Dat is wel gezelligquote:
Ook aardig, maar goed, ik weet niet of jij er helemaal inzit wat hij bij FOK! heeft geflikt. dat vind ik nog vele malen triester dan iemand wakker menen te moeten maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
En mij met zijn 's nachts een foto sturen van een concertticket
Uhuh, ik weet hetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook aardig, maar goed, ik weet niet of jij er helemaal inzit wat hij bij FOK! heeft geflikt. dat vind ik nog vele malen triester dan iemand wakker menen te moeten maken.
quote:
Hing er een blik achteraan?quote:
Ik heb van alles gelezen en gehoord, maar nog snap ik niet wat er nu precies gebeurd isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook aardig, maar goed, ik weet niet of jij er helemaal inzit wat hij bij FOK! heeft geflikt. dat vind ik nog vele malen triester dan iemand wakker menen te moeten maken.
Ja zit je lekker op te wachten nuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja storingslampje ging branden en blijft branden....Kutzooi
Dan is het feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom
En als Bella nu ook nog komt
Maar goed, de ONZ-kliek vindt dat blijkbaar stoer of zo, of ze leggen hem straks op de BBQ, mag van mij ook. Ik mag hopen dat hij in zijn leven nog lang achtervolgd wordt voor zijn NSB-gedrag.quote:
Die zou ik ook niet doen, er is nogal wat veranderd geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Heeft iemand een voorbeeld voor mij?
Die van 14 jaar geleden heb ik niet meer
De trend is weer 'handgeschreven'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Thuis heb ik er nog wel 1. Maar goed, die komt uiteindelijk ook met een beetje van alles Google bij elkaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh.. een CV
Niet echt...maandag kan ik hem pas brengen want het is druk ivm vakantie...en tot die tijd durf ik er niet mee te rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zit je lekker op te wachten nu
[..]
Dan is het feest
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...maandag kan ik hem pas brengen want het is druk ivm vakantie...en tot die tijd durf ik er niet mee te rijden.
Ben gelijk chagie
Ik ben tegen, dan kan niemand mijn cv lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |