Tja, jouw "kritiek" komt neer op "nuhuh niet waar", slechts verpakt in dure woordjes omdat je je gimmick wel vol moet houden.quote:
Uiteraard, maar dat laat het gebrek aan validiteit van de genoemde bewering onverlet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, jouw "kritiek" komt neer op "nuhuh niet waar", slechts verpakt in dure woordjes omdat je je gimmick wel vol moet houden.
Ik zou stellen dat Nederland, toch tenminste ten opzichte van veel vergelijkbare landen, een zeer open en tolerante cultuur kent, zelfs als men het anti-immigratiediscours van de afgelopen jaren daarbij incalculeert.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
Feit is in ieder geval wel dat er een irritant sfeertje hangt in Nederland.
Hoe kan een volk edel zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een genot is het ook om naar Albaanse volksmuziek te luisteren, het maakt je trots om de moedige strijd te ervaren die Albanie tot de trotse en grootse natie heeft gemaakt die het vandaag de dag is.
Albanen zijn het edelste volk van Europa.
Daar haakt het huidige kabinet helaas ook af. Wel ironisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
"Ik sprak laatst met een intellectueel"
Daar haakte ik af.
Bij het aan de lippen hangen van een anonieme intellectueel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar haakt het huidige kabinet helaas ook af. Wel ironisch.
Wellicht, maar een vergelijking maken met andere landen is in deze niet voldoende. Ik ontken niet dat wij een betrekkelijk open en tolerante samenleving bezitten. Echter, we lijken in een neerwaartse spiraal te zijn terechtgekomen. Lees de reacties op nieuwswebsites, hoor het gemopper op straat en in de kroeg. Het is het type sfeertje waar ik mijn bedenkingen bij heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou stellen dat Nederland, toch tenminste ten opzichte van veel vergelijkbare landen, een zeer open en tolerante cultuur kent, zelfs als men het anti-immigratiediscours van de afgelopen jaren daarbij incalculeert.
Probleem met het huidige kabinet is dat het bestaat uit een clubje boekhouders. Bezuinigen is het uitgangspunt, niet de mensen. Dus als een pgb ten dele wordt omgehakt, dan is daar geen centje maatwerk aan te pas gekomen. Men klampt zich vast aan een bedrag en roept vervolgens dat het allemaal wel goed komt met die pgb-gebruikers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij het aan de lippen hangen van een anonieme intellectueel?
We zullen het zien he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem met het huidige kabinet is dat het bestaat uit een clubje boekhouders. Bezuinigen is het uitgangspunt, niet de mensen. Dus als een pgb ten dele wordt omgehakt, dan is daar geen centje maatwerk aan te pas gekomen. Men klampt zich vast aan een bedrag en roept vervolgens dat het allemaal wel goed komt met die pgb-gebruikers.
Nee, dat het niet bepaalt getuigt van hoogstaand denkwerk. Niet dat ik mezelf zie als intellectueel of iets.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij het aan de lippen hangen van een anonieme intellectueel?
Ja, en dat is dus niet de bedoeling. Je moet gaan maatregelen doorvoeren en vervolgens roepen: en nu kijken hoe het uitpakt. Nu besef ik mij terdege dat je niet alles kunt voorspellen, maar er moet een aardige inschatting gemaakt kunnen worden.quote:
Herstel 5 tot 17% meer zelfmoorden, geen verdubbeling. zie EU crisis gevolg : 5 tot 17% meer zelfmoordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:54 schreef fokthesystem het volgende:
Aantal zelfmoorden in EU meer dan verdubbeld, door de crisis aldus een kranten artikel.
Mon dieu, comme vous êtes stupide.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Herstel 5 tot 17% meer zelfmoorden, geen verdubbeling. zie EU crisis gevolg : 5 tot 17% meer zelfmoorden
Dan nog is het apart, want x TOT xx.... een deel is dus gewoon door anderen gepleegde moord, maar men kan dat niet hard maken of zo?
bal , kaats.quote:
Ben het helemaal met je eens, ondanks dat onze oplossingen mijlenver uit elkaar liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem met het huidige kabinet is dat het bestaat uit een clubje boekhouders. Bezuinigen is het uitgangspunt, niet de mensen. Dus als een pgb ten dele wordt omgehakt, dan is daar geen centje maatwerk aan te pas gekomen. Men klampt zich vast aan een bedrag en roept vervolgens dat het allemaal wel goed komt met die pgb-gebruikers.
Metingen gaan zonder uitzondering gepaard met onzekerheid; het is dwaas om een exacte benadering te verwachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
bal , kaats.
we mogen toch niet hopen dat men nu al 5 A 17 procent als marge gaat goedkeuren in berichten aangaande (zelf-)moord hè....
Een zeer correcte metafoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, ondanks dat onze oplossingen mijlenver uit elkaar liggen.
Dit kabinet runt een fabriek en besluit al het personeel eruit te gooien. Dat presenteert men op de aandeelhoudersvergadering als een geniale bezuiniging, echter verzwijgt men ddat in de toekomnst geen omzet meer gedraaid kan worden en de problemen alleen maar groter worden.
Op deze manier regeert het kabinet en iedereen klapt ervoor.
Heb je ze weleens geroken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een genot is het ook om naar Albaanse volksmuziek te luisteren, het maakt je trots om de moedige strijd te ervaren die Albanie tot de trotse en grootse natie heeft gemaakt die het vandaag de dag is.
Het is NIPO niet, dit is optellen van gegevens, althans dat hoop ik, want ik moet nu toch wel even terugdenken aan al die staatshoofden en lands/EU bobo's die mediums e.d. om advies vragen...quote:
Bij een telling, zeg verkiezingen, met miljoenen mensen, komt men tot op de laatste 100 a 1000 stemmers twijfel (usa uitslagen) soms.quote:gaan zonder uitzondering gepaard met onzekerheid; het is dwaas om een exacte benadering te verwachten.
En ZO kan men er mee wegkomen :quote:
En waar komen die gegevens vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is NIPO niet, dit is optellen van gegevens, althans dat hoop ik, want ik moet nu toch wel even terugdenken aan al die staatshoofden en lands/EU bobo's die mediums e.d. om advies vragen...
U schrijft in onbegrijpelijke zinnen.quote:Bij een telling, zeg verkiezingen, met miljoenen mensen, komt men tot op de laatste 100 a 1000 stemmers twijfel (usa uitslagen) soms.
Dus nee dit accepteer ik niet als een valide mogelijke uitleg.
Hoewel de uiteindelijke totale stijging weer niets van doen heeft met of men nu zelfmoord' op de 12e verjaardag, of met 67.
Echter dan is het ook nog steeds een slecht artikel/onderzoek m.i.
Het gaat over de EU landen, men drukt uit in percentage.
Een gemiddelde van meer zelfdodingen in bijv. 10 of 5 a 17 landen, blijft een gemiddelde.
Meer dan 3 x de marge (tussen hoogste en laagste GOK, want zo noem ik het nu inmiddels dus wel...) is nogal wat met zulke serieuze zaken als zelfdodingen op steeds grotere schaal.
Ik neem er geen genoegen mee en laat de x TOT xx info in deze dus varen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:30 schreef Reya het volgende:
En waar komen die gegevens vandaan?
U schrijft in onbegrijpelijke zinnen.
Heb zojuist een pro-markt ding aanvaard.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef Friek_ het volgende:
Volgens NationStates is mijn land meer pro-marktwerking dan die van onze Erik.
Ah wel nee, tunnelvisie, 1 minded way of looking.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Reya het volgende:
Ik zou Logik der Forschung eens lezen. Als een voorzichtig begin, zeg maar.
Het was een geslaagde avond.quote:
We kregen een en ander mee van Erik. Hoewel ik er nog niet over uit ben of hij ons in de maling zat te nemen.quote:
Ja hij zat achter m'n rug om verslag te doen lees ik nu terug. Genant.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We kregen een en ander mee van Erik. Hoewel ik er nog niet over uit ben of hij ons in de maling zat te nemen.
Lekker voor Erik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hij zat achter m'n rug om verslag te doen lees ik nu terug. Genant.![]()
Maar nee hij was waarheidsgetrouw.
Nou en, hij kon dames kijken.quote:
Hij hield voornamelijk jullie in de gaten, zo leek het.quote:
Het was dan ook een plezante ober om naar te kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij hield voornamelijk jullie in de gaten, zo leek het.
Jij was toch Anti-Kosovo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |