Dat is wel gezelligquote:
Ook aardig, maar goed, ik weet niet of jij er helemaal inzit wat hij bij FOK! heeft geflikt. dat vind ik nog vele malen triester dan iemand wakker menen te moeten maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
En mij met zijn 's nachts een foto sturen van een concertticket
Uhuh, ik weet hetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook aardig, maar goed, ik weet niet of jij er helemaal inzit wat hij bij FOK! heeft geflikt. dat vind ik nog vele malen triester dan iemand wakker menen te moeten maken.
quote:
Hing er een blik achteraan?quote:
Ik heb van alles gelezen en gehoord, maar nog snap ik niet wat er nu precies gebeurd isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook aardig, maar goed, ik weet niet of jij er helemaal inzit wat hij bij FOK! heeft geflikt. dat vind ik nog vele malen triester dan iemand wakker menen te moeten maken.
Ja zit je lekker op te wachten nuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja storingslampje ging branden en blijft branden....Kutzooi
Dan is het feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom
En als Bella nu ook nog komt
Maar goed, de ONZ-kliek vindt dat blijkbaar stoer of zo, of ze leggen hem straks op de BBQ, mag van mij ook. Ik mag hopen dat hij in zijn leven nog lang achtervolgd wordt voor zijn NSB-gedrag.quote:
Die zou ik ook niet doen, er is nogal wat veranderd geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Heeft iemand een voorbeeld voor mij?
Die van 14 jaar geleden heb ik niet meer
De trend is weer 'handgeschreven'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Thuis heb ik er nog wel 1. Maar goed, die komt uiteindelijk ook met een beetje van alles Google bij elkaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Niet echt...maandag kan ik hem pas brengen want het is druk ivm vakantie...en tot die tijd durf ik er niet mee te rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zit je lekker op te wachten nu
[..]
Dan is het feest
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...maandag kan ik hem pas brengen want het is druk ivm vakantie...en tot die tijd durf ik er niet mee te rijden.
Ben gelijk chagie
Ik ben tegen, dan kan niemand mijn cv lezen.quote:
Ja, zo kunnen ze zien wie je bent. Sierlijk, creatief, streberig, een kenau. Ze gaan het analyseren.quote:
okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen ze zien wie je bent. Sierlijk, creatief, streberig, een kenau. Ze gaan het analyseren.
Ik weet niet of ik die van mij ergens heb...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Moet je een brief inscannen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Maar dat bedrijf die mij een baan aan heeft geboden, wilt hem digitaal hebben
Whehehehe
Gewoon digitaal doen dus. Ik houd de trends niet in de gaten, maar het is toch een kwestie van een goedgehumeurde HR en een foto met inkijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Maar dat bedrijf die mij een baan aan heeft geboden, wilt hem digitaal hebben
Whehehehe
quote:
Ik wist het alquote:
en dat deel je niet ff.quote:
Ik vind het jammer dat je niet komtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ja Miran ik zou ook wel graag naar die meet willen maar kan morgen helaas niet.
Nee? Dat zou ik nooit zeggenquote:
Nee dat deel ik niet, omdat dit niet aan mij was om te zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat deel je niet ff.
Al komt het na alles niet geheel onverwachts...en na alles bedoel ik het afgelopen jaar...
Dat was tegen Rauzer, die had ik nog niet als blauw in de SC gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zei iets als 'de nieuwe mod' ofzo...
mind mijn tongetjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat deel ik niet, omdat dit niet aan mij was om te zeggen
Ohw zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was tegen Rauzer, die had ik nog niet als blauw in de SC gezien
het was wel moeilijkquote:
Bier, dus af en toe plassen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed.... gaat Remlof uit zichzelf weg.... of komt dat door het gezeik?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je wordt niet eens thuisgebracht? WTF Myraela dit is haar slechte kinderfeestje ooit. Ook al niet bowlen deze keer.
Nee uit zichzelf, hij was het al langer zat, maar ik denk dat het gezeik keer op keer wel meespeelt, maar dat denk ik dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed.... gaat Remlof uit zichzelf weg.... of komt dat door het gezeik?
Ik word naar de metro gebracht, dus dat vind ik genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je wordt niet eens thuisgebracht? WTF Myraela dit is haar slechte kinderfeestje ooit. Ook al niet bowlen deze keer.
Of dat.quote:
Nee het afgelopen jaar was niet Jevanhet!....Maar toch...jammer...al wel heel begrijpelijk, heel zuur dat het nu net is....ik heb al gekust:Welkom Remlofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het was de spreekwoordelijke druppel denk ik, het was niet dat hij dat nu ineens beslist heeft, ik snap het wel, er is echt altijd gezeik en gezeur en dan zijn prive, ik denk dat het voor hem een goede beslissing is nu
ow ok... ik vond het wel heel vaag namelijk, gezeik vorige week, en nu opeens wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee uit zichzelf, hij was het al langer zat, maar ik denk dat het gezeik keer op keer wel meespeelt, maar dat denk ik dat weet ik niet zeker.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg maar ff niks ben er gewoon stil van
Ik denk dat het voor hem nu de juiste beslissing isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg maar ff niks ben er gewoon stil van
Net zo blij ONZ is met GrasEtequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok... ik vond het wel heel vaag namelijk, gezeik vorige week, en nu opeens weg
Zullen ze nu blij zijn??? Daar in de RLS?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok... ik vond het wel heel vaag namelijk, gezeik vorige week, en nu opeens weg
Sommige vast wel, nou ja ze doen hun best maar, het zegt meer over hun dan over hemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is/was net weer terug na stemproblemen enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze die nu wel een keertje kent.
Weet ik, heerlijk slechte uitspraak van mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is/was net weer terug na stemproblemen enzo
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik, heerlijk slechte uitspraak van mij.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben even aan de huishoudelijke taken
quote:
Jij ook fijne dagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Denk dat ik verder vandaag niet meer ben dus fijne dag allemaal
Fijne dag siepiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Doei lieffie en veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Veel pret dan maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
quote:
iPhat, voor de dikke kindjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
Need for speed ziet er echt vet uit op de iPad
Die van mij heet iPatquote:
Kweetniet!quote:
Ok. ik heb daar wel ervaring mee ( UWVquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb een goede opzet
Nu mijn diploma's nog vinden, staan ergens achter het schot
I knowquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
Need for speed ziet er echt vet uit op de iPad
Traantjes werden gelaten.quote:
Atlantisch rifgebergte is er niets bij.quote:
Popcornquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:15 schreef Bellatrix het volgende:
Noooooooh.
Ik heb net gevraagd wat ik mee moet brengen.
Oh, dat laat me denken aan die BBQ in Amerika, zoute popcorn met caramelsnoepjesquote:
quote:Trust
De familie Cameron is het perfecte voorbeeld van een gelukkig Amerikaans gezin. Alles loopt voorspoedig tot het moment dat de veertien jaar oude Annie (Liana Liberato) haar eerste vriendje, Charlie, leert kennen via internet. Na maanden van onschuldig communiceren via het web besluit Annie, in een weekend dat ze alleen thuis is, af te spreken met Charlie. Dan komt ze er op een afschuwelijke manier achter dat Charlie (Chris Henry Coffey) niet is wie hij aanvankelijk is. Geschokt door wat hun dochter aangedaan is, gaan Annies ouders (Clive Owen en Catherine Keener) de strijd aan om hun dochter in het reine te laten komen met wat er gebeurd is in haar tot dan toe onschuldige leventje. Een strijd die het hele gezin dreigt te verscheuren...
F*cking vet.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
Ik was er nog even, nogal veel geld uitgegeven in korte tijd
Kaartjes voor de efteling ook nog
Ik zie dat Heksje daar niet meer komt... WTF is er nu weer gebeurd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
Wat de fuck
Walgelijk misselijkmakend zooitje is die RLS toch
Niks ze is het zat dat gezeik en terecht. Maar de reactie van dat vieze nietige kijk mij eens beter zijn mannetje met zijn toedeledoki, echt ik hoop dat zijn karma hem heel gauw bitchtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie dat Heksje daar niet meer komt... WTF is er nu weer gebeurd?
Ohw zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks ze is het zat dat gezeik en terecht. Maar de reactie van dat vieze nietige kijk mij eens beter zijn mannetje met zijn toedeledoki, echt ik hoop dat zijn karma hem heel gauw bitcht
Dittes...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:59 schreef Kally het volgende:
Ik wou reageren maar dat stuk onzinnig vreten is mijn aandacht verder niet waard.
We ontvangen haar hier met open armenquote:
Was die niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal?quote:
chame chame chame chame chame chameleon, you come and go, you come and gooooooooooooooquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks ze is het zat dat gezeik en terecht. Maar de reactie van dat vieze nietige kijk mij eens beter zijn mannetje met zijn toedeledoki, echt ik hoop dat zijn karma hem heel gauw bitcht
Als ik recht heb op garantie gebruik ik dat jaquote:
Je kunt ook gewoon pech hebben met dit ding. Bevalt ie verder goed, dan is het nog wel een poging waard lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik recht heb op garantie gebruik ik dat jaAl doet ie het weer een jaar, daarna ben ik van het abo af, dus dan kan ik over op iets nieuws.
Komt op mijn lijst.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nu op de helft maar hij is echt sterk en goed...
Ik heb hier twee man op mijn kamer zitten die ook zo'n ding hebben en hetzelfde euvel ook hebben gehad. In het topic op FOK! wordt ook gereageerd met "bekend probleem, wordt opgelost door moederbord te vervangen". Dan lijkt me dat hun quality control redelijk kudt isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon pech hebben met dit ding. Bevalt ie verder goed, dan is het nog wel een poging waard lijkt me.
Clive Owenquote:
Nou ja, als ze het steeds een jaar doen: garantie en hup een nieuwe voor een jaar. Zo is een abo ook uit te zitten. Ik moet wel meer aan backup doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben overtuigd Pheno. Vrees voor dat zelfde geval van een vriend van me.
Wie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:59 schreef Kally het volgende:
Ik wou reageren maar dat stuk onzinnig vreten is mijn aandacht verder niet waard.
Waarvan is-ie bekend... ik zit al de hele tijd te denken, maar ik kom er niet opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Clive OwenWaarom hij zo in de schaduw blijft weet ik niet, maar ik vind het een goede acteur.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Pheno het volgende:
Retweet van aanbieding, dan begrijpt mijn vrouw die stille hint wel
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Pheno het volgende:
Retweet van aanbieding, dan begrijpt mijn vrouw die stille hint wel
Chrildren of men heb ik hem laatst nog in gezien. Ja, laatst, ik loop achter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarvan is-ie bekend... ik zit al de hele tijd te denken, maar ik kom er niet op
He, communicatie op deze manier gaat sneller dan smsquote:
Ik weet 'm al.... Inside man!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chrildren of men heb ik hem laatst nog in gezien. Ja, laatst, ik loop achter.
Privateer 2, game, daar heb ik hem voor het eerst in zien spelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarvan is-ie bekend... ik zit al de hele tijd te denken, maar ik kom er niet op
okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk oversteken... jij kinder bueno ijs, ik sangria?
Ik keek naar dat lijstje en werd bangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Kom je morgen dan
(ik maak 1 oktober ook sangria hoor)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk zijn Bella en ik nu samen bang
Trein? Je werd toch gebracht van Myr naar de trein(oid)?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Nu kijken hoe ik al mijn spullen naar Myr krijg
En deze liefde dan, hij zoekt me ook steeds weer op, hoe aandoenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Lelijke Utrechtse Tering Teven Evenaren
ik moet maar 12 minuutjes met de metroquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trein? Je werd toch gebracht van Myr naar de trein(oid)?
quote:
Aaaaaaaah... zou ik niet opgekomen zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Studio_Ghibli ZIe gelijkenis met mijn ava
En waarom ga je niet met de auto?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet maar 12 minuutjes met de metro
Maar wil bella niet alleeen naar Myr laten komen, dus ik ga Bella ophalen met de metro bij Rotterdam CS
quote:
Alleen maar naar die vaste kaskrakers gaan, de jeugd van tegenwoordig!quote:
1 auto kapot, en rob moet werken dus heeft de andere auto nodigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aaaaaaaah... zou ik niet opgekomen zijn.
Zeroku
[..]
En waarom ga je niet met de auto?
[..]
Ohw zo... Dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 auto kapot, en rob moet werken dus heeft de andere auto nodig
En Metro is sneller dan auto
dat denk ik, tenzij ze met gras komt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... Dan wordt het lastig.
Maar Bella komt ook met het OV?
ik heb nog 1.42 euro.. Ik kom niet ver!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique kom je ook naar Myr
Ik heb genoeg drank voor ons twee dus dat hoef je niet mee te nemen
Makers van Doom/Quake en zo zijn weer bezigquote:
Ow?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej.. Volgende week geen 6 dagen werken
Hoelaat wilde je ook weer bij Myr zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
Bella hoe laat ben je op rotterdam cs?
3 uur? En anders 4 uur ook goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoelaat wilde je ook weer bij Myr zijn?
Dan ben ik om 14.43 op het station!quote:
Laten piercen! Heb nu nooit meer jeuk!quote:
Dan toch juist?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laten piercen! Heb nu nooit meer jeuk!
Ik kijk ze vooral in het vliegtuig, van die heerlijk vage. Er was zo'n heerlijke foute Saw-achtig iets, maar dan nog vager (kan dat: ja!).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een enorme cinefiel maar heb bijna géén Japanse films gezien, shame. Heb je tips Pheen?
Ja als een dolle jeukte het.quote:
Ik heb van die zalf die de huid verdoofd. Weg jeuk!quote:
Oké, zet ze op mijn lijst.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk ze vooral in het vliegtuig, van die heerlijk vage. Er was zo'n heerlijke foute Saw-achtig iets, maar dan nog vager (kan dat: ja!).
Maar Ghibli-tekenfilms vind ik tof. Spirited Away is een must-see, dat heeft zelfs een oscar. Tonari no totoro (my neighbour totoro), Howls Moving Castle, Princess Mononoke zijn ook leuk.
Ringu (waar the ring op is gebasseerd), Zatoichi, Ju-on.
Er werd me al kaarsvet geadviseerd...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
krabben... of sangria ingieten, die van mij dan....
Ik wil het morgen wel uitproberenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er werd me al kaarsvet geadviseerd...
Toen zei ik dat ik al eens had geprobeerd en het er lastig uit ging.
Gaat dat met Sangria beter?
>Picsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil het morgen wel uitproberen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Lutte het volgende:
Ik tune voorlopig alleen even in als DJ Miranda draait of ik de laptop heb
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
Moet ook nog even mijn slaapzak zoeken. En alle ratten en kakkerlakken eruit verdrijven.
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ja.Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Ik moet nu al steeds poepen enzo
Vergeet de popcorn niet....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem dus gewoon drank mee ofzo. Rode wodka en Tequila ofzo. Kale koppen niet te stoppen!
Ja er is genoeg etenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem dus gewoon drank mee ofzo. Rode wodka en Tequila ofzo. Kale koppen niet te stoppen!
quote:
ik denk dat het wel nodig is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat het wel nodig is....2 kampen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popcorn![]()
Dat zeg ik nou ook altijd tegen Laysa, maar ja dat helpt niets.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Anale seks moet ik in de mood voor zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd tegen Laysa, maar ja dat helpt niets.![]()
Anale fissuur en ster-fractuur.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat het wel nodig is....2 kampen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]
[..]
meeste van radio 49... en de rest ONZ geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Maar die lijst van mensen___!
Wie de fuck zijn dat allemaal?
Je helpt ook niet echt met ene reden te verzinnen wel te komen he?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meeste van radio 49... en de rest ONZ geloof ik
geen ideeIk zie het wel,
ow je wilt wel komen, maar je durft nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je helpt ook niet echt met ene reden te verzinnen wel te komen he?
Eh neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow je wilt wel komen, maar je durft niet
Nou Bella en ik durven ook niet.... Maar we hebben elkaar toch![]()
En JJH ken je ook
En dan mag je tussen Bella en mij liggen, past makkelijk
Nog iemand die ik ken/mag.quote:
Ik vond het wel fijn eigenlijk, ik had een betere nachtrust toen dan het originele plan dat Patrique naast me kwam liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eh nee
En straks wordt het een gewoonte dat ik naast Bella lig...![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn eigenlijk, ik had een betere nachtrust toen dan het originele plan dat Patrique naast me kwam liggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn eigenlijk, ik had een betere nachtrust toen dan het originele plan dat Patrique naast me kwam liggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dit bericht 3x en op 3x verschillende plekken gelezen
Ja mijn kleding gooi ik er morgen pas bij, hangt nu nog te drogen enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik pak morgen pas in, alles altijd last minute, dan presteer ik het beste.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
c_a, kun je ff op mijn worst klikken op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |