Scheelt niet veel idd, wel zin in de training en gp dit weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff behoorlijk klapper van kobayashi in FP1 zonet....
Had heeeeel fout kunnen aflopen als die auto over de kop was gegaan.
Jezus idd, hij lift niet eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff behoorlijk klapper van kobayashi in FP1 zonet....
Had heeeeel fout kunnen aflopen als die auto over de kop was gegaan.
Doe ik ook meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey ross we moeten aan het einde van het seizoen een keer ff stukkie gaan touren man!
Ja, ziet er goed uit! Heupen zijn wel iets breder dan me normaal was opgevallen!quote:
Seizoen begon zeker rustig maar sinds lange tijd kijk ik met plezier weer naar de F1quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef SoldMayor het volgende:
Als die op de kop tegen die bandenstapel was geklapt dan..![]()
Het seizoen begon zo rustig...
is goed, moet zelf ook nog eerst een nieuwe brommer halen. Een supersport 600 honda of suzuki wordt het wssquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doe ik ook mee
@ Ross, bieden is het toverwoord
Idd,. alleen jammer dat Vettel zo oppermachtig is, En valencia was saaiste race ooit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Seizoen begon zeker rustig maar sinds lange tijd kijk ik met plezier weer naar de F1
Jammer voor de spanning wel, maar oneindig veel respect voor hem en Red Bull. Allebei nog groen achter de oren qua racen en dan zo'n klasse hebben. Daar kunnen de andere teams nog veel van leren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd,. alleen jammer dat Vettel zo oppermachtig is, En valencia was saaiste race ooit.
Verder FP2 begint om 2 uur en er is meer regen voorspeld. Zal dus nog wel wat gebeuren.
En zonet Perez 4de in FP1Begint zo stiekum een favoriet te worden van mij.
Waarom zouden ze dit willen verbieden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.formule1.nl/ni(...)mt-ferrari-goed-uit/
altijd weer ferrari die het geluk heeft![]()
Dit is per dit weekend al ingegaan..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit willen verbieden?
Prima!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey ross we moeten aan het einde van het seizoen een keer ff stukkie gaan touren man!
Benieuwd of ie dan ook naar Ferrari gaatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd,. alleen jammer dat Vettel zo oppermachtig is, En valencia was saaiste race ooit.
Verder FP2 begint om 2 uur en er is meer regen voorspeld. Zal dus nog wel wat gebeuren.
En zonet Perez 4de in FP1Begint zo stiekum een favoriet te worden van mij.
hmm dan moet er maar een mega niels de backer tour georganiseerd worden ben je er in 1x vanafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima!Ik geloof dat ik al 5 keer moet touren deze zomer
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens kunnen we het weer over tieten enzo hebben ipv F1
Jajaja we weten het nu wel dat je autosport niks vind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens kunnen we het weer over tieten enzo hebben ipv F1
nice zelf alleen geen fan van helemaal rode bikes, eveneens naked vind ik niet zo. Maar ziet er verder wel goed uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Best een mooi brommertje gespot in een motoshop in de buurt
[ afbeelding ]
Zo een! Voor relatief weinag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |