dat ja, lekker zeg! Ik had een Italian Special van de McDonalds en nog een beschuitje kaas.quote:
Iew.quote:
lust jij geen mergpijpjes?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iew.
Ik lust geen mergpijpjes.![]()
Ik heb net bosvruchtenyoghurt op.
Nope.quote:
Ah tof, luist ook geen mergpijpjes.. brrrquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iew.
Ik lust geen mergpijpjes.![]()
Ik heb net bosvruchtenyoghurt op.
crememergpijpjes vind ik niet lekker, de variant met cake daarentegenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope.
Nooit gelust ook.
Vooral dat spul dat er in zit, vind ik vies.
Wat ik ga eten? Geen idee .... even denken.
aardig wat mensen lusten ook geen marsepein (quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah tof, luist ook geen mergpijpjes.. brrr
en dat lust ik weer nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Die met cake erin vind ik nog viezer. Ik lust ook geen cake.
Maar ik lust wel marsepein.
Ik heb net aardappelpuree gegeten ... uit een pakje.
Lust ik allemaal niet. En ook geen mokkataart en zo ....quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dat lust ik weer niet
maar geen cake lusten? dus ook geen slagroomtaart, vruchtentaart, chocolademuffins...
Wow, lekker!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef MaximusTG het volgende:
Pizzabroodjes! Ciabatta in 4en, tomato frito erop, draai zeezout en peper, salami erop, dunne plakjes tomaat, verse basilicum en mozzarella:
voor bakken:
[ link | afbeelding ]
na bakken:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |