SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry JB het duurde lang en toen dacht ik dat je best wel eens mobiel zou kunnen zitten en ik ben ongeduldig en
Oh sorryquote:
ik zocht op mn foon, maar zag alleen +topic.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar maar maar nieuw deel knopje enz
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zocht op mn foon, maar zag alleen +topic.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoor
ik ben niet boos, nu twee topicsquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit mobiel fokken dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar ik bedoelde het goed hoor
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriend zit voor te lezen wat de huur van n kamer tegenwoordig doet.
250 euro + 2x per mnd sex.
Geen geld, alleen móet je koken, poetsen, sex.
Niets, ik wil je alleen likken...
WTF
Jij welquote:
Ik zat te denken om een kamer hier te verhuren met tegenprestatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriend zit voor te lezen wat de huur van n kamer tegenwoordig doet.
250 euro + 2x per mnd sex.
Geen geld, alleen móet je koken, poetsen, sex.
Niets, ik wil je alleen likken...
WTF
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.quote:
Jeetje... Serieus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.
Dus mocht je n kamer zoeken
Denk dat je zó een kamer hebt als je wil Neuken voor ruimte
Als ik wat ruimte over had en zo'n dokus die niet buiten durft te komen zou ik zoiets ook best voorstellen aan zo'n lekkere studente. Is dat gezond of ziek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betaal je aan huur, sex. En soms nog wat geld.
Dus mocht je n kamer zoeken
Denk dat je zó een kamer hebt als je wil Neuken voor ruimte
Inwonen in ruil voor uitwonen. Logisch toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef Q. het volgende:
Woonruimte EN seks! Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk.
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een kamer hier te verhuren met tegenprestatie.
Zou dit echt werken?
half serieuze vraag
http://www.sexjobs.nl/quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...
Zijn wél genoeg vrouwen die iets willen, laptop, telefoon, rijles, tandartsbezoeken die bieden dus een beurt aan.
Mocht jr nog iets hebben liggen, kun je het altijd proberen natuurlijk!
Ze moet wel echt lekker wezen, anders begin ik er niet aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Maar t aanbod zal groter zijn dan de vraag gok ik zo...
Zijn wél genoeg vrouwen die iets willen, laptop, telefoon, rijles, tandartsbezoeken die bieden dus een beurt aan.
Mocht jr nog iets hebben liggen, kun je het altijd proberen natuurlijk!
ik vind het best raar, vrouw van 46 biedt zich aan voor een ipod.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze moet wel echt lekker wezen, anders begin ik er niet aan.
* DenWauws doet niet aan charity fucking
Dat vind ik al best veel wat ze vraagtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het best raar, vrouw van 46 biedt zich aan voor een ipod.
Hoge dunk van zichzelf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het best raar, vrouw van 46 biedt zich aan voor een ipod.
Staan best rare dingen tussen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/
Meer dan je denkt
op de een of andere manier zou ik dan liever geld vragen en die ipod gaan kopen, voor t gevoel ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik al best veel wat ze vraagt
Het kan niet alleen, het MOET!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
Hey! Kun je tegenwoordig posts rapporteren? Of is dat alleen om het nu over seks gaat?
Die kut is echt niet anders dan hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik vraag me af of zoiets nu werkt... het zou ook erg voelen als profiteren of misbruik maken van de ellende van een ander.
Nee dat weet ik ... dat is niet anders, maar denk dat voor 98% van de vrouwen daar geldt dat het uit noodzaak is. Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de lol op ingaatquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kut is echt niet anders dan hoor.
Arme modjes trouwens dan... zal wel een hoop op geklikt wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat die je ook wel! Strak tegen de Quote knop aan. Liever niet Quoten doe gewoon reporten!
*biertjes terugzet*quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik alleen voor twee. En alleen met lekkere wijven.
Ja neukuh is neukuh!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ... dat is niet anders, maar denk dat voor 98% van de vrouwen daar geldt dat het uit noodzaak is. Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de lol op ingaat
een iPad noodzaak?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ... dat is niet anders, maar denk dat voor 98% van de vrouwen daar geldt dat het uit noodzaak is. Kan me niet voorstellen dat iemand hier voor de lol op ingaat
Waarom een vraagteken?quote:
hey ... je mag er bestzijn hoor Cherry ga ik vanuitquote:
Jezus ik heb er nog drie ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom een vraagteken?![]()
Iedereen weet toch wel dat je niet meetelt in deze wereld zonder minimaal 3 devices van Steve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |