Nee, wat men zegt is dat men een politieke unie wilt hebben. Geen samensmelting met Nederland. Dat hoorde je die voorman zelf ook zeggen in dat filmpjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en geloof me er zijn er genoeg die het wel willen.
NVA is de grootste partij daar in Vlaanderen en zijn er zelf ook voorstander van

Goed, dat is de praktische kant van het verhaal. Echter de Vlaming zelf wil geen Nederlands onderdaan worden. Zij willen als onafhankelijke natie verder gaan, zonder dat blok aan de been van de Walen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef Pumatje het volgende:
komt op hetzelfde neer.
Daarnaast is een onafhankelijk Vlaanderen straks in een groot Europa alleen maar nadelig omdat ze te klein zijn om hun te belangen te gaan verdedigen. Iedereen is dit alweer vergeten, maar er is ooit een referendum gehouden in NL over de europeesche grondwet, waarin stemmen werden toegedeeld aan land oppervlakte , en niet aan inwoner aantallen.
Vlaanden met 1 achtste grootte van NL zou gewoon monddood worden gemaakt, stel het voegt zich bij Nederland hebben zij en wij een grotere stem in de EU met 22 miljoen inwoners.

jammer van die Franse Inmening.
 jammer van die Franse Inmening. 

.... hij zal zich wel thuisvoelen met al die aantallen mariniers die daar de ECO proberen...
 .... hij zal zich wel thuisvoelen met al die aantallen mariniers die daar de ECO proberen...  hij gaat toch niet gezien eerdere uitspraken!
  hij gaat toch niet gezien eerdere uitspraken!  

Koning Willem 1 is Koning!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef Pumatje het volgende:
dan zal het op politiek niveau wel als eenheid gezien moeten worden en dat betekend in principe annexatie. onder de vorm van een soort Protectoraat Vlaanderen.
Zoiets als Koning Willem 1 had destijds met Luxemburg..
10daagse veldtocht prima, daar ben ik altijd voor in.
vind het nog altijd mooi om te lezen hoe die is verlopenjammer van die Franse Inmening.
haha, en de leukste grap heb ik vandaag gemaakt
Vriendin van me moest op voor Rijbewijsch.. toen zei ik dat ze wel moest opletten, want als je na 6 keer nog niet bent geslaagd krijgt ze een witte kentekenplaat met Rode letters..

snapte hem natuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien die kut Fransozen zich niet hadden bemoeid had België helemaal nooit bestaan.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.

En met hen een triumph tocht door de Brusselse stratenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Pumatje het volgende:
correct...
binnen enkele dagen hadden wij de driekleur alweer in elke stad in België hangen hoor..
Frankrijk gooide roet in het eten.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow hai!Er was eens....

quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
BURP!Aan de Jillz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow hai!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.

Ow.. Ik heb hem in 3.30 gehaaldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Esses het volgende:
Ik kreeg van iemand de vraag hoeveel tijd je had voor die politie sporttest (mickey mouse test). Ik vraag het dus aan jou :p

Maar mannen mogen er uiterlijk 3.20 minuten over doen.quote:

Bron?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef m.k het volgende:
Rave, jij zei toch dat je een keer een poging bij het KCT ging wagen? Ook niet meer?

Nou, ik vond het zeer heftig. Als je niet hardloopt of überhaupt aan sport doet, haal je de test simpelweg gewoon niet.quote:

Ach, jouw grote vriend Marco is er ook eentje..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef rubje het volgende:
@mk.
Ravel_NL bij het KCT.... hij zal zich wel thuisvoelen met al die aantallen mariniers die daar de ECO proberen...
hij gaat toch niet gezien eerdere uitspraken!

maar beter pakt hij die kast gewoon door er met z'n linker hand op te steunen, rechtervoet er op, linkerbeen er onderlangs en dan doorlopen. Kost weer wat minder energie
 maar beter pakt hij die kast gewoon door er met z'n linker hand op te steunen, rechtervoet er op, linkerbeen er onderlangs en dan doorlopen. Kost weer wat minder energie 

Kattenbak aan het verschonen, hoe dat zo?quote:

Hier!quote:

Klopt, deed ik ook. Ik heb toen een keer mogen oefenen en kreeg toen de kans om zelf trucjes te ontwikkelen. Stom, maar je doet het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef hcwp het volgende:
Haha, nicemaar beter pakt hij die kast gewoon door er met z'n linker hand op te steunen, rechtervoet er op, linkerbeen er onderlangs en dan doorlopen. Kost weer wat minder energie
En die nieuwe camo is butt ugly.
 .
.  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |