Dat sowieso.quote:
Paupervoer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef eriksd het volgende:
Ik heb wel mijn tong verbrand aan een bitterbal en dat voel ik nu pas.
Risico van het vak zullen we maar zeggen.
quote:
Wanneer ga jij nou eens btw afdragen meneertjequote:
Als Koos meegaat eten we zalmhapjes, garnaaltjes en heerlijke kaasjes in combinatie met een heerlijk glas droge witte wijn.quote:
Wat een wijvenvoedsel zegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Koos meegaat eten we zalmhapjes, garnaaltjes en heerlijke kaasjes in combinatie met een heerlijk glas droge witte wijn.
Leven op het randje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een wijvenvoedsel zeg
Beide heren hadden gister rond 4 uur een flesje de man soldaat gemaakt.
Goed bezig. En nee, dat is geen wijvenvoer, maar schnabbels van de elite.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen leeftijdsgenoten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga eens iets nuttigs doen
Oude vrienden opbellen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens btw afdragen meneertje
Dan is het goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
. Dat doe ik al. En vraag het ook weer terug
Volgens mij hebben we ook wel een fles jenever er door gejaagd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe een broodje Unox naar binnen gestampt.
Een waarlijk troebele mededeling.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef Monolith het volgende:
Ik hoor net dat ik een affaire heb met een collegaatje.
Hoezo? Mensen de mond snoeren en censureren hoort toch bij een beetje degelijke partij die voor de vrijheid staat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, Martin Bosma schijnt de IKON de mond te willen snoeren, omdat deze omroep te kritisch is over de PVV.
Het schijnt dat de helft van mijn collega's denk dat wij een affaire hebben. Blijkbaar mag je in het liberale Nederland nog steeds niet gewoon als man en vrouw gezellig wat gaan drinken na werktijd zonder bijbedoelingen.quote:
Precies, vrijheid om te censureren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo? Mensen de mond snoeren en censureren hoort toch bij een beetje degelijke partij die voor de vrijheid staat?
Heeft u dan waarlijk geen bijbedoelingen, mijn beste?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het schijnt dat de helft van mijn collega's denk dat wij een affaire hebben. Blijkbaar mag je in het liberale Nederland nog steeds niet gewoon als man en vrouw gezellig wat gaan drinken na werktijd zonder bijbedoelingen.
Zolang ik een relatie heb niet nee. Daar ben ik dan wel weer vrij conservatief in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heeft u dan waarlijk geen bijbedoelingen, mijn beste?
Zolang er maar niet een of andere kortzichtige moraalridder collega van je leugens gaat verspreiden aan je huidige vriendin.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang ik een relatie heb niet nee. Daar ben ik dan wel weer vrij conservatief in.
Mijn eigen ervaring is wat afwijkend; wellicht is het gerelateerd aan de soort organisatie en de prevalente seksuele ratio's.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het schijnt dat de helft van mijn collega's denk dat wij een affaire hebben. Blijkbaar mag je in het liberale Nederland nog steeds niet gewoon als man en vrouw gezellig wat gaan drinken na werktijd zonder bijbedoelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |