Ik heb 't tegen beter weten in ook gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kut, nu staat alles in comic sans!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb 't tegen beter weten in ook gedaan.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, nu doet tie het weer
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En te gniffelen.. want..
Ze gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet....
Dat is juist beter, dan hebben we langer vermaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En te gniffelen.. want..
Ze gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet....
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef richnigger het volgende:
Ik ken een zeker persoon wat haar CV in Comic Sans wilde schrijven
over 5 minuutjesquote:
Ik zag vandaag een rouwadvertentie in de krant staan in Comic Sansquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef richnigger het volgende:
Ik ken een zeker persoon wat haar CV in Comic Sans wilde schrijven
Neeee, ik moet nog koken en eten manquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is juist beter, dan hebben we langer vermaak
ik had dit ook niet verwacht, er vroegen paar mensen of ik een stream wou opzetten, nou kleine moeite hahah maar dat dit zo gelopen is.quote:
gebeurtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het wel weer gezien eigenlijk. Er gebeurd niets.
dan moet iemand een lamp gaan plaatsenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Straks blijft het mens gewoon overnachten daar. Zitten wij voor Jan Lul tot diep in de nacht totdat we echt niets meer kunnen zien naar die auto te staren.
Deze code nog een keer invullen:quote:
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Straks blijft het mens gewoon overnachten daar. Zitten wij voor Jan Lul tot diep in de nacht totdat we echt niets meer kunnen zien naar die auto te staren.
Uiteindelijk krijgt dit topic dan een TT verandering naar Nachtbagger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
er moet af en toe eens iemand gaan zwaaien voor de cam ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het wel weer gezien eigenlijk. Er gebeurd niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |