nou wat begon met een gewone klacht over een auto is dit uigekomen, noot gedacht dat me klacht zoveel aandacht zou krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
Mijn vrijdagmiddag kan niet meer stuk!
[ afbeelding ]
Held!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ze laat iemand nablijven, ze is er naar genoeg voor gezien haar parkeergedrag.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Al die onwetenden in dat straatje daar die door 550 man bekeken worden.
Wanneer kom je weer thuis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Syd het volgende:
Ik verzeker jullie dit is niet mijn auto 100% zit nu bij me ouders anders zou ik wel met de auto gaan mocht ik er 1 hebben nu heb ik betaald voor de bus....
Je ouders hebben toch een auto, zet die er dan achter!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Syd het volgende:
Ik verzeker jullie dit is niet mijn auto 100% zit nu bij me ouders anders zou ik wel met de auto gaan mocht ik er 1 hebben nu heb ik betaald voor de bus....
Je bent een baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Syd het volgende:
Opsporing verzocht.quote:
te mooi dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Syd het volgende:
Dit is inderdaad een heerlijk vrijdagmiddag topic.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Karina het volgende:
VOlgende week vrijdag weerwie verzint wat leuks?
Er moet er maar net iets voordoen wat het waard is om te streamen. Iets forceren kan ook wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Karina het volgende:
VOlgende week vrijdag weerwie verzint wat leuks?
quote:
550. En geen fuck te doen daar, maar kan niet wegkijken -.-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Sportex het volgende:
Met ik weet niet hoeveel man naar een streampje kijkenEven kijken.
Wat heb je aan die parkeerplaats danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef Syd het volgende:
16:50quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Rocky-Balboa het volgende:
Gokken hoe laat er actie komt!
Ik zeg 17:21
Lul nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Infection het volgende:
Den auto werd zojuist van het slot gehaald, de oranje lichten knipperden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef kawa4 het volgende:
ik krijg tenminste nog betaald om dit te kijken . haha
Is dit bij jouw thuis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef Syd het volgende:
Zag net wel een printscreen van een oude man, dat was de directeur van het schooltje, maar zo te zien is de school nog open
Dit jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef Mirjam het volgende:
zou wel gillen zijn als ze straks druk bellend haar auto instapt, en zonder te kijken achteruit rijdt
Voor ons wel, voor TS en die vrouw wat minder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef Mirjam het volgende:
zou wel gillen zijn als ze straks druk bellend haar auto instapt, en zonder te kijken achteruit rijdt
Die smijt die fiets een eind weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef summer2bird het volgende:
Stapt er straks zo'n enorme bodybuilder in
Dit is beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef RecomServ het volgende:
Ondertussen zit ik ook nog naar de NASA stream te kijken... die gaat voor de laatste keer de lucht in...
OMG, dit is minstens interessanter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef RecomServ het volgende:
Ondertussen zit ik ook nog naar de NASA stream te kijken... die gaat voor de laatste keer de lucht in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Gerda heeft een mooi blauw doosje gekocht voor Henk, dan kan hij mooi zijn sleutels van zijn schuur kwijtquote:
Dan moet je die fiets er aan de rechterkant tussenproppen. Of beter: iets scherps achter alle banden zettenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:31 schreef Mirjam het volgende:
Waarom hebben wij geen leven?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom kijken wij naar een vrouw zonder leven?
Nee, de schaduw is verplaatst.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef Captainp00face het volgende:
DIT IS EEN LOOOOOP!!!!!!!!!!!!!! : S
het is vast een FOK!ster.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwam ze nou 2x voorbij, of loop ik achter?
Kut, nu staat alles in comic sansquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef Klonterpot het volgende:
Up Up Down Down Left Right Left Right [b] [a]
Juistem!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kut, nu staat alles in comic sans!
Nog een keer doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog een keer maakt het ongedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef Splutje het volgende:
Mag ik een samenvatting van de 8 topics aub?
Er is niets gebeurd en iedereen bescheurd zit elke keer weer van het lachen als er iemand in beeld komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef Splutje het volgende:
een zwarte auto en een rode autoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef Splutje het volgende:
Gelul, gelul, gelul. En dan 25 x zo snel en met een livestream.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef Splutje het volgende:
Ik heb 't tegen beter weten in ook gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb 't tegen beter weten in ook gedaan.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nu doet tie het weer
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En te gniffelen.. want..
Ze gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet....
Dat is juist beter, dan hebben we langer vermaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En te gniffelen.. want..
Ze gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet....
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef richnigger het volgende:
Ik ken een zeker persoon wat haar CV in Comic Sans wilde schrijven
over 5 minuutjesquote:
Ik zag vandaag een rouwadvertentie in de krant staan in Comic Sansquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef richnigger het volgende:
Ik ken een zeker persoon wat haar CV in Comic Sans wilde schrijven
Neeee, ik moet nog koken en eten manquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is juist beter, dan hebben we langer vermaak
ik had dit ook niet verwacht, er vroegen paar mensen of ik een stream wou opzetten, nou kleine moeite hahah maar dat dit zo gelopen is.quote:
gebeurtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het wel weer gezien eigenlijk. Er gebeurd niets.
dan moet iemand een lamp gaan plaatsenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Straks blijft het mens gewoon overnachten daar. Zitten wij voor Jan Lul tot diep in de nacht totdat we echt niets meer kunnen zien naar die auto te staren.
Deze code nog een keer invullen:quote:
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Straks blijft het mens gewoon overnachten daar. Zitten wij voor Jan Lul tot diep in de nacht totdat we echt niets meer kunnen zien naar die auto te staren.
Uiteindelijk krijgt dit topic dan een TT verandering naar Nachtbagger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
er moet af en toe eens iemand gaan zwaaien voor de cam ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het wel weer gezien eigenlijk. Er gebeurd niets.
Ja, dag. Bouwlamp erop.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |