SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry JB het duurde lang en toen dacht ik dat je best wel eens mobiel zou kunnen zitten en ik ben ongeduldig en
Oh sorryquote:
ik zocht op mn foon, maar zag alleen +topic.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar maar maar nieuw deel knopje enz
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zocht op mn foon, maar zag alleen +topic.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoor
ik ben niet boos, nu twee topicsquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoor
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriend zit voor te lezen wat de huur van n kamer tegenwoordig doet.
250 euro + 2x per mnd sex.
Geen geld, alleen móet je koken, poetsen, sex.
Niets, ik wil je alleen likken...
WTF
Jij welquote:
Ik zat te denken om een kamer hier te verhuren met tegenprestatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriend zit voor te lezen wat de huur van n kamer tegenwoordig doet.
250 euro + 2x per mnd sex.
Geen geld, alleen móet je koken, poetsen, sex.
Niets, ik wil je alleen likken...
WTF
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.quote:
Jeetje... Serieus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.
Dus mocht je n kamer zoeken
Denk dat je zó een kamer hebt als je wil Neuken voor ruimte
Als ik wat ruimte over had en zo'n dokus die niet buiten durft te komen zou ik zoiets ook best voorstellen aan zo'n lekkere studente. Is dat gezond of ziek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.
Dus mocht je n kamer zoeken
Denk dat je zó een kamer hebt als je wil Neuken voor ruimte
Inwonen in ruil voor uitwonen. Logisch toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef Q. het volgende:
Woonruimte EN seks! Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk.
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een kamer hier te verhuren met tegenprestatie.
Zou dit echt werken?
half serieuze vraag
http://www.sexjobs.nl/quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...
Zijn wél genoeg vrouwen die iets willen, laptop, telefoon, rijles, tandartsbezoeken die bieden dus een beurt aan.
Mocht jr nog iets hebben liggen, kun je het altijd proberen natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |