn als ik langs kom?
Oh nee, vanavond ben ik in Hellevoet..
Ja er was niets eerders wan Morp was al ingeplanned.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij draait op een rare tijd![]()
Vrijdag is mijn game avond... dus sowieso vanaf 21:00/21:30 uur ben ik niet aanwezig (denk ik)
Sinds die switch op Radionomy van vorige week heb ik dat vaker bij een aantal ja.. voorheen hoorde ik iedereen goed, ook dacht zachte van Knetter..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan.Ik zie je wel vaker posten dat je iets niet horen kan.
Oh en dat gebrom. Als je je er op gaat focussen dan hoor je t juist. Gewoon negeren en imo viel t wel mee.
ja maar maar maar, clanmatch enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja er was niets eerders wan Morp was al ingeplanned.
En dan heb ik juist leuke nummertjes
Ze kunnen ook weleens een match zonder jouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar maar maar, clanmatch enzo
Ik heb echt nergens last vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds die switch op Radionomy van vorige week heb ik dat vaker bij een aantal ja.. voorheen hoorde ik iedereen goed, ook dacht zachte van Knetter..
Kan je dan niet met 1 oor mee luisteren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar maar maar, clanmatch enzo
Nee dan verliezen zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze kunnen ook weleens een match zonder jou
Concentreren enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je dan niet met 1 oor mee luisteren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Foute text trouwens.. " En dan dring je weer binnen..."
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morpheus drong bij mij naar binnen vanmiddag
*proest z'n drinken over de tafel*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morpheus drong bij mij naar binnen vanmiddag
Pfieuw..... ik dacht al...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nou hij keek mij op mijn laptop
Whehehehe ik zou eerder schrikken als je Sletje van Baas B oid hoort!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Concentreren enzo
Sta ik daar te richten met mijn sniper, en knalt er opeens britt uit me speaker, dan schrik ik en dan geen headshot enzo
Ga je baas b draaienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ik zou eerder schrikken als je Sletje van Baas B oid hoort!
Whehehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest z'n drinken over de tafel*
Godzamme![]()
Zou je het erg vinden danquote:
Wij willen dan ook he..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Zou je het erg vinden dan
Morph. I would hit that.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet morgen echt niet TE veel drinken
Anders doe ik nog gekke dingen
(ow wacht.... morpheus komt niet)
hmzzzz... ik krijg straks te horen hoe laat de match is.... ik probeer erbij te zijquote:
Ja het word geloof ik ook orgiequote:
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz... ik krijg straks te horen hoe laat de match is.... ik probeer erbij te zij
[..]
Ja het word geloof ik ook orgie
Hehehehe ik vraag me af of je de rest horen wil maar goed dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmzzzz... ik krijg straks te horen hoe laat de match is.... ik probeer erbij te zij
als je britt gaat draaien dan luister ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik vraag me af of je de rest horen wil maar goed dat zien we dan wel weer.
Britt komt ook langs ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je britt gaat draaien dan luister ik
Ik zal ze wel even quoten en opslaan voor m.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Owja eten maken..... en doorposten graag voordat Morph terug is
Ik zeg rare dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |