Mapsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:06 schreef CasB het volgende:
Weet niemand waar TS woont, anders moeten we die auto zelf maar verplaatsen (nouja, ik niet, ik ben 'aan het werk').
Welnee, dan ben je schuldig aan vernieling...dit is leuker.quote:
Te ver uit de buurt, anders was ik komen helpen.quote:
Met een beetje mazzel post ik dan wel even de lokale hangjongeren hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Faceoff het volgende:
Ik zie een serie opkomen; 'uStream je straat'
Tja, een mislukte poging tot terugpakken of zo :Squote:
WTF?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Kuraudo het volgende:
join12bet lol @ stream @ fok!
just nowneen!
Ik niet snapquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, een mislukte poging tot terugpakken of zo :S
Hmm, dan zou er geen stream op moeten staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Revolution-NL het volgende:
Wie weet waar TS woont? Dan kan die helemaal klem gezet worden en vol geplakt worden met wielklemmen en dan krijgt TS de schuld
Dat dus !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je geen vrinden die in het grondverzet zitten? Die kunnen dan mooi even zo'n betonnen aanrijbeveiliging achter die Matiz zetten..
Wellicht is ze een Fok!ster?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Haha het is ook wat als je in ene een fiets onder je auto ziet liggen
Wist die vrouw het verhaal er achter maar.
Ja. De boodschap is nogal vaag. Wielklem of paardekop op de auto. Dat is communiceren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Haha het is ook wat als je in ene een fiets onder je auto ziet liggen
Wist die vrouw het verhaal er achter maar.
Die is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:13 schreef -J-D- het volgende:
Beplak de auto met A4-tjes met tekst hoe asociaal dit is!
Yvonne laat zich rijden, die verlaagt zich niet tot achter het stuur zitten.quote:
True that.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Yvonne laat zich rijden, die verlaagt zich niet tot achter het stuur zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |