Naar Groningen geweest drie kamers bekeken met een vriend van me. Vriend van me heeft nu een kamerquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tuurlijk haalt ze het, daarom is die stress gewoon onnodig en belachelijk zelfs
Ok, chill, klinkt goed!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar Groningen geweest drie kamers bekeken met een vriend van me. Vriend van me heeft nu een kamer. Eerste kamer was prut en duur. Laatste kamer was niet verkeerd (normaal en vrij nieuw), maar nog best duur. Maar moet nog reacties terugkrijgen van andere kamers
.
Had jij vanavond nou je uitreiking?
weet ik, je kunt er ook weinig aan doen, dat is het vervelende juistquote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, chill, klinkt goed!
Ja, ik had uitreiking, ben daarna uit eten geweest, maar niet meer uitgegaan want ben gister ook al tot 4 uur op een feestje geweest, dus beetje brak
Waaromquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Etsu, door jou zit ik naar het opleidingen met geschiedenis te kijken. Ik begin echt te stressen voor de loting.
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertjequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wil ik niet..Ik zit nu ook weer naar andere opleidingen te kijken.
Impliceren dat het onwaar is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Rare onwaarheden over mij posten in de vorige SC terwijl ik er helemaal niet ben
2,5 uur duurde het... het was alleen voor de CM/EM profielen, NT/NG was 's avonds.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Maar dan duurde die uitreiking niet eens zo lang
?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat het onwaar is.
Grapje jongen.
Ooh vandaar, zit je op zo'n grote school danquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
2,5 uur duurde het... het was alleen voor de CM/EM profielen, NT/NG was 's avonds.
Dan is het geen goeie keuze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Alleen nu de loting dichterbij komt ga ik twijfelen over mijn keuze.
Hardcore...harddance zullen ze bedoelen, maar niet misquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertje:
Black Eyed Peas vs. Menace II Society meets Catscan - Wake Up! (Danes Mash-Up)
Een weekje geleden was ik het al een paar jaar 100% zeker en zo.quote:
Ja.. hele grote school. Wij zijn de op 1 na grootste school van Nederland (dan heb ik het over alle locaties van mijn school, je hebt 5 locaties, ik zit p een locatie alleen voor bovenbouw havo/vwo)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh vandaar, zit je op zo'n grote school dan?
Wel grappig, alleen heb ik liever dat de kick meeklinkt met de muziek zegmaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertje:
Black Eyed Peas vs. Menace II Society meets Catscan - Wake Up! (Danes Mash-Up)
Hoeveel leerlingen had jullie jaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. hele grote school. Wij zijn de op 1 na grootste school van Nederland (dan heb ik het over alle locaties van mijn school, je hebt 5 locaties, ik zit p een locatie alleen voor bovenbouw havo/vwo)
Je wordt vast wel toegelaten, anders stuur ik ze een verfbom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een weekje geleden was ik het al een paar jaar 100% zeker en zo.Maar het komt gewoon echt door de loting.
Op onze locatie zo'n 1500.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeveel leerlingen had jullie jaar dan?
Dat ga ik onthouden..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wordt vast wel toegelaten, anders stuur ik ze een verfbom.
Tering, vandaarquote:
Hmm.. ja.. Maarja, alleen nog boeken wegbrengen, dan hoef ik er nooit meer te komenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering, vandaar. Al heeft onze school ook zoveel leerlingen, maar dan met alle afdelingen op vmbo-bovenbouw na.
Dat is niet veel minder dat het aantal havo-eindexamenkandidaten op mijn school.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
Mijn school heeft maar 120 examenkandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |