Gefeliciteerd!quote:
Hmhm, maar zelfs toen ik 53 kilo woog ben ik van boven altijd enorm rank geweest. Mijn omvang van mijn ribbenkast is qua centimeters bijna geen bal veranderdquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb je foto's gezien Siral, je bent niet vel over been en met 45 kg zie je er idd beter uit dan met 42 kg.
Ik hoop dat je je balans kan hervinden en weer langzaamaan zwaarder wordt, denkt dat je je beter zal voelen.
Ik vind je bovenlijf wel erg mager....
Verkleind!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Je bent in a-dem-nood want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou, mond op mond bedoel ik nouou
A-dem-nood, geef je nuuuuuuu maar blooooooooot
Delen we die passie weer, of was dit de laatste keer voor jououou
Van harte!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:56 schreef Siral het volgende:
Dankje iedereenBen echt zo blij! Werd een beetje moe van dat geld/werkloos zijn..
Eeuwenoud. En toen liepen we vermoedelijk ook al achter..quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat we te oud zijnHier ook pas op de middelbare school belangstelling voor popmuziek.
Dat dus. En de Backstreet Boys en Hobie uit Beewotsjquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij waren dat de Spice Girls. En Linda, Roos & Jessica.
Whooohooohhhquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Je bent in a-dem-nood want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou, mond op mond bedoel ik nouou
A-dem-nood, geef je nuuuuuuu maar blooooooooot
Delen we die passie weer, of was dit de laatste keer voor jououou
Nog beter:quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus. En de Backstreet Boys en Hobie uit Beewotsj.
Eigenlijk best erg als je op je 11e/12e Ademnood meezingt.
5ive bad boys were about to rock youquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Geef mij maar 5ive hoor met abs of niet
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
Eeuwenoud. En toen liepen we vermoedelijk ook al achter..
Zat jij ook nog in klassen in plaats van in groepen?
PS: vandaag pakket op de post gedaan!
O lord ik had dat verdrongenquote:
Meezingen met Nederlandse nummers deden wij ook wel als kind.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus. En de Backstreet Boys en Hobie uit Beewotsj.
Eigenlijk best erg als je op je 11e/12e Ademnood meezingt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bij een sjieke lunchroomquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van harte!!Wat voor baan is het, Siral?
Ooh! Helemaal super dus!! Klinkt echt tofquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Siral het volgende:
Bij een sjieke lunchroom! Het is een klein zaakje, familiebedrijfje. Dus het is niet alleen serveren, maar zo'n beetje alle taken die voorvallen binnen zo'n bedrijf. Van de plee poetsen, tot broodjes maken, tot serveren, tot high teas verzorgen
Leuk! Hoeveel uur per week? En verdient het wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Bij een sjieke lunchroom! Het is een klein zaakje, familiebedrijfje. Dus het is niet alleen serveren, maar zo'n beetje alle taken die voorvallen binnen zo'n bedrijf. Van de plee poetsen, tot broodjes maken, tot serveren, tot high teas verzorgen
Gewoon als bijbaantje 2 dagen in de week naast mijn studiequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel uur per week? En verdient het wat?
Nee, ze doet het vanuit filantropische overwegingen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel uur per week? En verdient het wat?
Haha nee precies, maar het is gewoon van alles wat zegmaar, waar er werk te vinden is!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Gefeli Siral!. Plee poetsen klinkt niet tof, de rest wel. Wel ff je handjes wassen dan voor je broodjes gaat maken
.
Leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Sorry!quote:
Dat is een klassieker!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat was pas een chanson
ja! En nogmaals, ik vind het jammer en lastig dat je denkt om hier al van af te stappen. Je dacht dat het je zo'n hhouvast zou geven, die eetlijst. Geef het dan ook een kans...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Siral het volgende:
Maaruh even serieus he...
Nu hebben een heel aantal mensen die foto's van mij gezien.Vinden jullie die eetlijst nou nog van toepassing op mij of niet? Je moet je realiseren dat ik ondertussen al weer een kilo ben aangekomen met "normaal" eten in 1 week tijd!! Die eetlijst vind ik echt absurd..
Je zal toch heel goed voor jezelf moeten bedenken wat nu je probleem is, of je problemen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Siral het volgende:
Maaruh even serieus he...
Nu hebben een heel aantal mensen die foto's van mij gezien.Vinden jullie die eetlijst nou nog van toepassing op mij of niet? Je moet je realiseren dat ik ondertussen al weer een kilo ben aangekomen met "normaal" eten in 1 week tijd!! Die eetlijst vind ik echt absurd..
Ja, dat. En ga ajb naar een psycholoog dan wel een psychiater.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja! En nogmaals, ik vind het jammer en lastig dat je denkt om hier al van af te stappen. Je dacht dat het je zo'n hhouvast zou geven, die eetlijst. Geef het dan ook een kans...
De laatste tijd is er echt een knop omgegaan, met normaal eten heb ik absoluut geen problemen meer gehad de laatste dagen, ik eet nu al bijna een week (had nog geen eetlijst) lang op eigen houtje rond de 1700 kcal en ik ben al een kilo aangekomen! Ik zeg niet dat ik geen terugvallen ga krijgen maar ik weet niet of die lijst echt van toepassing is..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zal toch heel goed voor jezelf moeten bedenken wat nu je probleem is, of je problemen zijn.
Te weinig eten / rare ideeën over eten / te veel sporten / te weinig wegen / ...
Een dietist en een eetlijst zijn niet heilig. Maar je hebt jezelf wel erg mager laten worden.. (ik heb de foto's niet gezien, dus ik ga af op het getal en wat je erover hebt verteld).
Ik had een lijst verwacht voor een normaal eetpatroon, niet voor mensen die op sterven na dood zijn, want dat ben ik niet...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja! En nogmaals, ik vind het jammer en lastig dat je denkt om hier al van af te stappen. Je dacht dat het je zo'n hhouvast zou geven, die eetlijst. Geef het dan ook een kans...
oh, en natuurlijk gefeliciteerd met je baan! Tof!
Hahaha, daar heb ik ooit nog handtekeningen van gehad! Bij de tmf awardsquote:
En hoe lang heb jij slecht gegeten? Een probleem als dat van jou los je niet binnen een week op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:15 schreef Siral het volgende:
[..]
De laatste tijd is er echt een knop omgegaan, met normaal eten heb ik absoluut geen problemen meer gehad de laatste dagen, ik eet nu al bijna een week (had nog geen eetlijst) lang op eigen houtje rond de 1700 kcal en ik ben al een kilo aangekomen! Ik zeg niet dat ik geen terugvallen ga krijgen maar ik weet niet of die lijst echt van toepassing is..
Wat die dieetiste mij aanraad is zowat de helft meer als wat ik at afgelopen week!
[..]
Hoe gaat het trouwens met je buik nu? Voel je je weer iets beter?quote:
SPOILER: update over dochterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Siral; ik vind dat lijstje zeker wel bij je passen!
Geef het eens een week de kans, het lijstje van de dieetist. En ga eens hard en diep nadenken over je relatie met jezelf en met eten, en over hoe je dat de rest van je leven wilt doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:15 schreef Siral het volgende:
[..]
De laatste tijd is er echt een knop omgegaan, met normaal eten heb ik absoluut geen problemen meer gehad de laatste dagen, ik eet nu al bijna een week (had nog geen eetlijst) lang op eigen houtje rond de 1700 kcal en ik ben al een kilo aangekomen! Ik zeg niet dat ik geen terugvallen ga krijgen maar ik weet niet of die lijst echt van toepassing is..
Wat die dieetiste mij aanraad is zowat de helft meer als wat ik at afgelopen week!
[..]
Ik had een lijst verwacht voor een normaal eetpatroon, niet voor mensen die op sterven na dood zijn, want dat ben ik niet...
Dankje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |