Danny = Johanquote:
Hij is de reden dat ik nooit eurosport kijk, dat gezwam is nog erger als Ducrot en dinges..quote:
Hij babbelt vandaag idd leuk meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
Johan een stuk beter te verdragen dan afgelopen maandag.
Komt zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Komt Johan dalijk nog met het voetbalnieuws, of is dat alleen maandag?
idd. hij lijkt nu te accepteren dat hij niet meer de hoofdrol heeft, en nu doet ie gewoon leuk mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
Johan een stuk beter te verdragen dan afgelopen maandag.
voetbalnieuws zal nog gewoon komen vrees ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij babbelt vandaag idd leuk mee
Die voetbalnieuwtjes laat hij nu hopelijk achterwege....
Ik zeg RTL Olympiaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgend jaar:
VI (ergens in augustus 2011 t/m mei 2012)
VI Oranje (juni t/m begin juli)
RTL Tour du Jour (begin juli - eind juli)
Dat kan nog wel eens druk worden voor Wilfred...
Of ze doen m een minuut voor het einde als afsluiter. Dan is het ook beter te verteren. Denk dat ze de klachten ook wel binnen hebben gekregen deze weekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij babbelt vandaag idd leuk mee
Die voetbalnieuwtjes laat hij nu hopelijk achterwege....
Echt een cultheld...ik had eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoordquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Degene die bedacht heeft om Gert uit te nodigen had het goed gezien
Goedenavond,quote:
Ik kende hem wel van naam van vroeger, toen hij nog wielrende.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt een cultheld...ik had eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord
Da's voor mijn tijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kende hem wel van naam van vroeger, toen hij nog wielrende.
die blijft natuurlijk staan in enschede hé/ die gaat niet lopen naar amsterdamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
valt me op dat stadion twente nog niet langs is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |