Dat ze niet sporen ben ik geheel met je eens, maar het zijn er wellicht toch best een flink aantal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het artikel kan wel kloppen daar niet van. Maar het is zeker geen trend(zie funda of jaap). Als verkoper ben je toch ook niet gek als je graag van je huis af wilt. Als de verkoper weer iets nieuws koopt vangt hij ook het voordeel. Mensen die denken weer hun prijs te verhogen als hun huis al 1 jaar(of langer) te koop staat die sporen niet.
Weer dat artikel van 1 makelaar die graag bekend wil worden.... Funda linkjes graag... In grote aantallen he....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat ze niet sporen ben ik geheel met je eens, maar het zijn er wellicht toch best een flink aantal.
'Prijs huis hoger door lagere belasting'
Lijkt me prettig als jij het dan ook nog onder de knie gaat krijgen...quote:
Ja dat is lucht. Een mooie peptalk om mensen zenuwachtig te maken. Heb ooit op school een directeur meegemaakt die alle klassen langskwam en ons vertelde dat er nog maar enkele kaartjes te koop waren voor de toneelvoorstelling georganiseerd door de school en dus snel moesten beslissen voordat de zooi uitverkocht was. 2 dagen later komt hij teleurgesteld alle klassen rond met een scheldpartij van ongekende orde. Hij vond het schandalig dat er maar enkele kaarten verkocht waren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat ze niet sporen ben ik geheel met je eens, maar het zijn er wellicht toch best een flink aantal.
'Prijs huis hoger door lagere belasting'
Dit is niet 1 van je vlagen Gert Hquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me prettig als jij het dan ook nog onder de knie gaat krijgen...
En dan met name het lezen van een volledige post...
Dat is een klassieke methode van verkopen, toneel is wat mij betreft ook overschat als vorm van kunst maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ja dat is lucht. Een mooie peptalk om mensen zenuwachtig te maken. Heb ooit op school een directeur meegemaakt die alle klassen langskwam en ons vertelde dat er nog maar enkele kaartjes te koop waren voor de toneelvoorstelling georganiseerd door de school en dus snel moesten beslissen voordat de zooi uitverkocht was. 2 dagen later komt hij teleurgesteld alle klassen rond met een scheldpartij van ongekende orde. Hij vond het schandalig dat er maar enkele kaarten verkocht waren.
Mijn username dient als detectie voor mensen die een gebrek aan argumenten hebben.. Die vallen bij gebrek aan beter daarop terug. Maar dat wist je natuurlijk ook al he?quote:
Dat staat in de eerste paragraaf van je dossier bij de Hypotheker waarde GH.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mijn username dient als detectie voor mensen die een gebrek aan argumenten hebben.. Die vallen bij gebrek aan beter daarop terug. Maar dat wist je natuurlijk ook al he?
Met een jaar of vijf wellicht, en dan in lijn met de inflatie...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Cherna het volgende:
Je moet niet zenuwachtig worden. De prijzen zullen heus wel weer gaan stijgen. Maar dan moet je zeker niet aan de korte termijn denken. Ze dalen eerder nog en uiteindelijk krijg je stabilisatie en daarna weer een stijging. Het punt is alleen de stabilisatie wanneer die bereikt is dat blijft een gok. Dan rest de vraag naar jezelf toe. Wat doe ik.
Mja. Beetje jammer dat je op dit niveau wenst te discussiėren. Ik heb hier geen zin in. Kun je me over een paar jaar een mailtje sturen als je in staat bent volwassen tegen de zaken aan te kijken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat staat in de eerste paragraaf van je dossier bij de Hypotheker waarde GH.
Fax je mij na het afsluiten van een cursus humor en een seminar over de beginselen van de economie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mja. Beetje jammer dat je op dit niveau wenst te discussiėren. Ik heb hier geen zin in. Kun je me over een paar jaar een mailtje sturen als je in staat bent volwassen tegen de zaken aan te kijken?
Tot je leert lezen: Huizenmarkttopic #152: In de ban van de huizenmarktquote:
Lees dit eerst even: Huizenmarkttopic #152: In de ban van de huizenmarktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tot je leert lezen: Huizenmarkttopic #152: In de ban van de huizenmarkt
Je bedoelt natuurlijk met zoveel belastingontduikers? Wij hebben in NL commentaar op de Grieken, in Griekenland is belastingontduiking niet geinstitutionaliseerd zoals in Nederland, voor de rest is er niet zo gek veel verschil te bekennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef HansvD het volgende:
[..]
Dat krijg je met zoveel huizenbezitters.
quote:
tja iemand moet de korting op de overdrachtsbelasting betalen. Hoeveel hypotheek kan je eigenlijk krijgen met 43000 euro?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Gaat dus ook gelden voor zittende huurders, en niet alleen voor nieuwe huurders.
Zolang jij je woning gebruikt om te wonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Devv het volgende:
Is het in zijn algemeenheid eigenlijk een goede tijd om te kopen? Ik heb namelijk net een nieuwbouw woning gekocht.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:59 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Zolang jij je woning gebruikt om te wonen.
ik neem aan dat jij lekker en gelukkig in jouw woning wil vertoeven? Daar gaat het om! Ga jij je woning gebruiken als een speculatieobject dan heb je nu een mindere tijd. Maar zolang jij alles gewoon kan betalen en niet adhoc hoeft te verhuizen dan is er niets aan de hand.quote:
Kom maar op.... de huizenprijzen zullen nog jaren blijven dalenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Gaat dus ook gelden voor zittende huurders, en niet alleen voor nieuwe huurders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |