Niks mis met je imago....quote:
Bedoel je deze? Die is van mij nl...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Merlijn het volgende:
Wiebel! Bij die roltrap foto heb je aangegeven dat je daar een stelletje zag en die weg hebt gepoetst met 20 stops. Ik vraag me al een hele tijd af wat je nou daarmee bedoelde....
Vergeef me.... het is vrijdag en ik probeer te multitaskenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Die is van mij nl...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:15 schreef Merlijn het volgende:
WiebelDoodkapje!! Bij die roltrap foto heb je aangegeven dat je daar een stelletje zag en die weg hebt gepoetst met 20 stops. Ik vraag me al een hele tijd af wat je nou daarmee bedoelde....
Principe is simpel... alles wat beweegt is onderbelicht en wordt onderbelicht... maar omdat je zulke lange sluitertijden hanteert worden deze gaten weer opgevuld door statische objecten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Kijk! DAT wilde ik dus al een week wetennooit geweten dat je dat op die manier kunt doen.
Haha. Ik dacht al!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vergeef me.... het is vrijdag en ik probeer te multitasken
[..]
110 euro oid toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze week is zo snel gegaan vanwege de drukte. Ik had vandaag echt het idee dat het pas woensdag was ofzo.
En een ND filter staat ook nog op mijn verlanglijstje. Vind ze alleen een beetje duur voor een filter. Kom op zeg.
Ik ook. Maar het is wel tof.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja. Vind ik veel geld voor zo een klein simpel iets.
Ik was deze aan het luisteren. Vind ik zo lekker en energiek. En Spike kan gewoon echt zingen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wie heeft er nog een goed "luid het weekend in" nummer?
Jacqueline Govaert vind ik goed. Kan echt verschrikkelijk en de rest ken ik niet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Puala het volgende:
Helaas geen tips hier Kano.
Ik heb vanavond weer een slaapkamer-concert (aka, meegenieten van Rijnweek @ bed). Het programma bestaat uit:
Jacqueline Govaert
Ray Klaassen
Rene Schuman & Angel-Eye
Alides Hidding (time bandits)
Kane
Spikequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was deze aan het luisteren. Vind ik zo lekker en energiek. En Spike kan gewoon echt zingen!
Vind ik altijd irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Puala het volgende:
Helaas geen tips hier Kano.
Ik heb vanavond weer een slaapkamer-concert (aka, meegenieten van Rijnweek @ bed). Het programma bestaat uit:
Jacqueline Govaert
Ray Klaassen
Rene Schuman & Angel-Eye
Alides Hidding (time bandits)
Kane
Dit is toch geen Di-rect? Ik hou totaal niet van Di-rect. Dit is een nieuwe project van hemzelf. Echt totaal ander soort muziek dan Di-rect. Dat album is echt snoeihard.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SpikeDi-rect
__
Ik had meer van ej verwacht.
Jacqueline is toch inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert vind ik goed. Kan echt verschrikkelijk en de rest ken ik niet eerlijk gezegd.
Als je het loepzuiver kan beluisteren is het wel tof en dat is hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik altijd irritant.van die dreunen door je slaapkamer zonder hoge tonen/zang
Ik geef het een kans. danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit is toch geen Di-rect? Ik hou totaal niet van Di-rect. Dit is een nieuwe project van hemzelf. Echt totaal ander soort muziek dan Di-rect. Dat album is echt snoeihard.
quote:
Hehe goed nummer zeker maar niet echt om het weekend in te knallen iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
Toch maar deze:
Wel een goed nummer, alleen niet voor nu.
Zoveel heb ik ook voor mijn Ray Ban's betaald... verdient mijn lens ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja. Vind ik veel geld voor zo een klein simpel iets.
Uhu uhuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef taxibabe het volgende:
Timmos! Je foto van de shelfcloud was net bij rtl4 weerbericht!
Specs willen we wetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Ynske het volgende:
k heb een nieuwe pc
en ben er echt happy mee![]()
![]()
euh rechthoekigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef freud het volgende:
[..]
Specs willen we weten. Werkt ineens lekkerderderder dan he?1 Gefeli!
Oma en oudtante opzoeken. Bieren met mijn neef. Shoppen... chillen... the usualquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |