SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry JB het duurde lang en toen dacht ik dat je best wel eens mobiel zou kunnen zitten en ik ben ongeduldig en
Oh sorryquote:
ik zocht op mn foon, maar zag alleen +topic.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar maar maar nieuw deel knopje enz
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zocht op mn foon, maar zag alleen +topic.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoor
ik ben niet boos, nu twee topicsquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoor
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriend zit voor te lezen wat de huur van n kamer tegenwoordig doet.
250 euro + 2x per mnd sex.
Geen geld, alleen móet je koken, poetsen, sex.
Niets, ik wil je alleen likken...
WTF
Jij welquote:
Ik zat te denken om een kamer hier te verhuren met tegenprestatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriend zit voor te lezen wat de huur van n kamer tegenwoordig doet.
250 euro + 2x per mnd sex.
Geen geld, alleen móet je koken, poetsen, sex.
Niets, ik wil je alleen likken...
WTF
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.quote:
Jeetje... Serieus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.
Dus mocht je n kamer zoeken
Denk dat je zó een kamer hebt als je wil Neuken voor ruimte
Als ik wat ruimte over had en zo'n dokus die niet buiten durft te komen zou ik zoiets ook best voorstellen aan zo'n lekkere studente. Is dat gezond of ziek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.
Dus mocht je n kamer zoeken
Denk dat je zó een kamer hebt als je wil Neuken voor ruimte
Inwonen in ruil voor uitwonen. Logisch toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef Q. het volgende:
Woonruimte EN seks! Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk.
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een kamer hier te verhuren met tegenprestatie.
Zou dit echt werken?
half serieuze vraag
http://www.sexjobs.nl/quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...
Zijn wél genoeg vrouwen die iets willen, laptop, telefoon, rijles, tandartsbezoeken die bieden dus een beurt aan.
Mocht jr nog iets hebben liggen, kun je het altijd proberen natuurlijk!
Ze moet wel echt lekker wezen, anders begin ik er niet aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...
Zijn wél genoeg vrouwen die iets willen, laptop, telefoon, rijles, tandartsbezoeken die bieden dus een beurt aan.
Mocht jr nog iets hebben liggen, kun je het altijd proberen natuurlijk!
ik vind het best raar, vrouw van 46 biedt zich aan voor een ipod.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze moet wel echt lekker wezen, anders begin ik er niet aan.
* DenWauws doet niet aan charity fucking
Dat vind ik al best veel wat ze vraagtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het best raar, vrouw van 46 biedt zich aan voor een ipod.
Hoge dunk van zichzelf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het best raar, vrouw van 46 biedt zich aan voor een ipod.
Staan best rare dingen tussen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/
Meer dan je denkt
op de een of andere manier zou ik dan liever geld vragen en die ipod gaan kopen, voor t gevoel ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik al best veel wat ze vraagt
Het kan niet alleen, het MOET!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
Hey! Kun je tegenwoordig posts rapporteren? Of is dat alleen om het nu over seks gaat?
Die kut is echt niet anders dan hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik vraag me af of zoiets nu werkt... het zou ook erg voelen als profiteren of misbruik maken van de ellende van een ander.
Nee dat weet ik ... dat is niet anders, maar denk dat voor 98% van de vrouwen daar geldt dat het uit noodzaak is. Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de lol op ingaatquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kut is echt niet anders dan hoor.
Arme modjes trouwens dan... zal wel een hoop op geklikt wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat die je ook wel! Strak tegen de Quote knop aan. Liever niet Quoten doe gewoon reporten!
*biertjes terugzet*quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik alleen voor twee. En alleen met lekkere wijven.
Ja neukuh is neukuh!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ... dat is niet anders, maar denk dat voor 98% van de vrouwen daar geldt dat het uit noodzaak is. Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de lol op ingaat
een iPad noodzaak?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ... dat is niet anders, maar denk dat voor 98% van de vrouwen daar geldt dat het uit noodzaak is. Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de lol op ingaat
Waarom een vraagteken?quote:
hey ... je mag er bestzijn hoor Cherry ga ik vanuitquote:
Jezus ik heb er nog drie ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom een vraagteken?![]()
Iedereen weet toch wel dat je niet meetelt in deze wereld zonder minimaal 3 devices van Steve?
Daar gaat m'n ego voor vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon op dat bier uit slijmbal!
Rapporteren is het nieuwe quoten!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat die je ook wel! Strak tegen de Quote knop aan. Liever niet Quoten doe gewoon reporten!
De Stasipraktijken sluipen ook op FOK! binnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
Hey! Kun je tegenwoordig posts rapporteren? Of is dat alleen om het nu over seks gaat?
Ticket Thailand voor je verjaardag vragen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef Godtje het volgende:
Gvd!
Er worden helemaal geen 16 jarige meisjes op die site aangeboden.![]()
Die volwassen hoeren kan ik nie betalen.
Klagen over FOK!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Stasipraktijken sluipen ook op FOK! binnen.
Ernstig.
Zie ik er uit als een sloeber?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ticket Thailand voor je verjaardag vragen?
Doe het en doe je ding met Thaise jongetjes meisjes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een sloeber?
Als het antwoord ja is dan kan ik je vast melden dat ik het niet ben en dat zelf wel kan betalen.
*rapporteert techno voor laf gedragquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef Techno het volgende:
Harige tetten? Ik skip deze ronde maar even.
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe het en doe je ding met Thaise jongetjes meisjes.
Lijkt me voldoenender dan TRs maken.
Leeft die nog?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Godtje het volgende:
Maar goed! Ik zit morgen bij BB King en jullie zitten dan weer lekker te FOK!ken
FOK!ken? Ik heb heul andere plannen dit weekend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Godtje het volgende:
Maar goed! Ik zit morgen bij BB King en jullie zitten dan weer lekker te FOK!ken
Toots is veul ouder en die zie ik misschien zondag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Ik vind het juist heerlijk, een beetje rust. Augustus wordt heftig genoeg.
Nee, gelukkig niet. Thailand heb ik ook nog niet bezocht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt.
Mijn behoeftes liggen toch ergens anders.
Die moet bijna 100 zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toots is veul ouder en die zie ik misschien zondag.
Mobiel FOK!ken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
FOK!ken? Ik heb heul andere plannen dit weekend.
Waar zeg ik dat nou weer?! Je lijkt kluts wel met je onlogische conclusiesquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
*noteert dat Spirit harige tetten heeft.
Die is inderdaad dicht tegen de 100 aan op een schaal van 0 tot 100quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die moet bijna 100 zijn?
Geniet ervan. Ik zou Rammstein zien in Bratislava, maar die kaarten gaan naar maten van me.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat nou weer?! Je lijkt kluts wel met je onlogische conclusies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Kluts het volgende:
Ga je naar North Sea Jazz Godt? Dat is toch dit weekend?
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is inderdaad dicht tegen de 100 aan op een schaal van 0 tot 100
91 uit mijn hoofd.
Rammstein
Jij bent anders de enige die ageerde tegen mijn opmerking.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Spirit82 het volgende:
Waar zeg ik dat nou weer?! Je lijkt kluts wel met je onlogische conclusies
Niemand heeft dan ook ooit mijn tetten gezien hier, except for mequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige die ageerde tegen mijn opmerking.
Nog niet, nog niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niemand heeft dan ook ooit mijn tetten gezien hier, except for me
Weinig Jazz veel funkquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
Verdomme, zit ik verdomme nu nog te werken, lukt het niet.
Jaa, die DVDs zijn geweldig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef Kluts het volgende:
Rammstein is totaal niet mijn muziek, maar ik heb wel eens live-dvd's gezien en je krijgt wel waar voor je geld.
De prodigy ook. Maar dan is ook nog de muziek leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef Kluts het volgende:
Rammstein is totaal niet mijn muziek, maar ik heb wel eens live-dvd's gezien en je krijgt wel waar voor je geld.
Jij bent niet zo'n party-animal he?quote:
Prodigy vorig jaar op pinkpopquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De prodigy ook. Maar dan is ook nog de muziek leuk.
Als je een show wilt met kut muziek kan je nog beter naar gaga heb je nog tetten.
Nee, ik moest aan Q denkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n party-animal he?
Prodigy is echt geweldig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een show wilt met kut muziek kan je nog beter naar gaga heb je nog tetten.
Pinkpopquote:
Haha ok.quote:
Lol, heb je een quote in je subscription staan van mij? Nooit geweten dat ik dat ooit heb gezegd.quote:
Lowlandsquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pinkpop
Op Lowlands was het me te druk met de Prodigy, ben toen naar 2 Many DJ's gegaan, lekker rustig
Ik ben ook op Lowlands.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
LowlandsGaan we weer meeten dit jaar?
Lowlands 2009 The Prodigy was idd vet druk, maar ook echt goed. Stond een gast helemaal te springen en raakte zijn bril kwijt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pinkpop
Op Lowlands was het me te druk met de Prodigy, ben toen naar 2 Many DJ's gegaan, lekker rustig
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
LowlandsGaan we weer meeten dit jaar?
Kutfestival idd. Vorig jaar was alleen tof omdat ik met 30 toffe mensen was.quote:
Gaan wij ook meeten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Kom ik weer alleen maar Fokkers tegen
Ja, heb nog gekeken voor kaarten voor Prince, maar was te laat. Selah Sue moet je ook meepakken trouwen, Kyteman ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig Jazz veel funk![]()
North Sea Funk![]()
VRIJDAG 8 JULI 2011
JONATHAN JEREMIAH WITH METROPOLE ORKEST
PAUL SIMON
BB KING
KNEEBODY
RUBÉN BLADES
LARRY GRAHAM & GRAHAM CENTRAL STATION
ZATERDAG 9 JULI 2011
SERGIO MENDES
KYTECRASH FEATURING ERIC VLOEIMANS & COLIN BENDERS
BEN L'ONCLE SOUL
CHAKA KHAN
SEAL
SELAH SUE
CANDY DULFER & BAND
PRINCE
ZONDAG 10 JULI 2011
KYTEMAN THE JAMSESSIONS
JAN AKKERMAN & SPECIAL GUESTS
MAVIS STAPLES
JAMES BLAKE
TOM JONES
SNOOP DOGG DOGGYSTYLE
HANCOCK SHORTER MILLER: TRIBUTE TO MILES
BOOTSY COLLINS
O wacht, ik ga daarheen met Fokkersquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Kom ik weer alleen maar Fokkers tegen
Ik post dan ook niet alleen techno he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, heb je een quote in je subscription staan van mij? Nooit geweten dat ik dat ooit heb gezegd.
edit: Koninginnenacht verklaart een hoop
Mogelijk ben ik net in de buurt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent toch te lui om te lopen.
Ik met normale mensen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, ik ga daarheen met Fokkers
Selah staat er dan ook tussen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb nog gekeken voor kaarten voor Prince, maar was te laat. Selah Sue moet je ook meepakken trouwen, Kyteman ook.
The Prodigy is een van de tofste acts die ik gezien heb.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kyteman treedt niet meer op in deze formatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Selah staat er dan ook tussen.
Maar die staat tegelijk met twee andere sterke.
Kyteman komt vroeg en is de eerste die zal afvallen. Nederlanders kan ik nog 100.000 keer zien.
Daarom wil ik graag BB king en Toots zien. Misschien of vermoedelijk de laatste keer dat het kan. Toch twee helden.
Naah, het was best leuk maar zoooo tof nou ook weeer niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
The Prodigy is een van de tofste acts die ik gezien heb.
Hopen op wat surprises van hem. Dat hij nog even bij Candy mee gaat jammer of enkele andere.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
Prince is vet, en stoer. Was ooit in het Paard, komt Prince binnenkakken en geeft een gratis show weg.
Beetje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet niks hoor! Beetje snuffelen misschien.
We hebben niet dezelfde show gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, het was best leuk maar zoooo tof nou ook weeer niet.
Of ik ga swaffelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
O, jullie hebben elkaar al ontmoet. Nee, de tweede keer geeft ie kopjes.
Ik heb de chihuahua van Candy ooit uitgelaten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hopen op wat surprises van hem. Dat hij nog even bij Candy mee gaat jammer of enkele andere.
Ik heb het verdrongen. Het is te pijnlijk om iedere keer weer aan je herinnerd te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan je DAT nou vergeten? Het mooiste moment van je leven!
Ik kan het me voorstellen, beter gaat je leven nooit meer worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het verdrongen. Het is te pijnlijk om iedere keer weer aan je herinnerd te worden
Als we hem tegenkomen... mag ik me dan achter jou verstoppen? Bescherm jij me?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik stiekem ook, maar ik ben te lief om dat te zeggen.
Ik heb gewoon meerdere malen met haar en/of dr vader zitten borrelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de chihuahua van Candy ooit uitgelaten.
Hij is er gek genoeg voor i.i.g.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Godtje het volgende:
Hopen op wat surprises van hem. Dat hij nog even bij Candy mee gaat jammer of enkele andere.
Ja hoor mij doet ie niks.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als we hem tegenkomen... mag ik me dan achter jou verstoppen? Bescherm jij me?
Daarom. Volgens mij hebben de echte fans al alle mogelijkheden in kaart gebracht. Gaan dus niet meer voor NSJ maar voor de meeste kans op prince bij surprise op een podium.quote:
Ja, als ik toch bezig benquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn heldHou je dan ook Air en Kres bij me uit de buurt?
Ik wilde je meer als afleidingstactiek gebruiken eigenlijk..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, als ik toch bezig benAls al die kerels mij zien, blijven ze vanzelf uit de buurt.
Ow. Dat moeten we dan nog even bespreken hoe we dat aan gaan passen. Of ik m'n boobs moet flashen ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wilde je meer als afleidingstactiek gebruiken eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegarandeerd succesquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. Dat moeten we dan nog even bespreken hoe we dat aan gaan passen. Of ik m'n boobs moet flashen ofzo?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
Geweldig! CL kent ze vast wel![]()
Toen
[ afbeelding ]BED...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Bont en blauwe tietenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gegarandeerd succesDenk aan vorig jaar!!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
Geweldig! CL kent ze vast wel![]()
Toen
[ afbeelding ]Doe ik het toch niet zo slecht voor mijn leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weet ik in ieder geval hoe je heet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, daar doelde ik dan weer niet op. Maar dan was het vast gezellig
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval hoe je heet.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Of toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Zo zonde![]()
Nicole!![]()
DAT GA JE NIET MENEN?!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Of toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Zo zonde![]()
Nicole!![]()
Heb je het niet eens op voorraad?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ga even wat chocola halen.
Ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. Dat moeten we dan nog even bespreken hoe we dat aan gaan passen. Of ik m'n boobs moet flashen ofzo?
WTF, serieus??? Dan schaam je je toch kapot? Walgelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Of toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Zo zonde![]()
Nicole!![]()
Ik zal m'n goede ondergoed aantrekken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja!Maar wel langzaam flashen he? Mn camera is niet zo snel.
Uittrekken mag ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal m'n goede ondergoed aantrekken.
Heb je ook slecht ondergoed dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal m'n goede ondergoed aantrekken.
Ik moet een beetje huilen nu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!
Of toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Zo zonde![]()
Nicole!![]()
Matchstick Menquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
Heeft Nicolas Cage in dit millennium nog wel eens een aardige film gemaakt?![]()
Net Drive Angry gekeken maar het slaat echt nergens op. Alles is al gedaan wat er in zit, saai, slap nep aftreksel
Idd, goed geconserveerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
Hier staat bij 2011. Dan is het goed gebleven!
[ afbeelding ]
Mooi haarquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Juist wel. Ik hoef niet bij brakke studenten in een tent te belanden. Een beetje mooie meid let ook op haar ondergoed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, voor festivals enzoga m'n goeie goed echt niet aantrekken daar.
Ziet er nog erg fraai uit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik zie liever Yasmine.
Eensch. U heeft een goede smaak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:32 schreef Godtje het volgende:
Snap ik![]()
Jennifer Aniston is ook zo lekker nog
En met Billy en Jillquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
Alleen de eerste serie met Erika Eleniak was leuk....
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Kluts het volgende:
Dat was dezelfde tijd als Peter Andre toch?
Elk decennia heeft zo zijn falers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Kluts het volgende:
Dat was dezelfde tijd als Peter Andre toch?
Ik had een vriendinnetje die er fan van was, en als er dan iets over in de Tina (!) stond, dan knipte ik dat uit en gaf ik aan haar.quote:
quote:
quote:
quote:
Dat weet ik niet meer. Ik herinner me alleen nog dat ik een wit shirtje aan had dat ik heel stom vond en me voortdurend zat te schamen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Wel in positieve zin mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik herinner me alleen nog dat ik een wit shirtje aan had dat ik heel stom vond en me voortdurend zat te schamen.
Dromen over fokkersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik herinner me alleen nog dat ik een wit shirtje aan had dat ik heel stom vond en me voortdurend zat te schamen.
Dank!quote:
quote:
Groot gelijk! Maandag komt maandag welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu gewoon 3 dagen plezier maken en zo min mogelijk aan maandag denken
Ja inderdaad. Ben allang blij dat ik niet thuis alleen zit er naartoe te levenquote:
Ja zo zijn mannen... Uhuhhh...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben allang blij dat ik niet thuis alleen zit er naartoe te leven![]()
En die vriend van me die heeft vrij gevraagd van zijn werk om mij te steunen![]()
Vind ik lief
Gewoon veel bier drinken!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu gewoon 3 dagen plezier maken en zo min mogelijk aan maandag denken
Inderdaad, dat is niet prettig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja inderdaad. Ben allang blij dat ik niet thuis alleen zit er naartoe te leven![]()
En die vriend van me die heeft vrij gevraagd van zijn werk om mij te steunen![]()
Vind ik lief
Sommige mannen wel jaquote:
Ik was ook verbaasd dat hij dat wilde doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is niet prettig.
Dat is echt heel lief inderdaad! Dat doen mensen echt niet snel! Hell, mijn eigen vriend nam niet eens vrij van zijn werk voor de begrafenis van mijn oma (nu kan hij het redelijk combineren omdat hij 's nachts werkt..) en ik was ook behoorlijk pissig toen de tijd een beetje begon te dringen
Vanavond val ik een fles wodka aan in Purmerend, morgen bier in Rotterdam, zondag doe ik wel even braaf taksi en/of thee drinkenquote:
In je hoofd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:21 schreef JoeyT het volgende:
Kleine sletten, grote sletten, dikke sletten, dunne sletten, mooie sletten, vieze sletten... WAAR ZIJN DE SLETTEN?????!!!???!!!
Nee sorry... Uiteindelijk wil hij gewoon bij je naar binnen huppellen...quote:
Je hebt een vagina... Schijnt te helpen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat hij dat wilde doen
*kuch* aansteller *kuch*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee sorry... Uiteindelijk wil hij gewoon bij je naar binnen huppellen...
NOG STEEDS GEEN CHICKS... LAAT STAAN SLETTEN... Ben al een uur onderweg
Slet is trws een compliment... Gaat er niet om wat ze aan heeft... Gaat om de uitstraling. De ideale slet is er 1 die weet dat ze geil is. Die weet dat je naar dr kont kijkt. Die blijft je aanstaren als je naar dr kijkt... Die knipoogt terug zonder blikken of blozen... En de lekkerste heeft een kleine tattoo bij dr poesje, maar dan heb ik er 1 specifiek in gedachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*kuch* aansteller *kuch*
Btw, wanneer vind je n vrouw n slet dan, wat moet ze aan, doen, hoe moet ze eruit zien?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef JoeyT het volgende:
Verder val ik momenteel op lange donkere haren en donkere ogen... Sletten...
Sletten en Cue...quote:
dat zijn twee verschillende categorieen iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sletten en Cue...
Heb jij trws donkere haren???? In mn gedachten was je blond
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe ik er als blondine in joeys gedachte uitzag haha
Qtiepiequote:
Tieten maakt mw niet veel uit. Dikke of kleine appeltjes, ik geniet er sowieso van... Een lekkere kont dat vind ik t mooist... En die heerlijke zoete georg van een vrouw... Hmmmmm....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ik gok heel mager en met dikke tieten.
Jij? Lekker, zoals altijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
nu ben ik wel heel benieuwd hoe ik er als blondine in joeys gedachte uitzag haha
Hoe kom ik dan toch bij dat beeld van je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tieten maakt mw niet veel uit. Dikke of kleine appeltjes, ik geniet er sowieso van... Een lekkere kont dat vind ik t mooist... En die heerlijke zoete georg van een vrouw... Hmmmmm....
Verder had ik niet echt een plaatje Cue... Was alleen ervan overtuigd dat je blond was. Niet platina, maar iets donkerder...
TGIW!quote:
Waarschijnlijk gewoon een vergissing... Of misschien omdat ik van kutjes hou...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan toch bij dat beeld van je?
TG!quote:
Dat ik er ben? Wat lief!quote:
Liefde...quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een vergissing... Of misschien omdat ik van kutjes hou...
Eindhovense kutjes... Hmmmmm...
Oh ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een vergissing... Of misschien omdat ik van kutjes hou...
Eindhovense kutjes... Hmmmmm...
Ik wist niet dat het mogelijk was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis vandaag nog erger dan normaal, of niet?
Ben je kleding aan het ontwerpen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver, wat zit het tegen met dit stomme ontwerp.
Daarvoor hoeft hij geen vrij te vragen van zn werk hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee sorry... Uiteindelijk wil hij gewoon bij je naar binnen huppellen...
NOG STEEDS GEEN CHICKS... LAAT STAAN SLETTEN... Ben al een uur onderweg
Nee, uitnodiging. Maar alles zit tegenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je kleding aan het ontwerpen?
Hebben ze je op je neus geslagen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Het weer is heerlijkMijn neus is dik
Is er niemand die je wil/kan helpen ermee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, uitnodiging. Maar alles zit tegenIk word er een beetje verdrietig van..
Ahwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef Watertornado het volgende:
Vandaag eens knus gaan tekenen. Even de Samzz uithangen in monochroom.
Nee, ik ben met m'n neus tegen de rand van m'n bed getieft in m'n slaapquote:
Ben jij zo wild in je slaap dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Nee, ik ben met m'n neus tegen de rand van m'n bed getieft in m'n slaap.
Zo'n slakkenspoortrekkende open wond?quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Nee, ik ben met m'n neus tegen de rand van m'n bed getieft in m'n slaap.
Nee. Maar het zijn gewoon stomme dingen, logo's die niet doen wat ik wil enzo..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is er niemand die je wil/kan helpen ermee?
quote:
Ach ja, dat klopt ja, dan "wil" het er gewoon niet lekker uitzien op een of andere manier!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Maar het zijn gewoon stomme dingen, logo's die niet doen wat ik wil enzo..
Ik heb een bedstee, er zit dus een gat in de muur en dat gat is omrand met een houten raam en ik ben tegen de zijkant aan gerold of zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Grootste fout is natuurlijk dat het niet in Comic Sans staatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
He, stelletje taalnazi's. In de volgende tekst zitten 10 fouten. Even uit het hoofd he, niet in Word plakken
Goed kunnen spellen en schrijven is nog steeds belangrijk, zo heeft recentelijk onderzoek aangetoond. Op een sollicitatiebrief met spelfouten wordt je keihard afgerekend.
Dat is gebleken uit een peiling onder ruim vierhonderd hr managers. Hen werd onder meer de vraag gesteld of hun oordeel negatief beïnvloedt wordt wanneer een brief meer dan vijf spel- of stijlfouten bevat. 83% van de ondervraagden gaven aan dat dat inderdaad het geval is. Slechts 17% vond spelfouten in een sollicitatiebrief geen probleem.
Uit het onderzoek blijkt verder dat Nederlandse managers veel strenger zijn dan die in andere Europese landen. Wie bij een Nederlands bedrijf aan de slag wil, kan dus maar beter zorgen voor een goede taalvaardigheid, om te voorkomen dat zijn of haar sollicitatie niet al in een vroegtijdig stadium strandt.
Gelukkig zien ook bedrijven en organisaties het belang van goede communicatievaardigheden in. Een toekomstgericht bedrijf investeert in haar medewerkers. Steeds vaker gaan organisaties er dan ook toe over hun werknemers een taal- of communicatietraining aan te bieden. Een goede ontwikkeling: zowel de organisatie als de medewerker hebben immers baat bij helder communiceren.
Ik ga toch heel hard hopen dat hetero straks niet zegt "Ik mis een poesje"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ja! Heerlijk. Piemels ook hoor
Fijn dat bi zijn
Doe eens ctrl + F5quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
De computer heeft opeens problemen met quoten. Hij geeft aan dat een script op deze pagina IE verstoort of zo. En ik moet om de twee seconden op ja klikken, zodat het script gestopt wordt. Als ik op nee klik, gaat ie op zwart
.
Dat is wel even een kater gevoel danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch heel hard hopen dat hetero straks niet zegt "Ik mis een poesje"
Ik heb al een aantal dagen hetzelfde. Quote-knop... dan hangt ie ff... dan de vraag "Stop running this script?" ... maar daarna kan ik welw eer typenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
De computer heeft opeens problemen met quoten. Hij geeft aan dat een script op deze pagina IE verstoort of zo. En ik moet om de twee seconden op ja klikken, zodat het script gestopt wordt. Als ik op nee klik, gaat ie op zwart
.
Geef 'm dan een Russiche Blauwe of zo'n schattige Ragdollquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch heel hard hopen dat hetero straks niet zegt "Ik mis een poesje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |