Lust ik allemaal niet. En ook geen mokkataart en zo ....quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dat lust ik weer niet
maar geen cake lusten? dus ook geen slagroomtaart, vruchtentaart, chocolademuffins...
Wow, lekker!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef MaximusTG het volgende:
Pizzabroodjes! Ciabatta in 4en, tomato frito erop, draai zeezout en peper, salami erop, dunne plakjes tomaat, verse basilicum en mozzarella:
voor bakken:
[ link | afbeelding ]
na bakken:
[ link | afbeelding ]
Smaakt best, die van mij hierboven was lekker. De geur van kip+chorizo+paprika+ui+champignonsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kip Tandoori weer eens![]()
En ja, gewoon van die Knorr pakken.
Ik heb de hele dag lopen plakken...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
La la pasta. TOtelleini met een simpele uitvoering van de bolognesesaus.
niks mis met (Knorr) pakken toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kip Tandoori weer eens![]()
En ja, gewoon van die Knorr pakken.
De italiaanse kip is ook een aanraderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:06 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag lopen plakken...![]()
OT: Zo eens naar de supermarkt, ik denk een maaltijdsalade. Die van AH met gegrilde groenten is best goed te doen!
Na een drukke nachtdienst is het wel lekker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:57 schreef MaximusTG het volgende:
Zo, daar begin je mooi op tijd aan.
Ik nu broodjes, en straks naar Deutschland! Dus daar zullen ook wel de nodige biertjes gedronken worden. En worst...:P
lekker! Wil je misschien nog een leuk ander receptje daarvan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Gevulde puntpaprika met tonijn gemaakt voor de eerste keer, dat was best lekker
dat klinkt goed! heb je een recept?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Gevulde puntpaprika met tonijn gemaakt voor de eerste keer, dat was best lekker
over 3 kwartier weer dit als ontbijtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
een kaasbroodje, schaal pruimen en thee
wij vnv broodjes voedselvergiftigingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef Bluezz het volgende:
@TT ik weet het niet
Morgen een lekkere spaghetti a la golfer die nog in de vriezert zatMaar vandaag.... maar even inspiratiesurfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |