Doet een VDB'tje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Wat een gay verhaal, naakt door de kamer met die trui
Straks gaat ie ook weer schreeuwen als ie hoort dat ie eerste staat in dat klassementquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Quizvraag van Genee, Danny meteen 'ja!' roepen dat hij het antwoord weet.
YES!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Straks gaat ie ook weer schreeuwen als ie hoort dat ie eerste staat in dat klassement
Leuke Miss en die komt nog wel hapjes rondbrengen zometeen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef inZanity het volgende:
Wie is dat nou weer op die fiets? Gisteren was er ook al zo'n onbekende..
Hoe zag de rondemiss eruit die heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef inZanity het volgende:
Laatste winnaar van de Elfstedentocht, maar goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef inZanity het volgende:
Echt he? Als je dat niet weet, zoek je het op!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laatste winnaar van de Elfstedentocht, maar goed.
Elfstedentocht? Die bestaat toch al een jaar of 20 niet meer?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laatste winnaar van de Elfstedentocht, maar goed.
laat Herbert het niet lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Elfstedentocht? Die bestaat toch al een jaar of 20 niet meer?
Maar niet gek dat ik m dan niet ken, schaatsen is alleen voor Friesen en andere levenlozen.
Af en toe een semi-intelligente vraag tussendoor en dat was het wel.quote:
Gert en Gijpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die heeft hier echt niets te zoeken. Gert zie ik nog wel bij VI terugkomen.
weet iig wel dat ie van motorhead houdtquote:
Mee eens, eerste aflevering was leuk, daarna werd het minder. Halverwege hebben ze zich herpakt en nu zijn ze goed op wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Na een week kan ik toch wel zeggen dat ik het een verrassend goed programma vindt. Echt een aanwinst naast de Avondetappe. Had ik niet verwacht.
TDJ : De Avondetappe = VI : Studio Voetbalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Na een week kan ik toch wel zeggen dat ik het een verrassend goed programma vindt. Echt een aanwinst naast de Avondetappe. Had ik niet verwacht.
Sponsoringquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook een element van het programma wat ik niet begrijp.
Topshowquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef RemcoW23 het volgende:
410.000 kijkers gisteren. Gaat harder omhoog dan ik dacht. Wat gunstig is, is dat ook de uitzending van gisteren goed genoeg was om kijkers vast te houden. Hopen dat ze dat vandaag ook kunnen doen (moet het zometeen via Gemist kijken). Is het al wat?
Er is vanavond geen bal op tv dus dat zal wel goed komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef RemcoW23 het volgende:
410.000 kijkers gisteren. Gaat harder omhoog dan ik dacht. Wat gunstig is, is dat ook de uitzending van gisteren goed genoeg was om kijkers vast te houden. Hopen dat ze dat vandaag ook kunnen doen (moet het zometeen via Gemist kijken). Is het al wat?
Op Nederland 3 welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er is vanavond geen bal op tv dus dat zal wel goed komen.
Hij is wat sympathieker vandaag. Vorige keer was het gelijk zeiken over doping en wielrennen beetje afzeiken.quote:
idd Contador is ook niet echt een mannetjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef Marcoss het volgende:
Ach, dan moet je eens een interview met Contador bekijken.
Of Menchov, die was nog veel erger, maar heeft ook een fantastisch palmares.
Tankink over Riccoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Sheepcidus het volgende:
mediatraining bij Bram Tankink voortaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |