Soms wel, soms niet. Hangt van de inrichting van het baanvak af.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef TeringHenkie het volgende:
Ah, dus de trein wordt dus puur op het bezetten van de opeenvolgende blokken gevolgd. Maar ik dacht dat op de vrije baan losse treinen niet getracked konden worden?
Klopt.quote:Ik neem aan dat als een treinstel in dienst komt, de rangeerder gewoon handmatig bij jullie een rijweg aanvraagt ("Ik sta nu op opstelspoor x met treinnummer 2323, mag ik een rijweg naar spoor 14b?") Dat vanaf dat moment zeg maar de koppeling met het treinnummer gemaakt is?
Leuk. Maar eerlijk gezegd vind ik het er wel wat karig uitzien voor een intercity!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef Socios het volgende:
Of het interieur van Mat '54.
[ afbeelding ]
Amsterdam, 15 september 2007.
Altijd leuk om weer eens in de archieven te pluizen.
Pics?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ziet de andere nog overgebleven hondekop, de 386 er toch heel anders uit
Precies. Reviseren dus, en rap watquote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk. Maar eerlijk gezegd vind ik het er wel wat karig uitzien voor een intercity!
Heb zelf volgens mij geen foto, maar kwam op Flickr wel eentje tegen:quote:
Johquote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Ehm, Mat '54 is dit hè. Dat rijdt sowieso niet meer in de reizigersdienst.
oe, I wishquote:
Je kunt dan in nijmegen ook de stoptrein pakken die eerder gaat dan de intecity.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad, ja!
Ik stap in mijn geval vaak over dan in Arnhem van de Intercity uit Zwolle op een andere Intercity die nonstop naar Nijmegen gaat. Kan ik in Nijmegen weer wachten op dezelfde Intercity waar ik in Arnhem uitgestapt ben om door te reizen naar 's-Hertogenbosch en verder.
Jamaar dan moet ie alsnog in een stoptreinquote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Je kunt dan in nijmegen ook de stoptrein pakken die eerder gaat dan de intecity.
Nee, hoor. De Intercity waar ik uitgestapt ben in Arnhem vertrekt eerder uit Nijmegen dan de stoptrein. Zie het deel uit het Spoorboekje hieronder.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef Temlin het volgende:
Je kunt dan in nijmegen ook de stoptrein pakken die eerder gaat dan de intecity.
Ohquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ie alsnog in een stoptrein
Dan nog ben ik met de Intercity dus eerder in 's-Hertogenbosch.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Temlin het volgende:
Ohik dacht dat hij sneller in Den Bosch wilde zijn.
Heel nice.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb lekker Nijmegen - Den Bosch gereden ZONDER stop in Oss gisteren![]()
En zonder ICE toeslag of whatever![]()
EN het was goed voor de kilometers
Beetje nutteloos overigens die omgeleide trein want er reden vandaag ook bussen, daarmee ben je een half uur eerder in de Bosch.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Temlin het volgende:
Blijkbaar zijn er werkzaamheden tussen Utrecht en Den Bosch.
iig wel tig foto's van oude stations: http://www.hetutrechtsarc(...)2=&s=&a4=&d1=&d1=&t=quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze bordjes daar? Anders heb ik er geen haast mee
Dacht dat je naar Deventer ging verkassen?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze bordjes daar? Anders heb ik er geen haast mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |