Niks mis met je imago....quote:
Bedoel je deze? Die is van mij nl...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Merlijn het volgende:
Wiebel! Bij die roltrap foto heb je aangegeven dat je daar een stelletje zag en die weg hebt gepoetst met 20 stops. Ik vraag me al een hele tijd af wat je nou daarmee bedoelde....
Vergeef me.... het is vrijdag en ik probeer te multitaskenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Die is van mij nl...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Merlijn het volgende:
WiebelDoodkapje!! Bij die roltrap foto heb je aangegeven dat je daar een stelletje zag en die weg hebt gepoetst met 20 stops. Ik vraag me al een hele tijd af wat je nou daarmee bedoelde....
Principe is simpel... alles wat beweegt is onderbelicht en wordt onderbelicht... maar omdat je zulke lange sluitertijden hanteert worden deze gaten weer opgevuld door statische objecten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Kijk! DAT wilde ik dus al een week wetennooit geweten dat je dat op die manier kunt doen.
Haha. Ik dacht al!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vergeef me.... het is vrijdag en ik probeer te multitasken
[..]
110 euro oid toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze week is zo snel gegaan vanwege de drukte. Ik had vandaag echt het idee dat het pas woensdag was ofzo.
En een ND filter staat ook nog op mijn verlanglijstje. Vind ze alleen een beetje duur voor een filter. Kom op zeg.
Ik ook. Maar het is wel tof.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja. Vind ik veel geld voor zo een klein simpel iets.
Ik was deze aan het luisteren. Vind ik zo lekker en energiek. En Spike kan gewoon echt zingen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wie heeft er nog een goed "luid het weekend in" nummer?
Jacqueline Govaert vind ik goed. Kan echt verschrikkelijk en de rest ken ik niet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Puala het volgende:
Helaas geen tips hier Kano.
Ik heb vanavond weer een slaapkamer-concert (aka, meegenieten van Rijnweek @ bed). Het programma bestaat uit:
Jacqueline Govaert
Ray Klaassen
Rene Schuman & Angel-Eye
Alides Hidding (time bandits)
Kane
Spikequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was deze aan het luisteren. Vind ik zo lekker en energiek. En Spike kan gewoon echt zingen!
Vind ik altijd irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Puala het volgende:
Helaas geen tips hier Kano.
Ik heb vanavond weer een slaapkamer-concert (aka, meegenieten van Rijnweek @ bed). Het programma bestaat uit:
Jacqueline Govaert
Ray Klaassen
Rene Schuman & Angel-Eye
Alides Hidding (time bandits)
Kane
Dit is toch geen Di-rect? Ik hou totaal niet van Di-rect. Dit is een nieuwe project van hemzelf. Echt totaal ander soort muziek dan Di-rect. Dat album is echt snoeihard.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SpikeDi-rect
__
Ik had meer van ej verwacht.
Jacqueline is toch inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert vind ik goed. Kan echt verschrikkelijk en de rest ken ik niet eerlijk gezegd.
Als je het loepzuiver kan beluisteren is het wel tof en dat is hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik altijd irritant.van die dreunen door je slaapkamer zonder hoge tonen/zang
Ik geef het een kans. danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit is toch geen Di-rect? Ik hou totaal niet van Di-rect. Dit is een nieuwe project van hemzelf. Echt totaal ander soort muziek dan Di-rect. Dat album is echt snoeihard.
quote:
Hehe goed nummer zeker maar niet echt om het weekend in te knallen iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
Toch maar deze:
Wel een goed nummer, alleen niet voor nu.
Zoveel heb ik ook voor mijn Ray Ban's betaald... verdient mijn lens ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja. Vind ik veel geld voor zo een klein simpel iets.
Uhu uhuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef taxibabe het volgende:
Timmos! Je foto van de shelfcloud was net bij rtl4 weerbericht!
Specs willen we wetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Ynske het volgende:
k heb een nieuwe pc
en ben er echt happy mee![]()
![]()
euh rechthoekigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef freud het volgende:
[..]
Specs willen we weten. Werkt ineens lekkerderderder dan he?1 Gefeli!
Oma en oudtante opzoeken. Bieren met mijn neef. Shoppen... chillen... the usualquote:
k zal ff zwaaienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oma en oudtante opzoeken. Bieren met mijn neef. Shoppen... chillen... the usual
Jij weekendplannen?
auwtjschquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Timmos het volgende:
En toen zat je opeens met hechtingen in je been.. Trapper van mn fiets brak af, en toen opeens een wond van paar cm groot/diep in achterbeen.. Wel gehecht zonder verdoving..
Mijn plannen (portret shoot) werden ineens gecancelled. Dus eigenlijk weinig.. Ga zo ff stappen met oud collega's denk ik en misschien morgen ff terrasje doen ofzo.. Btje chillen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oma en oudtante opzoeken. Bieren met mijn neef. Shoppen... chillen... the usual
Jij weekendplannen?
Mwa, in het ziekenhuis was ik nog aan het lachen.. Zuster zei van, oei, dat is een flinke aan je onderbeen.. Ik zei ja, maatje 47quote:
Sterkte man! Daar gaat je training!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa, in het ziekenhuis was ik nog aan het lachen.. Zuster zei van, oei, dat is een flinke aan je onderbeen.. Ik zei ja, maatje 47..
Maar lachen wordt steeds minder nu, zal vannacht en morgen vast wel nóg minder zijn..
Ben morgen bij goed weer op een terrasje,... misschien Pancratiusplein...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal ff zwaaien
ze hebben hier om de hoek trouwens kweet niet hoeveel kuub zand gegooid voor een beachfestival dit weekend
Rofl... Beterschap... En volgende keer je trapper beter vastzettenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa, in het ziekenhuis was ik nog aan het lachen.. Zuster zei van, oei, dat is een flinke aan je onderbeen.. Ik zei ja, maatje 47..
Maar lachen wordt steeds minder nu, zal vannacht en morgen vast wel nóg minder zijn..
Hmmmm wij moeten ook nog steeds meeten....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal ff zwaaien
ze hebben hier om de hoek trouwens kweet niet hoeveel kuub zand gegooid voor een beachfestival dit weekend
Het is mn been maar.. Kan wel trainen denk ik hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sterkte man! Daar gaat je training!
[..]
Ben morgen bij goed weer op een terrasje,... misschien Pancratiusplein...
Als je van een win naar een mac-systeem gaat helemaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:19 schreef Ynske het volgende:
moggeh
stom he, je denkt altijd van werkt toch allemaal goed, oude pc/laptop enzo
en als je dan nieuw hebt, snap je niet dat je met die andere zo lang hebt kunnen werken
Zeg dat, heerlijk geslapen. Eindelijk eens uitgeslapen, en zo geen zin in vandaagquote:
Zak!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg dat, heerlijk geslapen. Eindelijk eens uitgeslapen, en zo geen zin in vandaag
Ik heb nog 1 persoon nodig die me aan een Circle? toevoegt om ook een uitnodiging te krijgen..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, vorige week al. Is wel leuk speelgoed.
is dat met die ontzettend lelijke zwarte balk bij google?quote:
Dat is gewoon de nieuwe lay-out van heel Google.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat met die ontzettend lelijke zwarte balk bij google?
Je kunt nog geen invites versturen hoorde ik.. maar als 2 mensen je in hun circle opnemen krijg je toegang heb ik begrepen.. Ik moet er dus nog 1quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nieuwe lay-out van heel Google.
Hoe verstuur je invites eigenlijk?
50mmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:22 schreef Merlijn het volgende:
* haat boodschappen doen * en bij de fotozaak naar binnen lopen en geen geld hebben
BTW: ik wil wel de camera meenemen naar disney, maar niet met alles rondzeulen. Ik moet nog even kijken welke van de lenzen ik meeneem, maar als je de keuze hebt tussen een 50mm, een 18-135 en een 70-300 welke zouden jullie meenemen?
Daarnaast vraag ik me af of het niet handig is om de grip thuis te laten en een acculader in de koffer te doen.
Goede momenten altijd.quote:
Weet precies hoe je voelt.quote:
Dat heb ik nu bij de mijne ook ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:07 schreef Marc H het volgende:
[..]
Weet precies hoe je voelt.
Mijn oma (98), kan om de vijf minuten hetzelfde vragen. Het is bij haar alleen het korte termijn geheugen wat aangetast is. Dingen van 10 jaar geleden weet ze nog perfect te herinneren.
Ja jow, da's nog dichterbij!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:08 schreef SP22 het volgende:
Ik heb het helaas met mn moeder meegemaakt. Dat ze me niet herkende en zelfs agressief werd..
Vaag is dat he? Al die plekken uit haar jeugd in Indonesië weet ze nog heel goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:07 schreef Marc H het volgende:
[..]
Weet precies hoe je voelt.
Mijn oma (98), kan om de vijf minuten hetzelfde vragen. Het is bij haar alleen het korte termijn geheugen wat aangetast is. Dingen van 10 jaar geleden weet ze nog perfect te herinneren. Tot twee jaar geleden merkten wij er nog niets van, maar het gaat steeds sneller achteruit.
Welke serie kijk je?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:14 schreef SP22 het volgende:
Deze week nog misschien en dan is het gedaan met de pret. Weer 40 uur werken en 4 van de 5 dagen 8 uur beginnen.
Maar ben serie marathon aan het houden, heerlijk zo'n dagje niksen!
Zegt me beide niets en na googlen weet ik ook waarom. Niet mijn dingquote:Op zondag 10 juli 2011 00:15 schreef SP22 het volgende:
Rookie blue en vanmiddag begonnen met True Blood
Ik vind gooische vrouwen wel wat voor jequote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Marc H het volgende:
Ik moet binnenkort ook weer eens op zoek naar een leuke series.
Mijn Nasje heeft een uitbreiding gekregen, dus ik heb weer wat ruimte vrij
Iemand suggesties?
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:21 schreef Puala het volgende:
oh oh oh oh, hamburgers met korting - maar dan de valse (echt kneiter vals) versie net onder mn raam![]()
en Lie2Me?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:39 schreef Marc H het volgende:
Criminal minds volg ik al. The closer niet, trek daar nu even de eerste aflevering van een nieuwsgroep, The mentalist, gezien, niet mijn ding. Rookie blue zal ik eens naar kijken.
The Event is erg leuk! Net als FlashForward.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Marc H het volgende:
Ik moet binnenkort ook weer eens op zoek naar een leuke series.
Mijn Nasje heeft een uitbreiding gekregen, dus ik heb weer wat ruimte vrij
Iemand suggesties?
Geniaal reclamebureau zit daarachterquote:
Valt best mee toch?quote:
lekker toch.. ikke nog een uurtje langer..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef Timmos het volgende:
Hehe nee, ik heb fulltime liggen slapen tot uurtje of 11
11 maar? Toen lag ik er net 2,5 uur.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef Timmos het volgende:
Hehe nee, ik heb fulltime liggen slapen tot uurtje of 11
Ja, dat kan.. En nuquote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
11 maar? Toen lag ik er net 2,5 uur.
Ik moet ook weer eens serieus over backup gaan nadenken, met die nieuwe camera vult de boel zich 3 a 4 keer zo hard.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef Marc H het volgende:
Geeft wel aan hoe belangrijk een goede backup is. En laat nou net daarvoor de schijven uit mijn werkstation naar mijn nas verhuisd hebben.
Maar blij dat het weer werkt. Alleen traaaaaaaggggg.... Ik was gewend aan windows op 4 redelijk snelle harddisks tegelijk, en dan terug naar 1 oud 500 GB schijfje is afzien.
Maar die situatie is over een half uurtje verholpen. Zit nu 4 500GB harde schijven in te richten dat ze samen werken als een schijf, en daar komt windows op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Een zelfbouw gevalletje:quote:Op zondag 10 juli 2011 22:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens serieus over backup gaan nadenken, met die nieuwe camera vult de boel zich 3 a 4 keer zo hard.
Wat voor een NAS heb jij?
En is 't wat?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef SP22 het volgende:
Kan inmiddels Google+ op en ben daar wat aan het rondneuzen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Fitnessquote:
probeer terug te zwaaien maar krijg mijn poot niet ver genoeg omhoogquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
FitnessVorige week de hele week spierpijn aan de pectoralis, nu vnl biceps (die ik amper meer heb
)
Ik zie het eigenlijk nog steeds nietquote:Op maandag 11 juli 2011 01:15 schreef Isdatzo het volgende:
Lach maar, het werkt wel (goed kijken bij stapje 9):
[ afbeelding ]
Maar stiekem was 't wel even een vreemd gevoel om een koplampunit van 500 euro in de oven te schuiven.
Hij was klaar, maar voor hoelang?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:07 schreef SP22 het volgende:
Nog oproep gehad vannacht Timmos of was de pyromaan klaar?
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:10 schreef Merlijn het volgende:
ROFL. krijg net een 'speciaal kopje koffie voorgeschoteld'.
Ik speel mee en drink het leeg. "hmmm wat een heerlijke koffie"
[ afbeelding ]
Zegt Meg: net goed: ik heb er heel veel peper en zout in gedaan omdat je zo hard snurkte "
... voor?!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:35 schreef SP22 het volgende:
En toen zat je ineens in de wachtkamer van de huisarts...
Ah, nu zie ik het!quote:
Muggen-on-steriodsquote:
Jammer dat het selectief is ingekleurd.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:10 schreef Merlijn het volgende:
ROFL. krijg net een 'speciaal kopje koffie voorgeschoteld'.
Ik speel mee en drink het leeg. "hmmm wat een heerlijke koffie"
[ afbeelding ]
Zegt Meg: net goed: ik heb er heel veel peper en zout in gedaan omdat je zo hard snurkte "
Sorry, ik snap je niet....quote:Op maandag 11 juli 2011 13:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jammer dat het selectief is ingekleurd.
Ontstekingsremmers gekregen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
Dat ligt waarschijnlijk aan jouw manier van instellenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef Merlijn het volgende:
Waarom focussed mijn lens nou nooit waar IK het wil ....
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef SP22 het volgende:
corticosteroiden..
Het nare is dat ik donderdag in jurk moet vanwege mn diploma uitreiking.
Het ziet er zo uitk zie m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Ja via mijn homepage kun je op mijn facebook...quote:
Euhm, best. Wellicht dat ik dan ook weer een keer wat met mijn camera ga doen. Hij ligt nu zo zielig in de hoek te verstoffen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:16 schreef Merlijn het volgende:
Uiteraard. Misschien moet je het me maar leren dan
Zelf je focuspunt kiezen, is nie zo moeilijk niequote:Op maandag 11 juli 2011 15:16 schreef Merlijn het volgende:
Uiteraard. Misschien moet je het me maar leren dan
Goed. We spreken wel wat af binnenkort.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, best. Wellicht dat ik dan ook weer een keer wat met mijn camera ga doen. Hij ligt nu zo zielig in de hoek te verstoffen.
Weetik, maar toch wilt het nietquote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zelf je focuspunt kiezen, is nie zo moeilijk nie
Ik weet het. Mea Culpa.quote:
Naar de amsterdamse waterleiding duinen, voor een avondsessiequote:
meeting?quote:
Ja 27 augustusquote:Op maandag 11 juli 2011 17:11 schreef Marc H het volgende:
[..]
meeting?
Wordt wel weer eens tijd voor een fot meet
Nee, ik kijk tv en denk na over CF kaartjes.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef bart13 het volgende:
Iemand anders nog lekker bezig met fotografie atm? http://yfrog.com/kf1mlitj
Welkomquote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef XL het volgende:
Ik word ook lid van de club van ruige camera bezitters,
Hoe ga je hem passen als je via internet besteld?quote:heb vandaag een bijna-dSLR gekocht. Namelijk een Sony Alpha SLT-A55, zoek nu nog een tas om hem te transporteren. Uiteraard twijfel ik hierover nog, omdat ik zo iemand ben die online besteld moet ik ook nog wachten op de levering voor ik hem in tassen/hoezen kan passen.
In een SC ben je eigenlijk altijd OTquote:Mag ik in deze slowchat eigenlijk on topic zijn?
Beweer je dat wij geen kunde hebben in dit topic?quote:of zit hier alleen gezelligheid, geen kunde en moet ik een topic openen.
Geen idee. Loop naar een fotozaak en hou ze vast. Dan weet je ook hoe het is om je camera er in/uit te halen, of je er nog een broodje in kan/wilt doen enzovoorts.quote:De vraag is eigenlijk heel simpel en lost zichzelf op als ik ga passen... maar ik wil het toch al weten. Wat zou mijn maat moeten zijn als ik bijvoorbeeld kijk naar een
Crumpler Banana Hammock
[ afbeelding ]
M of S
en bij
Crumpler Jimmy Bo
[ afbeelding ]
300 of 400?
Ivm een dslr zal hij wel klein zijn jaquote:Ik weet dat de body van mijn camera erg klein is. Zeker vergelijkbaar met instap-dSLR (die voor de S Banana Hammock en de 300 Jimmy Bo als maatstaf opgegeven word, ze zeggen instap-dSLR met kleine zoomlens) maar ik vind het sony kit-opjectief vrij fors
Heb nog genoeg te bewerken, ben er even klaar meequote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef bart13 het volgende:
Iemand anders nog lekker bezig met fotografie atm? http://yfrog.com/kf1mlitj
Camera heb ik via internet besteld, vervolgens neem ik hem mee naar winkels om een real life een tas te gaan kopen. Via internet kan ik misschien 5 euro op een tasje sparen en kan ik slecht/niet passen. Dat is me het prijsverschil niet waard, op een camera is het verschil voor mij (woonachtig in Duitsland) veel groter (100 tot 150 euro ten opzichte van bestellen in NL). Dan vind ik het wel de moeite waard, ben wel van tevoren maanden in de weer geweest met vergelijken, vasthouden etc.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk tv en denk na over CF kaartjes.
[..]
Welkom
[..]
Hoe ga je hem passen als je via internet besteld?
[..]
In een SC ben je eigenlijk altijd OTEn anders kan je in de "stel hier je vraag aan een expert" reeks terecht. Als je een vraag hebt natuurlijk.
[..]
Beweer je dat wij geen kunde hebben in dit topic?
[..]
Geen idee. Loop naar een fotozaak en hou ze vast. Dan weet je ook hoe het is om je camera er in/uit te halen, of je er nog een broodje in kan/wilt doen enzovoorts.
[..]
Ivm een dslr zal hij wel klein zijn ja
Ennuh. Iemand bekend met transcend kaartjes? Ik kan een 16 gb 400x kaart voor hetzelfde geld halen als een 200x van sandisk. Is dat de moeite waard?
Ik heb nu 2 sandisks. Dus voor het mooie is nog 1 wel zo mooiquote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef XL het volgende:
[..]
Camera heb ik via internet besteld, vervolgens neem ik hem mee naar winkels om een real life een tas te gaan kopen. Via internet kan ik misschien 5 euro op een tasje sparen en kan ik slecht/niet passen. Dat is me het prijsverschil niet waard, op een camera is het verschil voor mij (woonachtig in Duitsland) veel groter (100 tot 150 euro ten opzichte van bestellen in NL). Dan vind ik het wel de moeite waard, ben wel van tevoren maanden in de weer geweest met vergelijken, vasthouden etc.
Die transcend kaart heb ik ook gekocht, wel via internet. Op de Duitse Amazon krijgt hij goede recensies en zijn ook verschillende afbeeldingen met meetprestaties te vinden. Die kaart komt er gewoon goed uit. Heb 16 gig gekocht (SDHC 10) voor 17 euro.
Beoordeel de foto van je voorganger #43quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef bart13 het volgende:
ik heb 1 foto van een paddestoel 2x een paard 1 keer een appel en 1 bloemetje, moeten die in aparte daarvoor gemaakte topics of in het topci van foto's die je zelf mooi vind.
Ik ben uit op zoveel mogelijk commentaar omdat ik leergierig ben.
Fitness en misschien naar de animatiefilm Arriettyquote:
Paspoortenchase. Echt, niets zo inefficiënt als paspoorten aanvragen. De aanvraag voor mijn dochter ligt erquote:
Zo even de stad in en verder niks.. Wordt ook geen weer voor leuke dingen, de komende 48 uur kans oo 40 tot 80mm regen, op sommige plaatsen vanavond zelfs al 50mm mogelijk.. Morgen ook regen en temperatureb van rond de 14/15 graden..quote:
Ja spierpijn in andere spiergroepenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Puala het volgende:
Klinkt spannend sp22![]()
Doodkapje, spierpijn kweken dus? Of ben je er nog niet vanaf?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
Zo.. vandaag maar even die engelse plaat er weer op gehangen en een klein rondje gedaan.
De eerste kneedown op de R1 is alweer een feit![]()
.
Dat is wel een erg mooie prijs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hier druppelt het.
Net wel even nieuwe bergschoenen voor 20 euro gekocht. De verkoper had al nieuwe gekocht terwijl hij nog een nieuw paar had. Prima
Morgen ook veel regen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Beter regent het morgen ook.. dan kan ik niet op de motor. En da's wel zo verstandig.
Niet lang meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef SP22 het volgende:
Hahaha.. regen als zelfbescherming..
Tis hier in het hoge noorden nog rustig.
Dat dacht ik ook. Ik ga 3 weken op vakantie, 1 euro per dagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is wel een erg mooie prijs.
[..]
Morgen ook veel regen.
[..]
Niet lang meer.
Bereid je maar voor.... kansloze actie bij voorbaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha. Ik heb mij aangemeld op relatie planet.nl Komt denk ik door het zwoele weer.![]()
Wat als eerste opvalt zijn nogal wat wijffie's met hele lijsten met eisen. Die kunnen direct mijn anus kussen iig.
Vertel ze dat ook even, lijkt me prima vermaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha. Ik heb mij aangemeld op relatie planet.nl Komt denk ik door het zwoele weer.![]()
Wat als eerste opvalt zijn nogal wat wijffie's met hele lijsten met eisen. Die kunnen direct mijn anus kussen iig.
Ervaring mee ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bereid je maar voor.... kansloze actie bij voorbaat
Nuh. Wil het wel netjes houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vertel ze dat ook even, lijkt me prima vermaak.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ervaring mee ja?
[..]
Nuh. Wil het wel netjes houden.
Dat wordt leuk wanneer het er weer uit moet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef Doodkapje het volgende:
Kut, volgens mij heb ik iets teveel sambal op
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef Doodkapje het volgende:
Kut, volgens mij heb ik iets teveel sambal op
Veel poepplezier inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wordt leuk wanneer het er weer uit moet.
Ik kom wijffie's tegen met hele lijsten aan eisen terwijl ze een hoofd hebben als een insect. Wat denken die op ze een moment als zij dat typen vraag ik mij dan af.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoewel, jij hebt lang haar volgens mij.... Dat verandert de zaak veelal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |