nice!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gisteren onze schietopstelling op het werk gesloopt
![]()
Tijdens het afvuren van onze stuwstof wordt de gasstraal naar boven afgeleid door een metalen pijp. Onze opstelling ligt plat en die "afleider" is eigenlijk gewoon een 90 graden bochtje.
De samenstelling van de brandstof die ik bedacht had brande echt als een tierelier, maar volgens mij is de temperatuur een beetje te hoog geweest aangezien er deel van de opstelling gesmolten is en er nu een groot gapend gat in die bocht zit waar de gesmolten metaaldeeltjes van de opstelling doorheen geblazen zijn
Was wel vet om te zien, echt een regen van vonken
Wanneer komen de youtube filmpjes?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gisteren onze schietopstelling op het werk gesloopt
![]()
Tijdens het afvuren van onze stuwstof wordt de gasstraal naar boven afgeleid door een metalen pijp. Onze opstelling ligt plat en die "afleider" is eigenlijk gewoon een 90 graden bochtje.
De samenstelling van de brandstof die ik bedacht had brande echt als een tierelier, maar volgens mij is de temperatuur een beetje te hoog geweest aangezien er deel van de opstelling gesmolten is en er nu een groot gapend gat in die bocht zit waar de gesmolten metaaldeeltjes van de opstelling doorheen geblazen zijn
Was wel vet om te zien, echt een regen van vonken
De sletten krijgen elke dag een boterham met smeerkaas. En als ze meer willen krijgen ze petsen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:03 schreef Parvus het volgende:
Stop toch gewoon met studeren jongens. Magazijnwerk en Euroshopper bier, meer heb je niet nodig toch?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
De sletten krijgen elke dag een boterham met smeerkaas. En als ze meer willen krijgen ze petsen.
Wat, alsof ik vanuit de kleur van de gassen, het tempo waarmee ze ontstaan en de hoek van de vonken kan bepalen dat jouw brandstof eigenlijk CH3(C2HOH)6C5H5 is!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat, alsof ik vanuit de kleur van de gassen, het tempo waarmee ze ontstaan en de hoek van de vonken kan bepalen dat jouw brandstof eigenlijk CH3(C2HOH)6C5H5 is!
Dat kan in principe heel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat, alsof ik vanuit de kleur van de gassen, het tempo waarmee ze ontstaan en de hoek van de vonken kan bepalen dat jouw brandstof eigenlijk CH3(C2HOH)6C5H5 is!
Schaars geklede foto?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
Krijg net een foto binnen die niet voor me bedoeld was....
Nee post de foto niet want bekende maar WTF als ik haar weer eens zie en moet ik haar smsje sturen dat ze foutje heeft gemaakt?
Gewoon een hint dat ze je wilt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nee post de foto niet want bekende maar WTF als ik haar weer eens zie en moet ik haar smsje sturen dat ze foutje heeft gemaakt?
Wanneer kom je trouwens je brommer brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
hey ross we moeten aan het einde van het seizoen een keer ff stukkie gaan touren man!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer kom je trouwens je brommer brengen?
Scheelt niet veel idd, wel zin in de training en gp dit weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff behoorlijk klapper van kobayashi in FP1 zonet....
Had heeeeel fout kunnen aflopen als die auto over de kop was gegaan.
Jezus idd, hij lift niet eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff behoorlijk klapper van kobayashi in FP1 zonet....
Had heeeeel fout kunnen aflopen als die auto over de kop was gegaan.
Doe ik ook meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey ross we moeten aan het einde van het seizoen een keer ff stukkie gaan touren man!
Ja, ziet er goed uit! Heupen zijn wel iets breder dan me normaal was opgevallen!quote:
Seizoen begon zeker rustig maar sinds lange tijd kijk ik met plezier weer naar de F1quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als die op de kop tegen die bandenstapel was geklapt dan..![]()
Het seizoen begon zo rustig...
is goed, moet zelf ook nog eerst een nieuwe brommer halen. Een supersport 600 honda of suzuki wordt het wssquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doe ik ook mee
@ Ross, bieden is het toverwoord
Idd,. alleen jammer dat Vettel zo oppermachtig is, En valencia was saaiste race ooit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Seizoen begon zeker rustig maar sinds lange tijd kijk ik met plezier weer naar de F1
Jammer voor de spanning wel, maar oneindig veel respect voor hem en Red Bull. Allebei nog groen achter de oren qua racen en dan zo'n klasse hebben. Daar kunnen de andere teams nog veel van leren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd,. alleen jammer dat Vettel zo oppermachtig is, En valencia was saaiste race ooit.
Verder FP2 begint om 2 uur en er is meer regen voorspeld. Zal dus nog wel wat gebeuren.
En zonet Perez 4de in FP1Begint zo stiekum een favoriet te worden van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |