Ik heb Vettel nog niet genoeg succesvol zien verdedigen om te kunnen zeggen dat Alonso daar moeite mee gaat hebben. Ik denk dat Alonso - indien ook maar een beetje sneller - er binnen twee ronden voorbij is.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:15 schreef Temlin het volgende:
Webbers is vaak erg makkelijk te passeren, daar heeft Alonso geen moeite mee. Met Vettel wel.
Licht bewolkt en 20 graden. Geen regen iig.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:36 schreef Schunckelstar het volgende:
wat zijn eigenlijk de weersverwachtingen voor de race?
Oftewel: dit gaat nog heel lang durenquote:Teams en FIA bereiken geen akkoord over verbod blown diffuser
De hele rel rondom de off-throttle blown diffusers is nog altijd niet voorbij. Vanochtend hadden de twaalf Formule 1-teams een bespreking bij de FIA en daarin zou worden voorgesteld om het hele verbod op het gebruik van de geblazen diffusers uit te stellen tot volgend jaar. Er is echter geen akkoord bereikt.
Zo meer.
Gepubliceerd op 10 juli 2011 12:33
Jynxed it...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Licht bewolkt en 20 graden. Geen regen iig.
twitter:OfficialLRGP twitterde op zondag 10-07-2011 om 12:51:50And from those clouds, drops of rain are falling lightly at the moment reageer retweet
ik lees juist dat er wel een kans is op regenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Wel, kans op regen en buien is groot.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
quote:f1fanatic_co_uk F1 Fanatic
Light rain falling at Silverstone, more showers in the vicinity.
Ja, erg jammer, ik zie ook veel liever voor de zoveelste keer een Red Bull met 2 vingers in de neus winnen, dan dat ik een spectaculaire regenrace zie waarin van alles kan gebeuren.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, erg jammer, ik zie ook veel liever voor de zoveelste keer een Red Bull met 2 vingers in de neus winnen, dan dat ik een spectaculaire regenrace zie waarin van alles kan gebeuren.
Zou wel leuk zijn als Vettel zijn hersens raakt ermee.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, erg jammer, ik zie ook veel liever voor de zoveelste keer een Red Bull met 2 vingers in de neus winnen, dan dat ik een spectaculaire regenrace zie waarin van alles kan gebeuren.
Ah, aan de bijtende bitterheid te zien is men McLaren fan?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
nou nou, wat een haatquote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als Vettel zijn hersens raakt ermee.
Vorig seizoen had ik nog niks tegen hem, maar het is wel genoeg met bijna 100 punten voorsprong, gaat ie zo door zijn we voor Korea al klaar man.quote:
BBC.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef Eenskijken het volgende:
kijkt iedereen naar de bbc of naar rtl 7?
BBC offcoursequote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef Stiggie het volgende:
bbc is al begonnen dus nu bbc.... straks grotendeels ook en af en toe zappen
BBC want gratis ijsjesquote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef Eenskijken het volgende:
BBC. Gratis ijs ftwquote:
Vorig seizoen begon 'ie ook arrogant te worden. Hij en Alonso zijn de twee coureurs die ik echt helemaal niet mag.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Vorig seizoen had ik nog niks tegen hem, maar het is wel genoeg met bijna 100 punten voorsprong, gaat ie zo door zijn we voor Korea al klaar man.
"............"quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Do you have a girlfriend? Is she wearing a helmet as well?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |