het is toch wat, zo op de foksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef CasB het volgende:
Als het zo doorgaat dan moet ik overwerken vandaag.
Haha briljant!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef CasB het volgende:
Als het zo doorgaat dan moet ik overwerken vandaag.
Dat bedoel ik maar, en ze heeft zelfs geen roetfilter, wat een kutwijf, terechte klacht!quote:
Omdat ze dan eerste de fiets moet zien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom sleept ze die fiets niet weg als een dood lijk en rijd ze gewoon weg?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef SvenM het volgende:
Geniaal
[ afbeelding ]
De monitoring TV maar even misbruiken voor dit prachtige juweeltje van een topic.
Geniaal
[ afbeelding ]
De monitoring TV maar even misbruiken voor dit prachtige juweeltje van een topic.
Lees ff topic door..quote:
Geniaal
[ afbeelding ]
Geniaal
[ afbeelding ]
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef SvenM het volgende:
Geniaal
[ afbeelding ]
das ook een goeie, die hebben wij heir ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef SvenM het volgende:
Geniaal
[ afbeelding ]
Oh, nu heeft het wel te maken met boeien, het boeit deze 'doos' namelijk niet dat jij je niet kan inleven in de ander.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heeft niets met boeien te maken doos, ik zie de reden niet waarom je dan niet hardop kan lachen.
Tja, het is wel saaiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Syd het volgende:
Zit nu bij mij ouders en die vinden het wel lachen, wel beetje flauw hhahah
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Syd het volgende:
Pak hun auto en zet godverdomme dat wijf klemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Syd het volgende:
Geniaal
[ afbeelding ]
Ben jij de TS?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Syd het volgende:
Ja, je ouders hebben toch een auto, even op en neer sjezen dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pak hun auto en zet godverdomme dat wijf klem
Met inleven heeft al helemaal geen flikker te makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, nu heeft het wel te maken met boeien, het boeit deze 'doos' namelijk niet dat jij je niet kan inleven in de ander.
Als het afgelopen isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wie ligt geenstijl ff in om hier een grotere bekendheid aan te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |