Niet, maar houd gewoon niet van schakelen... dat kan toch? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, ik snap dat niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan je rechter hand 10 cm naar rechts verplaatsen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
Automaatrijer present!
Blijven jullie lekker slippende koppeling rijden in de file, pappie rekt zich nog eens uit..
Ze is aan het "multi-tasken" vrees ik, dat kunnen vrouwen heel goed, ook tijdens autorijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan je rechter hand 10 cm naar rechts verplaatsen?
Biertje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
Automaatrijer present!
Blijven jullie lekker slippende koppeling rijden in de file, pappie rekt zich nog eens uit..
Ik kan heul goed multitasken jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze is aan het "multi-tasken" vrees ik, dat kunnen vrouwen heel goed, ook tijdens autorijden
Dacht dat ik de enige was, goedzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
Automaatrijer present!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
Bewaar ik voor straks, moet nog rijden.
kiekmeverantwoordbezigzijn
uhmmm, lippenstift aanbrengen tijdens rijden, steeds in spiegeltje je tronie bekijken of mascara wel goed zit, ff een tweet sturen tijdens autorijden, peuk roken tijdens autorijden (doen ik ook), tom-tom instellen tijdens autorijden, etc etc.....multi-tasken tijdens autorijden dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij multitasken niet helemaal
Ja idd... en dan nog schakelen erbijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhmmm, lippenstift aanbrengen tijdens rijden, steeds in spiegeltje je tronie bekijken of mascara wel goed zit, ff een tweet sturen tijdens autorijden, peuk roken tijdens autorijden (doen ik ook), tom-tom instellen tijdens autorijden, etc etc.....multi-tasken tijdens autorijden dus
Dus waarom dan een automaat rijden terwijl je zo lekker op kunt trekken met schakelbak?quote:
gehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus waarom dan een automaat rijden terwijl je zo lekker op kunt trekken met schakelbak?
Bij jonge automaat rijders heb ik steevast dit beeld voor me:
"jong ventje met petje achterstevoren, shaggie in bek rechterarm nonchalant op stuur en linkerarm hangt buitenboord, met de muziek aan die een dozijn artjeristen nog een gehoorbeschadiging geeft, altijd de mistlampen aanheeft en booskijkers op dimlicht heeft geplakt met el-cheapo tape
Omdat het ouwe zooi is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef revolutionarymen het volgende:
Wat zit dit ding er leuk uit!!! waarom hebben wij die niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat zit dit ding er leuk uit!!! waarom hebben wij die niet?
[ afbeelding ]Omdat het onbetaalbaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |