Naar Groningen geweest drie kamers bekeken met een vriend van me. Vriend van me heeft nu een kamerquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tuurlijk haalt ze het, daarom is die stress gewoon onnodig en belachelijk zelfs
Ok, chill, klinkt goed!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar Groningen geweest drie kamers bekeken met een vriend van me. Vriend van me heeft nu een kamer. Eerste kamer was prut en duur. Laatste kamer was niet verkeerd (normaal en vrij nieuw), maar nog best duur. Maar moet nog reacties terugkrijgen van andere kamers
.
Had jij vanavond nou je uitreiking?
weet ik, je kunt er ook weinig aan doen, dat is het vervelende juistquote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, chill, klinkt goed!
Ja, ik had uitreiking, ben daarna uit eten geweest, maar niet meer uitgegaan want ben gister ook al tot 4 uur op een feestje geweest, dus beetje brak
Waaromquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Etsu, door jou zit ik naar het opleidingen met geschiedenis te kijken. Ik begin echt te stressen voor de loting.
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertjequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wil ik niet..Ik zit nu ook weer naar andere opleidingen te kijken.
Impliceren dat het onwaar is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Rare onwaarheden over mij posten in de vorige SC terwijl ik er helemaal niet ben
2,5 uur duurde het... het was alleen voor de CM/EM profielen, NT/NG was 's avonds.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Maar dan duurde die uitreiking niet eens zo lang
?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat het onwaar is.
Grapje jongen.
Ooh vandaar, zit je op zo'n grote school danquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
2,5 uur duurde het... het was alleen voor de CM/EM profielen, NT/NG was 's avonds.
Dan is het geen goeie keuze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Alleen nu de loting dichterbij komt ga ik twijfelen over mijn keuze.
Hardcore...harddance zullen ze bedoelen, maar niet misquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertje:
Black Eyed Peas vs. Menace II Society meets Catscan - Wake Up! (Danes Mash-Up)
Een weekje geleden was ik het al een paar jaar 100% zeker en zo.quote:
Ja.. hele grote school. Wij zijn de op 1 na grootste school van Nederland (dan heb ik het over alle locaties van mijn school, je hebt 5 locaties, ik zit p een locatie alleen voor bovenbouw havo/vwo)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh vandaar, zit je op zo'n grote school dan?
Wel grappig, alleen heb ik liever dat de kick meeklinkt met de muziek zegmaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertje:
Black Eyed Peas vs. Menace II Society meets Catscan - Wake Up! (Danes Mash-Up)
Hoeveel leerlingen had jullie jaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. hele grote school. Wij zijn de op 1 na grootste school van Nederland (dan heb ik het over alle locaties van mijn school, je hebt 5 locaties, ik zit p een locatie alleen voor bovenbouw havo/vwo)
Je wordt vast wel toegelaten, anders stuur ik ze een verfbom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een weekje geleden was ik het al een paar jaar 100% zeker en zo.Maar het komt gewoon echt door de loting.
Op onze locatie zo'n 1500.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeveel leerlingen had jullie jaar dan?
Dat ga ik onthouden..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wordt vast wel toegelaten, anders stuur ik ze een verfbom.
Tering, vandaarquote:
Hmm.. ja.. Maarja, alleen nog boeken wegbrengen, dan hoef ik er nooit meer te komenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering, vandaar. Al heeft onze school ook zoveel leerlingen, maar dan met alle afdelingen op vmbo-bovenbouw na.
Dat is niet veel minder dat het aantal havo-eindexamenkandidaten op mijn school.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
Mijn school heeft maar 120 examenkandidaten.
Ben al eeuwen van die dingen afquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. Maarja, alleen nog boeken wegbrengen, dan hoef ik er nooit meer te komen
Ik heb morgen pas de uitreiking, dat welquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja mijn school is gewoon kut laat met alles.
Ok.. heb je er zin in?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb morgen pas de uitreiking, dat wel.
Ja wil m'n diploma hebben en mensen kunnen uitlachen om wat de leraren hebben verzonnen. Heb geen zin in de lange zitquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Joosterd het volgende:
30/35 gediplomeerden bij ons![]()
totaal 76 wie iets behaald hebben en certificaten van de 200..![]()
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wil m'n diploma hebben en mensen kunnen uitlachen om wat de leraren hebben verzonnen. Heb geen zin in de lange zit.
Mooi dat je 't eens met me bentquote:
Hee Boontjequote:
Zij mij ookquote:
Ik zou niet anders durven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi dat je 't eens met me bent.
[..]
Hee Boontje!
Emmaquote:
Faal Vavo ftw.!quote:
Nee alleen gespotquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Insgelijks, maar dan: Topman!(en niet Emma maar Sander)
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:32 schreef Water123 het volgende:
He yosander, heb je al een kamer gevonden?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar Groningen geweest drie kamers bekeken met een vriend van me. Vriend van me heeft nu een kamer. Eerste kamer was prut en duur. Laatste kamer was niet verkeerd (normaal en vrij nieuw), maar nog best duur. Maar moet nog reacties terugkrijgen van andere kamers
.
Had jij vanavond nou je uitreiking?
En voor je het weet zit je in een rolstoel of loop je met een stokkiequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Godvedomme, wat gaat de tijd eigenlijk snel. Ik ben gewoon al klaar met het voortgezet onderwijs.
Had je maar moeten zakken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Godvedomme, wat gaat de tijd eigenlijk snel. Ik ben gewoon al klaar met het voortgezet onderwijs.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je in een rolstoel of loop je met een stokkie
Dan nog.quote:
Geen idee, heb morgen intake. Lijkt me niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Water123 het volgende:
Etsu, moet jij ook 5 vakken volgen het aankomend schooljaar? Een meisje uit mn klas die klaagde over dat door nieuwe regels ze 5 vakken moest doen in plaats van 3 (waar ze op gezakt was).
Ik weet niet, daarom vroeg ik het jou maar misschien heeft zij het gewoon verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, heb morgen intake. Lijkt me niet.
O zo, wat 'n ***regel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
Mja, misschien moet ze dat omdat ze op 5 vakken <5,5 heeft gehaald. Volgend jaar gelden andere regels. Ik heb voor AK, Engels en geschiedenis ook <5,5 gehaald en vertik het om overnieuw te doen.
Dat is toch veel strenger dan afgelopen jaren? Meer dan de helft vn mn klas heeft op 2/3 vakken wel een onvoldoende gehaald en toch geslaagd. Dus dan zou je met de nieuwe regel gewoon zakken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, regel is gemiddeld 5,5 voor de CE's. Lager = gezakt.
Ik sta nu 5,6 gemiddeld.
Vast welquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Bohhh, als ik informatica erbij neem, en dat haal met een 6, dan moet ik voor NL en economie een 4,8 halen op centraal. Als ik informatica niet erbij mag nemen, moet ik een 5,2 halen.
Dan geslaaaaaagdmoet toch wel lukken
Hoeft niet. Je kan voor scheikunde een 10 halen op CE, en voor natuurkunde, biologie en Engels een 4 halen. En de andere 4 vakken een 6 = 5,7 gemiddeld = geslaagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is toch veel strenger dan afgelopen jaren? Meer dan de helft vn mn klas heeft op 2/3 vakken wel een onvoldoende gehaald en toch geslaagd. Dus dan zou je met de nieuwe regel gewoon zakken?
Ah zo okequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kan voor scheikunde een 10 halen op CE, en voor natuurkunde, biologie en Engels een 4 halen. En de andere 4 vakken een 6 = 5,7 gemiddeld = geslaagd.
Dus je moet een beetje slim spelen.
Veel plezier, welterusten en veel succesquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ga rtlgemist kijken en dan slapen. Wens me succes morgen.
Welterustenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook. Moet morgen vroeg op. Succes Etsu + welterusten iedereen.
Zie je eigenlijk op die foto in je FOBO die chicks ass uit te checken?quote:
Zou best kunnen, kan me niet herinneren dat er een foto gemaakt werdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zie je eigenlijk op die foto in je FOBO die chicks ass uit te checken?![]()
![]()
Momenteel in Groningen ja, in mijn kamerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
Noop, heb nog geen kamer gevonden, Water.
Ben je nu (nog steeds) in Groningen?
Waar zijn die kortje rokjes waar je 't over hadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Yay even naar Harry Potter premiere in Londen.
Tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Momenteel in Groningen ja, in mijn kamer
Kijk rechts, zie je die chick met dat shortje aan niet in de stromende regen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar zijn die kortje rokjes waar je 't over had?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk rechts, zie je die chick met dat shortje aan niet in de stromende regen?
Maar je moet ze wel elke dag voerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik visjes zal nemen. Lijkt me wel gezellig
Fapvoerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog dikke oto's gezien.
O ja, dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar je moet ze wel elke dag voeren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergetenDan moet ik ze ieder weekend ook meenemen, dat gaat niet
Heb je al bij makelaars gekeken voor kamers? Ik heb deze kamer ook via de makelaar, geen gedoe met hospiteren enzoquote:
Ik heb vandaag al een kebabzaak uitgeprobeerd (eentje op aanraden van Boontje)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb minstens 10 kebabzaken hier om de hoek zitten
Ja twee kamers waren via een makelaar. Eentje van de IBB, maar die was echt prut. Laatste was ook van een makelaar en had ook iets schappelijkere administratiekosten. Ook nog binnengelopen bij Rubingh's verhuurbedrijf maar die hadden momenteel nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je al bij makelaars gekeken voor kamers? Ik heb deze kamer ook via de makelaar, geen gedoe met hospiteren enzo
Ik heb er nog geen uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een kebabzaak uitgeprobeerd (eentje op aanraden van Boontje)!
Je hebt meer makelaars die wel wat meer kamers hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja twee kamers waren via een makelaar. Eentje van de IBB, maar die was echt prut. Laatste was ook van een makelaar en had ook iets schappelijkere administratiekosten. Ook nog binnengelopen bij Rubingh's verhuurbedrijf maar die hadden momenteel niets.
Was naar eentje van Hasret geweestquote:
Oké, bij dezelfde makelaar? Heb nog twee reacties verstuurd vanavond, dus die even afwachten en kijken wat voor nieuws erbij komt. Of maar 's wat rondbellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je hebt meer makelaars die wel wat meer kamers hebbenIk heb ook twee keer bezichtigd voor ik een leuke tegenkwam.
Ja bij dezelfde makelaar. Beter-wonen. Maar die hebben vrij weinig gedeelde kamers (als je dat zoekt). Verder heb je Martinitorenvastgoed, pastoorvastgoed, maxxvastgoed.. heb je daar al gekeken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Was naar eentje van Hasret geweest.
[..]
Oké, bij dezelfde makelaar? Heb nog twee reacties verstuurd vanavond, dus die even afwachten en kijken wat voor nieuws erbij komt. Of maar 's wat rondbellen.
Even gekeken, maar hoef al die luxe eigenlijk niet. Zoek een simpele kamerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
Hier staan ook veel kamers op: http://kamersgroningen.nl/kamers-in-groningen/
Blik van een paar seconden was dus al voldoendequote:
Officieel wel. Maar ik heb een goeie volgnummer gekregen via de decentrale selectie waardoor ik er vanuit mag gaan dat ik ben ingeloot, en anders had toch geen andere stad opgegevenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Even gekeken, maar hoef al die luxe eigenlijk niet. Zoek een simpele kamer.
Maar, jij moet toch nog worden ingeloot voor tandheelkunde?
Vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Blik van een paar seconden was dus al voldoende
Jou zal ik ook nog ooit eens tegenkomen Water, vast wel op de faculteit.
Da's mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Officieel wel. Maar ik heb een goeie volgnummer gekregen via de decentrale selectie waardoor ik er vanuit mag gaan dat ik ben ingeloot, en anders had toch geen andere stad opgegeven
Echter kun jij mij alleen spotten danquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's mooi!
[..]
Echter kun jij mij alleen spotten dan.
Ik weet niet hoe je d'r uitziet hehequote:
O jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je d'r uitziet hehe.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Blik van een paar seconden was dus al voldoende
Jou zal ik ook nog ooit eens tegenkomen Water, vast wel op de faculteit.
Dit is Suus nietquote:
Dezelfde als op de cam, bohhhquote:
Ik heb niets meer te zeggen:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
'k Hoop 't wel, anders is er iets niet goed.
Martijnquote:
quote:Official Art of Dance
Only a few guarantees left for Free Festival - The Harder Styles! Tomorrow all 15.000 tickets will be sold out for sure! Get it while you can...
2 uur geleden en nee. Je kunt ze daarna waarschijnlijk wel via Partyflock kwijtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
1. Van wanneer is dat bericht?
2. Kun je kaarten ook annuleren?
Besteldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef yosander het volgende:
[..]
2 uur geleden en nee. Je kunt ze daarna waarschijnlijk wel via Partyflock kwijt.
quote:
Ja is wat moeilijker nu.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je ziet het, schijnbaar morgen uiterlijk doen
Weet ik, maar het zou prettig zijn als ik antwoord van Mark krijg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Anders kan je Sander of Mark laten bestellen
Morgen bellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zou prettig zijn als ik antwoord van Mark krijg.![]()
Misschien pit ie al?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou hij is nu op msn maar zegt niks
Er is nog geen uitsluitsel. Maar ik ga pitten, tjuusquote:
Nee absoluut niet, afwisseling is veel mooier. GEKKIEquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allemaal met hoofdletter of juist allemaal niet, gekkie.
XOXO
Ik ga je ook missen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
RR IK ZIT IN DE TRAM NIET TE LEREN
IK GA JE MISSEN MAN
MAAR VOOR JE VERTREKT SMS IK JE NOG WEL
XXX
Overschrijd je grenzen, ik wil actiefoto's.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga je ook missen.
Maarja, gelukkig heb ik heel veel alcoholische versnaperingen om het verdriet weg te drinken.
Komt in orde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Overschrijd je grenzen, ik wil actiefoto's.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, die zijn alleen voor KB.
Jammer dan, ik heb ook geen pics van jou, dus voor die tijd krijg jij sowieso geen pics van mij.quote:
Zeker geen dronken pics.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dan, ik heb ook geen pics van jou, dus voor die tijd krijg jij sowieso geen pics van mij.
Ja, daar ligt mijn probleem, ik let nooit op.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je een beetje hebt opgelet heb je mij al 100000 keer kunnen zien.
Balen voor je.. of juist niet, want misschien schrik je wel zo van mijn foto dat je een hartaanval krijgt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar ligt mijn probleem, ik let nooit op.
Nee, ik zou eerder een lachbui krijgen dan een hartaanvaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Balen voor je.. of juist niet, want misschien schrik je wel zo van mijn foto dat je een hartaanval krijgt.
Dan is het zeker balen voor je..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik zou eerder een lachbui krijgen dan een hartaanvaal.
Prrrr, Etsuquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef Etsu het volgende:
Ik had om 10 uur een afspraak op school voor inschrijven voor volgend jaar enzo, belt dat mens om 9 uur dat het niet doorgaatKon ik weer terug naar bed en nu wordt het maandag as.
Waarom na-aap je mij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Breaking Bad kijken en vanavond werken.
Vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Gewoon telepatisch contact heb ik met je. Kan ik ook niks aan doen.
O ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat je het niet leuk vindt, en ik er verder niks aan kan doen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat je het niet leuk vindt, en ik er verder niks aan kan doen.
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef Etsu het volgende:
Het is vandaag acht juli tweeduizendelf. Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben sprakeloos.
Denken dat smileys kunnen denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien denkt die smiley ook zo over jou.
Ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Het is niet wetenschappelijk bewezen.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zou je moeten weten als je vwo reeds hebt afgerond.
Jezus, wat een opmerking...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Het is niet wetenschappelijk bewezen.
VOORBEREIDEND WETENSCHAPPELIJK onderwijs.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het stond niet in mijn stofomschrijving.
Lurken dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:01 schreef Ezell het volgende:
Hoezo lurker? Ik las gewoon de laatste posts.
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
1 seconde te laat. Je speelt vals, dat sowieso.
Etsu denkt: ik voel me slimquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:04 schreef Etsu het volgende:
Ezell denkt van: 'wat zijn dat voor kleuters'.
Emzor, niet doen dus.
Hoezo zou ik me slim voelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu denkt: ik voel me slim
Ezell denkt: Etsu en Emma zijn kleuters
Ik denk: Oke, cool boeien.
Jordy...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat je een likbaar kuiken toe bent.
wtfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat je een likbaar kuiken toe bent.
Waarom? Wat heb je tegen Ezells nagels?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik niet, wil nog liever dood gevonden worden.
Kinderachtig om een naam op je nagels te zettenquote:
Echt wel, ik ben de enige Nederlander met donker haar..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:15 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk verraadt Ezell haar identiteit een beetje op de sign, want nu weten we zeker dat ze zwart haar heeft...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt wel, ik ben de enige Nederlander met donker haar..
Ik ga hier niet op in. Allemaal jaloezie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kinderachtig om een naam op je nagels te zetten
Gay om namen op nagels te zetten
Stom om namen op nagels te zetten
Zielig om je naam op andermans nagels te zien en je daar ook nog eens top over voelen en denken dat anderen jaloers zijn.
Dat jij het nou serieus neemt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kinderachtig om een naam op je nagels te zetten
Gay om namen op nagels te zetten
Stom om namen op nagels te zetten
Zielig om je naam op andermans nagels te zien en je daar ook nog eens top over voelen en denken dat anderen jaloers zijn.
Je gaat er hiermee dus wel op in, maar ik ga hier verder niet op in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in. Allemaal jaloezie.
Fijn voor je meid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je gaat er hiermee dus wel op in, maar ik ga hier verder niet op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |